Granada

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

Leontine S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Echt prima tapas eten hier! Relaxte sfeer en aardige bediening. Ben hier al 2 keer geweest. En beide keren is het me goed bevallen. Prima eettentje vooraf aan een concert in oa paradiso.
Als mozaïek liefhebber kijk ik mijn ogen uit want het decor is prachtig!
Helena M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Eten was erg lekker en niet duur. We waren 90 euro kwijt incl fooi voor 2 volw en 2 kids, met nog wat bijgerechten en het onbeperkt tapas menu en natuurlijk wijn, water en frisdrank.
De ambiance is top! Heel gezellig sfeertje, lekker muziekje en de aankleding doet je denken aan gaudi
Mario N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Gewoon goed!
Lachen: op 3 augustus nét voor de canalpride hier naar binnengelopen of we een tafeltje konden reserveren voor half acht.
Een vrolijke Marokkaanse ober liet weten dat dat geen probleem was, en zonder naam of telefoonnummer achter te laten, gingen we weer weg. Als dát maar goed gaat...
Jawel hoor, tien voor half acht waren we er. Op een erg smal stoepje stond een wankel tafeltje voor ons klaar. Jawel mijnheer, díe is voor jullie, half acht had u toch gezegd...
We kozen voor onbeperkt tapaz eten voor 19,50 p.p. en mochten kiezen uit de nummers 1 tot en met 28.
Flesje rosé en flesje water met bubbels erbij en laat maar komen.
Ondanks het duidelijke beleid van '\zo snel mogelijk de gasten laten eten zodat we de tafel kunnen dubbelen', liet hij ons lekker genieten van de soms iets vette, maar wel overheerlijke tapaz, waardoor we ruim 2 en een half uur hebben kunnen genieten van alle voorbijlopende uitdossingen die met de gaypride te maken hadden. Alhoewel van een heel ander niveau als de avond ervoor in 'Open', hebben we ook hier een superavond gehad.
Marie-Claire P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
De tapas waren niet bijzonder qua smaak. Beetje simpel wel te noemen. De dames in de bediening waren vriendelijk, maar toen wij nog als laatst op het terras zaten werden wij weggekeken. Wij besloten toen ergens anders nog een caipirinha te drinken, wat volslagen onzin is als je om 22.20 uur in een tapas rest zit. Als ik weer tapas zou gaan eten, zou ik hier niet weer heen gaan.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Heerlijke tapas en uitgebreide keuze. Wij waren hier met een groep van 38 personen en hadden een all-in arrangement met drinken. Ipv. zelf tapas van de kaart te bestellen, worden er gewoon verschillende tapas continue geserveerd. Ook wel handiger als je met zo'n grote groep bent en alles was even lekker. Ze zijn niet zuinig met schenken van drinken, kannen sangria, fessen wijn en pullen met bier. Perfect avondje uit gehad en de sangria is erg lekker! Ik ga hier absoluut nog wel vaker eten...
Lina M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013

Geweldig restaurant! gezellig, super leuke inrichting, een ongelooflijk hartelijke bediening. Hier gegeten paar dagen geleden en ondanks dat het heel druk was toch snel geholpen en zeer vriendelijk bediend. Het eten is - zeker voor de relatief prijs - zeer goed. Er is een uitgebreide selectie tapas, van de wat meer standaard albondigas en calamares tot wat apartere als de gambas al ajillo, typisch spaans.
Alles is even lekker! top.
Dina A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Heerlijk eten in het hartje van Amsterdam. Vriendelijke bediening snelle service. Echt een spaans gevoel met leuk spaans muziek. Ik voelde me er helemaal thuis. Sangria was lekker. En lekker goedkoop. zeker een aanrader
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Onze eerste ervaring met een tapas restaurant en wij zijn tevreden. We waren er aan het eind van de middag (17.00) het was nog wel rustig op dat moment. Menu volgens een all in formule, keuze uit 28 (€ 19,50) of 40 (€ 26,50) gerechten. Let wel op bij het bestellen, de gerechten zijn soms behoorlijk groot voor 1 persoon. Bediening vlot en vriendelijk, het restaurant wordt door Spanjaarden gerund. Huiswijn prima in orde. De zaak is niet al te groot ziet er op zich gezellig uit, al is hier en daar wel wat onderhoud in het pand noodzakelijk. Wij vonden elk gerecht dat we geserveerd kregen van prima kwaliteit en er is een ruime keuze. Wij gaan zeker eens terug.
fayee .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Heerlijke paella mixta gegeten. Echt top! Goed gevuld met heerlijke vis alleen de kip was zo vies dat ik m heb laten liggen. Smaakloos, droog ik weet t niet maar echt niet lekker. De rijst was klef en met heel veel smaak. Zo hoort ie te zijn.
De sangria was matig. De sangria van de appie is lekkerder!. Echt heel jammer want zo moeilijk is dat niet, sangria maken. Maar al met al wat de paella top en om aan te bevelen!
Daniela H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2013
Deze week hier voor de eerste, en de laatste keer gegeten. Ten eerste de Sangria was niet te drinken: fruit was ongeschild en zag er niet erg aangenaam uit, ik proefde bijna geen alcohol en hier betaal je dan 16,50 voor. Verder was de kip droog, de tomatensaus alsof het uit een potje kwam en de omelet smaakte nergens naar. We hebben, nadat we uitgegeten waren, een half uur moeten wachten totdat de ober onze borden uit kwam ruimen. De locatie was was ideaal en de cappuccino was ook goed.
ano_niem .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Me z'n tweetjes hier gegegeten op een zat.avond. We hadden gereserveerd omda we al hadden verwacht dat het druk zou zijn, en dat was maar goed ook want de zaak was afgeladen. Overal werden nog mensen tussengepropt, wat betekent dat je bijna bij elkaar op schoot zit en je eigen tafelgenoot eigenlijk niet meer verstaat door de kakafonie van de andere gesprekken. Echt een minpunt.

Wij namen het tapasmenu van €19.50, en dat was prima in orde. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar daar is de prijs ook naar. Je besteld p.p. 2-3 tapas per keer, en daarna heb je de mogelijkheid om meer te bestellen. Na 2 rondes (6 tapas) zaten wij echt vol.

bediening was vlot en attent, maar wij zaten ook aardig in de loop, wat meehielp om de aandacht te krijgen. We zagen dat mensen die in de hoeken zaten wel enigszins vergeten werden.

Al met al zou ik hier voor het eten wel terugkomen (nogmaals: goede standaard tapas voor een zeer redelijke prijs), maar de entourage gaf toch een "vreetschuur" gevoel en maakte dat wij snel hebben afgerekend en elders een wat gezelliger plekje hebben opgezocht om nog even na te tafelen.
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Hierbij even een aanvulling/update op mijn recensie van 16 September 2012. De toiletten zijn inmiddels vernieuwd.
Op een of andere manier ziet het allemaal "frisser"uit in zijn totaal. Wat betreft het eten ben ik zelfs enthousiaster geworden.
Het zijn dezelfde gerechten maar smaakte naar meer en was prima. Bediening blijft rommelig naarmate later wordt en ook nu werden er gerechten vergeten. Maar omdat je onbeperktkan blijven bestellen maakt dat niet zo veel uit.
ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Gisteren hier gegeten en na een aantal slechte recensies te hebben gelezen toch een beetje bang gemaakt.
Dit bleek niet terecht. Wij zijn zeer kritische gasten en gewend kwalitatief goed te eten. Het was hartstikke druk en het restaurant zat voor het grootste gedeelte van de tijd helemaal vol. Wij kozen voor menu 81 wat inhoud dat je onbeperkt mag eten van nummer 1 t/m 28. Anders dan hieronder staat beschreven mochten wij wel vrij kiezen. Wij hebben twee rondes besteld van ieder 3 tapas en hadden toen genoeg. De tapas is voor redelijke kwaliteit. Maar gezien de 19,50 die je betaald is dit prijs kwaliteit zeker goed.
De bediening is zeer vriendelijk. Er werd wel twee keer een gerecht vergeten, maar bij vriendelijk vragen staat het snel op tafel. De wijn en de Sangria is goed.
Wij hebben een gezellig avond gehad en lekker gegeten.
sinbadde .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Een groot feest, en we zijn samen heel wat gewend als het op spaans eten aankomt.
We hebben hier het menu waar je alles van de kaart kunt bestellen incl wijn genomen, en het was werkelijk vanaf de uiterst vriendelijke ontvangst,de heerlijke gerechten (uiterst vriendelijke barkeeper die ons pamperde) meer dan genieten.
Kom wel op tijd want als de tweede zaal open gaat dan kan het zijn dat je wat langer moet wachten,maar je ziet gewoon aan het personeel dat ze er alles aan doen om de klanten tevreden te stellen top doe zo verder

jack en Elly Belgie
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
19.50 euro voor onbeperkt tapas eten is zeker niet duur.
En al helemaal niet op een toplokatie wat Leidseplein heet.
Wij (4 personen) hadden gekozen voor menu 81,wat inhoud dat je onbeperkt de eerste 28 gerechten mag bestellen. De tapas gerechten zijn best wel aardig. pasteitjes, mosselen, kip voor ieder wat wils.
Bediening is uitermate vriendelijk. Maar het gaat er wat rommelig aan toe. Met regelmaat worden gerechten vergeten of je krijgt de bestelling ineens dubbel op tafel. Sangria is top.
aanrader! Toilet kan inderdaad niet op slot. Lastig.
Verder is het leuk om voor een keer gedaan te hebben. Leuke afwisseling na alle onbeperkte wok en sushi varianten.
Met de nadruk op voor een keer.
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Standaard tapas, druipend van het vet. Niets bijzonders, maar voor de prijs (19.50 euro voor all you can eat) zeker voldoende kwaliteit. De sangria (3.75 per glas) is prima. Personeel was helaas niet erg gemotiveerd, maar lege bordjes werden afgeruimd en telkens als een gerecht werd geserveerd, werd er bij verteld wat het was.
Toilet kon niet op slot en was ontzettend smerig, sommige stoelen zijn wat smoezelig, tafels waren wel schoon. Misschien leuk om een avond wat te drinken onder het genot van snacks, maar geen aanrader voor een avondje uit eten.
Wes82 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Tijdens een zomerse dag gegeten bij Granada. Restaurant is klein, maar wel gezellig klein. De aankleding is prima voor een tapas restaurant. Aan tafel merk je dat de borden vies en plakkerig zijn. Wij kozen de all-you-can-eat menu voor 5 man. Er wordt aangegeven dat iedere persoon 2 gerechten per keer mag kiezen. De eerste ronde wordt bepaald door de chef, oftewel 10 gerechten. Wij kregen inderdaad 10 gerechten, maar bestond wel uit 20 goedgevulde kommen. De bediening had namelijk bepaald dat er anders niks te delen valt. Ter illustratie, een kom spareribs bestond uit 10 botjes. Voor een normale eter is zo'n eerste ronde al veel te veel. Wij hadden flink wat trek, dus kregen het ook moeiteloos op. Uiteindelijk hadden we 1 ronde kunnen bestellen, wat helaas ook in tweevoud werd geserveerd. De kwaliteit/smaak van het eten is uiteraard persoonlijk,maar wat ons betreft gevarieerd. Enkele koude gerechten vonden wij veel te zoutig en niet lekker. Warme gerechten zijn wat ons betreft wel lekker en qua smaak goed in balans (heel soms te zout). Puur gekeken naar de warme gerechten is het zeker een 7 waard. Een aantal gerechten op de kaart kon niet besteld worden omdat deze niet op voorraad waren. Wat op de kaart stond, kan afwijken van de werkelijkheid. Zo kregen wij kaaskroketjes (staat niet op de kaart) i.p.v. tonijnkroket. Wij kregen ook nog een verkeerde gerecht, achteraf gezien had de ober een nummer verkeerd opgeschreven. Deze werd direct weggenomen, maar na enkele minuten weer op ons tafel neergezet. Het service is rond uit slecht. De persoon in kwestie is schofterig. De antwoorden die gegeven worden zijn kort en erg klantonvriendelijk. Loopt regelmatig weg tijdens een vraag. Je krijgt geen boete voor de gerechten die je laat staan, een pluspunt vergeleken met de meeste all you can eat concepten. Overall is dit een slechte restaurant waar ik niemand adviseer om naar toe te gaan.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Hier ongeveer een maand geleden gegeten met vrienden. Eten was lekker, al waren de porties niet ruim en moest overal voor bij worden betaald (bijvoorbeeld friet, anders kreeg ik alleen een stukje vlees en twee blaadjes sla). Het restaurant zelf is vrij klein en vol, op zich gezellig maar je moet er van houden om heel dicht bij de buurman te zitten. De service van het personeel was matig, onoplettend en niet erg vriendelijk. Er zijn dus nog verbeterpunten.
steef-1987 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Na een aantal goede recensies te hebben gelezen zijn wij in dit restaurantje gaan eten. De aankleding en de sfeer is prima. Het eten is echter erg slecht van kwaliteit. We hebben verschillende gerechtjes besteld maar niets smaakte goed. Ook de service was erg slecht, waarschijnlijk vanwege de drukte. Niet voor herhaling vatbaar!