Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Granada

Heb je zin in lekkere tapas? Dan kun je goed terecht bij Tapas Bar Granada in Amsterdam. Je kunt onbeperkt genieten van een selectie van de menukaart voor een vaste prijs. Als je zin hebt in enkele gerechtjes van de kaart, kun je deze ook los bestellen. Kortom, voor ieder wat wils aan de Leidsekruisstraat.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Granada

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

Stefan C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Voor ons iets nieuws.... geprobeerd gisteren, De dames van de bediening waren heelvriendelijk in het uitleggen en bedienen aan de klant zochten een compremie in onze vragen en stonden ten alle tijden paraat, geen borden teveel aan tafel, en snelle service voor het volgende gerechtje, heerlijk gegeten, en dat blijkt ook aan het aantal bezoekers de revue passeerden!!!
TOP!!!
A.M. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Helaas heb ik hier echt niet lekker gegeten. De gerechten waren flauw en vlak. De kroketjes waren slap en de sangria leek op limonade siroop. Jammer. De bediening was goed.
Muldertje .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Wat een feest om hier te eten.
Zowel het eten als het personeel was bijzonder.Er werd van alles gedaan om het naar ons zin te maken .Je kreeg zoveel gratis dat je al bijna vol zat voor dat je aan je bestelling toe kwam.De heerlijke champignons,garnalen, tonijn,kip en niet te vergeten de Sangria allemaal even lekker,echt een aanrader,we gaan zeker nog een keer terug
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
In juni hier geweest met een grote groep. De service en bediening is uitstekend. Aan de lopende band werden de gerechtjes op tafel gezet en genoeg voor iedereen. Het eten zelf is ok maar niet bijzonder. Iets meer smaak aan sommige gerechten kan geen kwaad. Het decor ziet er niet verkeerd uit maar de indeling met de tafels oogt wel krap.
Tim84 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Net opnieuw heerlijk gegeten bij Granada. Voelde meteen de neiging om dan eindelijk een recensie te schrijven...

Ik kom hier zeker 6x per jaar en het is altijd heerlijk! Over de prijs hoef je je geen zorgen te maken want je kunt een all-in menu nemen.

De bediening is erg vriendelijk, zelfs als het ontzettend druk is blijven ze met een lach helpen. En dan heb ik het nog niet eens over hun sangria gehad... Dat is ook echt een aanrader! Gewoon lekker een kannetje op tafel laten zetten.

Eet smakelijk! :-)
CV555 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Wij hebben echt genoten van de verrukkelijke tapas in dit gezellige restaurant. Door het decor, de Spaanse bediening en de live muziek (een zanger met gitaar) waan je je werkelijk in Spanje. Dit restaurant is zeker een aanrader voor leuk avondje uit!
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Altijd afgeladen vol, maar er is toch altijd wel een plekje. Prima tapas, voor mij als vegetariër wat minder keus, maar wat er is is goed.
xAno .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Het was heel erg lekker! De lekkerste tapas van Nederland! Ik heb hier met plezier met me familie gegeten, ook een gezellige sfeer! Zeker een aanrader!
Miesepies S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Wij komen al jaren bij dit leuke restaurant. we worden altijd vriendelijk en vlot geholpen. zeer voorkomend allemaal. we zijn wat ouder, meestal de oudste van het restaurant:) daardoor is de spaanse muziek voor ons altijd te hard, maar daar wordt onmiddellijk actie tegen ondernomen en het wordt zachter gedraaid. het eten is verrukkelijk, alles zelf gemaakt, de tapas zijn geweldig, maar ook de biefstuk en entrecote zijn fantastisch, de keuken draait heel snel. gewoon een fantastisch restaurant! ik zeg; DOEN!!!!!
gabrielllerh .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Het personeel is vriendelijk en de inrichting is leuk gedaan, maar daar is alles mee gezegd. Wij hadden om 18.30 gereserveerd en tegen die tijd waren de tortilla en meat balls al 'op'. De eerste ronde begint overigens sowieso met wat je voorgeschoteld krijgt, daarna mag je zelf kiezen. Lekker is overigens anders, alleen de patatas bravas waren te doen.
Beshay .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Wij zijn weer bij ons lieveling restaurant op het Passenavond. Elke keer het is feest daar als wij in Amsterdam zijn. Het eten is weer perfect en dit keer hadden wij Sangria, mojito en pina -colada gehad en deze waren ook perfect. Alles op alles is perfect. Wij komen weer terug hoor.
Noura S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
Echt heerlijk gegeten, top bediening en de sangria viel ook goed in de smaak! Wij 3 studenten kwamen langs en hadden alledrie het 2 uur durende tapas incl. drankjes. Toen de ober opving dat wij ons afvroegen of het dessert inbegrepen was kwam hij vriendelijk meedelen dat dit niet het geval was, waar wij begrijpend op reageerde. Toen de 2 uur voorbij was en wij nog zaten te genieten van onze sangria kwam de ober uit het niets met een rijkelijk toetje die we gratis en voor niets kregen! Echt top service en we komen hier absoluut gauw weer.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2014
Vanavond bij Granada gegeten, via IENS terecht gekomen. Verhalen over brood dat onverwachts op de rekening komt totaal niets van meegekregen. Misschien voor een tapas-restaurant niet heel veel keuze, maar de gerechten die we hebben gegeten waren heerlijk! Vanmiddag pas gereserveerd, konden vanavond meteen terecht, en omdat het mooi weer was maar meteen buiten blijven zitten. Goede service, gerechten en drankjes kwamen snel op tafel. We hebben hier ongeveer twee uur gezeten, en daardoor kregen we de Spaanse tapas-entourage toch goed mee, ook al zit je in hartje Amsterdam. Aanrader dus!
Imane E.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
gek genoeg wou ik vandaag ook een recensie gaan schrijven over Granada ik ben naamelijke vandaag daar gaan eten met mijn familie , het was super lekker we hebben van elke gerecht kunnen genieten beste druk restaurant lawaierig maar sfeer vol restaurant dat verwachte je van spaanse tent vriendelijke bediening aanwezige en snel .wat betreft brood staat duidelijke op kaart dat het 3,50 extra kost en geen 5.00 Eur .voor mijn ervaring charmant restaurant met over heerlijke eten zeker om aan te raden. sabine
Elvira E.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Vandaag hier geweest met mijn zusje om tapas te gaan eten. Betreft decor: het was erg druk en vol, de tafels in het midden waren vlak op elkaar, omdat de tafels iets van elkaar werden verschoven om meer klanten te kunnen krijgen, verder ook erg lawaaiig. Het eten viel erg tegen. Als eerste wordt je gevraagd of je een mandje brood wil. Bij veel restaurants krijg je dat terwijl je op je eten wacht. Hier blijkt het op je rekening te staan voor E 3,50. Verder was de chorizo vettig en hard. De garnalen waren niet goed bereid, de ingewanden zaten er nog in (ik ben gewend dat deze eruit gehaald wordt, het zwarte in de garnalen zijn de ingewanden, ziet er niet smakelijk uit als je weet wat het is), de kip was droog met weinig smaak, het deeg van de pasteitjes was niet lekker krokant. Verder waren het grote porties, waardoor je niet veel verschillende tapas kon proeven omdat je al vol zat. Ik ken tapas als kleine porties.. Wij hadden dan nog wat garnalen over, 2 gehaktballetjes en de kip hadden we vrijwel niets van gegeten omdat we dat echt niet lekker vonden. Bij het vragen naar de rekening, komt een ober / manager en vraagt: heeft het gesmaakt. Uit beleefdheid en omdat we er niet op in willen gaan antwoorden we bevestigend met ja. Vraagt hij: "weten jullie het zeker? Er is namelijk zo veel nog over, lijkt net alsof jullie het niet lekker vonden", waarop mn zusje antwoordt om niet te hoeven zeggen dat we het niets vonden en er een grapje over te maken " ja we hebben veel gesnoept", waarna hij weer weggaat. Wij vragen ons af of hij het ons kwalijk neemt dat we de kip niet gegeten hebben. Dan komt hij terug en wordt onze vraag beantwoord als hij zegt: jullie moeten ook niet zoveel bestellen als je het toch niet op kan. Ik vertel dan eerlijk dat we de kip eigelijk echt niet lekker vonden, waarop hij zegt: oh en de garnalen en de gehaktballen zeker ook niet. Ik vind dat echt te ver gaan en we hebben een discussie met elkaar, waarop hij erg klantontvriendelijk is en duidelijk wordt dat hij het ons erg kwalijk neemt. Hij verdwijnt weer en komt weer terug om de rekening te brengen. Mijn zusje vraagt hem beleefd of hij het de volgende keer wat beleefder zouden kunnen zeggen en dat zij dit niet echt vriendelijk vond. Hij begint dan weer over dat we gewoon niet zoveel moeten bestellen. Zij geeft dan eerlijk toe dat we eigelijk niets echt lekker vonden. Dan zegt hij dat we dat dan eerlijk moeten zeggen en niet een stomme smoes over teveel snoepen moeten zeggen. Bovendien zegt hij dat ik niet zo in discussie met hem moet gaan en dat ik doe alsof hij gek is ofzo. Ik laat hem weten dat ik echt niet vind dat hij zo met klanten moet omgaan en mijn zusje en ik gaan weg. Een andere Engelstalige serveerster in het restaurant was wel erg vriendelijk. Ik kom hier in ieder geval nooit meer terug!
FaasAnte .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
De tapas zijn heerlijk en echt Spaans. De bediening is supervriendelijk en attent. We kregen steeds nieuwe bordjes, servetjes en bestek zonder dit te hoeven vragen. De sangria is lekker. De ambiance is typisch Spaans. Kortom een aanrader. Wij waren er rond 5 uur op zondag en toen was het nog niet te druk, dus we kregen voldoende aandacht. Het gaat wel supersnel, maar dat kwam ons goed uit. Ik verwacht dat als je vraagt om een langzamer tempo, hier wel rekening mee wordt gehouden.
De gerechtjes zijn groot, dus bestel niet te veel in een keer en deel deze met elkaar, dan kun je meer verschillende tapas proeven. Wij hadden het menu t/m nr 28 en vonden dit meer dan voldoende keuze.
Isa V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Hier met een vriendin gegeten. "All you can eat" restaurant met uit ruime keuze uit ongeveer 30 tapas. (Als je een iets hoger vast bedrag betaalt dan heb je meer keuze). Veel verschillende soorten tapas waarbij ik vooral de verschillende soorten pasteitjes (met vlees, vis)aan kan raden. Minpunt was wel dat niet alles op de kaart te bestellen was omdat de betreffende gerechten op waren. Vonden we een beetje vreemd omdat we er al vroeg waren. Dit gold ook voor de tiramisu die volgens de ober altijd snel op was. Misschien wat meer inkopen/maken?
Bediening was vriendelijk. Decor niks bijzonders. Lekker centraal gelegen bij het Leidseplein.
Shauni M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Dit was onze eerste keer bij Granada, wij gingen met 5 vrienden uiteten daar voor mijn verjaardag. We hadden een week van te voren gereserveerd. Toen we zaterdag binnen kwamen moesten we nog zeker 15 minuten wachten tot dat er een tafel vrij kwam, en dat terwijl we hadden gereserveerd.. Vervolgens werden we aan een tafeltje gezet die veel te klein was voor 7 personen. Het eten was in principe prima, we hadden voor het menu 1 t/m 28 gekozen, zat niet heel veel bijzonders bij. Verder was het erg lawaaierig, normaal met elkaar praten zat er absoluut niet bij, dus hebben wij gevraagd of er op zijn minst muziek aan mocht. Nadat we klaar waren met eten hebben wij direct om de rekening gevraagd. Was naar onze verwachting hoger dan gedacht, bleek dat er 21 frisdrank was aangeslagen voor 57 euro, terwijl er vier van de zeven mensen aan de sangria zat, en dus drie mensen aan de frisdrank die in totaal 5 frisdrank gedronken hadden. Wij zijn naar de baas toegestapt en gaven aan dat dit nooit kon kloppen. Helaas heb ik vaker in een restaurant meegemaakt dat er bij grote groepen extra frisdrank aangeslagen werd. De baas kwam met een slap excuus en heeft alle frisdrank vervolgens van de rekening laten vervallen. Wij voelde ons nogal opgelicht. Voor een eerste keer was dit een erg slechte ervaring, wij zijn ook zeker niet van plan om ooit nog terug te komen. Geen goede service en/of persoonlijke aandacht per tafel. Voor ons nooit meer:)!
Leontine S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
Echt prima tapas eten hier! Relaxte sfeer en aardige bediening. Ben hier al 2 keer geweest. En beide keren is het me goed bevallen. Prima eettentje vooraf aan een concert in oa paradiso.
Als mozaïek liefhebber kijk ik mijn ogen uit want het decor is prachtig!
Helena M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Eten was erg lekker en niet duur. We waren 90 euro kwijt incl fooi voor 2 volw en 2 kids, met nog wat bijgerechten en het onbeperkt tapas menu en natuurlijk wijn, water en frisdrank.
De ambiance is top! Heel gezellig sfeertje, lekker muziekje en de aankleding doet je denken aan gaudi