Granada

Meer informatie over restaurant Granada

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant Granada

Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De kaarten waren erg vies. De tafels zaten los en de stoelen wiebelde. Tevens geven ze op hun website andere prijzen aan dan ze in werkelijkheid rekenen
jowize .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Hoewel er veel gasten kwamen die naar een andere ruimte gestuurd werden, werden wij als enigen in een lege ruimte geplaatst. Wel een mooie plaats bij het raam, maar veel lawaai uit de aanliggende keuken. De gezellige sfeer van een levendig restaurant maakt ook deel uit van de beleving, die nu aan ons voorbij ging.
Wij moesten af en toe zelf naar de bar lopen om de aandacht van het personeel te krijgen. Tot 3 keer toe gevraagd om de bestelde frieten, maar die hebben we nooit gehad. Toen alles op was werd ons dat alsnog aangeboden ....
De entrecote was teveel doorgebakken, jammer!
Andere gasten werden ontvangen met een "hé, hierheen!" om naar achteren doorgestuurd te worden.

Helaas voor ons niet de plaats om naar terug te gaan.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Er werden verschillende keren niet bestelde producten gebracht.
Er waren verschillende items niet meer te bestellen.
Door drukte en maar 1 serveerster soms lange wachttijd.
Aardappeltjes niet gaar/ genoeg gefrituurd tweede bestelling .
Leonieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten! We kozen het onbeperkt tapas eten en hadden 3 opties: tm nr 40 op de kaart, iets duurdere versie met meer opties op de kaart of met onbeperkt drinken. Wij kozen voor de uitgebreide versie en hebben lekler gegeten van de ossenstaar,lamskoteletjes, inktvis etc. Bediening was goed, tafeltjes wat kort op elkaar als t een volle bak was geweest. Alleen de rode wijn vond ik niet zo smaakvol. Wij komen zeker terug!
Betty T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk eten in Spaanse sfeer....
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten !
Gezellige gastvrije bediening .
Emile Baars P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Elke keer als we hier komen, is het één groot feest!!! Van begin tot eind is het genieten. Deze keer met collega's. Iedereen was enthousiast. Binnenkort weer lekker aan de tapas! Echt een 10...
Merijn W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Het eten is echt niet bijzonder, iets wat je thuis ook kunt maken. Smaken zijn echt niet speciaal. Het is vet en ongezond. Weinig groenten op de kaart. Niet voor herhaling vatbaar.
C L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Dat ik hier als Amsterdammer nog nooit ben geweest!!! Echt een aanrader zo gezellig dichtbij het Leidseplein. Wijn was heerlijk. Tapas top! En de chocolade taart/creme brulee was zalig. Ga hier zeker vaker eten. Obers waren onwijs attent. Door de goede service en kwaliteit van het eten ben ik snel weer te vinden in dit gezellige tentje!!! Bedankt voor een avond genieten :-D
bas.lagerweij .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk weer gegeten. Zijn hier al een paar keer geweest. En wordt goed met je mee gedacht. De kok zelf laten zorgen voor de tapas...
Stéphanie A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben gister lekker tapas gegeten. Heerlijke kleine hapjes. Leuk interieur. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Emile Baars P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Wij hebben al vaker hier gegeten en blijven terugkomen voor de lekkere tapas en de heerlijke sangría en de gastvrijheid! We hebben het adres doorgegeven aan collega's en vrienden. "The best tapas in town!"
Joël N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijke tapa's en zeker een aanrader.
Super gezellig leuk sfeertje en je wilt dit niet missen voor kleine en grote groepen.
Niet twijfelen maar gewoon doen
Madeleine D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijke tapas, vers bereid. Hele goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeker n aanrader.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vanavond hier gegeten hadden gereserveerd maar moesten nog ff wachten aan n andere tafel, het was er erg chaotisch en rumoerig! We werden niet echt vriendelijk behandeld door sommige obers.
Zat erg krap op elkaar het was gewoon te druk. Een tafel verderop had iemand een haar in zijn eten , dat vind ik niet kunnen!
Gaan hier waarschijnlijk nooit meer heen.
Jella P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
twee jaar geleden een paar keer geweest en iedere keer met volle tevredenheid gegeten, maar helaas vandaag niet deze ervaring. De rijst was droog, het vlees te lang op de grill, dus zwart en droog en te zout. Het meisje die ons bediende had ook al haar dag niet, want ze was niet echt behulpzaam. . De jongen daarentegen was vriendelijk, behulpzaam en servicegericht.
Lise V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gezellig sfeervol tentje. Erg vriendelijk en vrolijk personeel. De tapas zijn erg lekker, en je er niet lang op te wachten alles word vrij snel geserveerd. d
Cytherea S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker eten jammer van de ongezellige sfeer en lompe bediening en we konden elkaar amper verstaan jammer want de keuken verdient beter het eten was top
Imane E.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
top restaurant zou je niet verwachten in hartje Amsterdam vooral bekend met toeristen restaurant ik ben met mijn familie gaan eten bij granada restaurant was ons eerste keer lekker gegeten super vriendelijke bediening maar vooral heel attent als afsluiting had we tiramisu genomen super lekker zeker om aan te raden ik ga zeker terug.
Hasan D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
De cijfers zeggen het al.
Zeer lekker gegeten. Complimenten aan de kok. Bediening is top, snel en zeer klantvriendelijk.
De locatie is prachtig, heel sfeervol.
Echt een aanrader en ga er zeker nog eens terug!!