Granada

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

Emile Baars P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Elke keer als we hier komen, is het één groot feest!!! Van begin tot eind is het genieten. Deze keer met collega's. Iedereen was enthousiast. Binnenkort weer lekker aan de tapas! Echt een 10...
Merijn W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Het eten is echt niet bijzonder, iets wat je thuis ook kunt maken. Smaken zijn echt niet speciaal. Het is vet en ongezond. Weinig groenten op de kaart. Niet voor herhaling vatbaar.
C L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Dat ik hier als Amsterdammer nog nooit ben geweest!!! Echt een aanrader zo gezellig dichtbij het Leidseplein. Wijn was heerlijk. Tapas top! En de chocolade taart/creme brulee was zalig. Ga hier zeker vaker eten. Obers waren onwijs attent. Door de goede service en kwaliteit van het eten ben ik snel weer te vinden in dit gezellige tentje!!! Bedankt voor een avond genieten :-D
bas.lagerweij .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk weer gegeten. Zijn hier al een paar keer geweest. En wordt goed met je mee gedacht. De kok zelf laten zorgen voor de tapas...
Stéphanie A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben gister lekker tapas gegeten. Heerlijke kleine hapjes. Leuk interieur. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Emile Baars P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Wij hebben al vaker hier gegeten en blijven terugkomen voor de lekkere tapas en de heerlijke sangría en de gastvrijheid! We hebben het adres doorgegeven aan collega's en vrienden. "The best tapas in town!"
Joël N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijke tapa's en zeker een aanrader.
Super gezellig leuk sfeertje en je wilt dit niet missen voor kleine en grote groepen.
Niet twijfelen maar gewoon doen
Madeleine D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijke tapas, vers bereid. Hele goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeker n aanrader.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vanavond hier gegeten hadden gereserveerd maar moesten nog ff wachten aan n andere tafel, het was er erg chaotisch en rumoerig! We werden niet echt vriendelijk behandeld door sommige obers.
Zat erg krap op elkaar het was gewoon te druk. Een tafel verderop had iemand een haar in zijn eten , dat vind ik niet kunnen!
Gaan hier waarschijnlijk nooit meer heen.
Jella P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
twee jaar geleden een paar keer geweest en iedere keer met volle tevredenheid gegeten, maar helaas vandaag niet deze ervaring. De rijst was droog, het vlees te lang op de grill, dus zwart en droog en te zout. Het meisje die ons bediende had ook al haar dag niet, want ze was niet echt behulpzaam. . De jongen daarentegen was vriendelijk, behulpzaam en servicegericht.
Lise V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gezellig sfeervol tentje. Erg vriendelijk en vrolijk personeel. De tapas zijn erg lekker, en je er niet lang op te wachten alles word vrij snel geserveerd. d
Cytherea S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker eten jammer van de ongezellige sfeer en lompe bediening en we konden elkaar amper verstaan jammer want de keuken verdient beter het eten was top
Imane E.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
top restaurant zou je niet verwachten in hartje Amsterdam vooral bekend met toeristen restaurant ik ben met mijn familie gaan eten bij granada restaurant was ons eerste keer lekker gegeten super vriendelijke bediening maar vooral heel attent als afsluiting had we tiramisu genomen super lekker zeker om aan te raden ik ga zeker terug.
Hasan D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
De cijfers zeggen het al.
Zeer lekker gegeten. Complimenten aan de kok. Bediening is top, snel en zeer klantvriendelijk.
De locatie is prachtig, heel sfeervol.
Echt een aanrader en ga er zeker nog eens terug!!
willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een laag prijsje! Service was ook erg vriendelijk en gezellig. Helemaal top! Fijne avond gehad met ook goede wijn.
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mijn vriend en ik hebben heerlijk tapas gegeten! Ontzettend leuk, oplettend en professioneel personeel. Echt een aanrader!
vgeusebroek .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten.Hadden met 4 personen het tapas menu. Geweldig lekker en grote porties. Iedere ronde schone borden en servetten, dat had ik nog nooit ergens meegemaakt. En het is heel betaalbaar. Een gitarist die fijne muziek spelde alleen een beetje hard. Het hoeft niet versterkt in zo'n kleine ruimte.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Pas een half uur na de gereserveerde tijd was een tafel vrij. We kregen geen enkele vorm van excuses. Vervolgens duurde het 40 minuten voordat we iets te eten kregen, waarbij de bediening aangaf dat we het eerste uur (van het twee uur durende arrangement) niet zelf gerechten van de kaart mochten kiezen. Het eten was redelijk, maar warme gerechten werden veelal lauw geserveerd. Al met al heel teleurstellend.
Chefmart W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Vanavond hier wezen eten.
als je niet meer gewent ben dan een door gebakken frikadel kan je hier best eten. maar man man man wat smerig was dit we hebben het 2 rondes een kans gegeven en toen met buikpijn de zaak verlaten. zo goed als alles is gefrituurd of in onwijs veel olie vet en to much knoflook gebakken. ik zou toch even verder kijken als ik jullie was.
Beshay .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het is zoals altijd wij genoten van het eten en de sfeer vooral de gastvrijheid van de hele hard wekend team om ons thuis te voelen. Heel erg bedankt allen.