Granada

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

7,2
Jella P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
twee jaar geleden een paar keer geweest en iedere keer met volle tevredenheid gegeten, maar helaas vandaag niet deze ervaring. De rijst was droog, het vlees te lang op de grill, dus zwart en droog en te zout. Het meisje die ons bediende had ook al haar dag niet, want ze was niet echt behulpzaam. . De jongen daarentegen was vriendelijk, behulpzaam en servicegericht.
Lise V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Gezellig sfeervol tentje. Erg vriendelijk en vrolijk personeel. De tapas zijn erg lekker, en je er niet lang op te wachten alles word vrij snel geserveerd. d
Cytherea S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Lekker eten jammer van de ongezellige sfeer en lompe bediening en we konden elkaar amper verstaan jammer want de keuken verdient beter het eten was top
Imane E.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
top restaurant zou je niet verwachten in hartje Amsterdam vooral bekend met toeristen restaurant ik ben met mijn familie gaan eten bij granada restaurant was ons eerste keer lekker gegeten super vriendelijke bediening maar vooral heel attent als afsluiting had we tiramisu genomen super lekker zeker om aan te raden ik ga zeker terug.
Hasan D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
De cijfers zeggen het al.
Zeer lekker gegeten. Complimenten aan de kok. Bediening is top, snel en zeer klantvriendelijk.
De locatie is prachtig, heel sfeervol.
Echt een aanrader en ga er zeker nog eens terug!!
willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een laag prijsje! Service was ook erg vriendelijk en gezellig. Helemaal top! Fijne avond gehad met ook goede wijn.
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mijn vriend en ik hebben heerlijk tapas gegeten! Ontzettend leuk, oplettend en professioneel personeel. Echt een aanrader!
vgeusebroek .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten.Hadden met 4 personen het tapas menu. Geweldig lekker en grote porties. Iedere ronde schone borden en servetten, dat had ik nog nooit ergens meegemaakt. En het is heel betaalbaar. Een gitarist die fijne muziek spelde alleen een beetje hard. Het hoeft niet versterkt in zo'n kleine ruimte.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Pas een half uur na de gereserveerde tijd was een tafel vrij. We kregen geen enkele vorm van excuses. Vervolgens duurde het 40 minuten voordat we iets te eten kregen, waarbij de bediening aangaf dat we het eerste uur (van het twee uur durende arrangement) niet zelf gerechten van de kaart mochten kiezen. Het eten was redelijk, maar warme gerechten werden veelal lauw geserveerd. Al met al heel teleurstellend.
Chefmart W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Vanavond hier wezen eten.
als je niet meer gewent ben dan een door gebakken frikadel kan je hier best eten. maar man man man wat smerig was dit we hebben het 2 rondes een kans gegeven en toen met buikpijn de zaak verlaten. zo goed als alles is gefrituurd of in onwijs veel olie vet en to much knoflook gebakken. ik zou toch even verder kijken als ik jullie was.
Beshay .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het is zoals altijd wij genoten van het eten en de sfeer vooral de gastvrijheid van de hele hard wekend team om ons thuis te voelen. Heel erg bedankt allen.
riansiero .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Van tevoren was niet duidelijk dat je niet als individu tapas kunt bestellen, dat mag alleen als het hele gezelschap voor tapas kiest. Als je dan een alternatief bedenkt, de bestelling is opgenomen en je hoort dan n kwartier later pas dat dit ook niet kan en je weer opnieuw iets van de kaart moet kiezen, vind ik dat ronduit slecht!
Ook onze, lang tevoren gereserveerde plaatsen waren erg krap, we zaten tegen de verwarming aan gedrukt. Later zagen we dat in een ander deel van het restaurant plaats genoeg was.
Kukhi M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ik heb voor het eerst bij dit restaurant gegeten. Ik vroeg aan een medewerker van een hotel vlakbij leidseplein wat voor restaurant zij aanraadde, ze vertelde me vol enthousiasme over Granada. Uiteindelijk ben ik daarheen gegaan en ze had helemaal gelijk. Heerlijke tapas en goedkoop ook nog. Ik had een menu inclusief drinken, dat was 33,50 (frisdrank, huiswijnen, sangria, bier). 2 uur lang kan je dus onbeperkt eten en drinken. Het eten was heerlijk rijk van smaak, de sangria ook echt top! Service was heel vriendelijk en er werd telkens gezorgd voor schone borden bestek en nieuwe servetten! Alles kwam snel op tafel. Ik raad dit restaurant heel sterk aan! Bedankt voor de service Granada!
Gurdhian M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Ik heb echt genoten van mijn avond bij Granada, lekker eten, onbeperkt tapas menu besteld, we hebben twee uur lang alle sorten tapas geproefd, (gambas al ajillo, mejillones, lams spiesjes, patatas bravas...) daarbij een lekker sangría. De bediening was snel een attent, we komen snel terug!!
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben erg genoten van het eten. Super lekker en vriendelijke service. Wel langzaam, dus je hebt wel even geduld nodig.
Q C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Nog nooit zo slecht behandeld in een restaurant. Via het telefoonnummer op de website gereserveerd, bleek het privé nummer van de eigenaar te zijn. Via de telefoon al vrij onbeleefd en verward want hij had geen idee waarvoor ik belde. Beetje raar om dit nummer dan te vermelden. Ten eerste is dit niet een plek om rustig iets te eten, leek op een vreetschuur met luidruchtige mensen met kinderwagens. Personeel was uiterst onbeleefd. Bij navraag over de menu's werd er gevraagd hoe het 'all you can eat' werkte. Blijkt dus dat de eerste 7 gerechten door de chef worden uitgekozen. Opzicht geen probleem maar was netter geweest als dit van te voren bekend was. Dit was dus 'All you can eat' maar wij bepalen wel wat je eet. Met de normale vraag of dit altijd zo was begon de eigenaar te flippen. Hij had het restaurant al 9 jaar en wie zou het nou beter weten jij of ik? Sprak slecht Nederland en moest een paar keer op een vrij agressieve manier reageren met 'wat bedoel je?' Op normale vragen als hoeveel je per ronde mag bestellen, wat de mixgrill menu's in houden etc. Het eten zag er slecht bereid uit. Voor echte goede tapas moet je niet bij deze zaak zijn. Voor service ook niet. Het feit dat het druk was in de zaak zou niet moeten betekenen dat er geen service is en het eten bij wijze van spreke op je tafel gesmeten wordt.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heel goed gegeten. De eerste gang uitgekozen door de chef was al erg veel en lekker (vooral de serrano ham en manchego kaas - aanrader) en de gerechtjes die we daarna hjebben gekozen ... heerlijk. Top! Rode huiswijn: ook top, en grote glazen. gopede combi met de rest. Ontvangst was goed: we waren te vroeg maar konden toch al aan tafel (zelfgekozen plek).
Rejane A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Personeel was super vriendelijk.
We hadden van tevoren een onbeperkt tapas gereserveerde. Ter plek zijn we van mening veranderd en het personeel zijn daarbij flexibel geweest. Eten is prima, mojito super lekker.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Al vaak dit restaurant bezocht,nu met vrienden en weer meer dan tevreden José heeft er voor ons een feestje van gemaakt .

Ook nog eens een grote pluim voor het zeer vriendelijk personeel.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Er was gezellige live muziek, alles werd goed uitgelegd. Na het bestellen werd er snel geserveerd door de aardige en leuke personeelsleden. Er wa genoeg keuze en het eten was lekker, gewoon top!
Je kan zelf kiezen hoe lang je wilt zitten, of je incl of excl drinken wilt. Echt een aanrader!

Jan Bel, Zwolle