Gran Tour in Italia

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

Lunch: Woensdag t/m vrijdag 12:00 - 14:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,6

Jouw recensie over het restaurant Gran Tour in Italia

M.E. D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
hartelijk ontvangst door eigenaar Francesco, correcte en vlotte bediening (internationaal, oa Italiaans). Je kijkt de keuken in naar 2 jonge, enthousiaste Italiaanse koks. Authentieke recepten uit Lombardije, maar ook bv uit Sardinië. Zelfgemaakte pasta's, brood, bladerdeeg etc, en dat proef je! 5-gangenverrassingsmenu voor een vrouw ook prima te doen, mooie porties, niet vet en weinig koolhydraten, groenten lekker knapperig. Wijnarrangement was ongelooflijk goed, leuk verhaal bij elke wijn over de streek en de historie. Paste ook goed bij het eten. Rustige ambiance, schoon en netjes. Kortom, enorme aanrader!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wat een geweldig nieuw Italiaans restaurant. Echt een aanwinst voor Den Haag. Zeer gastvrij ontvangen door Francesco en team, genoten van de lokale gerechten, prima wijnarrangement. Toppertje. Wij gaan hier nog vaak terugkomen. Grazie
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. Wat een geweldig restaurant, zeer gastvrij ontvangen, echt ontzettend vriendelijk. Alles vers bereid, hele originele kaart (geen standaard overal op de kaart pasta's / geen pizza), maar zeker geschikt voor de hele familie, alles is lekker .... Onze jongste (10jr) heeft gesmuld van risotto met champagne en parmezaan. Originele lente kaart, we kunnen niet wachten tot de nieuwe zomerkaart er is, we komen beslist weer.
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Verrassingsmenu 5 gangen genomen. Heel erg lekker gegeten. Kinderen vonden ook alles lekker. Vooral het vleesgerecht was top!
Wijnen die erbij geschonken werden waren ook erg lekker.
Ik ben enthousiast en kom zeker een keer terug.
Hanka L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het is een open, licht, sfeervol restaurant. De tafels staan ruim uitgeklaard. Er zijn leuke hoeken en nissen. Wij hadden een late reservering ,ook de laatste in restaurant, maar het voelde niet als leeg. De gast heer en vrouw zijn heel persoonlijk.
Een aanrader.
Farah M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Niels E.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Is zeer aan te bevelen. Ga er zeker nog een keer eten.
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Gran Tour in Italia staat voor subliem eten, authentiek gastheerschap in een prachtige omgeving. Genieten van La dolce vita in het prachtige Scheveningen.
De inrichting is werkelijk prachtig, licht en sfeervol met voldoende ruimte tussen de tafels. De menukaart van Gran Tour neemt je mee door verschillende delen van Italië. Je kan los van de kaart kiezen of een 3 of 4 gangen menu. Gastheer Francesco vertelde dat alle pasta’s en brood zelf worden gemaakt. Er was keuze uit vier niet alledaagse antipasti en ik koos voor ‘Insalatina di gamberi, parmigiano e pane guttiau’ (Salade van garnalen, parmezaanse kaas en Guttiaubrood). Mijn bord was een kunstwerkjes zo mooi, met een ruime portie. En wat was het heerlijk. De verschillende smaken waren perfect op elkaar afgestemd, eenvoud en verfijning tegelijk. Als hoofdgerecht koos ik voor de Tagliata di pollo su letto di rucola, pomodorini, parmigiano e peperoni arrostiti (gesneden kip op een bedje van rucola salade, trostomaatjes, geroosterde paprika en parmezaanse kaas). Een ogenschijnlijk simpel gerecht met geweldige smaakexplosies.
Een echte aanrader en ik kom er zeker terug!
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Wat een geweldig restaurant! Heerlijk eten, goede wijnen, mooie ruimtes en perfecte gastheer en gastvrouw. Wij mochten met 17 dames al eerste gebruik maken van de aparte ruimte en dat was een geweldige belevenis. Dankzij Monique & Francesco heb je een heerlijke avond.
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, fijne sfeer.

We hebben met vrienden bij Gran Tour In Italia gegeten in hun aparte ruimte. Een diner op maat met heerlijke gerechten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een bezoek aan dit restaurant is zeer zeker de moeite waard. Hartelijk ontvangen door de gastheer Francesco en zijn vrouw Monique. Zeer goede uitleg van de gerechten en de herkomst hiervan. Het laten kiezen van de wijnen door Francesco is zeker aan te bevelen. Het restaurant ziet er door de inrichting rustig uit en heeft een goede atmosfeer. Grand tour is een restaurant waar wij zeker nog een keer ( of meer ) gaan eten om te genieten van de heerlijke gerechten.
casaroma .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Italiaanse sfeer in een mooi stukje Den Haag. Het eten is zeer goed en met veel zorg klaargemaakt. Alle gerechten waren even lekker. De mensen zijn trots op hun werk. Dat stralen ze uit. Het restaurant heeft een specifieke sfeer. Je voelt er direct thuis. De bediening en aandacht waren prima.
Oleron .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Zowel voor als hoofdgerecht op een bedje salade. Nagerecht ravioli met chocoladevulling melig.
Garnering van de gerechten onvoldoende.
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten. Geen standaard Italiaan . Eten op sterren niveau. Zeer vriendelijke bediening . Komen zeker terug!
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Bijzonder italiaans eten met uitstekende service! Echt een feestje!
joost H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten. De eigenaar vertelt met veel passie over het eten op de kaart. Echt een restaurantje waar ik zeker nog een keer naar terug wil. Aanrader.
Mels V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Fantastisch authentiek Italiaans gegeten. Enthousiaste en kundige bediening. Aanrader!
Hessel V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
prima gegeten in een gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening, zeer goede wijn
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Mooie kaart met een beperkt aantal gerechten, hetgeen altijd een aanbeveling is. Heerlijke gerechten en mooie wijnkaart, erg leuke bediening, wij komen hier zeker terug!
Han T.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Een authentieke Italiaan op korte afstand; wat een luxe! Driegangenmenu genoten, met voorgerecht van konijn, hoofdgerecht van drie vissen (met een bijzondere, gemarineerde groente uit Noord-Italië) en kaas na. Heerlijk. De wijnen waren bijzonder en erg goed, met name de rode, een combinatie van vier druivensoorten uit Bastardo. Voeg er zelfgebakken broodjes, een leuke amuse en een karaf fris kraanwater aan toe en dan is iedereen erg tevreden. Ik vond het zo lekker, dat het een heel klein beetje meer had mogen zijn, bijv. in de vorm van een gedraaid torentje pasta bij het hoofdgerecht. De aankleding van de ruimte is sober, maar toch gezellig en de bediening professioneel, gepassioneerd, verzorgd en prettig. De rekening is in overeenstemming met het geboden niveau. Bravi tutti, grazie mille e a presto!