Gran Tour in Italia

9,5

Jouw recensie over het restaurant Gran Tour in Italia

Rob N.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Niet goedkoop, maar hoge kwaliteit gerechten.
Flessenwater erg duur.
Tjebbo V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten. Leuke Italiaanse sfeer en creatieve gerechten. Uitstekende wijnen geadviseerd bij de gerechten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Wij hebben het vijfgangenmaalmenu genomen en ons laten verassen. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Eigenaar Francesco heette ons persoonlijk welkom. De kaart werd deskundig en in mooi ‘Nederiaans’ toegelicht.
Van een lekkere amuse, een heerlijk voorgerecht naar een prachtig hoofdgerecht met fantastisch lekker varkensvlees.
Er was geen enkel minpunt aan deze avond bij Gran Tour te ontdekken.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Het feest van eten en drinken begint bij binnenkomst. Mooie frisse locatie, zalig eten, met passie gemaakt en verteld, lekker bijpassende wijn sensatie. Een heerlijke ervaring.
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goed Italiaanse restaurant met zeer persoonlijke bediening! Zeker niet standaard gerechten maar eigenzinnige keuken!!Prettige plek om te verblijven!!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We werden gastvrij onthaald in een stukje Italië in Den Haag. Heerlijk traditioneel Italiaans eten, smaakvol, vers, mooi opgemaakt, sfeervol, fijne wijn, prettige bediening. Echt een aanrader!
Lammetje .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Gisteravond gegeten bij Gran Tour Italia. Uitstekend. Enige puntje is dat ze wat mij betreft een paar gordijnen zouden mogen ophangen zodat het geluid iets gedempter zou zijn. Verder alles uitstekend. Bij mijn voorgerecht zat de lekkerste salami die ik ooit gegeten heb!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijke verse gerechten. Klassieke Italiaanse recepten en prima Italiaanse wijnen. Geserveerd door een vriendelijke en gastvrije Italiaanse ober. We proefden van het "Italia ma Bella" in een mooie wijk van Scheveningen.

Enige minpuntje was dat we even moesten zoeken naar een plekje om te parkeren (betaald). Maar dat hadden we er graag voor over.
Tjebbo V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk verrassend creatief Italiaans eten. Een feest van smaken. Er zou iets meer keuze in open wijnen kunnen zijn.
Gerechten komen in goed tempo door. Wel behoorlijk rumoerig.
pvandereijk V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
prijs van 9 euro voor een niet bijzonder puntje appeltaart is buiten proportie maar is het enige minpuntje van een gezellige avond met een prima maaltijd.
Karen T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Hier wil je echt eten! Alles klopt; het welkom, de amuse, het dessert en alles er tussenin. Prachtige bijpassende wijnen en een mooi team dat voor je klaar staat.
Wij aten het drie gangen verrassingsmenu en zijn overdonderd door de smaken van zowel de gerechten als de wijn.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wat een mooie ontdekking, Gran Tour in Italia! Het was mijn eerste bezoek aan dit restaurant maar zeker niet het laatste. Alleen al het simpele feit dat ze een mousserende wijn uit de Franciacorta hadden, geweldig! De bediening is netjes, vriendelijk en oplettend. De gerechten zijn zeer smaakvol en zo worden ze ook gepresenteerd. Naast de bubbels uit de Franciacorta is er een mooie en gevarieerde wijnkaart. Kortom: Gran Tour in Italia is een absolute aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima restaurant, lekkere gerechten en goede wijnen. Beste parelhoen ooit hier gegeten! Leuke sfeer en gedreven chef. Zaak is leuk ingericht.
Heerlijk authentiek Italiaans eten in Scheveningen. Absolute aanrader en zeker de moeite waard. Komen hier absoluut weer terug.
Haya L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Verrukkelijk gegeten en een fantastische bediening.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Prima gegeten en heerlijke wijnen. Leuke ambiance, maar rumoerig qua akoestiek. Maar dat hoort wel bij een Italiaans restaurant. Aardige bediening.
De tafel van GN G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijke ontspannen avond gehad met goed eten, bijzondere wijnen, gepassioneerde bediening en gezellige sfeer. We komen zeker terug en dan neem ik de limocello graag aan.
Brenda G.
Alles klopte gisteravond. De service , de wijn en het voortreffelijke eten. De gastheer maakt een feestje van de avond. Wij komen terug.
Martin T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Onzettend leuk restaurant! Wij zijn toevallig langs gefietst en gelukkig was er nog juist een tavel te krijgen. Het eten vonden wij hartstikke lekker en de wijnen pasten heel goed. Ook de ontvangst en de bediening waren gewoon perfect.
Marije L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Gedreven en gepassioneerde crew. Eerlijke Italiaanse gerechten en goede wijnen. Italië in Den Haag!
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ontvangst prima op z,n Italiaans lekkere Amuse en flesje Vermentino perfect. Onze keuze 3gangen vooraf Magatello :kalfsvlees: vittello Tonato volgens een antiek recept 4karige stukjes kalfsvlees verder weinig eetbare versiering.
Capesante :Coqille St jacques Heel lekker.Hoofd gerecht Tagliata di manzo en Medaglione d,agnello van beide vlees
gerechten geen kwaadwoord, goed gebraden en lekker van smaak .Dolce Sorbetto lekker maar een bolletje ijs en 3 aardbeien en een besje lekker maar karig.Wij wilde aan de eigenaar onze teleurstelling kwijt van het gemis van een Pasta als bijgerecht. Als aanvulling op het wel karige Voor- en Hoofdgerecht , dat viel niet in goede aarde.O nee dat zagen wij verkeerd dit is de nieuwe trend in Italie.(dat was de uitleg) Francesco wij zijn van mening dat dit niet zo is en komen geen Gran Tour maken ondanks alle mooie Italiaanse menu- namen zien wij 9,4 toch echt te hoog gegrepen Groeten Zohe