Gran Tour in Italia

9,5

Jouw recensie over het restaurant Gran Tour in Italia

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wat een mooie ontdekking, Gran Tour in Italia! Het was mijn eerste bezoek aan dit restaurant maar zeker niet het laatste. Alleen al het simpele feit dat ze een mousserende wijn uit de Franciacorta hadden, geweldig! De bediening is netjes, vriendelijk en oplettend. De gerechten zijn zeer smaakvol en zo worden ze ook gepresenteerd. Naast de bubbels uit de Franciacorta is er een mooie en gevarieerde wijnkaart. Kortom: Gran Tour in Italia is een absolute aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima restaurant, lekkere gerechten en goede wijnen. Beste parelhoen ooit hier gegeten! Leuke sfeer en gedreven chef. Zaak is leuk ingericht.
Heerlijk authentiek Italiaans eten in Scheveningen. Absolute aanrader en zeker de moeite waard. Komen hier absoluut weer terug.
Haya L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Verrukkelijk gegeten en een fantastische bediening.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Prima gegeten en heerlijke wijnen. Leuke ambiance, maar rumoerig qua akoestiek. Maar dat hoort wel bij een Italiaans restaurant. Aardige bediening.
De tafel van GN G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijke ontspannen avond gehad met goed eten, bijzondere wijnen, gepassioneerde bediening en gezellige sfeer. We komen zeker terug en dan neem ik de limocello graag aan.
Brenda G.
Alles klopte gisteravond. De service , de wijn en het voortreffelijke eten. De gastheer maakt een feestje van de avond. Wij komen terug.
Martin T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Onzettend leuk restaurant! Wij zijn toevallig langs gefietst en gelukkig was er nog juist een tavel te krijgen. Het eten vonden wij hartstikke lekker en de wijnen pasten heel goed. Ook de ontvangst en de bediening waren gewoon perfect.
Marije L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Gedreven en gepassioneerde crew. Eerlijke Italiaanse gerechten en goede wijnen. Italië in Den Haag!
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Ontvangst prima op z,n Italiaans lekkere Amuse en flesje Vermentino perfect. Onze keuze 3gangen vooraf Magatello :kalfsvlees: vittello Tonato volgens een antiek recept 4karige stukjes kalfsvlees verder weinig eetbare versiering.
Capesante :Coqille St jacques Heel lekker.Hoofd gerecht Tagliata di manzo en Medaglione d,agnello van beide vlees
gerechten geen kwaadwoord, goed gebraden en lekker van smaak .Dolce Sorbetto lekker maar een bolletje ijs en 3 aardbeien en een besje lekker maar karig.Wij wilde aan de eigenaar onze teleurstelling kwijt van het gemis van een Pasta als bijgerecht. Als aanvulling op het wel karige Voor- en Hoofdgerecht , dat viel niet in goede aarde.O nee dat zagen wij verkeerd dit is de nieuwe trend in Italie.(dat was de uitleg) Francesco wij zijn van mening dat dit niet zo is en komen geen Gran Tour maken ondanks alle mooie Italiaanse menu- namen zien wij 9,4 toch echt te hoog gegrepen Groeten Zohe
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wat een geweldig restaurant! We hebben een vijfgangen surprisemenu met bijpassende wijnen genomen. Een zeer bijzondere kaart met gerechten die je niet snel bij andere Italiaanse restaurants zult vinden. De gerechten waren prachtig opgemaakt en waren zeer goed op elkaar afgestemd. Ook de bijpassende wijnen waren zeer goed, in een leuke en sfeervolle ambiance. Francesco was zeer gastvrij en wist ons van alles te vertellen over de gerechten en wijnen. Wij komen zeker binnenkort terug!
Rai M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat ‘n geweldig restaurant !! De eigenaren zijn ontzettend hartelijk en bezitten een enorme passie voor hun gerechten/producten. Alles wordt vers en met de hand bereid. De gerechten zien er uit als kunstwerken en ze smaken nog beter! Een vijfgangen verassingsmenu genomen. Qua hoeveelheid prima! En voor een hele redelijke prijs. De passie van Francesco en Monique en hun geweldige chef & team in de keuken is in alles te merken en proeven. Wowwwwww!! Ik kan me tot op heden geen beter Italiaans restaurant heugen in Den Haag. Kortom een parel en aanwinst voor de Haagse gastronomie. Wij gaan er gauw weer terug ;-)
Frederic V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Top keuken, heel gezellig en super bediening. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Jaap-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening...leuke eigenaar: licht gerechten op eigen manier toe
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten met fantastische service. Mooie verse en authentieke gerechten en heerlijke wijn. Een avond heerlijk genoten!
Natasha G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Superlekker echt Italiaans eten. We kozen het 5 gangen verrassingsmenu. Heerlijke coquilles, pasta, vitello tonato, steak & sorbet! Mooie wijnen erbij en limoncello toe. Mooi stukje authentiek top Italië in Scheveningen! Hartelijk dank van 2 Heilooenaren
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Nog een aanwinst Voor de regio! Een bevlogen Francesco met zijn team is in dit fraaie pand neergestreken om iets anders te laten zien dan veel andere Italiaanse restauramts doen. De ambiance is prima. Mooi, licht en prachtige details. De bediening is voortreffelijk. Altijd oog voor de klant die wellicht iets wil. De huiswijn
Was een heerlijke mix van Sangiovese en Merlot uit Emilio Romagno. Vier verschillende soorten broodjes, heerlijk en zelf gebakken. Een lekkere amuse, geroosterde foccacia met gele tomaat. Vervolgens het vleesplankje met diverse vleeswaren en huisgemaakte giardinera en ik had zelf de chevice van zeebaars met zoete krokante aardappel. Alles even voortreffelijk en ook prachtig opgemaakt! Daarna de rode mul met asperges en de tagliolini met zeeduivel, pachino tomaatjes en tuinbonen. Afgeblust met Verdicchio. Erg lekker. En ook weer mooi opgemaakt. Tweemaal de Tiramisu citrus na. Prima! Heerlijk gegeten en dus tot binnenkort!
Harro B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Fantastisch restaurant. Heerlijk eten en goede wijnen. De eigenaar is een zeer gastvrij persoon, het restaurant heeft een goed terras.
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben heerlijk op het terras gegeten en genoten van het 3-gangen verrassingsmenu. Het was precies goed, we wilden niet te veel eten. Ook de fles Pinot Grigio was uitstekend. Kortom: een perfekte avond en zeker een aanrader voor Scheveningen, aangezien toeristen deze locatie nog niet ontdekt hebben.
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wij werden hartelijk ontvangen en na 3 minuten al een mooie huisgemaakte amuse
Eerste drankje was een authentieke aperol spritzz naar recept van de oorsprong Venetië de Italiaanse eigenaar had er een mooi verhaal bij ik voelde het als een avond in Italië, daarna een mooie fles chianti classico
Voorgerecht een smaakvolle vlees plank met een huisgemaakte giardiniera en mijn man had een huisgemaakte zwarte taritelle met blokjes gemarineerde rouwe zeebaars
Als hoofd een kippetje uit de oven met rozemarijn en kleine gemarineerde mini paprika en het andere gerecht was tagliolini al nero
Helaas hadden we geen plaats meer vij voor een dessert maar dat was gouw opgelost met een mooie koffie , dus een mooie reden om hier nog eens te gaan eten
Complementen aan de bediening ,kok en eigenaar
Kan eigenlijk geen minpuntje bedenken maar heb wel een opbouwende feedback, en dat is geen Chaudfontaine water presenteren maar een van de mooie Italiaanse tafelwaters.
Fino alla prossima volta
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Echt Italiaans eten, maar moderne Italiaanse keuken, en bijpassende sfeer !! Eigenaar is gedreven maakt het iedereen naar de zin , terwijl hij geïnteresseerden ook toelichting geeft over de aangeboden dranken en gerechtenl !!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Een echte aanrader. Je waant je echt even in Italië. Fijne ontvangst, heerlijke wijnen maar vooral fantastisch eten!! We hadden het 5-gangen verrassingsmenu. Naast de overheerlijke gerechten en smaken waren de borden prachtig opgemaakt. Echt een feestje. Mijn complimenten voor de chef!