Gran Sasso

Herenstraat 79 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Gran Sasso

In de luwte van de kerk van Rijswijk, schijnt de Italiaanse zon. In restaurant Gran Sasso is het ieder jaargetijde warm en aangenaam. De Italiaanse keuken is gevarieerd en dat zie je terug op de uitgebreide kaart. Alles draait hier om lekker eten. Op je gemak, naar Italiaanse traditie. De wijnen zijn afkomstig uit verschillende Italiaanse regio’s. Vraag de vriendelijke bediening gerust om advies.

Glas champagne

LUNCH vrijdag + zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Gran Sasso

• Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ja wederom verrukkelijk gegeten
Vooraf mosselen en hoofdgerecht was ook weer een smaak sensatie
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Ja wat moet zich zeggen weder
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijke entrecote gegeten met
Overheerlijke asperges wat een sensationele smaak explosies kortom verrukkelijk
MT H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Ben tevreden.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heeft nu een nieuwe eigenaar, moest lang wachten dat er iemand kwam vragen of we wat wilde drinken.
Kreeg ook geen menu kaart, toen zelf gepakt.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijke zeeduivel gegeten in saus van prosecco en vooraf een salade van cherry tomaten met buffel mozzarella. Angelo had weer zichzelf overtroffen kortom heerlijk!!!
Carolijn E.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Helaas was mijn opmerking bij de reservering dat we na 1 uur en 45 min weer weg moesten niet gelezen en ging ook al om 18:00 uur het eten traag waardoor we het hoofdgerecht moesten haasten om op tijd te kunnen vertrekken. Het eten was oké maar op zichzelf geen reden om terug te komen.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
overheerlijke lamsschenkel gegeten uit de oven, mijn god wat was die verrukkelijk zo gaar viel zo van bot af.
Was met grote toewijding en liefde bereid en zo mals en sappig, ware food porn.
Elke week weet dit restaurant mij te verassen met een nieuwe specialiteit.

Chapeau Gran Sasso
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vandaag overheerlijke pasta gegeten met tomaten en spekjes, deze was heerlijk gekruid een ware smaak sensatie en explosie.
Elke week sta ik versteld van de nieuwe specialiteiten op de kaart
En deze beveel ik u allen van harte aan.
Heb even geduld want alles wordt vers bereid maar dan heeft u ook iets goddelijks op uw bord.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
vandaag iets kleins gegeten maar ook dit was verrukkelijk, ik had taigatellie met uitgebakken spekjes en verse tomaten in verrukkelijk sausje, dit restaurant blijft mij verassen en gaat nooit vervelen elke week nieuwe specialiteiten
ronald K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Erg lange wachttijd en onattente bediening
anita Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lang moeten wachten op het eten, kok kwam uitleggen dat er zieke collega’s waren.
Eten was smakelijk, maar als bijgerecht voor 4 personen 1 bakje aardappeltjes is niet veel. Prijzen net even te hoog voor wat er geleverd wordt
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Hete as ijzig koud buiten dus eerst een warme Choco genomen daarna een heerlijke Italiaanse wijn bij het hoofdgerecht tagliatelle in gorgonzola saus die verrukkelijk was, zoals altijd en ware smaakexplosie en koffie toe. Vaak lees ik dat het niet snel genoeg gaat, maar mensen wat met liefde en vers bereid wordt duurt even neem uw tijd en geniet.
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Top bediening. Specialiteit van het huis is zeker een aanrader. Tafeltjes wat dicht bij elkaar maar dat was het enige minpuntje. 10- van ons! Komen snel terug!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was prima, de ossenhaas is zelfs zeer goed. De service op de zaterdag avond dat wij er waren was zeer slecht, we komen echt niet meer terug doordat dit team onze avond (mijn verjaardag) absoluut heeft verpest door de zeer lange wachttijden voor menu, drinken serveren, serveren van de gerechten en als absolute no-go vergeten de ossenhaas voor mijn vrouw te maken. Daarna duurde het zeker 25 minuten voordat zijnde ossenhaas (5 minuten grillen!!) kreeg en helemaal alleen moest eten. Bij het afrekenen werd geen compensatie geboden of zelfs sorry gezegd (wel toen mijn vrouw haar gerecht kreeg), toen ik zij dat ze geen fooi verdienden was het antwoord: betaalt u met v-pay of creditcard?
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het was voor ons een drukke zaterdag avond. Blijkbaar ook in dit restaurant. Wij hadden niet gereserveerd maar wij zijn hartelijke verwelkomt en zonder enige moeite werd snel een tafel voor 4 personen klaar gedekt. Voor ons waren er al gasten geweest en moest nog opgeruimd en gedekt worden. De bediening had erg druk want ze waren volgens mij met te weinig mensen. Gezien de onverwachte situatie en onze spontane keuze om hier te komen eten,hebben wij aan de ober en aan de keuken overgelaten. Wij hadden namelijk erg goede woorden over dit adres gehoord en daarom vertrouwde wij volledig aan hun keuzes. Aan tafel werd direct water en wijn flessen geserveerd met wat brood, gemarineerde olijven en wat gesneden heerlijke vleeswaren. De rode wijn was een prima sappige Nero d'Avola maar mijn collega had liever een witte wijn. Geen probleem, bij de pasta gerecht die later zou komen was deze Greco di Tufo een prima begeleider zei de ober. Wij krijgen eerst nog even wat bruschetta's belegd met verse tomaten stukjes. Gewoon top! De pasta werd geserveerd uit een geflambeerde Parmigiano kaaswiel en met vers geraspte truffel. Dat is met geen woorden te omschrijven, gewoon super. Wij waren eigenlijk al redelijk voldaan maar omdat het zo druk was, duurde even voordat het hoofdgerecht kwam. De flessen wijn waren inmiddels op en wij krijgen daarom zonder enige twijfels een mooi fles Ripasso voorgesteld. De ober was overtuigd dat een een prima keuze zou zijn gezien de aankomst van de Tagliata di Manzo! Super malse vlees gerecht geserveerd met Rucola en geschaafde Parmigiano. De chef Angelo kwam nog snel aan tafel om zich te excuseren voor de drukte en om onze gerecht af te maken met een mooi olijfolie. Wij vonden het helemaal niet erg want wij waren al begonnen met onze 3e fles wijn en alles smaakte fantastisch. Wij kwamen rond 20:00 uur binnen en wij waren met onze toetjes bezig om 22:30 uur. Een onverwachte top avond bij een geweldige restaurant in het Oude Centrum van Rijswijk. Wij hebben iets ontdekt!
Petanneke .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
wij hadden ons zo verheugd op een gezellige Italiaanse avond maar het was teleurstellend. Hoewel het eten goed was, was de service onder de maat. Niet vriendelijk. Lang wachten, wijn die maar niet kwam en een tafel bij de deur was een tochtig plekje. Helaas wij komen niet meer terug
wouter R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Geen succes, lang wachten terwijl het nog niet druk was. Personeel spreekt nauwelijks Engels. 3 gerechten na 45min op tafel. 4e pizza komt ruim 5min later. Zwart verbrand. Moest opnieuw gemaakt worden. Niet gezellig samen eten.
Annemiek L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Onze reservering via Iens was niet goed doorgekomen, maar de gastheer had binnen vijf minuten toch een plek voor 7 gemaakt op de drukke zaterdagavond. De bediening was erg vriendelijk en het eten was heerlijk. We komen zeker terug!