Gran Sasso

Herenstraat 79 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Gran Sasso

In de luwte van de kerk van Rijswijk, schijnt de Italiaanse zon. In restaurant Gran Sasso is het ieder jaargetijde warm en aangenaam. De Italiaanse keuken is gevarieerd en dat zie je terug op de uitgebreide kaart. Alles draait hier om lekker eten. Op je gemak, naar Italiaanse traditie. De wijnen zijn afkomstig uit verschillende Italiaanse regio’s. Vraag de vriendelijke bediening gerust om advies.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gran Sasso

tram 1, 5, 15 bus 23 halte Herenstraat Rijswijk op 5 minuten loopafstand
  • : Gratis en betaald parkeren in de buurt

DINER dinsdag t/m zondag
LUNCH vrijdag + zaterdag

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Uitstekend gegeten. Lekkere gerechten buiten de kaart. Blijvertje.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een geweldige avond! authentieke Italiaanse gerechten. De antipasto misto doet je terugdenken aan de vakantie in Italië en de Vitello Tonnato is heerlijk mals. Het visgerecht van de dag is mooi stuk gegrilde zeeduivel, een tikje droog maar heerlijk gekruid. Spektakel is de pasta met truffel en Parmezaanse kaas, die aan tafel vanuit een enorme kaas bereid wordt. Verder een Pizza Salmone die zeer de moeite waard is, heerlijke pasta en lasagna loeiheet uit de oven. Bij het nagerecht opnieuw bereiding aan tafel, met een overheerlijke Sgroppino als resultaat. Ook de gekaramelliseerde aardbeien zijn een aanrader. Dit alles onder begeleiding van zeer vriendelijke medewerkers die goede uitleg geven over de gerechten. Voor een verfijnde Italiaanse avond komen we hier zeker nog een keer terug!
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekkere gerechten. Naast de kaart waren er nog een aantal gerechten 'van de dag'. Wat deze inhielden werd aan tafel uitgelegd. We hebben enkele van die gerechten genomen en enkele van de kaart. Allemaal erg lekker en niet te alledaags. Vriendelijke bediening. Enige nadelen: erg vol (maar ja als het goed is krijg je dat ...) en de achtergrondmuziek kon wat mij betreft iets zachter.
Een aanrader. Ik ga er zeker nog eens eten.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Eten was erg lekker en de bediening goed en vriendelijk
Els D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op oudjaarsavond het jaar afsluiten bij Gran Sasso, het zou zomaar een traditie kunnen worden want ook afgelooen jaar is het ons weer goed bevallen.
Bij Angelo ben je een avond uit, je kunt geen haast hebben. Start met een mooie prosecco. Op enig moment krijg je de menukaart, word je geinformeerd over de dagspecialiteiten en daarna kan het grote genieten beginnen.
De pasta in de parmezaanse kaas met truffel (verrukkelijk, machtig en als voor of hoofdgerecht te bestellen), vaak een mooie gedroogde ham die ter plekke voor je wordt aangesneden, de antipasti, verse vis, mooie vleesgerechten en alles met fijne bijpassende wijn. Heerlijk en voelt als vakantie met de echte Italiaanse keuken. 6
En dan sluit je de avond af met dat glaasje limoncello.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het was erg gezellig en je kon echt de tijd nemen. Het diner was verrukkelijk! De dame die ons bediende was sterkgericht op het gezelschap en dat maakte het nog leuker.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten bij Gran Sasso. Ze hadden een grote Parmezaanse kaas staan waar we een pasta voorgerechtje van hadden. Ze brandden de bovenkant van de kaas aan, schraapten wat kaas los en husselden daar de pasta doorheen. Erg leuk dat dit aan tafel werd gedaan en het smaakte echt voortreffelijk! Als hoofdgerecht als ik een gerecht buiten de kaart om: konijn met rode wijn saus, kappertjes, aardappel etc. Heerlijk vlees en goede hoeveelheid. Als dessert hebben we de tiramisu gedeeld, erg lekker ook. De bediening is heel vriendelijk en weten wat ze serveren. Wij gaan hier zeker vaak eten!
Donna L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten was heerlijk alleen de pasta was net te kort gekookt, een beetje hard. Voor de rest was het een gezellige avondje uit. Wel een aanrader.
TT A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker gegeten, de pasta met truffel was heerlijk. Een echte aanrader! De gastheer heeft ons geadviseerd om een lekker rode wijn te drinken bij de pasta. Al met al een mooi avond in leuk restaurant. Ik kom zeker terug.
Joris T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Pasta Parmezaan Truffel is echte aanrader. Wordt aan tafel bereid.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteravond weer erg lekker gegeten bij dit meer dan prima Italiaanse restaurant. De eigenaar stond zelf in de keuken en kwam aan tafel vertellen welke speciale gerechten hij die dag buiten de kaart om had. Als voorafje deelden wij een grote schaal heerlijke mosselen in een super lekker kookvocht met verse kruiden en wijn.
Met extra brood alles opgesnoept! Verder waren de kleine inktvisjes in een krachtige saus erg lekker. Daarna heerlijk stuk medium aangebraden ossehaas. Daarbij een goede fles rode wijn voor een scelijke prijs.
Een aanrader voor iedereen die van lekker puur Italiaans eten houdt in een ongedwongen sfeer.
Rene Daniel L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Angelo en zijn collega's zijn ontzettend hartelijk en gastvrij. De gerechten zijn authentieke en we hebben een heerlijke avond gehad.
MT H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker eten, vriendelijke bediening. Voor 55 euro de man, voor-, hoofd, nagerecht en drank. Goede prijs.
Boris85 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Uitstekend gegeten, het is alsof je een avondje weg bent in Italië. Bord van diverse eenvoudige voorgerechten, maar elk van fantastische kwaliteit door gebruik van goede producten en goede verhoudingen. Pizza met knisperend dunne bodem en zeer goede dagschotel (pasta-parmazaan-truffel) - wel erg zwaar maar van zeer goede smaak. Wijnen van goede kwaliteit. Enige aandachtspunt is dat bediening zoveel tijd neemt per tafel dat je soms even moet wachten.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben hier gisteravond genoten van de aan de tafel geflambeerde pasta met kaas en truffel (altijd een groot succes hier) en de tonijntartaar vooraf, de lamscoteletjes en Italiaanse worst met wortelpuree als hoofd. Alles wordt hier met zorg en aandacht klaargemaakt en dat proef je. Het smaakt allemaal even lekker erg Italiaans en gelukkig zijn de porties ook niet te groot (wij zijn geen erg grote eters). Ook zeer aan te raden: de rode Gran Sasso-wijn en als dessert een glaasje scroppino (wodka, citroenijs en prosecco), gevaarlijk spulletje maar o zo lekker!
Op het eten en het drinken dus absoluut niets aan te merken. Was leuk geweest als de patron ook ons tafeltje had begroet en niet alleen die van de andere gasten, dat vonden we ietwat bevreemdend (zeker omdat we hier wel vaker komen). Bediening had wat ons betrof een klein beetje alerter gemogen, zo druk was het namelijk niet. Maar als we eenmaal de aandacht kregen, was het personeel wel echt heel aardig.
oppedijkvanveen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We waren wel eens eerder geweest en een hoge score gegeven. Nu een grote teleurstelling. de pizza was van bordkarton, de pasta één klefferige vette boel en een hoofdgerecht van vijf gamba's met een paar taaie gebakken aardappeltjes is wel erg minimaal. Dat doen we niet gauw weer.
Nathalie J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vriendelijke bediening, goed eten. Wij komen terug!
hannie.bouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Uitstekende bediening, persoonlijke aandacht, maar de gerechten waren verrukkelijk!!!
Met name het nagerecht : Siciliaanse cannoli was uit de kunst!