Gran Sasso

Herenstraat 79 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Gran Sasso

In de luwte van de kerk van Rijswijk, schijnt de Italiaanse zon. In restaurant Gran Sasso is het ieder jaargetijde warm en aangenaam. De Italiaanse keuken is gevarieerd en dat zie je terug op de uitgebreide kaart. Alles draait hier om lekker eten. Op je gemak, naar Italiaanse traditie. De wijnen zijn afkomstig uit verschillende Italiaanse regio’s. Vraag de vriendelijke bediening gerust om advies.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gran Sasso

tram 1, 5, 15 bus 23 halte Herenstraat Rijswijk op 5 minuten loopafstand
  • : Gratis en betaald parkeren in de buurt

DINER dinsdag t/m zondag
LUNCH vrijdag + zaterdag

Suus M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gisteravond voor de tweede keer bij Grand Sasso gegeten. Het eten is voortreffelijk en de bediening is top!. Echt een aanrader als je van de Italiaanse keuken wilt genieten. Als ik weer in Oud Rijswijk ben kom ik zeker weer langs. Groetjes Suus
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vanavond bij Gran Sasso gegeten met een goede vriendin, in de veronderstelling dat het eten er zeer goed zou zijn na eerdere ervaringen.
Helaas.....een uur gewacht op het eten ,toen kreeg mijn vriendin een verkeerd gerecht, alles terug, daarna was haar eten koud, weer terug en weer wachten , geen dressing over de sla.

Het eten was redelijk..
In totaal heeft het bijna 2 uur geduurd voor we ons gerecht kregen.
Service was slecht , toen ik tegen de eigenaar zei dat ik wel van hem verwachtte dat hij wat aan de prijs zou doen zei hij Natuurlijk, en idd
We hoefde niet te betalen omdat hij zelf wel inzag dat dit echt niet kon...
Als Mr Fawlty was langsgekomen had ik het wel geweten.....
Monica R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vriendelijk en charmant personeel. Jammer dat alles zo lang duurde: bijv. ruim drie kwartier op dessert moeten wachten. Daarnaast was entrecote medium ipv well done, hadden de lamskoteletjes gaarder gemogen en had de dama bianca geen warme choclodadesaus zoals het menu beloofde.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben hier vaker gegeten maar dit keer viel het helaas een beetje tegen. We begonnen met een lekkere prosecco en brood op tafel. Als voorgerecht de mix, die prima was maar wel een beetje aan de dure kant, en de special van de dag: zwammen met heel bijzondervlees. Dit was gewoon gehakt. Smaakte prima, maar was niet zo bijzonder als de gastheer voorstelde. Het personeel spreekt geen of slecht Nederlands maar geven dit niet aan. Dit maakt communiceren lastig. Als hoofdgerecht hadden we het vlees plateau gedeeld. De entrecote was super maar het andere stuk vlees helaas teveel doorbakken. Erbij kregen we lekkere aardappeltjes, helaas geen groenten of salade. De rode wijn buiten de kaart om was erg lekker. Bij het reserveren had ik 2.000 yums ingewisseld voor 25 euro korting maar dit was niet verrekend. Gelukkig check ik altijd de rekening want anders hadden wij de korting niet gehad.
marianne M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben alles als zeer aangenaam ervaren. Voor herhaling vatbaar.
Florentine Q.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De pizza s waren heerlijk. De deeg was dun, luchtig en krokant zoals het hoort
Florentine Q.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vriendelijke bediening, attent. De osso buco was erg lekker!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Bediening was te druk om alles op tijd te doen en niets te vergeten, voor de rust prima, hartelijk en gastvrij
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Mooi restaurant. Heerlijk gegeten. Gastvrije eigenaar en bediening.

Meer heb ik niet te zeggen waarom moet ik alle 120 tekens volmaken??
S V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Slechte bediening, er werd niet naar ons om gekeken terwijl we graag wat te drinken wilde bestellen. Eten matig, geen groenten, geen mooie opmaak van bijv carpacchio. Ossenhaas was rood besteld en kwam tegen well done aan op het bord en was taai. Bij het afrekenen wel gezegd dat we teleurgesteld waten. Dat werd ons niet in dank afgenomen. Dat we zijn aangeboden limoncello (we hadden onze jas al aan) ook niet wilden al helemaal niet.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Authentiek Italiaanse gastheer en (erg junior) serveerder. Veel stamgasten, dat maakte het extra gezellig.prima wijnen uit het Italiaanse zuiden. Meteen bij binnenkomst valt je oog op een groots en prestigieus getuigschrift van Qualità
donneke .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We moesten lang wachten op de kaart en kregen die pas nadat we er om gevraagd hadden. Daarna moesten we wederom vragen om te bestellen. Het eten was redelijk, alleen de gevulde sardines zaten vol met graten, waardoor het moeilijke te eten was. Wij gaan niet voor een tweede keer daar naar toe. Bediening was goed.
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Aardige mensen
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gegeten bij Gran Sasso met mijn broer. Voor 50 euro kunnen genieten van een heel lekker voorgerecht en hoofdgerecht (pasta/pizza). Jammer dat we niet meer buiten konden zitten met het mooie weer, maar binnen was de sfeer ook erg gezellig! De bediening was allemaal ook van Italiaanse afkomst, net als de baas, maar ze deden erg hun best om Nederlands met je te praten en kwamen ook vriendelijk over. Ik kom zeker nog eens terug.
Taco S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was prima, de bediening en tempo was ver beneden peil. Ruim anderhalf uur moeten wachten op een eerste gerecht. Bij de rekening kwam het excuus van zieke collega's, dat mag toch nooit mijn probleem als klant zijn. Eten een 8, bediening een 1 dus per saldo een ruime onvoldoende.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Uitermate slecht restaurant. Belabberde bediening, hele lange wachttijden zowel voordat bestellingen werden opgenomen als het opdienen. Zeer kleine porties. Totaal geen interesse in de gasten. Geen vragen als: heeft het gesmaakt en ook wilt u nog iets drinken. De ravioli voor 14,50 bestond uit slechts acht stukjes! De kaart voor de desserts werden evenmin aangeboden. Verreweg het slechtste restaurant waar ik ooit gegeten heb, kom er dan ook nooit meer!
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Nu twee keer bezocht en twee keer matige kookkunsten ervaren. Omdat Italiaanse horeca mijn specialiteit is hoop ik dat je mijn feedback serieus neemt. Laat eens een krititische oom alles van de kaart uitproberen. Dan is het daarna kwestie van verbeteren. In bocca al lupo. Ik probeer het in deze zomer nog 1 keer bij julie en als eten dan nog matig is kom ik niet weer. En waarom kan ik zaterdagmiddag als de markt er is niet bij jullie koffie drinken en broodjes eten, biertje, snack? Gran Sasso is het beste terras van Rijswijk. Zonde om de hele zaterdag dicht te zijn. Ik erger me groen en geel aan jullie dichte terras overdag. Succes!
Ian W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten is okay, maar voor de rest is het allemaal een beetje rommelig, rumoerig en ongezellig. De bediening let niet erg goed op, waardoor je elke keer moet vragen om te kunnen bestellen. Voor wat het is, vonden wij het bovendien erg duur.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Prima restaurant met een heerlijke echte Italiaanse kaart.