Gran Sasso

Herenstraat 79 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Gran Sasso

In de luwte van de kerk van Rijswijk, schijnt de Italiaanse zon. In restaurant Gran Sasso is het ieder jaargetijde warm en aangenaam. De Italiaanse keuken is gevarieerd en dat zie je terug op de uitgebreide kaart. Alles draait hier om lekker eten. Op je gemak, naar Italiaanse traditie. De wijnen zijn afkomstig uit verschillende Italiaanse regio’s. Vraag de vriendelijke bediening gerust om advies.

Glas champagne

LUNCH vrijdag + zaterdag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Authentiek Italiaanse gastheer en (erg junior) serveerder. Veel stamgasten, dat maakte het extra gezellig.prima wijnen uit het Italiaanse zuiden. Meteen bij binnenkomst valt je oog op een groots en prestigieus getuigschrift van Qualità
donneke .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We moesten lang wachten op de kaart en kregen die pas nadat we er om gevraagd hadden. Daarna moesten we wederom vragen om te bestellen. Het eten was redelijk, alleen de gevulde sardines zaten vol met graten, waardoor het moeilijke te eten was. Wij gaan niet voor een tweede keer daar naar toe. Bediening was goed.
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Aardige mensen
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gegeten bij Gran Sasso met mijn broer. Voor 50 euro kunnen genieten van een heel lekker voorgerecht en hoofdgerecht (pasta/pizza). Jammer dat we niet meer buiten konden zitten met het mooie weer, maar binnen was de sfeer ook erg gezellig! De bediening was allemaal ook van Italiaanse afkomst, net als de baas, maar ze deden erg hun best om Nederlands met je te praten en kwamen ook vriendelijk over. Ik kom zeker nog eens terug.
Taco S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was prima, de bediening en tempo was ver beneden peil. Ruim anderhalf uur moeten wachten op een eerste gerecht. Bij de rekening kwam het excuus van zieke collega's, dat mag toch nooit mijn probleem als klant zijn. Eten een 8, bediening een 1 dus per saldo een ruime onvoldoende.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Uitermate slecht restaurant. Belabberde bediening, hele lange wachttijden zowel voordat bestellingen werden opgenomen als het opdienen. Zeer kleine porties. Totaal geen interesse in de gasten. Geen vragen als: heeft het gesmaakt en ook wilt u nog iets drinken. De ravioli voor 14,50 bestond uit slechts acht stukjes! De kaart voor de desserts werden evenmin aangeboden. Verreweg het slechtste restaurant waar ik ooit gegeten heb, kom er dan ook nooit meer!
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Nu twee keer bezocht en twee keer matige kookkunsten ervaren. Omdat Italiaanse horeca mijn specialiteit is hoop ik dat je mijn feedback serieus neemt. Laat eens een krititische oom alles van de kaart uitproberen. Dan is het daarna kwestie van verbeteren. In bocca al lupo. Ik probeer het in deze zomer nog 1 keer bij julie en als eten dan nog matig is kom ik niet weer. En waarom kan ik zaterdagmiddag als de markt er is niet bij jullie koffie drinken en broodjes eten, biertje, snack? Gran Sasso is het beste terras van Rijswijk. Zonde om de hele zaterdag dicht te zijn. Ik erger me groen en geel aan jullie dichte terras overdag. Succes!
Ian W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten is okay, maar voor de rest is het allemaal een beetje rommelig, rumoerig en ongezellig. De bediening let niet erg goed op, waardoor je elke keer moet vragen om te kunnen bestellen. Voor wat het is, vonden wij het bovendien erg duur.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Prima restaurant met een heerlijke echte Italiaanse kaart.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ruim 2 uur voor 2 eenvoudige pizza's en 1 toetje.Geboekt via internet met tegoedbon Iens(€ 20).Confirmatie gekregen.Bij afrekenen wilde men tegoedbon niet accepteren.Na discussie zei eigenaar(?) "U hebt volkomen gelijk, ik zal de bon voor DEZE KEER accepteren".Ik ben 80 jaar maar dit heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt !!
Mariola W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Beste Italiaanse Restaurant in hele Nederland;) Misschien beter dan veel Restaurants in Italië. Ze gebruiken goede ingrediënten en maken traditionele maaltijden
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Uitstekend gegeten. Lekkere gerechten buiten de kaart. Blijvertje.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op zoek naar een pizzeria in Rijswijk kwamen we bij Gran Sasso terecht, een erg aangename verrassing! Leuke ontvangst door Italiaanse mevrouw, uitgebreide kaart met pizza's en pasta's, maar ook een heleboel andere gerechten, en daarnaast nog een groot aantal specials. We besloten om een aantal voorafjes te delen, zoals de gnocchi en vitello van de specials en de parmegiano en tagliatelle uit de kaas. Geen probleem om te delen en het was allemaal even lekker. De tagliatelle werd aan tafel door de parmezaanse kaas gehaald. Als hoofdgerechten pizza en vlees (lamskoteletjes en entrecote). Erg lekker en van goede kwaliteit. Lekkere chianti erbij. Bij het dessert kregen we een glaasje limoncello en de scroppino werd aan tafel klaargemaakt. Leuk spontaan, Italiaans personeel, wat erg gastvrij en behulpzaam was. Hier komen we zeker nog eens terug!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat een geweldige avond! authentieke Italiaanse gerechten. De antipasto misto doet je terugdenken aan de vakantie in Italië en de Vitello Tonnato is heerlijk mals. Het visgerecht van de dag is mooi stuk gegrilde zeeduivel, een tikje droog maar heerlijk gekruid. Spektakel is de pasta met truffel en Parmezaanse kaas, die aan tafel vanuit een enorme kaas bereid wordt. Verder een Pizza Salmone die zeer de moeite waard is, heerlijke pasta en lasagna loeiheet uit de oven. Bij het nagerecht opnieuw bereiding aan tafel, met een overheerlijke Sgroppino als resultaat. Ook de gekaramelliseerde aardbeien zijn een aanrader. Dit alles onder begeleiding van zeer vriendelijke medewerkers die goede uitleg geven over de gerechten. Voor een verfijnde Italiaanse avond komen we hier zeker nog een keer terug!
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekkere gerechten. Naast de kaart waren er nog een aantal gerechten 'van de dag'. Wat deze inhielden werd aan tafel uitgelegd. We hebben enkele van die gerechten genomen en enkele van de kaart. Allemaal erg lekker en niet te alledaags. Vriendelijke bediening. Enige nadelen: erg vol (maar ja als het goed is krijg je dat ...) en de achtergrondmuziek kon wat mij betreft iets zachter.
Een aanrader. Ik ga er zeker nog eens eten.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Eten was erg lekker en de bediening goed en vriendelijk
Els D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Op oudjaarsavond het jaar afsluiten bij Gran Sasso, het zou zomaar een traditie kunnen worden want ook afgelooen jaar is het ons weer goed bevallen.
Bij Angelo ben je een avond uit, je kunt geen haast hebben. Start met een mooie prosecco. Op enig moment krijg je de menukaart, word je geinformeerd over de dagspecialiteiten en daarna kan het grote genieten beginnen.
De pasta in de parmezaanse kaas met truffel (verrukkelijk, machtig en als voor of hoofdgerecht te bestellen), vaak een mooie gedroogde ham die ter plekke voor je wordt aangesneden, de antipasti, verse vis, mooie vleesgerechten en alles met fijne bijpassende wijn. Heerlijk en voelt als vakantie met de echte Italiaanse keuken. 6
En dan sluit je de avond af met dat glaasje limoncello.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het was erg gezellig en je kon echt de tijd nemen. Het diner was verrukkelijk! De dame die ons bediende was sterkgericht op het gezelschap en dat maakte het nog leuker.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten bij Gran Sasso. Ze hadden een grote Parmezaanse kaas staan waar we een pasta voorgerechtje van hadden. Ze brandden de bovenkant van de kaas aan, schraapten wat kaas los en husselden daar de pasta doorheen. Erg leuk dat dit aan tafel werd gedaan en het smaakte echt voortreffelijk! Als hoofdgerecht als ik een gerecht buiten de kaart om: konijn met rode wijn saus, kappertjes, aardappel etc. Heerlijk vlees en goede hoeveelheid. Als dessert hebben we de tiramisu gedeeld, erg lekker ook. De bediening is heel vriendelijk en weten wat ze serveren. Wij gaan hier zeker vaak eten!