Gran Sasso

Herenstraat 79 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Gran Sasso

In de luwte van de kerk van Rijswijk, schijnt de Italiaanse zon. In restaurant Gran Sasso is het ieder jaargetijde warm en aangenaam. De Italiaanse keuken is gevarieerd en dat zie je terug op de uitgebreide kaart. Alles draait hier om lekker eten. Op je gemak, naar Italiaanse traditie. De wijnen zijn afkomstig uit verschillende Italiaanse regio’s. Vraag de vriendelijke bediening gerust om advies.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gran Sasso

tram 1, 5, 15 bus 23 halte Herenstraat Rijswijk op 5 minuten loopafstand
  • : Gratis en betaald parkeren in de buurt

DINER dinsdag t/m zondag
LUNCH vrijdag + zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Gran Sasso

• Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bandage met lunch eendeborst filet gegeten een echt aanrader verukkelijk en als dessert truffelijs ok heerlijk
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Elke week maak ik gebruik van de week specialiteiten, vandaag heerlijke lamskotteletten gegeten en verheug me al op de hert van volgende week
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Een mooi gesitueerd Italiaans restaurant in oud Rijswijk. Goede menu- en wijnkaart.
Het voorgerecht (Melanzane parmigiana) was helaas bepaald niet warm (zelfs bijna koud te noemen). Omdat we al zo lang aan het wachten waren, hebben we maar niet geklaagd en snel gegeten. De smaak was wel goed.
Een van onze hoofdgerechten was een pizza vegetariana: te nat en de groenten waren helaas in kleine dobbelsteentjes gesneden (dat ziet er niet fraai uit en is, zeker in combinatie met een natte slappe pizza, erg onpraktisch daar alle groenten van de pizza afvielen.
Ale nagerecht hadden we beiden tiramisu: bij de een zag het er net uit en smaakte het prima, bij de ander leek het een restje van vorige week te zijn: taai en mascarpone was helemaal uitgelopen.
Al met al was het een vrij teleurstellende ervaring, zeker in verhouding tot de prijs.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik heb alle gerechten hier wel een keer gegeten wat op de kaart staat dus ik ga nu wekelijk voor de Specialiteit van het huis wat elke week rouleert

Afgelopen zaterdag Lamsnek gegeten en die was verrukkelijk een echte aanrader wat ik van iedereen van Harte kan aanbevelen
E V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk eten uit Italiaanse keuken! Prima service. Gezellig klein restaurant in het oude centrum van Rijswijk. Voor herhaling vatbaar.
Seyma B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het diner was lekker, gezellige sfeer!
anouchkayaldir .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Onze reservering was niet doorgekomen. Maar dat was geen enkel probleem.
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten! Gran Sasso is mijn favoriete Italiaanse restaurant.
Luciana M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Delicious food, relaxed environment.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We zijn enigszins teleurgesteld. Gran Sasso was ons favoriete Italiaanse restaurant. Gisteravond kregen we niet het heerlijke eten dat we gewend zijn. De pizza was niet zo ruim belegd als normaal. De pizza margerita zag er sneu uit. Dikke randen en een klein beetje saus en kaas. Schandalig voor de prijs. De pizza met parmaham had weinig smaak. Truffel pasta was gelukkig wel prima.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, een echt Italiaanse kaart, niet alleen maar pizza en pasta. Genoten van diverse Italiaanse antipasti, een perfect gegaarde parelhoen en een aan tafel bereide sgroppino.
Suus M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gisteravond voor de tweede keer bij Grand Sasso gegeten. Het eten is voortreffelijk en de bediening is top!. Echt een aanrader als je van de Italiaanse keuken wilt genieten. Als ik weer in Oud Rijswijk ben kom ik zeker weer langs. Groetjes Suus
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vanavond bij Gran Sasso gegeten met een goede vriendin, in de veronderstelling dat het eten er zeer goed zou zijn na eerdere ervaringen.
Helaas.....een uur gewacht op het eten ,toen kreeg mijn vriendin een verkeerd gerecht, alles terug, daarna was haar eten koud, weer terug en weer wachten , geen dressing over de sla.

Het eten was redelijk..
In totaal heeft het bijna 2 uur geduurd voor we ons gerecht kregen.
Service was slecht , toen ik tegen de eigenaar zei dat ik wel van hem verwachtte dat hij wat aan de prijs zou doen zei hij Natuurlijk, en idd
We hoefde niet te betalen omdat hij zelf wel inzag dat dit echt niet kon...
Als Mr Fawlty was langsgekomen had ik het wel geweten.....
Monica R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vriendelijk en charmant personeel. Jammer dat alles zo lang duurde: bijv. ruim drie kwartier op dessert moeten wachten. Daarnaast was entrecote medium ipv well done, hadden de lamskoteletjes gaarder gemogen en had de dama bianca geen warme choclodadesaus zoals het menu beloofde.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben hier vaker gegeten maar dit keer viel het helaas een beetje tegen. We begonnen met een lekkere prosecco en brood op tafel. Als voorgerecht de mix, die prima was maar wel een beetje aan de dure kant, en de special van de dag: zwammen met heel bijzondervlees. Dit was gewoon gehakt. Smaakte prima, maar was niet zo bijzonder als de gastheer voorstelde. Het personeel spreekt geen of slecht Nederlands maar geven dit niet aan. Dit maakt communiceren lastig. Als hoofdgerecht hadden we het vlees plateau gedeeld. De entrecote was super maar het andere stuk vlees helaas teveel doorbakken. Erbij kregen we lekkere aardappeltjes, helaas geen groenten of salade. De rode wijn buiten de kaart om was erg lekker. Bij het reserveren had ik 2.000 yums ingewisseld voor 25 euro korting maar dit was niet verrekend. Gelukkig check ik altijd de rekening want anders hadden wij de korting niet gehad.
marianne M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben alles als zeer aangenaam ervaren. Voor herhaling vatbaar.
Florentine Q.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De pizza s waren heerlijk. De deeg was dun, luchtig en krokant zoals het hoort