Gran Sasso

Herenstraat 79 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Gran Sasso

In de luwte van de kerk van Rijswijk, schijnt de Italiaanse zon. In restaurant Gran Sasso is het ieder jaargetijde warm en aangenaam. De Italiaanse keuken is gevarieerd en dat zie je terug op de uitgebreide kaart. Alles draait hier om lekker eten. Op je gemak, naar Italiaanse traditie. De wijnen zijn afkomstig uit verschillende Italiaanse regio’s. Vraag de vriendelijke bediening gerust om advies.

Glas champagne

LUNCH vrijdag + zaterdag

Jouw recensie over het restaurant Gran Sasso

Patty O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Goede service, vriendelijke bediening, prettige sfeer en ook nog heerlijk gegeten.
Ricardo D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Héérlijk gegeten in een ontspannen sfeer en een uiterst gastvrije gastheer Angelo.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een heel mooie menukaart, een mooie mix met wat je verwacht en leuke/lekkere verrassingen, ik ga zeker vaker ontdekken. Mijn voorgerecht was een gedroogde/gerookte ossenhaas en dat was zeker anders dan de gebruikelijke carpaccio (die ook herelijk was aldus mijn vrouw). Mijn hoofdgerecht was een parelhoentje met sinaasappel sauce en dat was ECHT een verrassing, zeer goed. De wijn, nero d’avola met syraz, was ook prima. The scropinno na was geweldig en een zekere aanrader, net als overigens het kaasplankje. We komen zeker terug
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Patelhoen was heerlijk die ik had en mijn gast had kabeljauw die was ok verukkelijk
Tevens de Wijn was ook voortreffelijk
Wat een fantastisch restaurant is dir, het duurt allemaal eventjes maar dan heb je ook wat alles vers bereid met verse producten en dat proef je!
Joanne C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker als altijd :)
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Overheerlijke pasta gegeten op speciale traditionele wijze bereid kortom het was weer voortreffelijk om je vingers bij op te eten
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Waar houdt iemand nog voor je de deur open en pakt je jas aan en hangt het op?
Warm ontvangst en goede service met ruimte voor een grapje.
Het eten was heerlijk net als de wijn.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
bediening heel vriendelijk en bereid alles uit te leggen. eten was voortreffelijk. kan het van harte aanbevelen.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten en genoten van heerlijke Italiaanse wijn en op Italiaanse wijze bereide Hert. Deze was botermals heerlijk en de rode wijn saus erbij subliem een echt aanrader
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten dit keer zwaardvis, mijn advies vraag naar de week specialiteiten en laat u verassen door ware smaak explosies
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zoals altijd een groot plezier om te gaan eten bij Gran Sasso, neem u tijd en geniet van de Italiaanse wijnen die zijn fantastisch en laat u verassen door de wekelijkse specialiteiten
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Zoals altijd is het een genot om hierbij mogen eten
Elke week nieuwe specialiteiten met enkel vers en seizoen gerichte producten
Een streling voor de tong
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vandaag overheerlijke hertenbiefstuk gegeten. Deze was zo zacht als boter en heerlijk sappig een regelrechte aanrader. De wekelijkse specialiteiten zijn altijd weer een grote verrassing en traktatie
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het eten was werkelijk heerlijk! Ik kom zeker nog een keer terug.
Het was jammer dat het erg druk was (waarschijnlijk door de kerstmarkt....) waardoor er weinig aandacht was voor de klanten.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Super lekker gegeten, goede bediening.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bandage met lunch eendeborst filet gegeten een echt aanrader verukkelijk en als dessert truffelijs ok heerlijk
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Elke week maak ik gebruik van de week specialiteiten, vandaag heerlijke lamskotteletten gegeten en verheug me al op de hert van volgende week
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Een mooi gesitueerd Italiaans restaurant in oud Rijswijk. Goede menu- en wijnkaart.
Het voorgerecht (Melanzane parmigiana) was helaas bepaald niet warm (zelfs bijna koud te noemen). Omdat we al zo lang aan het wachten waren, hebben we maar niet geklaagd en snel gegeten. De smaak was wel goed.
Een van onze hoofdgerechten was een pizza vegetariana: te nat en de groenten waren helaas in kleine dobbelsteentjes gesneden (dat ziet er niet fraai uit en is, zeker in combinatie met een natte slappe pizza, erg onpraktisch daar alle groenten van de pizza afvielen.
Ale nagerecht hadden we beiden tiramisu: bij de een zag het er net uit en smaakte het prima, bij de ander leek het een restje van vorige week te zijn: taai en mascarpone was helemaal uitgelopen.
Al met al was het een vrij teleurstellende ervaring, zeker in verhouding tot de prijs.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik heb alle gerechten hier wel een keer gegeten wat op de kaart staat dus ik ga nu wekelijk voor de Specialiteit van het huis wat elke week rouleert

Afgelopen zaterdag Lamsnek gegeten en die was verrukkelijk een echte aanrader wat ik van iedereen van Harte kan aanbevelen
E V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk eten uit Italiaanse keuken! Prima service. Gezellig klein restaurant in het oude centrum van Rijswijk. Voor herhaling vatbaar.