Gran Sasso

Herenstraat 79 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Gran Sasso

In de luwte van de kerk van Rijswijk, schijnt de Italiaanse zon. In restaurant Gran Sasso is het ieder jaargetijde warm en aangenaam. De Italiaanse keuken is gevarieerd en dat zie je terug op de uitgebreide kaart. Alles draait hier om lekker eten. Op je gemak, naar Italiaanse traditie. De wijnen zijn afkomstig uit verschillende Italiaanse regio’s. Vraag de vriendelijke bediening gerust om advies.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gran Sasso

tram 1, 5, 15 bus 23 halte Herenstraat Rijswijk op 5 minuten loopafstand
  • : Gratis en betaald parkeren in de buurt

DINER dinsdag t/m zondag
LUNCH vrijdag + zaterdag

Marc R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekkere gerechten. Naast de kaart waren er nog een aantal gerechten 'van de dag'. Wat deze inhielden werd aan tafel uitgelegd. We hebben enkele van die gerechten genomen en enkele van de kaart. Allemaal erg lekker en niet te alledaags. Vriendelijke bediening. Enige nadelen: erg vol (maar ja als het goed is krijg je dat ...) en de achtergrondmuziek kon wat mij betreft iets zachter.
Een aanrader. Ik ga er zeker nog eens eten.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Eten was erg lekker en de bediening goed en vriendelijk
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het was erg gezellig en je kon echt de tijd nemen. Het diner was verrukkelijk! De dame die ons bediende was sterkgericht op het gezelschap en dat maakte het nog leuker.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten bij Gran Sasso. Ze hadden een grote Parmezaanse kaas staan waar we een pasta voorgerechtje van hadden. Ze brandden de bovenkant van de kaas aan, schraapten wat kaas los en husselden daar de pasta doorheen. Erg leuk dat dit aan tafel werd gedaan en het smaakte echt voortreffelijk! Als hoofdgerecht als ik een gerecht buiten de kaart om: konijn met rode wijn saus, kappertjes, aardappel etc. Heerlijk vlees en goede hoeveelheid. Als dessert hebben we de tiramisu gedeeld, erg lekker ook. De bediening is heel vriendelijk en weten wat ze serveren. Wij gaan hier zeker vaak eten!
Donna L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten was heerlijk alleen de pasta was net te kort gekookt, een beetje hard. Voor de rest was het een gezellige avondje uit. Wel een aanrader.
TT A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Lekker gegeten, de pasta met truffel was heerlijk. Een echte aanrader! De gastheer heeft ons geadviseerd om een lekker rode wijn te drinken bij de pasta. Al met al een mooi avond in leuk restaurant. Ik kom zeker terug.
Joris T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Pasta Parmezaan Truffel is echte aanrader. Wordt aan tafel bereid.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteravond weer erg lekker gegeten bij dit meer dan prima Italiaanse restaurant. De eigenaar stond zelf in de keuken en kwam aan tafel vertellen welke speciale gerechten hij die dag buiten de kaart om had. Als voorafje deelden wij een grote schaal heerlijke mosselen in een super lekker kookvocht met verse kruiden en wijn.
Met extra brood alles opgesnoept! Verder waren de kleine inktvisjes in een krachtige saus erg lekker. Daarna heerlijk stuk medium aangebraden ossehaas. Daarbij een goede fles rode wijn voor een scelijke prijs.
Een aanrader voor iedereen die van lekker puur Italiaans eten houdt in een ongedwongen sfeer.
Rene Daniel L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Angelo en zijn collega's zijn ontzettend hartelijk en gastvrij. De gerechten zijn authentieke en we hebben een heerlijke avond gehad.
MT H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker eten, vriendelijke bediening. Voor 55 euro de man, voor-, hoofd, nagerecht en drank. Goede prijs.
Boris85 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Uitstekend gegeten, het is alsof je een avondje weg bent in Italië. Bord van diverse eenvoudige voorgerechten, maar elk van fantastische kwaliteit door gebruik van goede producten en goede verhoudingen. Pizza met knisperend dunne bodem en zeer goede dagschotel (pasta-parmazaan-truffel) - wel erg zwaar maar van zeer goede smaak. Wijnen van goede kwaliteit. Enige aandachtspunt is dat bediening zoveel tijd neemt per tafel dat je soms even moet wachten.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben hier gisteravond genoten van de aan de tafel geflambeerde pasta met kaas en truffel (altijd een groot succes hier) en de tonijntartaar vooraf, de lamscoteletjes en Italiaanse worst met wortelpuree als hoofd. Alles wordt hier met zorg en aandacht klaargemaakt en dat proef je. Het smaakt allemaal even lekker erg Italiaans en gelukkig zijn de porties ook niet te groot (wij zijn geen erg grote eters). Ook zeer aan te raden: de rode Gran Sasso-wijn en als dessert een glaasje scroppino (wodka, citroenijs en prosecco), gevaarlijk spulletje maar o zo lekker!
Op het eten en het drinken dus absoluut niets aan te merken. Was leuk geweest als de patron ook ons tafeltje had begroet en niet alleen die van de andere gasten, dat vonden we ietwat bevreemdend (zeker omdat we hier wel vaker komen). Bediening had wat ons betrof een klein beetje alerter gemogen, zo druk was het namelijk niet. Maar als we eenmaal de aandacht kregen, was het personeel wel echt heel aardig.
oppedijkvanveen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We waren wel eens eerder geweest en een hoge score gegeven. Nu een grote teleurstelling. de pizza was van bordkarton, de pasta één klefferige vette boel en een hoofdgerecht van vijf gamba's met een paar taaie gebakken aardappeltjes is wel erg minimaal. Dat doen we niet gauw weer.
Nathalie J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vriendelijke bediening, goed eten. Wij komen terug!
hannie.bouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Uitstekende bediening, persoonlijke aandacht, maar de gerechten waren verrukkelijk!!!
Met name het nagerecht : Siciliaanse cannoli was uit de kunst!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Prima geluncht in dit restaurant. Lekkere salade, prima hete lasagne.
Jammer dat de bediening geen Nederlands en maar een klein beetje Engels sprak.
poekie1961 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteren uit eten geweest bij Gran Sasso Vriendelijke bediening Kreeg uitleg over de gerechten Het voorgerecht kalfsvlees met tonijnsalade was heerlijk Je kon ook een mix nemen Had mijn man die was ook lekker Voor je aan het voorgerecht begon wel een uur moeten wachten Vond ik lang! Daarna hoofdgerecht scholfilet met truffelsaus Zalig!! En het dessert Mijn man tiramisu en ik huisgemaakte sorbetijs was ook zeer lekker Al met Al goed gegeten Prijs kan iets lager
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Spontaan besloten hier te lunchen omdat het er gezellig uit zag.
Echte Italiaanse gastheer, die enthousiast vertelde over de kaart.
De pizza's waren heerlijk en we zagen bij de andere gasten ook goed uitziende pasta's geserveerd worden.
Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe voor het diner!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Afgelopen dinsdag zijn we met z'n 4en hier gaan eten. Het zat erg vol. De gastheer heeft ons vriendelijk ontvangen en heeft ons een tafel toegewezen. Hij stond in zijn eentje, maar heeft desondanks alles netjes en snel afgehandeld! De gerechten, de sfeer en de bediening waren van echte klasse. Zeker een aanrader.
MohiniS .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De positieve beoordelingen maakte dat we kozen voor dit restaurant. Echter daar aangekomen hebben in onze beleving, ondanks dat het niet druk was, lang moeten wachten eer we werden geholpen. Ook bij het bestellen van het nagerecht, lang gewacht.

Vervolgens kreeg mn vriendin een rauw en koud stuk ossenhaas. Deze hadden ze dan wel weer opgebakken maar bleek daarna nog niet voldoende gaar te zijn. Mijn man moest vragen om de melk bij de koffie, wat ook lang duurde eer we dit kregen.
Mijn pasta was niet gaar. Ik heb het voor de helft opgegeten omdat de smaak op zich wel lekker was.
De heren hebben gelukkig wel genoten van hun pizza en lamskoteletten.
De mensen die daar werken zijn zeer vriendelijk en het is heerlijk buiten zitten in een sfeervolle omgeving.
Mocht ik in de buurt zijn zou ik nog wel een keer kunnen proberen, maar ik zou er zoals we hebben gedaan niet speciaal ervoor naar toe rijden.