Gran Sasso

Herenstraat 79 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over restaurant Gran Sasso

In de luwte van de kerk van Rijswijk, schijnt de Italiaanse zon. In restaurant Gran Sasso is het ieder jaargetijde warm en aangenaam. De Italiaanse keuken is gevarieerd en dat zie je terug op de uitgebreide kaart. Alles draait hier om lekker eten. Op je gemak, naar Italiaanse traditie. De wijnen zijn afkomstig uit verschillende Italiaanse regio’s. Vraag de vriendelijke bediening gerust om advies.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Gran Sasso

tram 1, 5, 15 bus 23 halte Herenstraat Rijswijk op 5 minuten loopafstand
  • : Gratis en betaald parkeren in de buurt

DINER dinsdag t/m zondag
LUNCH vrijdag + zaterdag

Joris T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Pasta Parmezaan Truffel is echte aanrader. Wordt aan tafel bereid.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteravond weer erg lekker gegeten bij dit meer dan prima Italiaanse restaurant. De eigenaar stond zelf in de keuken en kwam aan tafel vertellen welke speciale gerechten hij die dag buiten de kaart om had. Als voorafje deelden wij een grote schaal heerlijke mosselen in een super lekker kookvocht met verse kruiden en wijn.
Met extra brood alles opgesnoept! Verder waren de kleine inktvisjes in een krachtige saus erg lekker. Daarna heerlijk stuk medium aangebraden ossehaas. Daarbij een goede fles rode wijn voor een scelijke prijs.
Een aanrader voor iedereen die van lekker puur Italiaans eten houdt in een ongedwongen sfeer.
Rene Daniel L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Angelo en zijn collega's zijn ontzettend hartelijk en gastvrij. De gerechten zijn authentieke en we hebben een heerlijke avond gehad.
MT H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker eten, vriendelijke bediening. Voor 55 euro de man, voor-, hoofd, nagerecht en drank. Goede prijs.
Boris85 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Uitstekend gegeten, het is alsof je een avondje weg bent in Italië. Bord van diverse eenvoudige voorgerechten, maar elk van fantastische kwaliteit door gebruik van goede producten en goede verhoudingen. Pizza met knisperend dunne bodem en zeer goede dagschotel (pasta-parmazaan-truffel) - wel erg zwaar maar van zeer goede smaak. Wijnen van goede kwaliteit. Enige aandachtspunt is dat bediening zoveel tijd neemt per tafel dat je soms even moet wachten.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben hier gisteravond genoten van de aan de tafel geflambeerde pasta met kaas en truffel (altijd een groot succes hier) en de tonijntartaar vooraf, de lamscoteletjes en Italiaanse worst met wortelpuree als hoofd. Alles wordt hier met zorg en aandacht klaargemaakt en dat proef je. Het smaakt allemaal even lekker erg Italiaans en gelukkig zijn de porties ook niet te groot (wij zijn geen erg grote eters). Ook zeer aan te raden: de rode Gran Sasso-wijn en als dessert een glaasje scroppino (wodka, citroenijs en prosecco), gevaarlijk spulletje maar o zo lekker!
Op het eten en het drinken dus absoluut niets aan te merken. Was leuk geweest als de patron ook ons tafeltje had begroet en niet alleen die van de andere gasten, dat vonden we ietwat bevreemdend (zeker omdat we hier wel vaker komen). Bediening had wat ons betrof een klein beetje alerter gemogen, zo druk was het namelijk niet. Maar als we eenmaal de aandacht kregen, was het personeel wel echt heel aardig.
Oppedijkvanveen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
We waren wel eens eerder geweest en een hoge score gegeven. Nu een grote teleurstelling. de pizza was van bordkarton, de pasta één klefferige vette boel en een hoofdgerecht van vijf gamba's met een paar taaie gebakken aardappeltjes is wel erg minimaal. Dat doen we niet gauw weer.
Nathalie J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vriendelijke bediening, goed eten. Wij komen terug!
Hannie.bouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Uitstekende bediening, persoonlijke aandacht, maar de gerechten waren verrukkelijk!!!
Met name het nagerecht : Siciliaanse cannoli was uit de kunst!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Prima geluncht in dit restaurant. Lekkere salade, prima hete lasagne.
Jammer dat de bediening geen Nederlands en maar een klein beetje Engels sprak.
Poekie1961 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gisteren uit eten geweest bij Gran Sasso Vriendelijke bediening Kreeg uitleg over de gerechten Het voorgerecht kalfsvlees met tonijnsalade was heerlijk Je kon ook een mix nemen Had mijn man die was ook lekker Voor je aan het voorgerecht begon wel een uur moeten wachten Vond ik lang! Daarna hoofdgerecht scholfilet met truffelsaus Zalig!! En het dessert Mijn man tiramisu en ik huisgemaakte sorbetijs was ook zeer lekker Al met Al goed gegeten Prijs kan iets lager
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Spontaan besloten hier te lunchen omdat het er gezellig uit zag.
Echte Italiaanse gastheer, die enthousiast vertelde over de kaart.
De pizza's waren heerlijk en we zagen bij de andere gasten ook goed uitziende pasta's geserveerd worden.
Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe voor het diner!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Afgelopen dinsdag zijn we met z'n 4en hier gaan eten. Het zat erg vol. De gastheer heeft ons vriendelijk ontvangen en heeft ons een tafel toegewezen. Hij stond in zijn eentje, maar heeft desondanks alles netjes en snel afgehandeld! De gerechten, de sfeer en de bediening waren van echte klasse. Zeker een aanrader.
MohiniS .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
De positieve beoordelingen maakte dat we kozen voor dit restaurant. Echter daar aangekomen hebben in onze beleving, ondanks dat het niet druk was, lang moeten wachten eer we werden geholpen. Ook bij het bestellen van het nagerecht, lang gewacht.

Vervolgens kreeg mn vriendin een rauw en koud stuk ossenhaas. Deze hadden ze dan wel weer opgebakken maar bleek daarna nog niet voldoende gaar te zijn. Mijn man moest vragen om de melk bij de koffie, wat ook lang duurde eer we dit kregen.
Mijn pasta was niet gaar. Ik heb het voor de helft opgegeten omdat de smaak op zich wel lekker was.
De heren hebben gelukkig wel genoten van hun pizza en lamskoteletten.
De mensen die daar werken zijn zeer vriendelijk en het is heerlijk buiten zitten in een sfeervolle omgeving.
Mocht ik in de buurt zijn zou ik nog wel een keer kunnen proberen, maar ik zou er zoals we hebben gedaan niet speciaal ervoor naar toe rijden.

Js V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten, tomatensoep vooraf was vol van smaak, lekker met beetje olie erbij; daarna prima pizza en ravioli. Advies over de wijn was goed, de chianti is een aanrader en de witte pecorini was heerlijk
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
In 1 woord geweldig! Wat ik hier heel erg waardeer is het rustige tempo. Niet meteen de menukaart onder je neus maar heerlijk eerst een drankje met zalig vers brood, niet dat opgejaagde gevoel wat je bij veel restaurants ziet.
Uit eten moet een avondje uit zijn en dat is hier ook het geval. Voor-hoofd-en na gerecht en daarvoor nog mandje brood, en daar hebben we heerlijk bijna 3 uur over gedaan!

Voorgerechten waren heerlijk, nog nergens zulke lekkere octopus op, smolt op je tong! Ook de carpaccio , gegrilde groente en de tonijntartaar waren zalig. Alles even mooi opgediend, en elke cent waard.

Hoofdgerecht Pasta, duidelijk wordt alles vers bereid, en veel aandacht besteed aan de opmaak. Top.
Maar laat echt wat ruimte over voor een dessert! We hadden alle 4 wat anders maar alles was heerlijk! Zo zalig ijs!! Echt Italiaans!
En nog even een complimentje voor al het personeel! zij zorgen duidelijk voor de echte Italiaanse sfeer! Wij hebben een geweldige avond gehad, gezellig met vrienden bij kunnen praten onder het genot van deze geweldige keuken!
Tot Snel!!!
I.smaal .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
vooraf 2 soorten brood, heerlijke olie en tapenade. Hoofdgerecht: verse Canelloni met spinazie, andere tafelgenoot had heerlijke Tortellini. Nagerecht: Italiaans dessert met Panacotta, andere tafelgenoot Scroppino wat aan tafel vers werd bereid! Super leuk.
Bediening had er zin in en was vrolijk, vriendelijk, behulpzaam.
En de zaak ziet er top uit.
Angelo, je mag trots zijn!
Jjkhome20 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
lekker zijn de gerechten met truffel en de toegevoegde verse Parmezaanse verwarmde kaas.
Jammer dat de gastheer in een wat humeurige staat verkeerde.
Bedankt voor uw reactie, wilt u alstublieft een prive-mail sturen met een wat specifieker bericht over het humeurige gedrag. Dat willen wij graag weten om ons zelf te verbeteren. Dat kunt u sturen naar info@gransasso.nl. Alvast bedankt en wij hopen snel wat van u te horen. Ciao Angelo en de staf.
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ik kom er sinds kort bijna elke zaterdag om te lunchen als er ook markt is in oud Rijswijk, het eten is goed enkel vindt ik de prijs van sommige gerechten veel te duur in verhouding hoeveel je krijgt en dat is jammer want bij andere gerechten krijg je enorm veel en koste bijna de helft.

maar des al niet te min elke keer tot nu toe weer heerlijk geluncht en ik neem elke zaterdag iets anders wat op de kaart staat.

ook de rode huiswijn is heerlijk vol van smaak en de grappa is ook heerlijk bij het dessert, laatst had een kaasplankje besteld er lag amper 1 ons kaas op zo klein waren de stukjes maar was wel lekker.

verder hoop ik dat de menu kaart wat vaker gerouleerd wordt met nieuwe gerechten of meer gerechten op de kaart, pizza kan men overal eten maar meer specifieke Italiaanse specialiteiten zouden de zaak sieren, ossobuco, Parmigiana Di Melanzane etc etc

ga zo door en durf u te onderscheiden met authentiek gerechten uit diverse italiaanse streken want de italiaanse keuken is meer dan pizza, spaghetti, tiramisu etc
Grazie voor uw reactie, u bent altijd van harte welkom. Ciao staf van Gran Sasso.
Dame19 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gisteren heb ik met een vriendin gegeten bij Gran Sasso. We zijn er eerder geweest en hadden er tot nu toe goede ervaringen. Helaas was het gisteren anders. De bediening was erg aardig en we hebben allebei een hoofdgerecht besteld. Opeens vond ik een haar(zeker niet van mijzelf) in mijn eten en heb dus de rest van mijn eten laten staan. De bediening kwam naar ons toe en vroeg aan ons waarom onze borden niet leeg waren. Ik vertelde van de haar en de meneer wilde de haar zien alsof hij me niet geloofde want de kok had geen zwarte lange haren. Hij vroeg ook waarom mijn vriendin haar bord niet leeg had gegeten en leek gepikeerd over onze reacties. Hij vroeg ons vriendelijk om te verhuizen naar een andere tafel omdat er een groep van 20 mensen zouden komen en daar zouden we evt last van kunnen krijgen. We zijn verhuisd naar een andere tafel maar na onze opmerkingen over het eten waren we onzichtbaar geworden. De vriendelijkheid was opeens verdwenen en er was alleen nog maar oog voor de grote groep en we hebben snel betaald en zijn zonder enige notie van het personeel vertrokken. Erg jammer maar hier komen we dus niet meer terug.
Wat jammer dat het zo had gelopen. Het was echter niet de bedoeling, wij waren allen hard bezig om iedereen te plezieren. Zou u mij anders een privé-mail kunnen sturen met wat jullie verwachtingen waren van ons, zodat we er naartoe kunnen werken. Dat kan naar info@gransasso.nl. Fijn dat u u mening heeft gedeeld met ons.