Graham's Kitchen

Hemonystraat 38 1074 BS Amsterdam Nederland Kaart
31-203642560

Over het restaurant Graham's Kitchen

Hemelse smaken

Graham’s Kitchen is een laagdrempelig restaurant van grote klasse. De eigenaar Graham Mee is geboren en getogen in Liverpool. Als chef-kok deed hij ervaring op bij grote namen in de restaurantwereld. Nu kookt hij de sterren van de hemel in zijn eigen keuken, waar hij zijn gasten met liefde een drie- tot zesgangenmenu voorschotelt. De wijnkaart is overzichtelijk en een perfecte aanvulling op de smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Graham's Kitchen

tram 4 uitstappen halte ceintuurbaan/van Woustraat

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Les C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Uitstekend vier gangen menu van zeer hoge kwaliteit.
Keimpe R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We waren al nieuwsgierig naar dit restaurant en konden gelukkig zaterdagmiddag nog reserveren (2 van de laatste vier plaatsen). We hebben een fijne avond gehad, door het heerlijke eten en de persoonlijke bediening.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Eigenzinnige gerechten, prachtig opgemaakt en alles zeer lekker! Prettige ontvangst en bediening. De openkeuken laat zien dat er met veel aandacht en plezier gewerkt wordt. Echte aanrader.
rita B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Fantastisch gegeten. Prima menu-opzet met goede mogelijkheid tot aanpassing aan de wens van de klant. Vriendelijk en professioneel. Hier wordt met passie gekookt.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fantastische avond gehad, heerlijke creatieve smaakvolle gerechten, fijne bijpassende wijnen. Ontspannen bediening maar erg alert. En lekker buitengezeten op een rustige plek. Topavond
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben gebruikgemaakt van een Heerlijke tiendaagse aanbieding en het was echt helemaal top. Eerst nog even lekker buiten gezeten met een drankje. We werden verrast met drie heerlijke amuses. Het voorgerecht was kalfstartaar metvradijs, wasabi etc.; heerlijk. Het hoofdgerecht was goed gegaarde varkenswangetjes, met zwarte rijst en wat groente en tot slot een dessert van rode vruchten op een stevige roompuddinkje. Tussengerecht nog Nederlandse en Engelse kaas. Bij de aanbieding hoorde een wijnarrangement. Perfecte keuzes van de kundige sommelier. Kortom; van begin tot eind helemaal goed. En een prettige 'losse' maar uiterst correcte bediening. Een echte aanrader. Een Engelsman die echt kan koken!
ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De gerechten waren verrassend, lekker en fijn van smaak. De bediening was heel goed. De toelichting bij de gerechten was heel goed. Een aanrader, Graham's Kitchen
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Onlangs bij Graham's Kitchen gegeten, stond al heel lang op ons lijstje. Nu ze inmiddels al meer dan een jaar open zijn is het dan eindelijk gelukt om hier heen te gaan. Wat een schande dat dit zo lang heeft geduurd, het was echt waanzinnig goed. Gekozen voor het 6 gangen menu met onder andere kalfs tartaar met algen en noordzeekrab en witte asperges(perfect gegaard) met humus en Dukkah. Daarbij de bijpassende wijnen gedronken die stuk voor stuk met zorg waren uitgezocht. Graham zelf komt geregeld aan tafel, de rest van het personeel is ook zeer kundig en vooral erg gezellig. Graham en team jullie zien ons snel terug!
Every V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Erg goed en verzirgd gegeten
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Graham, absoluut de moeite waard, veel persoonlijke aandacht en je krijgt unieke smaakcombinaties voor geschoteld met uitstekende wijnen. Wij komen zeker terug!
John M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fijne bediening en prettige sfeer. Kok Graham geeft persoonlijk uitleg.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Compleet avondje uit!
Alles was tot in de puntjes verzorgd. Eten was fantastisch, met verassende smaak combinaties.
Wijn spijs combinaties waren perfect, mooie nieuwe wijnen ontdekt. En zeer prettige bediening.
Echt een aanrader, wij komen zeker terug!
Jan Peter J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Graham durft combinaties aan die onze smaakpapillen verrassen en verblijden. De sfeer is ongedwongen, Graham's Kitchen is "a rising star". Voor ons het 6-gangen menu met een mooie Saint Veran. Absolute aanrader!
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijk gegeten, prettige vriendelijke ontvangst. Ook onze dochter die soms dingen 'moeilijk' kan vinden was zeer aangenaam verrast door alle mooie smaakcombinaties.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een uitstekend restaurant, heerlijke gerechten, mooie amuses, en een vriendelijke bediening
Rick Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met heerlijke wijnen erbij.
Goede gezellige bediening .
We komen zeker nog eens terug
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk genoten van de smaakvolle en creatieve gerechten, bijpassende wijnen en de uiterst vriendelijke bediening. Allen van hoge kwaliteit en daarmee dus écht een aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Kok met persoonlijkheid. Verrassende en mooie balans in de smaken.
menno P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goed gegeten in een prettige omgeving met een goede bediening. We komen terug !
LOUIS B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten in perfecte setting. Pareltje in amsterdam!