Graham's Kitchen

Hemonystraat 38 1074 BS Amsterdam Nederland Kaart
31-203642560

Over het restaurant Graham's Kitchen

Hemelse smaken

Graham’s Kitchen is een laagdrempelig restaurant van grote klasse. De eigenaar Graham Mee is geboren en getogen in Liverpool. Als chef-kok deed hij ervaring op bij grote namen in de restaurantwereld. Nu kookt hij de sterren van de hemel in zijn eigen keuken, waar hij zijn gasten met liefde een drie- tot zesgangenmenu voorschotelt. De wijnkaart is overzichtelijk en een perfecte aanvulling op de smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Graham's Kitchen

tram 4 uitstappen halte ceintuurbaan/van Woustraat

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben gebruikgemaakt van een Heerlijke tiendaagse aanbieding en het was echt helemaal top. Eerst nog even lekker buiten gezeten met een drankje. We werden verrast met drie heerlijke amuses. Het voorgerecht was kalfstartaar metvradijs, wasabi etc.; heerlijk. Het hoofdgerecht was goed gegaarde varkenswangetjes, met zwarte rijst en wat groente en tot slot een dessert van rode vruchten op een stevige roompuddinkje. Tussengerecht nog Nederlandse en Engelse kaas. Bij de aanbieding hoorde een wijnarrangement. Perfecte keuzes van de kundige sommelier. Kortom; van begin tot eind helemaal goed. En een prettige 'losse' maar uiterst correcte bediening. Een echte aanrader. Een Engelsman die echt kan koken!
ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De gerechten waren verrassend, lekker en fijn van smaak. De bediening was heel goed. De toelichting bij de gerechten was heel goed. Een aanrader, Graham's Kitchen
Every V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Erg goed en verzirgd gegeten
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Graham, absoluut de moeite waard, veel persoonlijke aandacht en je krijgt unieke smaakcombinaties voor geschoteld met uitstekende wijnen. Wij komen zeker terug!
John M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fijne bediening en prettige sfeer. Kok Graham geeft persoonlijk uitleg.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Compleet avondje uit!
Alles was tot in de puntjes verzorgd. Eten was fantastisch, met verassende smaak combinaties.
Wijn spijs combinaties waren perfect, mooie nieuwe wijnen ontdekt. En zeer prettige bediening.
Echt een aanrader, wij komen zeker terug!
Jan Peter J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Graham durft combinaties aan die onze smaakpapillen verrassen en verblijden. De sfeer is ongedwongen, Graham's Kitchen is "a rising star". Voor ons het 6-gangen menu met een mooie Saint Veran. Absolute aanrader!
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijk gegeten, prettige vriendelijke ontvangst. Ook onze dochter die soms dingen 'moeilijk' kan vinden was zeer aangenaam verrast door alle mooie smaakcombinaties.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een uitstekend restaurant, heerlijke gerechten, mooie amuses, en een vriendelijke bediening
Rick Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met heerlijke wijnen erbij.
Goede gezellige bediening .
We komen zeker nog eens terug
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk genoten van de smaakvolle en creatieve gerechten, bijpassende wijnen en de uiterst vriendelijke bediening. Allen van hoge kwaliteit en daarmee dus écht een aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Kok met persoonlijkheid. Verrassende en mooie balans in de smaken.
menno P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goed gegeten in een prettige omgeving met een goede bediening. We komen terug !
LOUIS B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten in perfecte setting. Pareltje in amsterdam!
Floris H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten voor de tweede keer. Heerlijk gedronken. Goed restaurant, zeker voor herhaling vatbaar
J V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk verwend. En fijne bediening!
We kijken nu alweer uit naar de volgende keer dat we bij Grahams gaan eten.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wat een leuke plek om te eten en wat een prettige service en lekker eten. Enige minpuntje is de acoustiek. Niet heel slecht , maar dat kan beter. De eigenaar vertelde dat hij er mee bezig is. Top. Gaan, maar niet allemaal, want dan kan ik niet meer.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Prima eten. Vriendelijke bediening. Wijnen goed, maar aan de dure kant.
Wiebe W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Soms heb je geluk, en soms heb je net een beetje pech... Wij hadden net geen geluk de avond dat we bij Graham gingen eten, ik had op internet het menu bekeken, dat zag er heerlijk uit en had er al echt zin in, lekker, helaas toen we aankwamen bleek de website niet bijgewerkt en was de kaart gewijzigd... kan gebeuren, helaas was de kaart niet echt spannend, en na het eten van een voorafje en een drie gangen menu met een fles wijn 160 euro afrekenen en met trek de deur uit gaan (het was gewoon echt een beetje karig allemaal) was ook niet waar we op gehoopt hadden. Daarnaast was de zaak ook zeer leeg, maar om nou te zeggen dat we daardoor extra aandacht kregen, helaas niet.
Shanna V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk was alles! Porties precies de goede grootte om 5 gangen op te kunnen. en top service; zowel de bediening als de kok super vriendelijk. Enige minpuntje was de avocado in het voorgerecht die niet helemaal rijp was, verder alles top!