Graham's Kitchen

Hemonystraat 38 1074 BS Amsterdam Nederland Kaart
31-203642560

Over het restaurant Graham's Kitchen

Hemelse smaken

Graham’s Kitchen is een laagdrempelig restaurant van grote klasse. De eigenaar Graham Mee is geboren en getogen in Liverpool. Als chef-kok deed hij ervaring op bij grote namen in de restaurantwereld. Nu kookt hij de sterren van de hemel in zijn eigen keuken, waar hij zijn gasten met liefde een drie- tot zesgangenmenu voorschotelt. De wijnkaart is overzichtelijk en een perfecte aanvulling op de smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Graham's Kitchen

tram 4 uitstappen halte ceintuurbaan/van Woustraat

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Compleet avondje uit!
Alles was tot in de puntjes verzorgd. Eten was fantastisch, met verassende smaak combinaties.
Wijn spijs combinaties waren perfect, mooie nieuwe wijnen ontdekt. En zeer prettige bediening.
Echt een aanrader, wij komen zeker terug!
Jan Peter J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijk gegeten, prettige vriendelijke ontvangst. Ook onze dochter die soms dingen 'moeilijk' kan vinden was zeer aangenaam verrast door alle mooie smaakcombinaties.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een uitstekend restaurant, heerlijke gerechten, mooie amuses, en een vriendelijke bediening
Rick Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met heerlijke wijnen erbij.
Goede gezellige bediening .
We komen zeker nog eens terug
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk genoten van de smaakvolle en creatieve gerechten, bijpassende wijnen en de uiterst vriendelijke bediening. Allen van hoge kwaliteit en daarmee dus écht een aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Kok met persoonlijkheid. Verrassende en mooie balans in de smaken.
menno P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Goed gegeten in een prettige omgeving met een goede bediening. We komen terug !
LOUIS B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Verrassend en heerlijk gegeten in perfecte setting. Pareltje in amsterdam!
Floris H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten voor de tweede keer. Heerlijk gedronken. Goed restaurant, zeker voor herhaling vatbaar
J V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk verwend. En fijne bediening!
We kijken nu alweer uit naar de volgende keer dat we bij Grahams gaan eten.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wat een leuke plek om te eten en wat een prettige service en lekker eten. Enige minpuntje is de acoustiek. Niet heel slecht , maar dat kan beter. De eigenaar vertelde dat hij er mee bezig is. Top. Gaan, maar niet allemaal, want dan kan ik niet meer.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Prima eten. Vriendelijke bediening. Wijnen goed, maar aan de dure kant.
Shanna V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk was alles! Porties precies de goede grootte om 5 gangen op te kunnen. en top service; zowel de bediening als de kok super vriendelijk. Enige minpuntje was de avocado in het voorgerecht die niet helemaal rijp was, verder alles top!
Lois D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Fijne laidback sfeer en zalig eten! Zeer vriendelijke gastvrouw, geweldige kok die we nog kenden uit Le Restaurant. Je kunt kiezen tussen 3 tot 6 gangen en zelf aangeven welke gerechten je dan wilt; de kok past ze aan als je, zoals in ons geval, geen vlees eet. Heerlijk eten, goede prijs, goede locatie, we kunnen dit restaurant van harte aanbevelen en zullen zeker zelf terugkeren.
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leuk restaurant. Lekker gegeten.
De gastvrouw en chef-kok zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Leuk dat de keuken open is, maar dan ook echt goed te zien hoe alles klaargemaakt wordt. Het overige personeel is ook erg vriendelijk.
Heel goed gegeten en zeker de moeite waard om nog een keer heen te gaan.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteren met een groep van 6 bij Graham gegeten. Wij hebben gekozen voor het vijf gangenmenu maar eigenlijk spijt dat wij niet voor zes waren gegaan. Wat een geweldige keuken, mooie combinaties van subtiele ingredienten, in lijn met wat het seizoen biedt. Alles mooi in balans met goede smaken. Vooral onder de indruk van het vegetarische gerechtje, zoveel smaak zonder in het geijkte te vervallen!
Job B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten met uitgekiende gerechten en lekkere amuses. Vriendelijke snelle bediening. Interieur is niet mijn smaak en mag wat anders. De schildering op de muur misstaat een beetje.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Hier word je in de watten gelegd! Graham tovert kleine kunstwerkjes op je bord. Verrassende combinaties (Aziatisch en Westers) met heerlijke wijnen in een klantvriendelijke setting. Een van mijn favorieten!
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Goed gegeten bij Graham's kitchen. Sommige gerechten iets te vlak naar mijn smaak. Echter, hierdoor proef je wel de pure gerechten. NIets negatiefs, dit heeft met mijn voorkeur van hoog op smaak te maken.

Prijzen zijn goed en de wijnkaart is uitgebreid en tevens goed geprijsd. De bediening is erg attent en vriendelijk.