Graham's Kitchen

Hemonystraat 38 1074 BS Amsterdam Nederland Kaart
31-203642560

Over restaurant Graham's Kitchen

Hemelse smaken

Graham’s Kitchen is een laagdrempelig restaurant van grote klasse. De eigenaar Graham Mee is geboren en getogen in Liverpool. Als chef-kok deed hij ervaring op bij grote namen in de restaurantwereld. Nu kookt hij de sterren van de hemel in zijn eigen keuken, waar hij zijn gasten met liefde een drie- tot zesgangenmenu voorschotelt. De wijnkaart is overzichtelijk en een perfecte aanvulling op de smakelijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Graham's Kitchen

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteren met een groep van 6 bij Graham gegeten. Wij hebben gekozen voor het vijf gangenmenu maar eigenlijk spijt dat wij niet voor zes waren gegaan. Wat een geweldige keuken, mooie combinaties van subtiele ingredienten, in lijn met wat het seizoen biedt. Alles mooi in balans met goede smaken. Vooral onder de indruk van het vegetarische gerechtje, zoveel smaak zonder in het geijkte te vervallen!
Job B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten met uitgekiende gerechten en lekkere amuses. Vriendelijke snelle bediening. Interieur is niet mijn smaak en mag wat anders. De schildering op de muur misstaat een beetje.
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Hier word je in de watten gelegd! Graham tovert kleine kunstwerkjes op je bord. Verrassende combinaties (Aziatisch en Westers) met heerlijke wijnen in een klantvriendelijke setting. Een van mijn favorieten!
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Goed gegeten bij Graham's kitchen. Sommige gerechten iets te vlak naar mijn smaak. Echter, hierdoor proef je wel de pure gerechten. NIets negatiefs, dit heeft met mijn voorkeur van hoog op smaak te maken.

Prijzen zijn goed en de wijnkaart is uitgebreid en tevens goed geprijsd. De bediening is erg attent en vriendelijk.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Graham is een aanwinst! Uitstekend en origineel eten voor een vriendelijke prijs.
Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bijzonder lekker en knus
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Super eten, goede sfeer
Lucia V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Erg aardige bediening!
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Graham's is een restaurant zowel met de inrichting, de bediening als het eten van het hoogste nivquaAeau. Het is eenvoudig gemaakt met de keuze uit 3 tot 6 gangen met verrassende combinaties. Wij hebben een drie gangen menu genomen van 38 euro met een perfect glas wijn erbij. Een aanrader!
Caitlin V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Afgelopen vrijdag weer wezen eten bij Graham's Kitchen en het was weer raak. De smaak en kleurcombinaties blijven me verwonderen. Het streelt niet alleen de tong maar is ook nog een plaatje voor het oog. We kozen voor het 6-gangen menu. Aangezien vis mijn favouriete 'dish' is, was ik zeer benieuwd. De zeeduivel was overheerlijk vooral in combinatie met witlof, wat een wat bittere smaak heeft. Maar niet alleen de zeeduivel was voortreffelijk, dit geldt voor alle gerechten. Van het begin tot het eind werden we in de watten gelegd. En dat in combinatie met een goed uitgekozen selectie aan wijnen. Onze avond kon niet meer stuk. Onze dank aan het team van Graham's Kitchen en Graham zelf voor een geweldige avond. Wij komen snel weer terug.
Tomvandenbroek .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Konden lekker buiten 5 gangen eten, gerechten waren verfijnd en lekker maar hadden soms iets uitgesprokener mogen zijn. Wijn arrangement was heerlijk!
Rixt K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijke avond gehad bij Grahams kitchen. Mooie avond dus lekker buiten kunnen zitten. Ontspannen sfeer, prachtige gerechten. Met name het buikspek was fenomenaal. Graham kwam regelmatig kijken of alles in orde was en met uitleg over het eten, ook de andere bediening was erg attent. Nagerecht met chocolade en bramen was heerlijk. En omdat we het zo lekker vinden kregen we er een extra. Kortom, een avond om te onthouden!
Ekie E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Afgelopen weekend voor de 2de keer wezen eten was ook dit keer weer top! Dit keer gekozen voor het 4-gangen menu.
De eerste gang was een bereiding van rauwe gemarineerde makreel. De tweede gang was zacht gegaard buikspek met paksoi en saus van limoen blad. Overheerlijke combinatie! Bij de derde gang kregen we kalfsukade, een ontzettend mals stukje vlees met een fijne limonetsaus. ALs vierde gang hebben kaas en een dessert gehad om te delen. De cheddar en stichelton smaakten super. Een ware smaakexplosie was het dessert, ijs van citroen met bramen en chocola. Overal werden gepaste wijnen geserveerd en bij de koffie zaten bonbons waar ik mn vingers bij af heb gelikt.

Wij kijken nu al uit naar het nieuwe menu!! Al met al een topavond!!
Sierra1 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Vond het personeel wat mat en robotisch. Niet echt vriendelijk, gastvrij en had niet het gevoel dat ze er zin in hadden. Verder was het eten wel heel goed en dat is ook heel belangrijk.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten bij Graham's Kitchen. Dat moet een Michelin ster worden dat kan niet anders. Wat een smaken en wat een prachtige opmaak. En ik heb zelden zo'n mals stukje kalfsvlees geproefd. De bediening is uiterst vriendelijk en ontspannen. En bekijk ook
eens de prachtige muurschildering achter in de zaak, een combi van Liverpool (Graham's roots) en Amsterdam. Een stoere zaak met finesse in het eten!
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten, originele gerechten. Vooral het buikspek is een aanrader. Enthousiaste staf, zonder opdringerig te zijn; denkt mee met de gasten. Intieme sfeer.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Voor het eerst geweest hier en het is enorm goed bevallen. De gerechten waren bijzonder smaakvol en de personlijke aandacht van de bediening en vermoedelijke eigenaar waren aangenaam. Enige minpuntje: ik zag dat iemand zichzelf had verwond in de keuken toen hij het brood aan het snijden was (geen bescherming van het brood middels een doek), het brood werd vervolgens wel uitgeserveerd dus dat was niet heel hygienisch te noemen.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Graham is nog maar een paar maanden open en we hebben er al 4x gegeten. We zouden wel vaker willen maar dan is het helaas al vol. We eten altijd met z'n drietjes en nemen het volledige 6 gangenmenu plus amuses. Dit keer zat er iets bij wat 2 van ons niet wilde hebben en het was geen enkel probleem we kregen iets anders. Het eten is elke keer fantastisch. Heel verfijnd en perfect op elkaar afgestemd. Ook de wijnen zijn verrassend en vernieuwend. Graham's Kitchen is een laagdrempelig restaurant met een kok van zeer hoog niveau. Maar dat wisten we eigenlijk al. De bediening is heel vriendelijk en professioneel. Wij gaan hier nog heel vaak komen.
Yatreb .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Veel over gehoord, makreel was goed alleen bulgur was droog, wijn was lekker vind wel prijzig verder leuk bediening een mooie sfeer
Hanspaping .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wat een feest, mooi weer, lekker buiten op de stoep zitten.
En dan het eten: helemaal subliem. Als ik er iets uit moet halen is het buikspek met citroengras.
In maanden niet zo iets lekkers gegeten.
Bediening attent en erg vriendelijk.
Ik kom zeker snel terug.