Gracy's

Woensdag en Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Vldmomo .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Op aanraden van de recensies zijn wij bij gracys terecht gekomen, jammer genoeg was onze ervaring niet zoals die van de recensies, bediening vergat de voorgerechten dus die hebben we nooit gehad, burger kwam zoveel vet/vocht uit dat het broodje erg doorweekt was en er zat verder geen smaak aan. Friet leek alsof het 2/3 keer keer al was gebakken. Erg duur dus voor wat wij te eten kregen. Moet wel zeggen dat de aankleding van het restaurant wel erg mooi was. Jammer van deze ervaring aangezien er wel zoveel goede recenties zijn.
Misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Leuk restaurant, aangename sfeer en leuke decoratie. Fantastisch concept en heerlijke burgers en milkshakes. Wij gaan hier altijd naar toe als we naar de film gaan. Bediening is vriendelijk en probeert het je echt naar de zin te maken!
Youandi V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Gracy's is echt een topper, de sfeer en het eten kloppen helemaal, het is echt een totaal plaatje. Je voelt je helemaal in een fifties diner.

Ben er nu al een aantal keren geweest en het is nog nooit tegen gevallen.
Leuk dat je het zo waardeer... we hopen je nog vaak te kunnen verwelkomen!
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gracy's is op de hoek bij Pathé bioscoop Schouwburgplein. Maar wel zo op de hoek dat je mogelijk over het hoofd ziet. Zonde, want je moet hier echt een keer geweest zijn.

Het interieur is Amerikaans -niet mijn smaak- maar het is wel gezellig uitgevoerd en de stoelen zitten lekker. De bediening laat wat kleine steekjes vallen, het is geen doorgewinterd personeel; ze doet wel haar best en is aardig, dat maakt veel goed. De chef en eigenaar is ontzettend enthousiast. Die liefde en passie voor het vak merk je terug in het eten.

De home-made icetea is lekker en gezond. De milkshakes zijn een feestje op zich.

We hadden de softshell babao burger, een fusion burger (zwarte babao met pulled pork & softshell crab waarmee de eigenaar naar eigen zeggen binnenkort meedoet met een Hellmanns wedstrijd) . Echt verrukkelijk!
Ook hadden we een mr gracy's en een smokin'.
Burgers smaakten lekker en vers, de friet was heerlijk. De chilifries is een echte aanrader, met een verslavend lekkere kaassaus.

De prijs-kwaliteitverhouding is echt goed. Jammer dat ze vandaag geen wafels serveren.

Ik kom zeker terug.
Thanks voor de visit! Met de Holy Crab (soft-shell babao) zijn we 3e geworden.

Hoop je zondag eens te verwelkomen zodat we je gelukkig kunnen maken met ons prijswinnende wafel.
Marko D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Al eerder goede berichten gehoord van deze zaak en ook de iens recensies klonken heel uitnodigend, dus vandaag maar eens hier wezen lunchen.
leuke zaak, niet te groot maar met z'n American diner inrichting opvallend.
de hot burger besteld en er patat en coleslaw bij gevraagd. de burger was heerlijk; groot, goed belegd broodje (met lekker veel jalapenos) en het broodje zelf was ook lekker. de burger (daar draait het natuurlijk om) was perfect gegrild en de smaak was super. de patat en de coleslaw waren ook prima, maar voor de lunch eigenlijk al teveel.
ik kan niet anders dan bevestigen dat je voor uitstekende burgers bij Gracy's moet zijn. Ben benieuwd naar de hotdog met pulled pork, lijkt me ook lekker! binnenkort maar weer eens langs gaan voor de lunch.
Hoop je snel weer te kunnen verwelkomen... zeker de hotdog proberen!!! Veel mensen die het hebben besteld komen hiervoor terug.
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
De zaak ziet er erg leuk/gezellig uit in Amerikaanse stijl. Bij binnenkomst word er direct een schaaltje popcorn op tafel gezet. De hamburgers zien er goed uit en zijn ook erg lekker. Zeker voor de (lage) prijs die je ervoor betaald. De huisgemaakte ice tea is ook erg lekker! Alles wat geserveerd word ziet er goed uit. Het enige minpuntje is dat de zaak af en toe 'blauw' staat (wat denk ik komt door de speciale ovens?).
Ja sorry, we werken met een josper oven. Deze josper oven wordt gevuld door echte houtskool, en soms kan er iets fouts gaan in de keuken en daardoor komt er iets te veel vet op de houtskool zodat het te veel gaat roken. Maar leuk dat je de rest allemaal waardeer.
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Leuk restaurantje, hele leuke sfeer en decoratie. De burgers bevallen altijd goed en ook de milkshakes zijn zeker de moeite waard. Leuke plek om heen te gaan als je er tegenover naar de film gaat. Bediening is vriendelijk en zorgt voor een compleet plaatje.
Hoi Adebeen, bedankt voor je leuke recensie!!!

Voor de volgende keer als je naar de film gaat hebben wij ook een leuke combi actie.

Tot snel!
Tom C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Ik heb hier nu een paar keek gegeten was overgehaald door een vriendin die zei dat ze
er lekker had gegeten omdat me school hier dicht in buurt zit dacht ik laat ik het ook een keer proberen.
Het eerste wat ik dacht toen ik binnen kwam was dat het er leuk en gezellig uitzag
na mijn eerste keer in afgelopen zomer heb ik een paar visite kaartjes meegenomen voor me vrienden omdat het heerlijk is.
De laatste keer dat ik hier was was ik met 5 personen.
Als drinken had ik de milkshake genomen WOW deze was lekker.
als voorgerecht hadden we paar heerlijke knapperige uienringen besteld.
als hoofd had ik de amazing gracy's genomen die was net als de rest heerlijk
ook voor een van de vegetarische tafelgenoot was er keus en die was ook zeer tevreden.
Dit restaurant is echt een aanrader als je ergens echt een goede en lekkere burger wilt eten.
Helemaal top hier !
Leuk dat je meerdere keren bent geweest, we doen nu ook aan bezorgen in de avond. Dus als je langer op school moet blijven kan je het misschien wat gezelliger maken.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Afgelopen zaterdag met 7 vrienden hier gaan eten. Eerst belde ze wel of ze goed zaten want aan de buitenkant ziet het er niet echt aanlokkelijk uit.
Eenmaal binnen netjes ontvangen en als klein voorafje de Gracy's mix. Zeer smaakvol.
Daarna een lekkere burger uitzoeken. Zelf de Hot Mama, lekker pittig maar echt heerlijk. Prima broodje met jalapenos erop en hete BBQ saus. Het is dat het een beste burger is anders bestel je er zo nog 1. De anderen hadden ook Hot mama's, maar ook de dubbele uitdaging van de Amazing Gracy werd besteld. Lekker met verse patat en coleslaw.
Iedereen was zeer te spreken over het eten. Nette bediening die de hele tijd klaar stond.
Hier ga ik zeker nog eens terug en ook al aangeraden aan wat andere mensen.
Een topper als je op zoek bent naar heerlijke burgers.
Beste PvdElst,

Fijn te lezen dat jullie het erg naar jullie zin hadden en dat het eten naar wenst is. Bedankt dat u een recensie heeft geschreven voor ons en ook heeft aangeraden bij andere.

We hopen u en u vrienden weer snel te verwelkomen.

Mvg,

Loempialover .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Ik heb hier twee keer gegeten en het was erg lekker! Ik had de Smokin' burger besteld en de burger was niet te groot, het was perfect. De broodjes waren gelukkig niet soggy, dat is een hele pluspunt. Ik had ook een aardbeienmilkshake besteld en het werd zo leuk geserveerd. Het interieur was heel leuk, heel retro. Bediening is heel vriendelijk en zorgt dat alles naar wens is. Ik zou zeker terug komen!
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Hier met groep vrienden gegeten. Leuke zaak , aardige bediening en Amerikaanse biertjes op de kaart. Maar het belangrijkste: De burgers zijn echt top!
Thanks for visit!
M. M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Diner in Amerikaanse stijl waar ze prima burgers serveren, enthousiaste mensen die hun uiterste best doen. Jammer dat dese leuke zaak in een hoekje van het plein zitten maar desalniettemin een uitstekende stek!
Beste Lies, Erg bedankt voor je reactie. Fijn te horen dat je waardeer dat wij ons uiterste best doen.

Helaas kunnen we niet zomaar van locatie veranderen maar wij gaan ervoor zorgen dat deze onbekende hoekje van het plein een TOP locatie wordt =).
Maisey C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We hadden de hot mama en de gracy burger besteld. Ik vond de hot mama superlekker juicy. Ook de frietjes die we erbij hadden besteld waren heerlijk. De homemade icetea is ook erg lekker, niet te zoet. Gewoon lekker!
En we konden het niet laten om later nog een chocolade milkshake erbij te bestellen met een cherry on top :) Leuk tentje en gewoon een goede service.
Maren V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Voordat ik over het eten begin: ik vind het decor van dit restaurant geweldig. Het lijkt alsof je een Amerikaanse 70's film instapt. Superleuk gedaan, en het is zeker de moeite waard om even te gaan kijken.
De burgers zijn ook top, en de frietjes zijn vers en knapperig. Ook zijn de milkshakes zeker de moeite waard - let alleen wel op dat deze milkshakes zo groot zijn dat je bijna geen zin meer hebt in je burger. ;)
Gracy's ligt in de buurt van Pathé Schouwburg, dus je kan er gelijk een leuke date van maken, en na afloop naar de film gaan.
Thanks voor je leuke recensie Maren2. Goed te horen dat je een leuke ervaring bij ons heb gehad!

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!
Wischmann .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Leuke zaak. Jaren 50 American diner style.
Helaas niet lekker in de loop... Je moet echt even weten waar ie zit (zijstraatje van het doelen/Pathe plein).
Wellicht dat het daarom ook wat minder druk was toen wij er waren. Zonde; zo een zaak verdiend beter.

Bediening was gewoon netjes, snel en correct. De burger zelf was erg goed.
Zelden zo een "cleane" burger gezien. De afzonderlijke ingredieënten waren stuk voor stuk van goede kwaliteit en ook als zodanig herkenbaar. Geen berg saus erover om iets te maskeren, niet druipend van het vet. Geen handje gesneden ijsbergsla, maar gewoon een mooi stevig blaadje sla. Een beter woord dan "clean" heb ik er niet voor. Echt top!

Vooralsnog de beste burgertent waar ik in R'dam gegeten heb. En ik heb er al aardig wat gehad.
Beste Wischmann,

Bedankt voor je fijne recensie, en vooral leuk te horen van een hamburger expert als jouw zo'n een compliment te krijgen.

Het klopt dat het even zoeken is naar ons.... liefst heb ik ook op een toplocatie gezeten. Maar als ik zo'n prijs voor de huur moet betalen dan kan ik helaas geen "clean" burger verkopen zoals u van ons gewent bent.

We hopen u snel te verwelkomen en hopen dat u recensie voor wat meer aanloop kan zorgen.

Groet,

Sven C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Een goede aanwinst voor Rotterdam. De burgertenten schieten als paddenstoelen uit de grond maar deze onderscheid zich oa door het decor.
De burgers zijn goed evenals de side dishes. Een echte milkshake maakt het af.
De bediening is heel erg vriendelijk en alles wordt snel gebracht.
Beste Sven,

Bedankt voor je komst en recensie. Hoop je snel weer te verwelkomen bij ons.

Groet,

Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Fijn weer een goede hamburger zaak in Rotterdam erbij. Perfect in die Amerikaanse sixties stijl ingericht en echte goede hamburgers die je zelf nog kan aankleden met allerlei extra's. Een speciale vermelding voor de milkshake die erg leuk wordt geserveerd en nog beter smaakt, ik waande mij weer even in die diner in Amerika jaren geleden. Een aanrader als je van een goede hamburger, milkshakes en frietjes houdt, ga zo door!
Hoi Jenny, nog bedankt voor je recensie. Sorry dat we pas zo laat gereageerd hebben! Tot snel!
Jacobine H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Gezellige diner waar je de heerlijkste burgers kan eten! Naast de burgers hebben ze ook nog andere heerlijkheden op de kaart. Perfect gegaard, helemaal top. En als je er toch bent neem dan een ijsje toe mmmmm the best flavors ever.
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Heerlijke burger gegeten bij Gracy's, leuke sfeer en zeker voor herhaling vatbaar. Huisgemaakte frietjes waren ook erg lekker, wel jammer dat er geen zoete popcorn was! :-)
Hopen je snel weer te verwelkomen. Helaas hebben wij momenteel geen zoete popcorn, maar misschien doen we het zodra het weer in Nederland wat beter wordt.

groet,

Ton L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
de zaak zit een beetje in een hoekje dat kan voor de aanloop een nadeel zijn, de inrichting is klassiek amerikaans diner, wat erg leuk staat. De hoofdmoot van de kaart is hamburger (er zijn de laatste tijd wel ineens veel high end hamburger zaken bijgekomen)

de basis hamburger kun je aankleden met allerlei losse extras zoals cheddar, jalapeno's e.d standaard krijg je alleen wat tomaat augurk en sla erop, dat kan betekenen dat je tussen het goed getoaste broodje vooral vlees vind en een beetje een leeg gevoel erbij krijgt, niet dat er niet genoeg, en vooral goed vlees opzit. Al met al een goede hamburger met veel keuzevrijheid in een leuk ingerichte zaak.
Beste Proever4634,

Fijn dat u tijd heeft genomen voor een recensie, wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen.

Mvg,