Graceland BAR-B-Q

Zondag

Jouw recensie over het restaurant Graceland BAR-B-Q

Linnie V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
spare ribs waren heerlijk!! vriendelijk personeel.. wel een trui aan doen want het is niet heel warm binnen ! voor de rest helemaal top. je kunt je auto er ook kwijt ( kost wel 3 euro per uur) maar dat is het zeker waard .. aanrader
Guus B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Niet verfijnd maar eenvoudig veel en lekker. Leuke muziek en sfeer. We komen nog een keer. Het hobbelpaard was een succes.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ten eerste was het binnen gezellig: kaarsjes, veel hout. Het personeel kwam meteen naar ons toe en we werden snel geholpen. Helaas was het eten niet wat we verwachtten: ik had Pulled pork en deze was heel zoet. Mijn vriend had spareribs en hij vond ze ook te zoet (hij is een echte sparerib-liefhebben er heeft al veel vergelijkingen kunnen opdoen). De zoete aardappelfrietjes waren wel lekker. Tot slot was het toetje (chocolade mud-cake) was niet om over naar huis te schrijven: saai en weinig structuur. Leuk om een keer geprobeerd te hebben, maar we komen er niet heel snel weer terug.
Amzah M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zoals altijd zeer lekker eten, mals vlees en een leuke ambiance. Het is eten zoals je niet snel ergens anders vindt in Amsterdam
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk personeel, vette tent, lekker vlees, beetje prijzig maar wel goed. Heerlijke Key Lemon pie! Wel kleine biertjes....
Zeker nog eens.
Koen R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Erg goed ontvangen. Ik moest 45 pers. kwijt die een dagje trendtour Amsterdam hebben gehad en die hebben hier heerlijk de dag afgesloten!!

Thanks!
Gideon D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg genoten weer van de kwaliteit van het voedsel. Ook personeel zeer kundig en alert. Blijft voor mij een van de beste plekken van Amsterdam.
Matthijs L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De fijne, losse sfeer en het uiterst vriendelijke en verwelkomende personeel (dat bovendien blijft glimlachen als een chaotische, licht aangeschoten groep het geduld test) zorgen dat het heerlijke en duidelijk met veel liefde bereide eten nóg beter in je maag landt.
Elisa C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prijs-kwaliteit verhouding is redelijk. Je betaald niet veel, maar moet ook niet veel verwachten. Kwaliteit van het vlees had ik wel beter verwacht, had malser gekund. Alles was erg zout, toetjes vielen tegen en de service liet lang op zich wachten. Eerder een tent waar je met een grote groep heen gaat dan bijv. met je partner.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Na alle uit een lopende recensies toch een gok gewaagd hier te gaan eten. Foutje bedankt.
Wat een sfeerloze tent en ongezellige bediening!
Het restaurant was nagenoeg leeg alsnog 20 min aan de bar moeten wachten tot we aan tafel mochten.
Hier ruim 10 min gewacht en uiteindelijk zelf maar een kaart gevraagd.
Spareribs waren koud, taai, en veel te rokerig van smaak ook de saus overheerste te veel.
Bonen met spek waren meer saus met wat bonen en de koolsla was erg zurig en plep.
Zonder toetje heel snel naar huis gegaan! In tijden niet zo vies gegeten en in zo een ongezellige tent gezeten! Ook de hardcore muziek vanuit de keuken was luid en duidelijk door de country muziek in het restaurant zelf te horen wat erg storend was.
Jammer.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wat een vreselijke vieze tent ,geen opschep lepels water drinken uit een potje.....Spareribs veel en veel te rokerig echt smerig gewoon ,menu kaart te vies om aan te pakken salade verlept niet vers ...dessert waren heerlijk.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
De flanksteak met honing/bramensaus was on point, de frietjes van zoete aardappel met parmezaan, chiliflakes en peterselie misschien wel de lekkerste friet die ik ooit gegeten heb!
jt M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Nee sorry dit was gewoon een absolute misser, jammer, anti-climax alles wat ik maar kan zeggen. het enige positieve was de lemonade. het eten was gewoon letterlijk niet te vreten. ik vroeg nog naar wat ketchup om het weg te werken maar zelfs dat hadden ze niet. ze hadden alleen de afschuwelijke home-made bbq saus waar ik spontaan van ging kokhalsen. sorry graceland... ik stond na 10 minuten weer buiten.
Elvira H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was redelijk. De pulled pork en de ribs waren op smaak maar te koud. De bijgerechten kun je laten staan, zeker de gebakken boerenkool. De bediening deed haar best maar het duurde veel te lang en het was niet druk. ik denk niet dat ik er nog een keer heen ga.
Jaimy V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Echt top! Eten was echt super, gezellige en vriendelijke bediening en het was interieur in thema. Zeker voor herhaling vatbaar!
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Mijn vriend is vanavond met twee vrienden naar dit restaurant geweest. Ik geloof dat dit restaurant op de valreep het award "Slechtste restaurant van Amsterdam 2016" heeft binnen gesleept. Op zondag avond zou je verwachten dat een restaurant vol zit, maar het restaurant was op 3 tafels na helemaal leeg.

Er was live muziek maar de muziek stond veel te hard. De zithoek waar zij in zaten was smerig (de tafel was nog vies, het plakte) en het stonk op deze plek.
De saus van de spareribs smaakte niet lekker en een persoon van het gezelschap had een sparerib die niet kon worden doorgesneden omdat er een vreemde laag overheen zat. De pulled pork was niet op smaak gebracht. Ook de groente zoals rauwkost en bruine bonen waren erg simpel. Een gerecht van mais was bereidt in een kaassaus die te waterig was. Het eten miste smaak! Vlees kun je bijna niet verpesten en toch kregen ze het voor elkaar.

De service liet te wensen over. Er werd niet gevraagd of het eten smaakt. Er werd zelfs een beetje gelachen omdat ze al door hadden dat ze het niet vonden smaken.

De prijs kwaliteit verhouding was daarmee ver te zoeken. 59 euro voor 2 personen voor eten waar geen liefde in gestoken is. Advies van deze heren: laat je niet misleiden door een 7,1 bij Iens. Het was absoluut geen 7,1 waard. Ze hebben de nodige vleesrestaurants bezocht, maar dit was ver uit de slechtste.
pskvandijk .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met een groepje vrienden zijn we naar Graceland gegaan. Iedereen had al trek dus we hadden wat bitterballen besteld, 12 stuks. Iedereen greep een bitterbal, maar deze bleken nog diepbevroren aan de binnenkant. Na dit verteld te hebben werden de resterende bitterballen meegenomen naar de keuken waarop ze gewoon weer in de frituur werden gegooid en we enkel de resterende bitterballen terugkregen. Goed begin.
Na het bestellen van de twee XXXL planken, extra ribs en wat aanvullende side orders hebben we ongeveer 1,5 uur tot 2 uur gewacht tot het opgediend werd. Na voorzichtig vragen waar het eten bleef, kregen we van de serveerster te horen dat het al klaar stond. Blijkbaar stond het even te wachten want 10 minuten later werd het opgediend en was enkel de kip goed warm. De pulled pork was vrijwel koud. Ondanks dat de smaak van de vleesgerechten redelijk goed was, was het bezoek aan Graceland BBQ een grote tegenvaller. Erg jammer, gelukkig kon de serveerster beamen dat het er normaal niet zo aan toe gaat.
Ik kom er zeker niet nog eens.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Een van de beste maaltijden die ik ooit heb gehad. We waren met zes personen en hebben twee keer de XXXL besteld. Dit bleek precies genoeg te zijn. We hadden drie keer XXXL ook opgekregen met zijn zessen maar dan hadden we wel behoorlijk vol gezeten. Al het vlees wat je krijgt is mals, sappig en goed gekruid. De rooksmaak aan het vlees maakt het af. Er worden sauzen op tafel gezet maar je hebt ze niet nodig. Ik kom hier zeker weten terug
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Graceland! Heerlijke flanksteak, spare ribs om je vingers bij af te likken en pulled pork zoals het moet zijn. De service en het decor maken het helemaal af. Eigenaar Brian, tevens chefkok, kwam zelfs nog even een praatje maken. Je ziet dat hij passie heeft voor het vak en dat proef je!
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Hier gegeten met 4 collega's. Wat een topsfeer en topservice! De bediening is erg snel en vriendelijk, en kunnen al je vragen uitgebreid beantwoorden. De eigenaar (Brian) komt met veel passie vertellen over het eten, wat heerlijk smaakte. De spareribs, pulled pork, brisket en de vis smaakte allemaal heerlijk, de sides waren er erg goed bij. Tip: probeer ook zeker eens de gefrituurde cornbread en als dessert de Fat Elvis. Toprestaurant waar je lekker lang kan tafelen. We komen zeker snel weer terug.