Graave Eten & Drinken

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

Erg voordelig
GLBB .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Lekker voorgerecht gedeeld, een (h)eerlijke burger en salade, prima wijn en Weizen biertje! En dan ook nog worden geholpen door meiden die het snappen! Kortom topavond!
Bethefood .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Het restaurant is gunstig gelegen in het centrum van de stad, de sfeer binnen is zeer ontspannend en de obers zijn erg aardig. Ik was met mijn vriendin uit Engeland maar de kaart was alleen in het Nederlands, maar ze hebben ons geholpen om uit te kiezen en we kozen voor twee hamburgers die uitstekend, ze waren lekker vers en de frietjes waren niet vet! De presentatie van de verschillende gerechten is ook geweldig.
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vanavond hier gegeten met mijn vriend; bediening was allereerst goed; leuke, vriendelijke dames. Wat ik wel erg jammer vond was dat er een valentijnsmenu was voor 35 euro per persoon maar omdat de hoofdgerechten niet helemaal onze smaak waren kozen we ervoor om het voorgerecht (plankje met bruchetta, ham, gerookte zalm en een soepje) van het menu te nemen en het hoofdgerecht zelf te kiezen. Ondanks dat het eten uiteindelijk niet helemaal onze smaak was ( waar Graave overigens niks aan kan doen) schrokken we van de rekening. 107 euro. Als ik de voorgerechten bij elkaar optel die allemaal los op de rekening stonden vind ik 24 euro veel als je je bedenkt dat het gehele menu 35 euro was. Ik vind het daarom jammer dat dit zo berekend is.
MO1973 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Prima zaak. Goede, vriendelijke en snelle bediening. Decor is ook erg mooi en voelt warm aan. Eten is goed maar niet top. Nog meer vers gebruiken en ook in de presentatie kan het veel beter. Maar echt een aanrader om dit restaurant eens te bezoeken.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Recent twee keer geweest; érg leuke vlotte en hands-on bediening en het eten vonden we érg goed. Veel en goede keuzes op het menu, en zeer geschikt voor lunches. Komen zeker terug!
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Super leuk tentje met lekkere hapjes/broodjes en heerlijk chef soepje! We hadden een pastinaak hazelnoot soep die was echt top.. En broodje oosterse kip lekker!
Goed vertoeven of t terras hier of binnen!
Sjoerd84 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Bij binnenkomst een warm welkom in een huiskamersfeer, de vrouw, de man en de bediening zeer vriendelijk en met name heel persoonlijk. Een prettig en leuk gevoel. Erg mooi decor en de gezelligheid straalde er vanaf, maar dat was nog niet alles, want het eten is voortreffelijk! zowel het mandje brood vooraf, als als gerechten tot de sate aantoe! we bleven daar zo lang mogelijk en heeft onze dag Arnhem absoluut tot een hoogtepunt geleid, geweldig. absolute aanrader om hierheen te gaan. Als we in Arnhem zijn komen we hier zeker terug.
Vera1991 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
In de zomer kom ik hier vaak, vooral omdat je lekker op het terras kan zitten en genieten van voorbijgangers die naar de markt lopen. Voor mij en mijn vriendin kiezen we altijd voor het standaard recept: een broodje carpaccio met truffelmayo en dan het liefst het kapje wat boven op het broodje ligt voor een meerprijs ook bedekt. Jammie.... nog een tweede kopje koffie doen we vooral voor het lekkere cocoskoekje wat erbij zit! Smullen! Tot snel Graave.
S K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Voor een heerlijke lunch, ( vooral : Broodje Carpaccio ) gaan wij hier naartoe! Je kunt hier heerlijk, gezellig zitten en de bediening is erg vriendelijk en laat zien dat je welkom bent! Een echte aanrader!!!!
Michelmichel75 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Op een vrijdagavond heerlijk gegeten. De hamburger is zeker aan te bevelen. Echter wat het eten bij Graave speciaal maakt is de bediening. De passie voor eten maar zeker voor de goede wijnen is bewonderenswaardig! Dus wil je lekker eten met daarnaast een heerlijk wijntje dan is dit het adres!
Bartnvdv .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Eigenlijk zou ik hier geen recentie willen schrijven, maar alleen maar een dessert willen noemen: Witte chocolade mousse met Baileysroom!! Want na het eten van dit overheerlijke toetje, heb ik bijna het plankje waarop het geserveerd werd afgelikt. Maar met alleen het noemen van een dessert doe je deze gezellige zaak tekort. Vermeld moet namelijk ook het smaakvolle en gezellige interieur, de goede kwaliteit van de overige gerechten en de wijnen, maar vooral de sympathieke en persoonlijke benadering van de eigenaar, die toont dat hij plezier heeft in zijn werk, houd van zijn zaak en vooral, dat je welkom bent!! Wat een lekkere fijne zaak! Een aanrader! Nou vooruit, nog 1x omdat het zo lekker was: Witte chocolade mousse met Baileyscreme!!
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Een etentje met 22 collega's in de kelder. Vooraf alles besproken en het was nog beter dan verwacht! Het eten is heerlijk, voor 2 veganisten onder ons waren ook heerlijke - eindelijk eens niet standaard -gerechten gemaakt. Naast dat het eten heel goed is, lekkere wijn en mooie sfeervolle ambiance , zijn alle medewerkers super vriendelijk, gezellig en is alles mogelijk! Toptent!!
Ilja M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
One of my favourites!
Heerlijke wijn, goed eten, fijn behulpzaam personeel en vooral heel veel gezelligheid!
Bij Graave kun je terecht voor een romantisch etentje maar ook voor een gezellige avond met een groep. Dit alles onder het genot van a la Carte eten of (mijn voorkeur): platters.
Laat de kok voor je kiezen en je krijgt de heerlijkste gerechten voorgeschoteld.
De wijnen zijn heerlijk! Alleen daarvoor komen wij al regelmatig terug.....
Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Ik had al een paar goede recensies over Graave in Arnhem gehoord. Dit type restaurantjes zie je gelukkig veel meer: ontspannen laagdrempelige sfeer, eennkaart zonder veel poeha en de kwaliteit is meer dan prima.

Afgelopen zondag spontaan binnengelopen. Wilde eigenlijk naar ander vergelijkbaar restaurant, maar dat was gesloten.

Bediening was meer dan vriendelijk, aardige meiden. Misschien was het een beetje druk voor met zijn tweeën, maar dat maakten ze meer dan goed met de aandacht die we kregen toen we aan de beurt waren. Complimenten dames!

En het eten, want daar kom je naast de gezelligheid natuurlijk ook voor. Vooraf een lekker plankje charcuterie.

Hoofdgerechten een prima eerlijke hamburger, een uitstekende tonijn (op advies van bediening: Thanks!) en een complete salade geitenkaas.

We komen terug en snel ook!!!
B S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
zeer vriendelijke bediening. op een prettige manier aanwezig. je kunt lekker buiten zitten in de zon. wij zaten binnen en daar kan de, overigens aangename muziek, wat zachter. mooie kunst aan de muren, prettig verlicht.
we hadden een carpaccio- en een zalmsalade als lunch. beiden met verse ingrediënten en heel goed van smaak, echter ietwat te koud waardoor de smaken niet vol doorkwamen. het super verse brood met groene tapenade naast de salade versterkte de smaken.
toiletruimte heel erg schoon en netjes.
hier komen we zeker terug.
om het lieve personeel en het lekkere eten.
Mien D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Ook van mij een goede recensie. Heerlijke toegankelijke sfeer! Het interieur is warm en laat je snel thuis voelen. De bediening vind ik echt goed. Beter dan op vele andere plekken! Verbaas mij wel altijd over het aantal mensen in de keuken, dat zijn er echt veel..... De kaart is eenvoudig maar biedt lekkere simpele happen. Een leuke locatie om na een middagje shoppen eens te gaan zitten voor een hapje en drankje
Anouk R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Graave is ontzettend gezellig en gastvriendelijk! Het personeel is vriendelijk en ze zijn makkelijk in het tegemoet komen van je wensen. Het ziet er van binnen (en buiten) super gezellig uit en is zowel in de zomer als in de winter erg leuk. Op de kaart staat voor ieder wat wils en de cappuccino's en latte macchiato's zijn heerlijk. Mijn vriendinnen en ik hebben onze nieuwe favoriete plek ontdekt!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Naar aanleiding van de recensies op Iens hadden wij telefonisch een tafel gereserveerd. Toen we aan kwamen bij het restaurant en we de eenvoudige houten bankjes buiten zagen staan, waren we niet meteen wild enthousiast. Gelukkig hebben we toch plaatsgenomen en hier hebben we absoluut geen spijt van gehad.

De bediening was zeer vriendelijk, we kregen zonder er om te hoeven vragen naast de wijn ook een grote fles kraanwater geserveerd. Omdat we de kaart wat beperkt vonden, vroegen we advies. Er werd voorgesteld om allerlei kleine hapjes te serveren, van alles wat. Jongens, wat hebben wij heerlijk gegeten! Alles was perfect bereid.

Helaas hadden we geen ruimte meer over voor een nagerecht, want wat we voorbij zagen komen, zag er overheerlijk uit.

Mochten we weer eens in Arnhem zijn, dan zullen we zeker weer een bezoek brengen aan dit restaurant. En die bankjes buiten...., dat bleek achteraf juist erg leuk te zijn. Een heel informele manier om buiten te eten en tegelijkertijd alles in de gaten te kunnen houden wat er op straat gebeurde. We hebben ons buitengewoon goed vermaakt!
Tessahil .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
De sfeer is ongedwongen, bediening zeer vriendelijk en snel en op de menukaart staat voor ieder wat wils. We zijn op het terras begonnen met een wijntje en naar binnen gegaan om te eten. Bij de vraag of er ook vegetarische gerechten waren, vroeg de gastheer / eigenaar: "Waar heb je zin in?". Ik was blij verrast, want dit gebeurt niet vaak wanneer je naar de vegetarische mogelijkheden vraagt. Topgastvrijheid! En het gerecht was heerlijk!
Roelies .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
De telefonische reservering gebint al goed. Vriendelijke stem aan de andere zijde van de lijn. Leuk, we gaan eten met een kleine groep.
De uitstraling van Graave is leuk. Niet te donker, mooie ambiance en leuke bediening. En een leuke kaart!
Ik wilde eigenlijk al het voor en hoofdgerecht overslaan om in galop naar het toetje te racen...
Maar de tonijn was ook heerlijk, precies goed gebakken en leuk gepresenteerd met heerlijke frieten.
Geen spijt dat ik deze nog even had meegepikt.
En dan het toetje, de sticky toffee..., hhhmmmm, ik zal niet alles verklappen maar hij is het proberen waard.
Lekkere wijnen gedronken en we komen zeker nog een keer terug.