Graan Voor Visch

Meer informatie over restaurant Graan Voor Visch

• : Parkeerplaats

Robert B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Op maandagavond even tussendoor eten. In dit restaurant kan dat en ook nog voor een uitstekende prijs. Gestart met een champignonsoep. Gelukkig geen voorfabrikaat, gewoon lekker zelf gemaakt in eigen keuken. En dat proef je. Uitstekende soep! Daarna gekozen voor het wildpannetje. Veel vlees, heel lekker en niets op aan te merken. Nog wat meer groente erbij zou de maaltijd helemaal gezond hebben gemaakt. Kortom, fijn eten en fijn personeel.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Met de jongens wezen golfen en aansluitend op het terras de lunch gebruikt. Omdat ik er al eerder geweest ben, wilde ik voor ons allen hun "hole in one" bestellen. Helaas deze serveerden zij niet meer. Wat een pech. Dit gedeeld met de lieve serveerster. Zij zag onze teleurstelling en ging ons drankje halen. Toen ze terug kwam bleek ze naar de chef gegaan te zijn en die had gezegd dat we de "hole in one" wel konden bestellen. Nou dat vind ik echt tof. Na een leuke ochtend in de baan, een super afsluiting met een prima lunch, geserveerd door mensen die begrijpen wat klantvriendelijkheid inhoud.
Klaas P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Een paar dagen geleden met een grote groep gegeten.
Was een golfarrangement met eten.
Het menu zou zijn , salade, sate of dagschotel.
Na de golfclinic dachten we lekker buiten een drankje te nuttigen. Hier begon het fout te lopen. Het was redelijk vol en er liep voldoende bediening, de drankjes lieten echter op zich wachten en wachten en wachten.....Dit liep totaal niet.
Na enige tijd vertelde men dat het menu zou bestaan uit ; salade of biefstuk . Kon iedereen mee leven. Tijdens hoosbui naar binnen gevlucht, men had daar gelukkig rekening mee gehouden.
Vervolgens veranderde men toch weer van gedachte vwb diner. Salade of stukje vis met een gamba was nu weer de keuze !! Hier gingen we dus niet mee akkoord. Waar was de sate gebleven ? Kon men geen antwoord op geven.
Daarna greep men toch weer terug op de biefstuk !
Die was ok, niet meer niet minder, geen groenten , gewone patat en bakjes rauwkostsalade als garnituur.
De rode draad bleef de uiterst trage drankenservice.

Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Afgelopen vrijdag met een groep van 12 personen lekker a la carte gegeten bij Graan voor Visch. Heerlijk! Warme dikke sneden stokbrood met zelf gemaakte aioli en pesto. Weinig keuzes vooraf, dus direct voor de kogelbiefstuk gegaan. Heerlijk mals, perfect rare geserveerd. Salade en friet met mayo erbij. Prijs kwaliteit (en kwantiteit) verhouding zeer gunstig. Vriendelijke bediening. 1 opmerking, er waren ook 2 dagschotels (vis en vlees) deze werden aan tafel niet genoemd. Supergoed eten voor vriendelijke prijs!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Kerstdiner werk, walking dinner @ Graan voor Visch. Goed verzorgd, bitterballen, gehaktballetjes, zalm met coquille (mijn favoriet !), ham met meloen, witvis, biefstuk, paddestoelensoep. Stuk voor stuk heerlijke hapjes, daarnaast brood met smeersels en frietjes. Kortom ruim voldoende en goede kwaliteit, een zeer geslaagde avond. Nog eens terug voor a la carte ;-)
Dirk-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Als vast bezoekers van de golfbaan eten we hier ook met enige regelmaat en zonder uitzondering iedere keer erg goed en lekker. Naast de vrij uitgebreide vaste kaart zijn er ook altijd keuzemenu's en erg goede wijnen, om het geheel te begeleiden. Ook de bediening is altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast zijn de gerechten zeer scherp geprijsd, dus je kunt hier lekker eten voor weinig. Dus ook voor niet-golfers zeker de moeite om eens langs te gaan.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Prima gegeten, zoals eerder. Erg malse en smaakvolle asperges met een mals stukje zalm, krieltjes en een goede botersaus, alles niet te zout. De hamburger van mijn tafelgenoot was ook uitstekend met smakelijke frites. De vissoep vooraf ook goed zij het aan de zoute kant. Service vriendelijk en overvloedig. De aankleding vind ik mooi in modern landhuis stijl. Wel lawaaiige akoestiek.
MarcoAms .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
Samen met mijn golfpartner hier hapje gegeten binnen in het restaurant omdat het in de avond wat te fris is inmiddels om buiten te zitten. Gekozen voor een salade Teriyaki en een Cheeseburger, deze laatste is van goede kwaliteit angusvlees. Gewoon een prima maaltijd tegen een redelijke prijs. Bediening vriendelijk.
Morits D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Gisterenmiddag (17 september 2012) hebben mijn echtgenote en ik, nadat wij eerst fijn hadden gegolfd op de golfbaan Spaarnwoude wat gebruikt in het bij de golfbaan behorende restaurant “Graan voor Visch”. Op het terras met zicht op het golfterrein bestelden wij een drankje en een heerlijk Hollands bittergarnituur bestaande uit ossenworst, leverworst, kaas, gefrituurde uienringen, bitterballen en Hollandse kaasloempia’s. Van elke soort waren 4 stuks in de bittergarnituur aanwezig. Vervolgens hebben wij, in het restaurant zelf, genoten van een heerlijke kom IJmuidense vissoep (met Noordzeevis, Hollandse garnalen en mosselen) en voor mijn echtgenote Pasta met gamba’s en voor mijzelf Gebakken scholfilet met remouladesaus, frites en salade. Deze gerechten hebben wij laten vergezellen door een heerlijke Franse Chardonnay (Manor). Alle drankjes en gerechten werden vlot en vriendelijk geserveerd. De portie waren royaal en de bediening vriendelijk en attent. Voor een restaurant bij een golfterrein is dit een aanrader (ook voor niet golfers). Parkeerkosten bedragen voor een dagkaart € 2,70.