Graaf van Buren eten & drinken

31-113851958

Meer informatie over restaurant Graaf van Buren eten & drinken

Anja V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Leuk gezellig en huiselijke eterij. We hebben hier geluncht niet heel bijzonder gewoon brood met kroketten en sate met brood, de prijs was gemiddeld maar de service was prima, super aardige mevrouw die ook vriendelijk voor onze honden was!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Met een groep van zes personen hier gegeten. Wij waren vroeg. Nadat we ons eerste drankje hadden besteld zag ik twee honden los door het restaurant lopen. Later werden ze aangelijnd en naar buiten gelaten, maar toch... Ik vind dit zeer onhygiënisch, zeker omdat je vanuit het restaurant eenvoudig de open keuken binnenloopt ga ik me afvragen of die honden zo nu en dan ook de keuken binnenlopen? Voor mij een enorm minpunt. Verder stoorde ik me er aan dat slechts een smalle gang de keuken van de rookruimte (fraai ingerichte rookruimte, dat wel!) scheidt, van beide ruimtes staan de deuren open, geeft wel een open en toegankelijk sfeer, maar ik vind het niet zo fris.
Het eten en drinken.
Joepie, ze hebben Brugse Zot op de tap! Bediening is vlot en attent. Wel jammer dat mijn hoofdgerecht (mixed grill met ribeye) niet warm was, nadat ik mijn klacht gemeld had werd het, waarschijnlijk in de magnetron, even opgewarmd. Waarna het inderdaad iets warmer maar ook droger was. De sparerib was bijna zo droog dat ik het verschil niet meer kon voelen tussen bot en vlees. De rest van het eten van ons gezelschap was warmer dan mijn eten, maar aan de forel zat ietwat weinig smaak.
Ik vond dat er weinig keuze was aan de desserts, en de presentatie en smaak was eenvoudig. Mag van mij wel wat meer aandacht aan gegeven worden.
Al met al vond ik het een beetje tegenvallen, zo duur was het eten ook niet, maar ik had er meer van verwacht.
Ik zou heel graag nog een tip willen geven en dat is de muziek! De muziek was echt niet om aan te horen! Vandaar die 4 bij decor want ABBA, R. Kelly, Westlife, en zeker Gary Jules (mad world) kan echt niet in een restaurant. Tenminste ik vatte het niet, ik vond het niet passen bij de sfeer en veel te mistroostig allemaal. Later op de avond hoorde ik meer Bløf en Racoon voorbij komen en dat snap ik want we zijn in Zeeland. Maar de playlist kan wel een update gebruiken wat mij betreft.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Op zich een prima eetcafé. Het was rustig toen wij er kwamen eten. Supervriendelijke attente bediening. Het eten is niet spectaculair. Ik had zelf een kipsaté. Deze wordt leuk op een minigrill met hete kooltjes geserveerd. De satésaus was niet bijzonder lekker, maar ook niet heel smakelijk. Dit zou beter kunnen. Maar over het algemeen waren wij best tevreden.
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Uiterlijk een leuk restaurant op een goede locatie (hoek).
Bij binnenkomst onduidelijk of je naar beneden of naar boven moest om wat te eten. Ik had een schol genomen maar dit leek een sliptong ipv een schol zo dun en daar nog 17.50 voor betalen. 1 klein bakje sla en 1 klein bakje frites erbij voor 2 personen. Vervolgens een bakje frites erbij besteld maar daar werd 1,50 voor berekend. De organisatie liep niet vlekkeloos, op het 2e bakje frites moest lang worden gewacht, evenals de rekening. Hier komen wij niet terug.