Graaf Floris V van Muyden

Herengracht 72 1398 AD Muiden Nederland Kaart

Over het restaurant Graaf Floris V van Muyden

Historisch lekker eten

Bij Graaf Floris V van Muyden kun je adelijk genieten van een lunch tot aan een 3-gangendiner, van een simpel kopje koffie tot aan een cocktail als appetizer. Hier voel en proef je de sfeer en geschiedenis van bijna elf vervlogen eeuwen, met historisch lekker eten, van Florisbrood tot aan de escargots.

Meer informatie over restaurant Graaf Floris V van Muyden

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Graaf Floris V van Muyden

René M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Lekker gegeten op het terras aan het water. Goede bediening.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Helaas een teleurstelling, beide hadden we varkenshaas saté voor een pittige 19 euro pp, het vlees was nog rauw en na het teruggeven hiervan kregen we dezelfde stukken vlees opgebakken weer terug.
Weinig garnituur en een klein kommetje saté saus.
De helft laten liggen, op onze opmerking dit door te geven aan de chef was de ober niet onder de indruk en zei dat hij er ook niets aan kon doen.
Niemand gezien, een gemiste kans en de volledige rekening van 49 euro voor de saté, twee bier en een mandje (wel lekker) brood betaald.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Gezellig terras en lekker eten!
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Wederom lekker gegeten, perfecte bediening
Norbert P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Deze kan helaas van onze lijst af. De bediening had geen idee wat er op ons kaasplankje lag en in plaats van het navragen verzon hij er maar wat op los. Het vlees was lekker, en saignant, maar de cantarellen waren stilzwijgend vervangen door wat champignons. De pruimenjam is standaard vervangen door appelstroop uit een potje. De bediening heeft geen idee waarom. De ambiance van het open haardvuur in de winter is geweldig en ik zou er zeker een lekker biertje aanraden. Voor het eten gaan we er in ieder geval niet meer terug.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Vandaag na een lange tijd hier weer gaan eten het eten was goed bediening was super hele leuke enthousiaste mensen kom zeker weer terug echt een aanrader
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Prima eten, wel jammer dat er niet standaard salade of groenten bij het hoofdgerecht zitten. Het eten is van prima kwaliteit maar de bediening was erg jong en dat was wel te merken in de snelheid en de aandacht voor de klanten. Verder gezellig en goed gegeten.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Jammer dat reservering via site niet door gekomen was maar heel goed gegeten vriendelijke bediening, meisje volgend jaar weer.
Marius E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
1ste klas restaurant!!
Riekie V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Mooi sfeervol restaurant met een gezellige open haard en vriendelijke bediening.
Heerlijk geluncht !
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Matig eten en service. Zout op de carpaccio? Haar in het eten... fout op de rekening. Koffie weliswaar van het huis gekregen. Vroeger was het hier echt beter
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Bij een zaak die Graaf Floris V van Muiden heet verwacht je een oud pandje met een bruin en klassiek interieur en dat was ook precies hetgeen ik aantrof. Ik hou ervan en samen met de goede service leidde dit alles tot een aangename lunch. Ik had de gegratineerde uiensoep en de uitsmijter met spek, ui, champignon en kaas. De uitsmijter was prima maar de soep was een beetje waterig en de prijzen zijn beslist aan de hoge kant.
Hans Peter K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
lekker en voldoende gegeten.
H V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Nvt
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Er was een nieuw meisje in de bediening die geen enkele wijn of drank uit kon spreken of daar moeite voor deed. In het begin hebben we er om gelachen maar na verloop van tijd werd het zelfs irritant. De rest van de bediening was uitstekend.
René M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Leuke locatie en lekker eten
anita T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
heerlijke lunch in een huiselijk warme sfeer
Frenco .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Reserverig was niet genoteerd, hierdoor was de keuken al aan het afsluiten. We konden nog terecht. verder was alles prima, niet uitmuntend.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Mooi plekje en heerlijke hapjes.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Super snelle bediening, eigenlijk geen tijd om je te oriënteren op de kaart.
Hoofdschotel kalfslever goede kwaliteit alleen geen enkel groente garnituur. Kon apart bij besteld worden volgens de bediening. Jammer ik verwacht bij hoofdgerecht een complete gang, incl. aardap. cq groente garnituur.
Na dit aangegeven te hebben werd er ook geen enkele tegemoet koming aangeboden dor de bediening.

Wij zullen hier niet snel terug komen !!!