Graaf Floris II

Lang

Jouw recensie over het restaurant Graaf Floris II

Frank D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten was prima, de service was een beetje onprofessioneel. We hadden alleen een hoofdgerecht, maar op een gegeven moment had ik 2 vorken en 3 messen op tafel. (tip: haal voortaan t voorgerechtbestek weg en ruil meteen het mes voor een steakmes, scheelt weer afwas) de sausjes bij het brood werden niet toegelicht, enj voor mayo moest apart betaald worden, waarbij de portie ook nog eens zo klein was dat je er voor 1 persoon net voldoende aan had.

Het hoofdgerecht was prima, niets over te klagen, geserveerd met rabarber, friet en salade.

lekker gegeten
Rottenschot .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zaterdagavond 20-1-2018 gegeten met een gezelschap.
Het hoofdgerecht was slecht, de hertebiefstuk was aangebrand. We hadden om 19.30 gereserveerd en het hoofdgerecht kwam om 10.00 uur na drie keer vragen. Het dessert was matig en een nagerecht was ronduit slecht.
Ook klopte de rekening achteraf niet. Er stond een drankje op wat we niet hadden gehad.
We hebben gelijk laten weten dat we erg ontevreden waren, het excuus was dat ze het erg druk hadden.
Sofie G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Het vlees was abominabel slecht. We konden er niet door heen komen. Daarbij hebben ze geen wijn per glas, vervolgens krijg je een wijnfles op tafel, daar schenk je 2 glazen uit en dan rekenen ze €13. Schandalig! Voor de mayonaise moesten we ook geld betalen, €1,50, wij zijn helemaal niet krenterig maar vind toch echt dat dit bij de friet hoort inbegrepen te zijn. Eigenlijk hadden we niet moeten betalen.
Anna_Naya .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Zeker geen aanrader voor vegetariers. Weinig keus, met name voor het hoofdgerecht. Het voorgerecht was echt verrassend lekker, het hoofdgerecht viel daardoor extra tegen. Deze "spinazietaart met paddestoelen en geitenkaas" bestond uit een miniscuul bakje met spinazie die smaakte naar opgewarmde spinazie uit de vriezer, een klein beetje geraspte geitenkaas, ergens onderin vond ik nog twee laffe blaadjes bladerdeeg, paddestoelen heb ik helaas helemaal niet kunnen ontdekken.
Bediening was erg vriendelijk. Voor de niet-vegetariers is er ontzettend veel keuze. Die vonden het wel jammer dat een gerecht dat woe tm zondag op de kaart staat, blijkbaar altijd nog voor zaterdag op is.
dennisdewaard .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Prima gegeten vanavond bij deze bistro naast het station van Lochem. Service was uitstekend, gepast en beleefd naar de klanten. Eten was erg lekker, geflambeerde biefstukreepjes gehad als hoofdgerecht en worden aan tafel met wodka geflambeerd door de gastheer/gastvrouw. Zeker een aanrader!
BobvanHuis .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Normaal ben ik niet van het schrijven van recensies maar dit vond ik wel de moeite waard. Ik heb samen met mijn vriendin heerlijk gegeten. We hadden vooraf een heerlijke carpaccio en krokante gamba's en als hoofd beide de steak, deze werd aan tafel geflambeerd. Het schijnt een populair gerecht te zijn want de ene naar de andere kwam de keuken uit. Het nagerecht was ook zeker heerlijk, ik ben slecht in kiezen dus ging voor het grand dessert. Allemaal heerlijke kleine dessertjes. Ze zijn ook druk aan het verbouwen. Wordt waarschijnlijk wel mooi, staat nu een beetje rommelig. De bediening was ook heel goed en gezellig. We werden bediend door een leuke en vlotte jongen. Hij maakte echt tijd voor je en zorgde voor een leuke sfeer in de zaak. We komen zeker een keer terug!!!
Antonchristiaan .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Het eten was prima, maar niet vernieuwend.
Ik vond het jammer dat de biefstuk in reepjes wordt gesneden en jammer dat je voor een mini cupje mayonaise extra moet betalen (stukje service).
Voor 1 keer prima, maar niet voor herhaling vatbaar.
a M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
We lagen met onze boot een nachtje in de 'jachthaven' van Lochem. We zagen het station en kwamen dus bij toeval binnen. Wat een toplocatie, geweldige sfeer en lekker gegeten. De lamschenkel en de varkenshaasbiefstukjes, heel goed allemaal. Bediening tot in de puntjes in orde. Fles wijn wordt op tafel gezet met de boodschap dat ze aan het eind van de avond wel kijken wat er uit is en dat dan verrekenen. Die wijn was natuurlijk op maar het gebaar was prima. Hier gaan we zeker terugkomen.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Eten was prima! Goede verhouding kwaliteit en prijs. Gewoon gezellig en prima bediening. Een aanrader. Op naar een kleine ster.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Goed gegeten bij Graaf Floris,
Vooraf gekozen voor de sushi. Daarna mooi gegrilde Rib Eye met allerlei garnituren. Bediening is vlot en heeft voldoende kennis. Als nagerecht de hemelse modder, die is inderdaad hemels. Na dit gerecht zit je wel helemaal vol!
Vragender .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Mooi restaurant in het oude station van Lochem. Van binnen verrassend gezellige indeling met hoogteverschillen op de begane grond en ook nog een verdieping waar je uitstekend kunt zitten.
Fijne service en goed eten. De standaard gerechte die je in een dergelijke bistronachtige gelegenheid verwacht kun je er eten. Lekkere carpacio en spareribs heerlijk.
Normaal gesproken ben ik allergisch voor restaurants waar men zo nodig de gerechten leuke namen moet geven zoals "woelige baren" voor iets met vis of "hitsig haantje " voor een pittig gekruid kipfileetje bij graaf Floris doet men dit ook maar het past wel een beetje in de omgeving en de sfeer. Een gezellig avondje uit !
JanEnEllen .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Twee dagen achter elkaar. Lekkere warme broodjes van het huis, de eerste dag ook nog een amuse. Opgewekte, vriendelijke bediening.
Als we rijk waren, gingen we hier iedere dag eten.
Als jullie een nieuwe locatie zoeken, kom dan naar Zaandam.