Goya

Rijkeeplein 11 3191 VD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Goya

Bij Sushi en Grill Restaurant Goya eet je voor lunch en diner zoveel Japanse gerechten als je op kunt. Het bekendste zijn natuurlijk de kleine sushi gerechtjes met sushi-rijst, zeewierblad en vis. De Japanse keuken heeft nog veel meer te bieden. Dat kun je met dit concept veilig uitproberen. Heb je na al die lekkernijen nog trek in een toetje? Loop dan nog even langs het dessertbuffet. Je kunt hier ook een lekkere Japanse maaltijd afhalen.

Meer informatie over restaurant Goya

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Goya

Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Meerdere malen geweest en steeds heerlijk gegeten. Komen zeker nog een keer terug!
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Sushi lekker warme grill gerechtjes minder als we gewent waren bij Goya. droog en taai de kipspies kalfs t-bone eend
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Supervriendelijke bediening, snelle service en heerlijk eten.
Dionne G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Vriendelijke bediening, gerechten en drinken worden snel geserveerd en voor alle leeftijden is het leuk om erheen te gaan
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Suhsi vond ik gewoon niet lekker 2e geprobeerd maar helaas
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Vandaag weer heerlijk gegeten bij Goya.
Dit restaurant biedt heerlijk eten voor een redelijke prijs.
Onze favorieten Beef en Tori Teriyaki, de sashimi, tonijn tartaar en de spicy tonijn en zalm.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was erg druk en dus bleven sommige bestellingen erg laat binnen. De eerste sissende pan was al uitgedost... de tweede was echter wel perfect. De zaak zat dan ook overvol
jolien M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
kwamen aan een nog niet afgeruimde tafel, duurde lang voordat die schoongemaakt werd
Gerolien H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
heerlijk gegeten , en super bediening.
José D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten..
W C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, alles vers en van top kwaliteit
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vanavond met zn 6en bij goya gegeten eten was heerlijk en we hadden ook mazzel want we kregen introducé korting 2x €5.00 op de totaalrekening ook altijd leuk we blijven toch nederlanders hè ????
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten, ik kom hier vaker. Bevalt goed, prijs kwaliteit in balans. Prettig detail is parkeergelegenheid en bereikbaarheid.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Grote all you can eat met diverse sushi 's, warme gerechten en toetjes buffet . De aloe vera sushi vind ik echt een aanrader, net als de gebakken banaan. Prijs / kwaliteit verhouding goed. Vriendelijke bediening.
Janina V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We hebben lekker gegeten bij Goya. De snelheid waarop de gerechten op tafel kwamen was goed. Ook het drinken bestellen ging vlot. Enige tegenvaller was de Lamsrack, deze was helaas te vet en er zat weinig vlees aan. De Gunkan met krab was heerlijk en de Futo Maki had precies de juiste grootte. Er waren genoeg keuzes buiten de meest voorkomende sushi's, maki's en Temaki's.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het was heerlijk. De sushi's zijn goed van grote en erg smakelijk. Bediening ziet er uit als een goed georganiseerde machine. Perfect voor deze formule. Goya is mijn favo onder de sushi-restaurants.
Alannah D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Gister was onze eerste avond uit met z'n tweeën sinds de geboorte van onze mooie zoon. Heerlijke avond gehad en ook super goed gegeten! Dank jullie wel allemaal en tot snel.
esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wij zijn twee maal eerder hier geweest maar dat was in het weekend en met lagere prijzen en naar onze mening betere service. Bij de 3e ronde was onze lijst teruggebracht maar het eten kwam maar niet toen hebben we na een poos iemand geroepen of het wel goed gegaan was dit bleek niet zo te zijn. Ook de lege glazen werden niet goed in de gaten gehouden. Eten was wel lekker maar naar ons idee klopt de prijs kwaliteit verhouding niet meer.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Netjes ontvangen, het was een rustige avond, dus de sushi kwam best snel. Sushi was over het algemeen van prima kwaliteit, de een wat beter dan de ander, maar zeker niet slecht! Wordt aangeboden voor een zeer nette prijs. Uiteraard zijn er betere sushi plekken in de omgeving Rotterdam, maar hier betaal je ook vaak meer voor of is niet met het all you can eat concept.
Manuela M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017