Goya

Rijkeeplein 11 3191 VD Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Goya

Bij Sushi en Grill Restaurant Goya eet je voor lunch en diner zoveel Japanse gerechten als je op kunt. Het bekendste zijn natuurlijk de kleine sushi gerechtjes met sushi-rijst, zeewierblad en vis. De Japanse keuken heeft nog veel meer te bieden. Dat kun je met dit concept veilig uitproberen. Heb je na al die lekkernijen nog trek in een toetje? Loop dan nog even langs het dessertbuffet. Je kunt hier ook een lekkere Japanse maaltijd afhalen.

Meer informatie over restaurant Goya

7,1
Cis85 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
slechte bedieningen, het eten wordt nog net niet op tafel gegooid. Het drinken was inbegrepen maar het koste veel moeite om iets te bestellen (is dit expres om te besparen?). De sushi was slecht, over het vlees zat een dikke saus, soms aangebrand en wat uit het frituur kwam was doordrenkt met vet. Het dessert was prima, dit is ook niet zelf gemaakt volgens mij dus daar kan weinig fout
mee gaan. Wij gaan hier nooit meer eten.
Rox75 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Goede sfeer...attent personeel...heerlijk eten...inbegrepen toetjes ook heerlijk. De ronde tafels zijn leuk voor als je met vrienden / familie gaat eten en lekker met zijn tweetjes is bij het raam leuk. Je krijgt altijd een kotingsbon voor je volgend bezoek. Kom hier regelmatig! Beste Sushi....beter dan Sumo en veel keus. Wel even reserveren. Een aanrader!
Oc .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Voor een verjaardag hiernaartoe gegaan. We werden een halfuur compleet genegeerd door het personeel en niemand vroeg of we iets wilde drinken. Uiteindelijk na meerdere malen geprobeerd de aandacht te trekken kwam iemand vragen wat we wilde drinken. Hierna hebben we een uur (!!) zitten wachten op de eerste ronde waarvan de helft ontbrak. Ook kregen we de lijst niet waar we de tweede bestelling op door konden geven. Na meerdere malen gevraagd te hebben kwamen ze terug met de lijst. Als excuus gaven ze dat het "een beetje druk was". Service is super slecht. Ook is het jammer dat je telkens één gerecht krijgt en het heel lang duurt voordat de rest op tafel komt zodat je van alles wat op tafel hebt. Hiermee is het hele concept van kleine gerechtjes eten en delen gelijk weg. Ontzettend zonde dat we hiernaartoe zijn gegaan om een verjaardag te vieren. Mocht je zeker willen zijn van een leuke avond met lekker en gezellig tafelen, ga hier dan zeker niet naartoe.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We waren uitgenodigd om mee te gaan naar Goya. Nu zijn wij geen voorstander van all-you-can-eat-restaurants dus onze verwachtingen waren vooraf niet hoog. Dat viel uiteindelijk alleszins mee. Wij vonden het daarbij erg prettig dat er aan tafel wordt bediend met gerechtjes direct uit de keuken en dat je niet in de rij moet staan aan een buffet met eerder al bereid voedsel.
De meeste gerechtjes waren lekker, met name de warme gerechtjes. Dat gold ook zeker voor het ijs in het toetjesbuffet. De kwaliteit van taartjes en het fruit was daarentegen wat minder. Ook waren we blij dat we vooraf gewaarschuwd waren om niet direct 5 gerechtjes te bestellen in de eerste ronde. Na in totaal 8 gerechtjes per persoon hadden wij namelijk al ruim voldoende gegeten.
De bediening was attent. Vooraf gaf ook iemand van de bediening aan dat we bij eventuele problemen naar haar moesten komen. Dat was gelukkig niet nodig.
Het restaurant is erg groot maar door de indeling merk je daar eigenlijk weinig van.
Kortom, een leuke avond gehad en daarbij redelijk tot goed gegeten.
Jade V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Bediening was echt te slecht voor woorden. Werden de hele tijd genegeerd, en als we er na de zoveelste keer iets van zeiden, kregen we een chagrijnig antwoord van de dame in kwestie. Eten was ok maar niet bijzonder. Zuller hier niet meer terugkomen
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Ik ben gisteravond bij Goya Hoogvliet wezen eten, en ik vind het beslist een aanrader! Byzonder vriendelijk personeel, prachtige inrichting en het eten is echt voor de fijnproever. Alles was heerlijk, van sushi tot vleesgerechten en ruim voldoende want ik ben een grote eter, maar na 3 rondes van de 5 was het genoeg. En het ijsbuffet ook heel mooi en gevarieerd tot vruchten aan toe. Ik kom hier graag terug!
Dredrikos .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gisteren gegeten bij Goya maar dat was wel de laatste keer helaas, eten is vergeleken met voorgaande keren ernstig verslechterd.
Sushi was vlak van smaak en vlees niet te herkennen meer als vlees.
Entourage is redelijk maar aan slijtage onderhevig. Bediening doet hun best maar oogt erg chaotisch.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Wij eten regelmatig bij Goya. Het eten is er altijd prima. Zelf vind ik de hete kip erg lekker.
Mijn kinderen eten graag de sushi. Uiteraard is het uitgebreide desert buffet ook bij de kinderen een succes.
Het is een hele nette zaak. Bediening op orde en de wc's ook gewoon erg netjes.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Gisteren bij Goya gegeten, met een vriend samen eten we elke maand bij een andere sushi restaurant en nu gekozen om bij Goya te eten, positieve punten zijn dat het er heel netjes/mooi uitziet en dat de bediening heel vriendelijk was.
Het grote minpunt van dis restaurant was de sushi, De enige sushi die ok was, was de nigiri paling, maar buiten dat moet ik helaas zeggen dat ik nog nooit sushi op heb die zo slecht smaakte. Met name de handrollen waren vreselijk, helemaal volgespoten met mayo waardoor het 1 mega kleffe smaakloze boel werd.
Geen warme gerechten genomen, dus daar kan ik geen oordeel over geven.
Erg zonde, helaas geen aanrader
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Samen met mijn man bij Goya gegeten. Het is een grote zaak maar de sfeer is prima. We zaten aan een 2 persoons ronde tafel. Deze is eigenlijk te groot, je kon elkaar amper verstaan. We hebben even gevraagd of mijn man aan de zijkant van de tafel kon zitten, en dit werd gelijk geregeld. Hierdoor konden we gewoon met elkaar praten. De sushi's zijn heerlijk, we hebben bij veel sushi restaurants gegeten en deze steken er zeker bovenuit. Ook de warme gerechten waren allemaal heerlijk. Het toetjes buffet is leuk, maar ik eet liever iets meer van die heerlijk sushi's. We komen hier zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Al aanral malen hier gegeten. Eten is echt prima. Bediening moet keihard werken, omdat er te weinig personeel is. Doen hun best. De eigenaar chagerijnige vent denkt alleen maar aan geld. Kijkt nooit vrolijk alleen als je komt betalen. Maar desondanks ga ik voot het eten zeker terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Net wezen lunchen. Wat een flop. Weinig keus. De hot dishes waren baggervet. Kleindochter had patatjes, waren slap van het vet. Alles was echt niet te eten, behalve een paar sushigerechten.na de tweede rronde gelijk weggegaan. De man, denk de eigenaar, die bediende keek echt naar je van wat doe je hier. En duurook. Limonade apart betalen. Een wijntje, lees twee slokker, 3,30€. Echt de laatste keer. Voortaan weer naar een ander, vergelijkbaar restaurant. Heerlijk eten en de helft goedkoper.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Na verschillende beoordelingen te hebben gelezen zijn we zelf eens wezen kijken wat voor restaurant dit is. Ik moet zeggen niets dan lof voor zo'n "all you can eat" restaurant. Gezien de grote van het restaurant heb je absoluut niet het idee dat je in een "vreetschuur" zit.
De bediening is uiterst vlot,vriendelijk en behulpzaam. Het geleverde eten is van zeer hoge kwaliteit en bijzonder lekker. Er is doordacht aan het interieur gewerkt want alles ziet er stijlvol uit.
Kortom hier gaan we zeker nog diverse keren eten.
Marymarlon .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Gisterenavond vol verwachting naar goya gegaan maar wat een enorme teleurstelling.
De rijst was warm niet lauw maar warm de vis stonk soms.De witte wijn was lauw kwam uit de tap Nou dan wijn uit de fles na 2 ienieminieglaasjes was het op. Het vlees op de grill niet op smaak gebracht. Alleen de paling was heerlijk. De airco stond niet aan het zweet liep van ons af. We hebben het aangegeven maar het antwoord was jammer tot de volgende keer. Nou weet zeker van niet
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gebracht. Het restaurant heeft een eigentijdse uitstraling. Ondanks de grootte van het restaurant en het all you can eatconcept gaat dit niet ten koste van de sfeer. De sashimi is vers en van prima kwaliteit evenals de sushi.
Uitschieters waren voor mij de Spicy Tuna en Sake maki, de verschillende Gunkan sushi's en uiteraard de Sashimi. Van de warme gerechten was de Tippan Yaki Duck mijn favoriet. Iets minder maar nog steeds goed vond ik de Ebi Tempura. Na afloop is er voor de liefhebbers een dessert buffet met een chocolade fontein, waar je ook onbeperkt van kan nemen. Ik vond een bolletje zwart sesamijs meer dan genoeg. Dit is een restaurant waar we nog zeker vaak terug zullen komen.
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Vanavond voor de zesde keer weer heerlijk gegeten bij Goya in Hoogvliet. Alle gerechten waren echt heet en, zoals altijd, weer fantastisch. Waar wij ons echter steeds meer aan gaan irriteren is het gesnauw van de "baas" tegen zijn personeel. Hij is beslist niet aardig tegen ze, hetgeen resulteert in sacherijnige gezichten van het personeel. Ook ergeren wij ons aan het feit dat, als je nog zit te eten, het bordje onder je neus wordt weggehaald als er niets meer opligt. Normaal zet je je lege bordjes op de kopse kant van de tafel en dan kunnen ze het meenemen, maar het wordt gewoon onder je neus vandaan meegenomen. Verder is het restaurant mooi, alleen erg koud!!! De verwarmingen stonden opengedraaid, maar deden het niet en waren dus koud. Bij de vraag van andere bezoekers of de kachel niet aangezet kon worden werd door de "baas" op snauwerige toon geantwoord dat ze gebruik maken van de plafondverwarming, maar ook deze deed niets!! Deze keer is ons bezoek dus niet echt bevallen, op het heerlijke eten na dan.
Elles1988 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Nette zaak, erg groot, helaas was het redelijk rustig.
In veel sushi zat mayonaise en smaakte bijna allemaal hetzelfde. Ook de vis leek niet vers en had bij sommige sushi een rare nasmaak.
Voor het nagerecht kun je gebruik maken van een lopend buffet. De kleine gebakjes waren ingedroogd, chocolade fontein met vers fruit was erg lekker.
Personeel was vriendelijk.
MarisC66 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Mooi ingerichte zaak; kwaliteit van de sushi- en grillgerechten is echter matig, er is weinig verschil in smaak bij de diverse sushi's.
Alle sushi's zijn bestrooid met dezelfde pittige kruiden (ongeacht of je pittig of besteld hebt), De grillgerechten hebben een vreemde bijsmaak.

Irritant was vooral dat er wel informatie gegeven werd over een "luxe variant" op het all-you-can-eat menu (wat inhoudt dat dan ook onbeperkt sashimi kan bestellen), maar dat de mogelijkheid om een all-you-can-eat-and-drink menu te kiezen niet van te voren gedeeld werd.
Rwrd .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Ik heb meerdere keren hier al gegeten maar ik merk dat ze achteruit gaan in de kwaliteit. De sushi smaakte gisteren niet vers. Ze waren namelijk hard en soms ingedroogd. Hierdoor smaakte het minder lekker dan eerdere bezoeken. De rollen zijn kleiner dan in het begin.
Ook de service vond ik niet optimaal. Het drinken moest ik uit hetzelfde glas drinken, kreeg wel een nieuw flesje. De witte wijn was niet koud, niet lekker.
Ik was echt dol op goya maar sinds gisterenavond denk ik toch dat ik een ander ga proberen, jammer
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Het eten was heerlijk en vers! De service was prima, we hoefden niet lang te wachten op de gerechtjes. Het decor was heel erg mooi, modern en straalde rust uit. Kortom een dikke 10!