Goya

Rijkeeplein 11 3191 VD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Goya

Bij Sushi en Grill Restaurant Goya eet je voor lunch en diner zoveel Japanse gerechten als je op kunt. Het bekendste zijn natuurlijk de kleine sushi gerechtjes met sushi-rijst, zeewierblad en vis. De Japanse keuken heeft nog veel meer te bieden. Dat kun je met dit concept veilig uitproberen. Heb je na al die lekkernijen nog trek in een toetje? Loop dan nog even langs het dessertbuffet. Je kunt hier ook een lekkere Japanse maaltijd afhalen.

Meer informatie over restaurant Goya

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

Erg gunstig
M V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het was heerlijk. De sushi's zijn goed van grote en erg smakelijk. Bediening ziet er uit als een goed georganiseerde machine. Perfect voor deze formule. Goya is mijn favo onder de sushi-restaurants.
Alannah D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Gister was onze eerste avond uit met z'n tweeën sinds de geboorte van onze mooie zoon. Heerlijke avond gehad en ook super goed gegeten! Dank jullie wel allemaal en tot snel.
esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wij zijn twee maal eerder hier geweest maar dat was in het weekend en met lagere prijzen en naar onze mening betere service. Bij de 3e ronde was onze lijst teruggebracht maar het eten kwam maar niet toen hebben we na een poos iemand geroepen of het wel goed gegaan was dit bleek niet zo te zijn. Ook de lege glazen werden niet goed in de gaten gehouden. Eten was wel lekker maar naar ons idee klopt de prijs kwaliteit verhouding niet meer.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Netjes ontvangen, het was een rustige avond, dus de sushi kwam best snel. Sushi was over het algemeen van prima kwaliteit, de een wat beter dan de ander, maar zeker niet slecht! Wordt aangeboden voor een zeer nette prijs. Uiteraard zijn er betere sushi plekken in de omgeving Rotterdam, maar hier betaal je ook vaak meer voor of is niet met het all you can eat concept.
Manuela M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Voor herhaling vatbaar!!
M V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ondertussen ben ik hier al meerdere keren geweest, dat zegt al genoeg natuurlijk. Heerlijke sushi's in een gezellige omgeving. Hou je van drukte dan kies je voor het weekend en anders lekker op je gemak doordeweeks.
Prijs-kwaliteit is top!
Cis85 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
slechte bedieningen, het eten wordt nog net niet op tafel gegooid. Het drinken was inbegrepen maar het koste veel moeite om iets te bestellen (is dit expres om te besparen?). De sushi was slecht, over het vlees zat een dikke saus, soms aangebrand en wat uit het frituur kwam was doordrenkt met vet. Het dessert was prima, dit is ook niet zelf gemaakt volgens mij dus daar kan weinig fout
mee gaan. Wij gaan hier nooit meer eten.
Rox75 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Goede sfeer...attent personeel...heerlijk eten...inbegrepen toetjes ook heerlijk. De ronde tafels zijn leuk voor als je met vrienden / familie gaat eten en lekker met zijn tweetjes is bij het raam leuk. Je krijgt altijd een kotingsbon voor je volgend bezoek. Kom hier regelmatig! Beste Sushi....beter dan Sumo en veel keus. Wel even reserveren. Een aanrader!
Oc .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Voor een verjaardag hiernaartoe gegaan. We werden een halfuur compleet genegeerd door het personeel en niemand vroeg of we iets wilde drinken. Uiteindelijk na meerdere malen geprobeerd de aandacht te trekken kwam iemand vragen wat we wilde drinken. Hierna hebben we een uur (!!) zitten wachten op de eerste ronde waarvan de helft ontbrak. Ook kregen we de lijst niet waar we de tweede bestelling op door konden geven. Na meerdere malen gevraagd te hebben kwamen ze terug met de lijst. Als excuus gaven ze dat het "een beetje druk was". Service is super slecht. Ook is het jammer dat je telkens één gerecht krijgt en het heel lang duurt voordat de rest op tafel komt zodat je van alles wat op tafel hebt. Hiermee is het hele concept van kleine gerechtjes eten en delen gelijk weg. Ontzettend zonde dat we hiernaartoe zijn gegaan om een verjaardag te vieren. Mocht je zeker willen zijn van een leuke avond met lekker en gezellig tafelen, ga hier dan zeker niet naartoe.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We waren uitgenodigd om mee te gaan naar Goya. Nu zijn wij geen voorstander van all-you-can-eat-restaurants dus onze verwachtingen waren vooraf niet hoog. Dat viel uiteindelijk alleszins mee. Wij vonden het daarbij erg prettig dat er aan tafel wordt bediend met gerechtjes direct uit de keuken en dat je niet in de rij moet staan aan een buffet met eerder al bereid voedsel.
De meeste gerechtjes waren lekker, met name de warme gerechtjes. Dat gold ook zeker voor het ijs in het toetjesbuffet. De kwaliteit van taartjes en het fruit was daarentegen wat minder. Ook waren we blij dat we vooraf gewaarschuwd waren om niet direct 5 gerechtjes te bestellen in de eerste ronde. Na in totaal 8 gerechtjes per persoon hadden wij namelijk al ruim voldoende gegeten.
De bediening was attent. Vooraf gaf ook iemand van de bediening aan dat we bij eventuele problemen naar haar moesten komen. Dat was gelukkig niet nodig.
Het restaurant is erg groot maar door de indeling merk je daar eigenlijk weinig van.
Kortom, een leuke avond gehad en daarbij redelijk tot goed gegeten.
Jade V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Bediening was echt te slecht voor woorden. Werden de hele tijd genegeerd, en als we er na de zoveelste keer iets van zeiden, kregen we een chagrijnig antwoord van de dame in kwestie. Eten was ok maar niet bijzonder. Zuller hier niet meer terugkomen
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Ik ben gisteravond bij Goya Hoogvliet wezen eten, en ik vind het beslist een aanrader! Byzonder vriendelijk personeel, prachtige inrichting en het eten is echt voor de fijnproever. Alles was heerlijk, van sushi tot vleesgerechten en ruim voldoende want ik ben een grote eter, maar na 3 rondes van de 5 was het genoeg. En het ijsbuffet ook heel mooi en gevarieerd tot vruchten aan toe. Ik kom hier graag terug!
dredrikos .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gisteren gegeten bij Goya maar dat was wel de laatste keer helaas, eten is vergeleken met voorgaande keren ernstig verslechterd.
Sushi was vlak van smaak en vlees niet te herkennen meer als vlees.
Entourage is redelijk maar aan slijtage onderhevig. Bediening doet hun best maar oogt erg chaotisch.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Wij eten regelmatig bij Goya. Het eten is er altijd prima. Zelf vind ik de hete kip erg lekker.
Mijn kinderen eten graag de sushi. Uiteraard is het uitgebreide desert buffet ook bij de kinderen een succes.
Het is een hele nette zaak. Bediening op orde en de wc's ook gewoon erg netjes.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Gisteren bij Goya gegeten, met een vriend samen eten we elke maand bij een andere sushi restaurant en nu gekozen om bij Goya te eten, positieve punten zijn dat het er heel netjes/mooi uitziet en dat de bediening heel vriendelijk was.
Het grote minpunt van dis restaurant was de sushi, De enige sushi die ok was, was de nigiri paling, maar buiten dat moet ik helaas zeggen dat ik nog nooit sushi op heb die zo slecht smaakte. Met name de handrollen waren vreselijk, helemaal volgespoten met mayo waardoor het 1 mega kleffe smaakloze boel werd.
Geen warme gerechten genomen, dus daar kan ik geen oordeel over geven.
Erg zonde, helaas geen aanrader
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Samen met mijn man bij Goya gegeten. Het is een grote zaak maar de sfeer is prima. We zaten aan een 2 persoons ronde tafel. Deze is eigenlijk te groot, je kon elkaar amper verstaan. We hebben even gevraagd of mijn man aan de zijkant van de tafel kon zitten, en dit werd gelijk geregeld. Hierdoor konden we gewoon met elkaar praten. De sushi's zijn heerlijk, we hebben bij veel sushi restaurants gegeten en deze steken er zeker bovenuit. Ook de warme gerechten waren allemaal heerlijk. Het toetjes buffet is leuk, maar ik eet liever iets meer van die heerlijk sushi's. We komen hier zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Al aanral malen hier gegeten. Eten is echt prima. Bediening moet keihard werken, omdat er te weinig personeel is. Doen hun best. De eigenaar chagerijnige vent denkt alleen maar aan geld. Kijkt nooit vrolijk alleen als je komt betalen. Maar desondanks ga ik voot het eten zeker terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Net wezen lunchen. Wat een flop. Weinig keus. De hot dishes waren baggervet. Kleindochter had patatjes, waren slap van het vet. Alles was echt niet te eten, behalve een paar sushigerechten.na de tweede rronde gelijk weggegaan. De man, denk de eigenaar, die bediende keek echt naar je van wat doe je hier. En duurook. Limonade apart betalen. Een wijntje, lees twee slokker, 3,30€. Echt de laatste keer. Voortaan weer naar een ander, vergelijkbaar restaurant. Heerlijk eten en de helft goedkoper.
wim R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Na verschillende beoordelingen te hebben gelezen zijn we zelf eens wezen kijken wat voor restaurant dit is. Ik moet zeggen niets dan lof voor zo'n "all you can eat" restaurant. Gezien de grote van het restaurant heb je absoluut niet het idee dat je in een "vreetschuur" zit.
De bediening is uiterst vlot,vriendelijk en behulpzaam. Het geleverde eten is van zeer hoge kwaliteit en bijzonder lekker. Er is doordacht aan het interieur gewerkt want alles ziet er stijlvol uit.
Kortom hier gaan we zeker nog diverse keren eten.
marymarlon .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Gisterenavond vol verwachting naar goya gegaan maar wat een enorme teleurstelling.
De rijst was warm niet lauw maar warm de vis stonk soms.De witte wijn was lauw kwam uit de tap Nou dan wijn uit de fles na 2 ienieminieglaasjes was het op. Het vlees op de grill niet op smaak gebracht. Alleen de paling was heerlijk. De airco stond niet aan het zweet liep van ons af. We hebben het aangegeven maar het antwoord was jammer tot de volgende keer. Nou weet zeker van niet