Goya

Meer informatie over restaurant Goya

• Terras
Patricia2774 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Lekker om te lunchen ruime keuze. Altijd verse producten.leuke sfeer, wel altijd druk bezocht, vriendelijke en oplettende bediening.
SCDK .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Appeltaart is lekker, zit een verrassend laagje chocola overheen.

Bediening is erg rommelig. Als bv 1 persoon nog iets te drinken vraagt, vragen ze niet ook nog meteen aan de rest of ze wat willen drinken.
In ons gezelschap had iedereen appeltaart besteld op 1 na, die had een lunchgerecht. Het lukte ze echter niet om dit tegelijk te serveren.

In de menukaart staan advertenties, dat ziet er erg goedkoop uit.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Altijd mooi ingericht en sfeervolle brasserie. Gelegen in winkelcentrum Corio Center. Gevarieerde kaart met lekkere gerechten. Ook iedere maand weer verrassende maandgerechten. Topper en de keus van Rob Geus, dat zegt genoeg!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Heel gezellige locatie om te lunchen! Super maaltijdsalades, en altijd gezellig druk en toch genoeg aandacht van het personeel als je iets aparts wilt . Zeker aan te raden!