Goya Oriental

Rondweg-West 256 3905 LV Veenendaal Nederland Kaart

Menu's

All you can eat 28.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit all you can eat

Over het restaurant Goya Oriental

Dit is nog eens avontuurlijk tafelen: op de menukaart staan maar liefst 60 verschillende gerechten uit alle delen van de wereld! Je hebt hier zoveel keus dat je de gerechten in verschillende gangen kunt proeven. Je kiest steeds een ander gerecht en er is geen tijdslimiet voor dit concept. Dus kun je op je gemak genieten van al het lekkers. Alles is dagvers en als je nog een beetje ruimte over hebt, kun je na afloop zelf een dessert samenstellen bij het dessertbuffet.

Meer informatie over restaurant Goya Oriental

• Kom je met de auto?
      A12 afslag 23 Veenendaal West
    • : Gratis parkeren voor de deur

Keuken
    Maandag t/m Donderdag 12.00 - 22.00 uur (laatste bestelronde 21:45)
    Vrijdag en Zaterdag 12.00 - 22:30 (laatste bestelronde 22.15)
    Zondag 16.00 - 22.00 uur (laatste bestelronde 21:45)

Uitmuntend
    9,3
    9,4
    9,3

Jouw recensie over het restaurant Goya Oriental

Joke S.
    • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
    goed verzorgde gerechten, soms iets te grote porties, overige goed van maat. je kunt de hele avond eten. dus goed verdelen over de avond.
    Peter R.
    • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
    Heerlijk gegeten in smaakvol restaurant met vriendelijke gastvrij personeel.
    Stella S.
    • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
    Heerlijke gerechten, geen kleine porties, precies goed,. Je kunt je eigen tempo bepalen er zit geen tijdsdruk achter. Zeer vriendelijke bediening , al met al zeker de moeite waard om er te gaan eten.
    Lilia A.
    • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
    Heerlijk gegeten.Voor herhaling vatbaar.
    Vriendelijke eigenaar.
    Joke K.
    • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
    Wij hebben een supergezellige en bijzonder smakelijke avond gehad. Begroet met een hand van de eigenaar en ook bij het afscheid was hij daar weer met een vriendelijke handdruk.
    Het eten werd snel geserveerd, was erg lekker, ook het toetjes buffet heerlijk! En er werd zomder problemen en zonder kosten kraanwater met ijs geserveerd. Hier gaan we zeker vaker naar toe!
    Lola V.
    • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
    Mooie plek, goed concept, heerlijk gegeten en dat gecombineerd met een fijne bediening. Super veel unieke gerechtjes op de kaart. Ik zou deze plek zeker aanraden aan iedereen die lekker en goed wil eten.
    Danielle D.
    • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
    Wat een heerlijk restaurant! Mooie entourage, sfeervol ingericht. Vriendelijk personeel en de eigenaar die hart voor het bedrijf heeft. Hij begroet je met een hand bij binnenkomst en staat zelf overal bij mee te helpen. En het eten is overheerlijk . Echt een aanrader als je in de buurt van Veenendaal bent.
    leinwand .
    • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
    Super goed restaurant. Persoonlijk ontvangst, individuele benadering, gezellig ingericht, zeer aantrekkelijk geprijsd, mooie kaart, fantastisch gegeten. Dikke complimenten.
    Mijn angst: dat klanten buitensporig veel gaan eten waardoor dit restaurant ten onder gaat aan zijn succes. Mensen eet gewoon net zoveel als je thuis zou doen. Niet van dat vraatzuchtige.
    Chantal Z.
    • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
    Fijne ontvangst en prettig bediend personeel. Het eten is heerlijk.
    Het is dat we niet zo dichtbij wonen, anders zouden we hier zeker veel vaker komen.
    Wim S.
    • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
    Heel gezellig en prima gegeten.Het valt wel op dat hoe later het op de avond wordt de bestellingen langer op zich laten wachten.Verder een aanrader!!!!
    Heidi R.
    • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
    Suuuuper lekker eten en heel vriendelijk personeel! Je krijgt hier gewoon nog een hand bij aankomst en vertrek! En wij kregen ook nog eens koffie van het huis. De mini t Bonne steak is niet mini als je denkt ;) Al twee keer geweest en ga hier zeker nog vaak komen. Bediening is zeer snel en staat niet te hele tijd rond je tafel te dansen of je nog iets wil drinken. Sfeer is rustig en gezellig.
    Christel K.
    • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
    Wat een aanwinst voor Veenendaal. Vriendelijke ontvangst, heerlijk eten. Bediening zeer vriendelijk en maken tijd voor een praatje. Wij gaan zeker nog eens terug!
    Jaimie V.
    • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
    heerlijk rustig restaurant, bij ontvangst wordt je vriendelijk welkom geheten, bediening is razendsnel, maar niet gehaast, eten is echt heerlijk.
    Sabrina S.
    • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
    Heerlijk gegeten. Eigenaar komt je welkom heten. Geweldige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.1
    Annemarie .
    • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
    Verrassend goed restaurant! We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar en de formule beviel ons prima: 1 gerecht per persoon per gang te bestellen, zoveel gangen als je wilt. Dessertbuffet ook erg lekker en goed. We komen nog eens terug! Als ik dan toch een minpunt zou willen geven, dan is het voor de akoestiek. Het was behoorlijk druk en daardoor heel veel geluid. Je kon elkaar maar amper verstaan.