Goya Oriental

Rondweg-West 256 3905 LV Veenendaal Nederland Kaart

Menu's

All you can eat 28.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit all you can eat

Over het restaurant Goya Oriental

Dit is nog eens avontuurlijk tafelen: op de menukaart staan maar liefst 60 verschillende gerechten uit alle delen van de wereld! Je hebt hier zoveel keus dat je de gerechten in verschillende gangen kunt proeven. Je kiest steeds een ander gerecht en er is geen tijdslimiet voor dit concept. Dus kun je op je gemak genieten van al het lekkers. Alles is dagvers en als je nog een beetje ruimte over hebt, kun je na afloop zelf een dessert samenstellen bij het dessertbuffet.

Meer informatie over restaurant Goya Oriental

• Kom je met de auto?
      A12 afslag 23 Veenendaal West
    • : Gratis parkeren voor de deur

Keuken
    Maandag t/m Donderdag 12.00 - 22.00 uur (laatste bestelronde 21:45)
    Vrijdag en Zaterdag 12.00 - 22:30 (laatste bestelronde 22.15)
    Zondag 16.00 - 22.00 uur (laatste bestelronde 21:45)

Uitmuntend
    9,3

Jouw recensie over het restaurant Goya Oriental

Sjoerd K.
    • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
    Goed gastvrij restaurant met lekkere gerechten en desserts
    G. L.
    • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
    Zeer mooi restaurant . Lekker eten voor een goede prijs-kwaliteitsverhouding en zonder tijds druk.
    .Fijne vriendelijke en goede bediening.
    Een echte aanrader om daar te gaan eten.
    Ada V.
    • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
    Complimenten!!!
    Corrie B.
    • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
    lekker gegeten
    A I D.
    • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
    Perfecte gastheer, prima personeel en super lekker eten!!
    Bep V.
    • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
    met vrienden heerlijk gegeten alle gerechten smaakte voortreffelijk, de sfeer is prima en het
    personeel is vriendelijk.

Wij vonden het super!
    Jacqueline D.
    • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
    Prima gegeten. Alle gerechten waren heerlijk. De bediening was keurig en vlot en het was er toch heel druk. Het dessertbuffet werd keurig aangevuld. De wijn was ook goed.
    TB010 .
    • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
    Hartelijke ontvangst. Lekker gegeten en rustig gezeten. Opmaak van de gerechten wat eenvoudig. Bediening deed wat er gedaan moest worden. We komen zeker nog een keer terug.
    Mark D.
    • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
    Afgelopen avond voor de eerste keer hier gegeten. Super goed eten, bediening en sfeer. Hele aardige eigenaar die iedereen persoonlijk verwelkomd en zelf hard mee werkt. Ik os dat iemand als minpunt de akoestiek noemde. Dit was voor ons juist een enorm pluspunt. Wij zaten ondanks de drukte heel rustig en hadden totaal geen last van de drukte. Hoop hier nog vaker te komen!
    W H R.
    • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
    Het eten was perfect Vriendelijke ontvangst .Een advies een goede plaats zoeken voor de garderobe te veel mensen nemen de jas mee naar hun plaats maakt het een beetje rommelig. Ik zal het aanbevelen aan vrienden en familie. Hartelijke groeten, Wim Rebergen
    Jan B.
    • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
    Het eten was redelijk. Waarom redelijk: de borden zijn vaak exact hetzelfde opgemaakt bij verschillende gerechten en het was verbazend om bijvoorbeeld een nagerecht te zien met dubbelvla dat zo uit een pak komt van de supermarkt. Weinig moeite gedaan om er iets van te maken.
    Bediening aardig.
    Maar geen restaurant om nog eens terug te gaan.
    Ineke B.
    • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
    Wij zijn erg tevreden over het eten, het was erg lekker Verder niets dan lof over de bediening e.d. Wij komen zeker terug.
    schoonhoven55 .
    • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
    Heerlijk gegeten. Een niveau wat je misschien niet direct verwacht bij een All you can eat" restaurant. Echt top. Mooie smakelijke gerechten en zeer vriendelijk personeel. Gezien de prijs echt waar voor je geld. Een aanwinst voor Veenendaal.
    Monique L.
    • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
    Een heerlijke avond gehad als dank voor een ex bestuurslid. Prima eten, in je eigen tempo, leuke en goede bediening en een heerlijk dessertbuffet.
    Sytske (.
    • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
    super
    Shuki M.
    • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
    We hebben hier met de familie gegeten ter ere van een verjaardag. Mooi restaurant. Kwaliteit van het eten is echt ver boven de norm van een reguliere "all-you-can-eat". Mooi balans in de gerechten, ook de porties zijn van prima formaat waardoor je van alles wat kan proeven. We waren met een grote groep en zijn ook allemaal goede/grote eters. Als ik al een min-puntje moet noemen, zou het fijner zijn als we meerdere gerechten per persoon konden bestellen. Met een grote groep (en kleine kinderen) is het soms wat langer wachten tot de volgende gang wordt geserveerd. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Sommige personeelsleden zijn wellicht wat onervaren (kennen niet de hele drank kaart uit hun hoofd en moeten dan terug om te vragen welk alternatief we willen. Al met al een aanrader en ondanks dat we niet heel dicht bij Veenendaal wonen, is het waard om even een stukje te rijden om hier te genieten van het heerlijke eten.
    willie V.
    • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
    De ontvangst was wat onzeker omdat ze niet wisten dat we zouden komen eten op de iens bonnen. Later is dit recht getrokken en werden hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel aangeboden. Het eten was heel erg goed. Het restaurant vertelde later bij afrekenen dat ze niet waren aangesloten bij iens maar toch hebben ze het heel erg netjes gedaan ze hebben 5 personen gerekend. Super bedankt Goya. Heel erg netjes geregeld.
    willie V.
    • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
    Ruime keuze, goede uitleg, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel erg druk maar geen hinder hiervan, ruime keuze toetjes buffet. een goed restaurant.
    Gea D.
    • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
    Heerlijk eten en gezellige sfeer .
    Bert V.
    • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
    Wij zijn inmiddels 2 keer geweest en hebben beide keren heerlijk gegeten en de bediening was top. Wij gaan hier zeker vaker naar toe met vrienden omdat het een gezellige ruimte is om te zitten