Gourmetrestaurant De Koperen Hoogte

Lichtmisweg 51 8035 PL Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gourmetrestaurant De Koperen Hoogte

Zaterdag en zondag vanaf 17.00 uur.

• MasterCard , Pin , Visa
  • Doorlopende service , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Gourmetrestaurant De Koperen Hoogte

Gert V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De bediening bedient niet alleen maar maakt er ook een feestje van!
Geregeld wordt geïnformeerd of alles naar wens is en wordt ook opgemerkt dat gerechten zo nodig worden bijgehaald.
Tahnée C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Super leuk het gourmet concept! Wat hebben wij genoten van het heerlijke eten en de goede service. Bedankt voor alles en het versieren van onze tafel met rozen blaadjes!
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hebben erg genoten en zullen Dit restaurant bij iedereen aanbevelen zeker voor herhaling vatbaar,.Wij waren al enkele malen eerder geweest.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zeer goed ,bediening ,eten. kwaliteit vlees zeer goed .en netjes .
met 37 mensen allemaal goed te spreken en vol lof .
Iedereen zou het weer over doen
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Even paniek bij binnenkomst we hadden voor 11 personen gereserveerd en wilden met het gezin aan één tafel zitten dit bleek niet mogelijk gelukkig was de bediening begrip vol en heeft het netjes voor ons opgelost een hele fijne avond gehad
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Al in Gourmet: De bedienders vliegen voorbij en hebben 1 keer gevraagd of we wat wilde drinken (ook niet bij binnenkomst meteen) telkens moesten we zelf wat vragen terwijl je voor die al in prijs wel verwacht dat je bediend word!
Eten zelf was matig (2e x vlees was beter) al met al was het een tegenvaller als je het vergelijkt met de rest van het hotel!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Personeel onderbezet, er liep 1 meisje rond om 20 tot 25 personen te bedienen. Er werd achter de feiten aan gelopen dit lag niet aan het meisje ze liep hard genoeg. Verder genoten en komen vast een keer weer !!!
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Soep niet warm , te weinig smaak . Rest uitstekend , zoals ontvangst , bediening , sfeer en prima vis en vleesschotel , ook de hoeveelheid ruim voldoende .
Wij komen zeker een keertje weer genieten.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gezellig met een groepje gourmetten aan tafel met vlees van goede kwaliteit en vriendelijke bediening.
Er wordt geregeld gevraagd of er drinken gebracht kan worden en of er vlees gebracht"moet" worden.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Na meerdere keren het gourmetrestaurant te hebben bezocht blijkt nu:
- soep wordt niet meer opgediend in brood bolletje maar op een bord
- de visschotel en de vleesschotel is minder gevuld dan de vorige keren
- de prijs is verhoogd met vijf Euro.
- was de prijs-kwaliteit verhouding eerst verrassend, nu tikkeltje minder. Of treedt er bij mij gewenning op?
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het is goed eten daar wij hebben gegourmet, ondanks dat het all in is zijn de flesjes drinken onder de maat Colaflesjes zijn 0.25 Ltr, net een glas en door de warmte heb je toch wel dorst en moet je te vaak vragen om drinken. Dit mogen best wel grotere flesjes en/of glazen zijn. Voor de rest een prima restaurant waar het goed eten is. Wachttijd is wel lang 1700 uur afgesproken en pas 1800 werd het gourmetten gestart. Wel voor de tijd een heerlijk soepje en brood gehad.