Gourmetrestaurant De Koperen Hoogte

Lichtmisweg 51 8035 PL Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Gourmetrestaurant De Koperen Hoogte

Elke zaterdag en zondag van 17.00 uur tot 21.00 uur kun je bij Gourmetrestaurant De Koperen Hoogte in Zwolle lekker gourmetten. Deze vorm van tafelen is bij uitstek geschikt om gezellig samen te doen. Op je eigen gourmet maak je zelf je culinaire vlees- en visgerechten klaar.

Inclusief dagverse soep, heerlijke vlees- en visschotel. Vleesgerechten o.a. varkensfilet lapje, kipfilet, varkensoester, hamburger en biefstuk. Visgerechten o.a. zalmfilet, heekfilet en gamba’s, salades, rauwkost, verse friet uit eigen keuken, stokbrood, sausjes en garnituur. Consumpties frisdrank, bier, wijn en binnenlands gedistilleerd.

Tarief voor 2,5 uur all-in €29,50 per persoon
Kinderen 4 t/m 15 jaar per levensjaar € 1,00
Kinderen t/m 3 jaar eten gratis mee
65-plussers € 22,50 per persoon

Meer informatie over restaurant Gourmetrestaurant De Koperen Hoogte

Zaterdag en zondag vanaf 17.00 uur.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Doorlopende service , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Gourmetrestaurant De Koperen Hoogte

ron.kagenaar .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Goede ontvangst en het eten was van zeer goede kwaliteit ook de bediening is vriendelijk en komt regelmatig vragen of hij nog moest aanvullen.
Was een all-inclusief arrangement.
D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
leuke bediening en ambience ,het eten is goed van kwaliteit maar had wel wat meer keuze mogen hebben. Al met al een dikke voldoende
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het was heerlijk!!! Het vlees en de vis prima kwaliteit !! Leuke vlotte bediening en een prachtige ambiance. Een echt avondje uit.
Etiënne D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Erg leuk restaurant met een leuke sfeer leuk met kinderen, hier komen we terug als we in de buurt zijn!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Bedienend personeel professioneel maar waarom de frietjes dan op driekwart van de maaltijd pas komen?
Visschotel eenvoudig. weinig soorten.
Is wel eens beter geweest.
E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Prima verzorgt en goed vlees ,mooie locatie voor een familie of andere bijeenkomst.
Nette bediening die erg vriendelijk was .
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het was gezellig met de kinderen en kleinkinderen. Gourmetten is leuk voor kinderen. Ze zijn bezig en vervelen zich dan niet.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten tijdens het gourmetten-all in! De bediening was zeer vriendelijk en als we iets extra’s wilden, werd dit snel geregeld!
maarten L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
bediening was uitstekend en erg meedenkend.
kwamen regelmatig langs of alles naar wens was. ijsbuffet was goed verzorgd en koffie was ook goed.
tenslotte de rekening voor acht volwassenen viel mee!
D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
hoe wel ik dacht een plaats op hoogte gereseveerd te hebben bleek bij aankomst dat niet te zijn mijn fout/ de site?
wij vierden ons 1 jarig samen zijn. het is een top avond geworden alles zo mooi, vriendelijk en snel. ook de uitleg van het courmet het eten enz. de dame die ons bediende was zeer klant vriendelijk. al stond ze merendeel er alleen voor.wij zijn zeker van plan om vaker te komen van uit groningen om te eten. gratis pakeren goede zweer vriendelijk personeel heerlijke avond gehad met 2 voor maar 66 euro
T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De ober die werkte had het verschrikkelijk druk. Maar toch kwamen we niets te kort en alles op tijd. Super. Gourmet restaurant kan heel blij wezen met zo'n actieveling!!!
R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben heerlijk gegourmet en het erg gezellig gehad!
Het is ook ideaal met jongere kinderen omdat je er al om 17.00 uur terecht kunt, ze hebben zich prima vermaakt.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Het personeel krijgt een 10 de aankleding een 10 het eten was heerlijk, alleen die gourmetlucht vreselijk. Evt afzuig installatie. We waren er met kerst en hebben geweldig genoten live muziek en het ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Dank jullie wel voor een onvergetelijke kerst
grijzedakduif .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Erg lekker gegeten.
Het was behoorlijk druk dus het duurde af en toe wat langer voordat er iemand kwam helpen maar dat was begrijpelijk.
Vriendelijk dn behulpzaam personeel.
Ga zeker nog een keertje terugkomen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Vreselijk slechte kwaliteit vlees. Het was te proeven dat het vlees ingevroren is geweest. Bij elke hap liep het vocht tussen je tanden door. De manager ging het aangeven bij de keuken. Vervolgens geen enkele terugkoppeling over gehad. Erg zonde want het hotel ziet er fantastisch uit.
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We zijn regelmatig hier gaan eten vanwege de bediening de kwaliteit en het kosten plaatje.
Ik zou dit iedereen aanraden.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De bediening bedient niet alleen maar maakt er ook een feestje van!
Geregeld wordt geïnformeerd of alles naar wens is en wordt ook opgemerkt dat gerechten zo nodig worden bijgehaald.
Tahnée C.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Super leuk het gourmet concept! Wat hebben wij genoten van het heerlijke eten en de goede service. Bedankt voor alles en het versieren van onze tafel met rozen blaadjes!
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hebben erg genoten en zullen Dit restaurant bij iedereen aanbevelen zeker voor herhaling vatbaar,.Wij waren al enkele malen eerder geweest.
Koersen K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zeer goed ,bediening ,eten. kwaliteit vlees zeer goed .en netjes .
met 37 mensen allemaal goed te spreken en vol lof .
Iedereen zou het weer over doen