Goudreinet

6,7
6,3
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ik kom hier 2 tot 3 maal per jaar. Als ik in die richting moet zijn pak ik er in de avond altijd een diner. Best een aardige kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs. De man in de bediening werkt er al jaren en is zeer vriendelijk. Eten komt snel door. Dus voor een snelle hap ff tussendoor is dit een prima restaurant.
Lea K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten, ontvangst super, service was top, het restaurant schoon en sfeervol, snel, oplettend en vriendelijk personeel. Het eten heerlijk, wij hebben gekozen voor de shared dining een lange plank met verschillende soorten gerechten echt smullen, alles was goed op smaak en temperatuur. Voor herhaling vatbaar!
Vlinder1969 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Met een groep van 28 personen gegeten. Bediening enorm chagrijnig en het woord 'gastvrijheid' kennen ze niet. We hadden verschillende gerechten besteld en het was een beetje fifty/fifty; sommigen hadden redelijk tot goed gegeten, de andere helft was totaal niet tevreden. Komen hier niet meer terug, jammer.
Brouwerenzo .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten is redelijk. De entourage wat gedateerd. Het grote probleem is de bediening. Een kwartier aan tafel en het personeel loopt je gewoon zonder een woord voorbij. Uiteindelijk zelf om de kaart gevraagd en om te mogen bestellen. Dat valt niet goed bij het personeel. Uiteindelijk wordt je bord eten op tafel geklapt, zonder dat er een eet smakelijk vanaf kan. Gastvrijheid is hier heel ver te zoeken. We komen hier nooit meer terug.
LevensgenieterRoos2 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op de terug weg van onze vakantie met 5 personen hier gegeten wij hebben gekozen voor het all in menu . ( voorgerecht,hoofdgerecht en dessert naar keuze inclusief de drankjes €28,50 per persoon)
Het was heerlijk ik had de gamba's aglio olio als voorgerecht en heb dit nog nooit zo lekker gegeten en het hoofdgerecht met de groentes smaakte ook heerlijk.
De service was heel goed en vriendelijk!
Wij komen snel een keer terug om weer te genieten van het heerlijke eten, vriendelijkheid en gezelligheid!

Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Wanneer je hier aan het eten bent denk je "wil ik uberhaupt nog een hap nemen?"

De kip, warm maar smaakloos en dit is ook voor de friet zo. De salade heeft telang in het schaaltje gezeten en de prei in de soep zijn ze vergeten te snijden.

Personeel, druk onderling en talloze verschillende aan je tafel.

Kortom, de shop van de benzinepomp heeft een betere kwaliteit.
Famroelofsen .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Pas hebben we hier gegeten maar t was ook meteen de laatste keer.
Tapbiertje was niet goed koud en dood.
We hadden haasbiefstuk besteld maar t was absoluut geen haasbiefstuk.
Daar hebben we iets van gezegd, maar we werden gelijk weggekeken
en het nagerecht was het geld ook niet waard.
Flippo98 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gisteren onverwacht met 9 personen bij de Goudreinet in Kesteren gegeten. Ondanks een paar gekke personen in ons gezelschap was het personeel heel vriendelijk. Er zijn nog een paar aandachtspuntjes zoals saus bij het hoofdgerecht kwam veel later en moesten we om vragen en op het nagerecht moesten we best lang wachten. Maar verder hebben wij lekker gegeten en gedronken voor een aantrekkelijke prijs!
Annerike K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Vroeger vaak gegeten omdat de carpaccio zo lekker was, tegenwoordig komt dat uit een pakje en is glibberig en vies, bediening is redelijk vlot en als je geluk hebt staat het eten vrij snel op tafel (ook weleens lang moeten wachten) heerlijk vers stokbrood en verder een vrij redelijke kwaliteit eten maar echt heel jammer van de bezuiniging op de carpaccio.
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gisteren onderweg naar huis even gestopt om te lunchen- snelle bediening- zeer efficient. 12uurtje genomen bestaande uit een bruin broodje kaas(de kaas had zeer lang gelegen en was bijna glazig te noemen, bruin broodje kroket(aardig) en een mini uitsmijter ham(1 bruine boterham met spiegelei/ham) niks mis mee, plus een salade, die er uitzag of hij er op gesmeten was, maar niet slecht om te eten. De ander ging voor boeren bruin brood met carpaccio- erg lekker brood en zeer smaakvol. Twaalf uurtje eigenlijk veel te veel maar gezien de prijs/kwaliteit: dik in orde. Biertje en glas rode wijn om het af te maken.
De schuimkraag was bijna verdwenen toen het glas geserveerd werd en dan krijg je dus een glas wat niet echt gevuld is. Jammer.
Maar voor een snelle hap op de terugreis naar huis is dit restaurant best de moeite waard om te stoppen.
R-Muck .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
We hadden trek, in een warme hap, ik denk dat ik deze Goudreinet al 100x voorbij ben gereden.
Stoute schoen aangetrokken en hier een lunch genuttigd.
De bediening is niet vlot, maar het eten is wel goed te noemen. Smakelijk en komt overeen met wat je kunt verwachten, niks speciaals, maar zeker niet onsmakelijk.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Heerlijk gegeten zoals zo vaak. Maar deze keer was de service nogal traag. Men hoeft niet te vliegen maar na dik 15 minuten kwam er pas iemand vragen of we de kaart wilden..... Een minpunt deze keer. Verder lekker gegeten tegen een goede prijs.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Tijdens terugreis van weekeindje Nijmegen (Zevenheuvelenloop) onderweg gestopt bij Goudreinet @ Kesteren om onze berehonger te stillen (diner).

De ervaren man in de bediening heette ons zeer beleefd en vriendelijk welkom.
Ons werd een tafel aanbevolen, vlakbij de ingang weliswaar, maar wel met zicht op de zeer leuk ingerichte kinderspeelhoed (goed meegedacht).

Gerechten waren top.
Kalfslever was zacht en royaal qua hoeveelheid. De kipfilet was ook goed bereid.
Soep vooraf ook uitstekend.
Ik nam zelf een dessert (macadamiaijs met noten), bijzonder lekker.

Andere leden van de bediening ook OK; wel leek 't er op, dat men 't nogal gezellig had onderling, terwijl er behoorlijk wat klanten waren (drankjes opnemen ?!).
Zelf zou ik dan wat meer (proactieve) rondgang verwachten langs de tafels.
In ieder geval vroegen wij zelf om nieuwe drankjes.

Entourage huiselijk, mooi (dim)licht en vooral ruim, dus genoeg privacy aan jouw tafel.
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Ruim 1 uur moeten wachten op ons eten. Pas na ruim drie kwartier wachten en nadat we er zelf om gevraagd hadden, kregen we alvast een mandje stokbrood. De porties waren veel te groot en de pasta smakeloos, zonde!!!
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Zoals vele anderen ben ik hier wezen eten op de weg terug naar huis. We werden hartelijk ontvangen in het ruime, vrij sfeervolle restaurant. Meteen voor de hoofdgerechten gegaan en ze waren allemaal lekker. Ik had zelf het stoofvlees en dat viel toch makkelijk uit elkaar, heerlijk! Bijgerechten waren ook van bovengemiddelde kwaliteit. Bediening bleef consistent goed en ik heb gewoon goed gegeten.
Tili .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Tijdens terugreis van vakantie hier gestopt. Droevig bruin interieur. een veredelde vreetschuur. We kwamen laat binnen hebben geinformeerd of de keuken nog open was en of het lang zou gaan duren. Ons werd verzekerd dat de keuke open was en dat het eten snel klaar zou zijn. Het duurde lang ook voordat de drankje bezorgd werden . Knijterharde schnitsel en cordon bleu. Bijgeserveerdegroente was lauw en koud. Alleen de sate verscholen in de pinda saus was bijna een voldoende. Geklaagd over de koude groente. Bij afrekening werden wel excuuses aangeboden en zouden de drankjes niet in rekening worden gebracht. Bij thuiskomst stond er gewoon nog 2 cola op de rekening.
NEVER NOOIT MEER.
Marinus H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Langs de snelweg voor een snelle hap. Hier pas gegeten. En als je honger heb moet je hier gaan eten. Wij kregen met z'n 2e super veel eten. 3 kommetjes groenten en 2 kommetjes patat. Was erg veel voor met z'n 2e. schnitzel was niet bijzonder. Met uitjes,paprika,kaas en kruiden.
De uien waren duidelijk in de aanbieding er lag namelijk heel veel ui op mijn bord. Was echt minpuntje service was matig. Decor was wel erg fraai aan de nieuwe kant
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Even onderweg wat eten... je kent dat wel. We stopten bij de Goudrenet aan de A15 bij Kesteren. Ook in het verleden hebben we daar nooit slecht gegeten dus... Ondanks dat het erg druk was voor een Moederdagavond, gingen we toch naar binnen. En al snel zagen we het bord met de dagspecialiteit, asperges! We werden naar ons tafeltje geleid en kregen iets te drinken en de kaart. Maar de Asperges trokken. Dus werd het asperges met ham en de ander met zalm. En dat was een schot in de roos! Zelden zulke lekkere asperges gegeten! Verse ingrediënten dat is wel duidelijk. Ook het dessert was heerlijk, de warme chocola van de Dame Blanche stolde toen het het ijs raakte... Dat is toch echte klasse! Want dan heb je te maken met echte chocolade en geen suikersausje wat je heel vaak tegen komt! Ook de prettige inrichting van grijze en bruine tinten geeft je rust. De zaak was heel schoon, tafels werden tussen gasten door goed schoongemaakt en met kleurrijke servetten ingedekt. Ik moet heel eerlijk zeggen dat we heerlijk en uitstekend gegeten hebben langs de weg! En dat mag ook wel eens gezegd worden.
OlafDo .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
De zaak oogt erg oubollig en daardoor niet heel uitnodigend. Vooraf een soepje met mandje stokbrood genuttigd, smaakte prima. Veel kip in de kippensoep en veel balletjes in de tomatensoep, zo hoort het!
Als hoofdgerecht de paprikaschnitzel en gehaktbal met patat, smaakten beide prima. Helaas geen tijd meer over voor een dessert.