Goudreinet Vuren

Zeiving 21 4214 KT Vuren Nederland Kaart

Over het restaurant Goudreinet Vuren

Restaurant de Goudreinet in Vuren is makkelijk bereikbaar via de A15. Een ruime locatie met een intieme sfeer en een gevarieerde kaart. Kom binnen voor een degelijk ontbijt, een verse lunch of een heerlijk diner. Seizoensgroenten worden naar smaak gecombineerd en prachtig opgemaakt geserveerd. Zit je vaak op de weg? Dan scoor je hier een goede, betaalbare maaltijd aan het dagelijks wisselende buffet. Parkeren is hier geen probleem, er is ruimte genoeg. Ook op het grote terras trouwens.

Meer informatie over restaurant Goudreinet Vuren

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag 08:00 - 23:00
Dinsdag t/m vrijdag 06:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Goudreinet Vuren

Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goed en veel eten voor een redelijke prijs met een uitstekkende bediening.
Voor herhaling aan te raden,wij komen zeker terug.
hermenenwil .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben geen klachten, goed gegeten en vlotte bediening. Wij hebben wel wat zout toegevoegd.
De AH actie vonden wij een succes, hopelijk volgt er snel weer een actie.
Judit V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuke bediening, met een beetje hardop meedenken over het menu kan het ook glutenvrij een succes zijn, dat bleek. Leuk dat het toetje van de jongste aangepast kon worden naar kinderijsje met brandend sterretje!
De zeebaars was heerlijk maar had misschien iets warmer gemogen, de schnitzel was perfect en heerlijk.
We hebben het gezellig gehad.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten, zowel kwaliteit als kwantiteit waren ruim voldoende. Vriendelijke en zeer attente bediening. Prettige sfeer. Ruime parkeergelegenheid.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Prettige rustige omgeving, had misschien te maken met het vroege tijdstip (18.30 uur). Snelle en uitstekende bediening. Voldoende keuze. Zeker een restaurant om nog eens te bezoeken.
tonniegijsen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hadden alle 4 iets anders en alles was prima lekker van smaak en we hadden ook meer dan genoeg.
We komen zeker nog eens terug.
janniedegruijter .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het personeel was vriendelijk , de gerechten goed, wel wat zout naar onze smaak, goed bereikbaar, korte wachttijden, prima
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Kan iedereen aan bevelen.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Alleen het meubilaer was aan opknappen/renovatie toe.
Op diversen plaatsen was het leder stuk en vertoonde grote gaten.
Verder zaten de stoelen te diep t.o.v. de tafelhoogte.
Wat vooral opviel bij wat oudere mensen, die toch al wat kleiner waren.
moniec .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De kelner vroeg ons: "Is alles naar wens?". Nu wenste ik mijn vrouw en mij het lekkere diner wat wij hebben genoten. Dus: 'ja', maar als je uit eten gaat met een dergelijke wens, wordt je te vaak teleurgesteld. Zelden concludeer je na een diner van een restaurantactie dat je het ook wel de volle prijs waard vindt. Vooral bij 'Social Deal' wordt je, ook door die organisatie, vaak teleurgesteld. Restaurant Goudreinet is een wegrestaurant met een geweldige keuken: Zeebaars pesto risotto en Schnitzel Mornay. Royale porties en een nette bediening. Maar 125 kilometer van ons huis (we kwamen er 'langs').
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gezellig ingericht. Bediening was aardig en vlot. Eten was boven verwachting, zeker gezien de prijs. Heerlijk avondje. Echt een aanrader.
Janet D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We hadden keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Het waren royale opgemaakte borden.
hermenenwil .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Eten was lekker en goed warm. De biefstuk zou iets beter kunnen, wat spiertjes erin, lastig te snijden.
De porties waren erg groot, vooral de carpaccio, misschien iets minder sla erop?
pieta D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
prima restaurant, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. je voelt je echt welkom! het is ook een chauffeurs restaurant dat maakt het ook levendig. klein! minpuntje is misschien de ligging want het uitzicht is niet geweldig. Maar wij komen zeker en keer terug!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Fijne sfeer ,goed eten ,goede kwaliteit en de bediening vriendelijk ,heerlijk genoten van ons driegangenmenu menu we komen zeker weer eens terug
Greet R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was gewoon Super goed, Het eten was super de bediening is ook super goed ze hebben gedaan waar wij om vroegen in 1 woord geweldig
van-weelden .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Eten was ruim voldoende wat betreft hoeveelheid echt super
Mijn man had biefstuk die te rauw was en dat werd gelijk verholpen echt goede service!
ninette V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
weinig keus en de saus kon alleen over de snitzel en niet er naast en 2 soorten groeten jammer brocceli en bakje sla...
Sacha L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hebben super gegeten.
Het buffet was erg goed,naar verhouding met prijs was het buffet heel erg goed.

Benieuwd of ze dat iedere dag z'on buffet neerzetten

Mrs.S
Frank V.