Goudreinet Vuren

Dinsdag t/m Vrijdag 06:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

Gherda .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Enige jaren geleden leek de Goudreinet hard achteruit te gaan, waarna we een poos niet meer geweest zijn. Toch maar weer eens geprobeerd, en we waren blij verrast. Lekker eten, en meerdere kleine schaaltjes met groenten, aardappeltjes en frites die onbeperkt bij te bestellen zijn.
Zalm Asian Style was erg lekker, evenals het stoofpotje.
Wij komen zeker nog een keer terug!
Brendaf .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Slecht, zeker geen aanrader integendeel.
Ik heb gebruik gemaakt van de douche, wel totaal geen ontluchting dus het ruikt onfris, lekkende kraan.
Ik kwam daar geregeld beroepsmatig, wel aldus de site biedt de Goudreinet te Vuren alle comfort die de hedendaagse weggebruiker stelt aan een comfortabel wegrestaurant. Het woord " comfortabel " mag men zeker weglaten voor deze weggebruiker en de prijs / kwaliteit van het eten en van de service is behoorlijk onder de maat mijn inziens.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
We zijn op 28 Januari van Duitsland naar Nootdorp speciaal omgereden via Vuren om daar te eten, het was daar steenkoud binnen, de ober vertelde dat de wind op het pand stond. De verwarmingsradiatoren waren koud dus een beetje raar. mijn compagnon bestelde een tournado en die kwam waarschijnlijk uit de vriezer leek op een lederen lap. in het verleden hadden ze
altijd heerlijke gebakken aardappeltjes, maar nu leken de aardappelpartjes uit de frituur. Ik heb geklaagd
maar ze reageren totaal niet. Heel erg jammer, we moeten helaas een ander adres zoeken.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Goudreinet Vuren is een typisch wegrestaurant. Groot parkeerterrein en een verder op een industrieterrein lijkende omgeving.

Er zijn meerdere verschillende gedeelten in de vrij grote zaak. Toiletten waren echt schoon. Toen wij binnenkwamen waren er pakweg 20 personen aanwezig in de zaak en 3 personen bedienend personeel.
De kaart kwam vrij snel, net als de bestelde drankjes. Witte wijn was een allegaartje voor 3.50 euro, Liptonice uit een flesje.
Het duurde wel 15 minuten eer onze bestelling werd uitgeserveerd.
Het broodje burger bleek een mooi opgemaakt bord te zijn met een vrij grote hamburger, gebakken spek, wat sla en een gebakken ei. Smaakte prima, de moeite waard voor een prijs van 9.50 euro.
De sandwich tonijn was ook naar onze smaak en we kunnen stellen dat je bij deze Goudreinet rustig even kunt ‘landen’ als je op de A15 rijdt!
SR K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Eten was goed & warm.
Bediening was snel en beleefd.
Ik raad dit restaurant snel aan voor mensen die over de A15 rijden en opzoek zijn.
MaJoh .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Je eet hier behoorlijk en snel, zoals de meesten verwachten van een wegrestaurant. Het eten was voldoende en goed, maar naar de schnitzel met paprika had de paprika nauwelijks omgekeken. En ik wist niet dat het nog bestond in de nederlandse horeca: aangemaakte andijvie! Dat vind ik niet meer van deze tijd en niet lekker bovendien, maar er zijn mensen (zoals mijn partner) die het wel kunnen waarderen. De bediening is vlot en vriendelijk.
Gharliq .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Met mijn familie ben ik hier geweest voor een avondmaaltijd onderweg op vakantie. Het eten is goed te noemen voor een wegrestaurant, maar het kindermenu van mijn zoontje was geen menu voor kinderen: het hamburgerbroodje was een ciabatta en de hamburger was een zelfgemaakte en enorme hamburger die niet al te stevig in elkaar zat. De combinatie was torenhoog, waardoor er niet in het broodje kon worden gehapt maar de zaak met mes en vork moest worden gegeten. Door de hardheid van het broodje en het uit elkaar vallen van de hamburger werd het een tranendal. De bediening was daarentegen vlekkeloos: de ober wist nog precies wie wat besteld had. Chapeau daarvoor!
Charlot R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Prijzen op menukaart klopen niet met de prijs die je moet betalen.
Voor een "kale" kipfilet met alleen wat sla, vraagt men €17,-. Terwijl een compleet menu met frietjes en groenten voor €14,25 op de kaart staat. Soep idem dito: €4,85 betaald, op kaart staat €4,50. Kwam er pas achter toen ik buiten stond, besefte toen dat de rekening wel heel hoog was.
Toen ik terug ging, om er wat van te zeggen, kreeg ik een grote mond.
Waardeloze tent, ga er nooit meer heen!
H. H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Mooie inrichting.Ligt wel op een groot industrieel parkeerterrein.Vlotte spontane bediening, die in samenwerking met de keuken snel de bestellingen weet op te dienen.Menukaart met aantrekkelijke voor-,hoofd- en nagerechten.Prijzen wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit is voortreffelijk.