Goudreinet Vuren

Zeiving 21 4214 KT Vuren Nederland Kaart

Over het restaurant Goudreinet Vuren

Restaurant de Goudreinet in Vuren is makkelijk bereikbaar via de A15. Een ruime locatie met een intieme sfeer en een gevarieerde kaart. Kom binnen voor een degelijk ontbijt, een verse lunch of een heerlijk diner. Seizoensgroenten worden naar smaak gecombineerd en prachtig opgemaakt geserveerd. Zit je vaak op de weg? Dan scoor je hier een goede, betaalbare maaltijd aan het dagelijks wisselende buffet. Parkeren is hier geen probleem, er is ruimte genoeg. Ook op het grote terras trouwens.

Meer informatie over restaurant Goudreinet Vuren

hermenenwil .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
pieta D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
prima restaurant, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. je voelt je echt welkom! het is ook een chauffeurs restaurant dat maakt het ook levendig. klein! minpuntje is misschien de ligging want het uitzicht is niet geweldig. Maar wij komen zeker en keer terug!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Fijne sfeer ,goed eten ,goede kwaliteit en de bediening vriendelijk ,heerlijk genoten van ons driegangenmenu menu we komen zeker weer eens terug
Greet R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was gewoon Super goed, Het eten was super de bediening is ook super goed ze hebben gedaan waar wij om vroegen in 1 woord geweldig
van-weelden .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Eten was ruim voldoende wat betreft hoeveelheid echt super
Mijn man had biefstuk die te rauw was en dat werd gelijk verholpen echt goede service!
ninette V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
weinig keus en de saus kon alleen over de snitzel en niet er naast en 2 soorten groeten jammer brocceli en bakje sla...
Sacha L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hebben super gegeten.
Het buffet was erg goed,naar verhouding met prijs was het buffet heel erg goed.

Benieuwd of ze dat iedere dag z'on buffet neerzetten

Mrs.S
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Nvt
marg D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
frisse gezellige bediening. had belangstelling voor ons.
doordat het toetje te veel werd, vulde ze de koffie aan met lekkers.
wat we erg op prijs hebben gesteld.
komen zeker terug
Berty D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Rustig en lekker gegeten met heel vriendelijke bediening die het met veel plezier doen.
Je kunt met een gerust gevoel gaan eten bij dit wegrestaurant.
Waar ze op tijd komen vragen of het voldoende is en alles naar wens.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
het menu is van goede kwaliteit.de cesarsalade is groot en super lekker alles vers klaargemaakt.de salade knapperig zoals het hoort spek en kip warm vers gebakken mooi opgemaakt.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten aardige bediening maar voor ons was het iets te veel wij konden het niet op en vinden dat vervelend om dat er dan gedacht word dat het niet lekker is we hebben dat ook direct uitgelegd aan de bediening
Kees I.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten alles was na wens Zeker om nog een keer terug te gaan , wij dachten een chauffeer tent maar iedereen kan daar goed eten
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
het eten was van prima kwaliteit de kelner correct en attent kortom een prima etentje voor een goede prijs.de ceasarsalalade en de carpaccio waren perfect het bord was prachtig opgemaakt.daarna surf en turf met een perfect gebakken biefstuk.het nagerecht met ijs rabarber aardbeien was ook heerlijk wij miste daarbij slagroom ,maar die werd door de kelner gelijk bijgebracht.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
het is een wegrestaurant maar de bediening is zeer vriendelijk en alert.het eten was erg goed mooi opgemaakt en van prima kwaliteit
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
VRIENDELIJK PERSONEEL ATTENT EN BELEEFD. VOORGERECHTEN CARPACCIO EN CECEARSALADE PERFECT NAGERECHT REBARBERCOMPOTE MET IJS WAS HEERLIJK .SCHNITZEL MET HAM KAASSAUS EEN MET CHAMPIGNONS EN EEN ZONDER WAS OOK PRIMA VERZORGD.VOOR HERHALING VATBAAR.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gisteren even een hapje eten. Bestel je een kipsate en een uitsmijter Goudreinet. Komt alles netjes samen op tafel. Blijkt de kipsate niet gaar te zijn. Oke krijg je een nieuwe kipsate. Blijkt deze weer niet gaar te zijn. Ondertussen is de uitsmijter bijna op en dan krijg je te horen dat de kipsate goed is omdat deze gemaakt is van kippedij. Sorry dan hoeft het niet meer. Dus een dikke onvoldoende
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We bestellen een kipsate, maar blijkt niet gaar te zijn. Krijg je opnieuw kipsate. Weer niet gaar. Volgens de kok is hij wel goed. Kipsate is van kippedij. Nou eet dit maar zelf
E. K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017