Gouden Wok

5,7
6,1
Deesjie1 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Eerste keer en noooit meer. Ik vroeg dus om een kan bier. De bediende komt terug met een vieze kan en schenkt daar bier voor mij in. Daarna nog durven te zeggen: ja maakt niet uit, is niet vies. You serious?

Niet veel keus kwa eten en de decor ziet er niet uit. Echt geen aanrader!
Eherweijer .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Na jaren gister weer een keer bij de Gouden Wok wezen eten. Ondanks de slechte recensies toch maar een ''kans'' gegeven. Wat een afgang! Rode wijn die ijskoud geserveerd werd en er waren 2!!! koks in totaal aan het werk terwijl de zaak bijna helemaal vol zat. 1 bij de wok en 1 bij de grill / tepanyaki, hierdoor stond er dus bij beide kanten een enorme rij waar je 20 minuten aan het wachten was in het gunstigste geval. De kant en klaar gerechten waren grotendeels allemaal koud en smakeloos. De bediening was afwezig. Excuses voor de enorm slechte recensie, maar het is zo zonde. Ooit was het zo'n goede chinees, en nu... Voor ons nooit meer in ieder geval!
Frankvd .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Zeer ruim opgezet restaurant. Grote zaal met weinig sfeer. Veel keus, maar weinig vers. Buffet zag er niet heel fris uit en het leek erop dat het eten er al dagen lag. Wel voor een vriendelijke prijs onbeperkt eten en drinken.
Rkleef66 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Kwaliteit holt achteruit. Sommige gerechten mogen niet meer op de bakplaat, maar nu op de grill en dat komt de smaak niet ten goede. Bij het wokken stond een behoorlijk norse kok die soms genoeg, maar te vaak een smakeloos gerecht wist te maken. Het dessert kon ons niet vrolijker maken.
Dus een jaar geleden een positief rapport cijfer, nu een hele zware onvoldoende! Het is een grote bedien jezelf vreetschuur geworden (helaas).
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Een paar geleden hier geweest. Iemand wilde haar verjaardag vieren. Enorme eetschuur, redelijk verse ingrediënten, maar het Chinese (kant en klaar?) deel was echt niet te eten. De vers gebakken biefstukjes waren beter. De desserts waren dan weer heel teleurstellend. Het contact met de bediening was vrijwel afwezig. Terugkomen ? Dacht ik niet
Essiej .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Ik ga hier geregeld naartoe. Aanbod qua buffet is divers en vers. Prijs is ook te doen. Ook wordt je goed ontvangen en bediend.
Thyson .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Het eten was opzicht lekker, er was veel diversiteit en het wokken gaat snel. Zelf vond ik de garnalen gewokt het lekkerst en de soepen minder. De service erg langzaam en je wachten dus vaak ook lang op bijv. je drinken. Het decor is erg goed. Het ziet er erg luxe en chique uit, ook was alles in prima conditie. Zeker een plaats om in willen worden gezien en ook erg goed voor een etentje met een zakenrelatie.
Benieuwdhoehethieris .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Bij toeval bij het "a la carte Chinees " restaurant terecht gekomen omdat het WOK restaurant volgeboekt was. De eerste aanblik was triest en onverzorgd maar we namen de gok. Helaas verkeerd gegokt. Vieze, vette en beschadigde tafels. Stoelen waar de rijst nog op lag. Snelle en ongeïnteresseerde bediening. Smakeloze voorgerechten geserveerd op fliebertjes ijsbergsla. Vleesgerechten en Tjaptjoi saus aangemaakt met bouillon blokjes. Er wordt aan tafel afgeruimd met grote gele huishoudhandschoenen en met gebruik van afruim trolleys. Een absolute afrader. Wij komen hier nooit meer terug.
Pruikje .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Hier gisteren met 3 Afrikaanse zakenrelaties gegeten. Het was werkelijk onvergetelijk. Maar dan wel in de meest negatieve zin van het woord. Verschrikkelijk. De locatie leent zich perfect voor een fantastisch diner. Maar helaas. Bij binnenkomst viel ons al op dat alles er behoorlijk vies uitzag. Wij kozen voor het a la carte gedeelte aangezien wij onze relaties in de watten wilden leggen. De bediening was niet vriendelijk. En toen het eten.......wij kozen voor kipfilet in zoetzure saus, peking eend, saté en biefstuk. Wij hebben werkelijk waar nog nooit ergens zo slecht Chinees gegeten. De kipfilet waren stukjes ondefinieerbare kip. Het leek wel gepaneerd of iets dergelijks. De saté was keihard. Bijna niet van het stokje af te hakken. En dan de bami en mihoen......pfffffff.......ongelofelijk. Voordat wij naar huis gingen, nog even naar het toilet geweest. Wat was dat vies zeg. En naast het toilet stond een aquarium met 2 vissen. Dit aquarium was zoooooo vies. De 2 vissen waren zelfs bedolven onder een vies stoffig laagje. Bah. En het toilet...tja....moeten wij nog doorgaan? Wij vonden het werkelijk een enorme teleurstelling en zullen dit niemand aanraden.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2013
Met een gezelschap van 15 personen gegeten in de Gouden Wok. Het is een leuke ervaring om via de loopbrug het restaurant te betreden. Eenmaal binnen merkte ik niet dat we op het water dreven. In dit soort restaurants verwacht ik geen culinaire hoogstandjes. Er is een zeer ruim aanbod aan eten beschikbaar. Dat er ook haringen en sushi aangeboden worden laat zien dat het allang niet meer een typisch chinees restaurant is. Wie van veel houd en wat te kiezen wil hebben is hier aan het goede adres. Doordat iedereen zelf steeds zijn eten moet gaan opscheppen, kon ik met diverse mensen uit het gezelschap en praatje aanknopen. Iets wat in een a la carte restaurant, waar je een hele avond op een vaste plaats zit niet mogelijk is. Dat is wat mij betreft de grootste charme van 'wokken'.

Roxy J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Heerlijk gegeten onder genot van live muziek.. Veel gerechten/keus! Vlees/vis was goed gaar lekker mals heerlijke smaak! Ondanks de drukte hoef je niet lang te wachten genoeg personeel en eten is snel klaar + luxe toetjes geweldig! Werknemers mogen wel meer lachen. Voorderest een prima wokrestaurant echt een aanrader!
Cockvdam .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
Wij hebben er gisteren met een groep wezen eten.
Super lekker allemaal, mals vlees, heerlijke toetjes.
Ook de bediening was snel en vriendelijk.
Rotjedam .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Eten afgehaald, per slot van rekening hebben ze ook een a la carte chinees restaurant. Werkelijk waar nog nooit ze smerig gegeten. Berm maar dan ook berm zout en dan nog relatief duur ook. Nooit meer "chinees" op chinese boot!
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Positief aan dit restaurant: het is geen sfeerloze wokschuur, zoals er zo veel zijn. De boot biedt een mooie entourage met uitzicht op het water. Eten is redelijk. Wijn ook. Maar dat water...Spa Blauw? Waar is dan het flesje? Waarom een glas met lauwwarme inhoud, die uit de kraan lijkt te komen? Maar het heeft de prijs van Spa Blauw, dus vooruit dan maar, het voordeel van de twijfel. Misschien komt het flesje uit een auto, die langdurig in de zon heeft gestaan.
Oj .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Zaterdagavond gegeten in dit restaurant. We hebben alles geprobeerd: teppanyaki, wok en buffet. Eindconclusie: alles smaakt hetzelfde, zoetzure saus bij het wokgedeelte is smakeloos. De zoetzure saus die je kan tappen bij het sauzenbuffet leek verdacht veel op ketchup.
Neem daarbij de zielloze entourage en een publiek met een zeer hoog bollywood gehalte, een bejaarde zanger met geluidsband... nee, ons zien ze daar niet meer terug.
Tantepoes .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Het wokbuffet was lekker, maar ik ken betere wokrestaurants. Je zit in één hele grote zaal. Gelukkig was het er rustig, want ik wil niet weten hoe rumoerig het er is als alle tafels bezet zouden zijn.

De prijs/kwaliteit verhouding was goed. (2 personen €50). Bediening was ok. Ik zou er alleen niet nog een keer heen willen, al was het niet heel slecht. Ik ken alleen wokrestaurants die een net wat uitgebreider buffet hebben en minder massaal zijn.
Marianne1982 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Na bezoekje aan China Lights naar het wokrestaurant. Nu ben ik vaker in wokrestaurants geweest maar dit viel erg tegen. Er is 1 grote ruimte met heel veel tafels. Ik denk dat ongeveer 1/3 van de zaal gevuld was, maar de ruimte bij het buffet was daardoor al aardig gevuld. Als het restaurant echt vol zit, is het echt overvol bij de buffetten en de wok. Assortiment en de verzorging van de buffetten viel ook tegen.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Gister per toeval hier terecht gekomen. We werden aan een tafeltje langs het raam neergezet en meteen werd gevraagd watvwevwilden drinken. Dit ging supersnel. De plek waar we zaten was steenkoud omdat de verwarming het niet deed en de inzige wind door de ramen kwam. Er stond een chinees/indisch uitziende man verschrikkelijk vals te zingen met een gitaar (waar hij geen noot op kon spelen). Dit was hilarisch. Het eten is niet veel bijzonders en er zit weinig smaak aan. Bij het ijsbuffet staan opscheplepels in een bak met water en het is net of dat er al weken zo bijstaat. Ons zien ze hier niet meer terug.
TD W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Na bezoek aan 'China Lights Rotterdam' geheel in stijl Chinees gaan eten bij New Ocean Paradise (het à la carte deel van De Gouden Wok.) Interieur net iets chiquer dan een doorsnee Chinees-Indisch restaurant, maar verder lieten de papieren placemats met Hollands decor en de geplastificeerde menukaart geen ruimte voor twijfel: toch een doorsnee Chinees.
Dim sum vooraf goed, hoofdgerechten (kip Sezchuan en kip in zwarte bonensaus) ook. Helaas geen grote uitschieters, dus ook hier weer: doorsnee Chinees.
Ga hier gerust eten, al is het maar om de locatie mee te maken. Het is en blijft een drijvend restaurant en dat merk je soms, als je zachtjes heen en weer gewiegd wordt. Prijs is ook erg vriendelijk. Wil je echter authentieker Chinees eten dan zal je toch elders in Rotterdam moeten zijn.
Rotterdammertje .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
september hier gewokt ,eten was prima,snel werden de vuile borden opgehaald,nette vriendelijke bediening.voor herhaling vatbaar