Gouden Piano

6,6
6,4
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Met z'n 3 gekozen voor de rijsttafel happy family. Redelijk verzorgd, maar drie gerechten met de zelfde zoete saus is een beetje saai. Kroepoek nooit gekregen. Eén saté te weinig. Bediening was niet echt atent. Porties aan de kleine kant, €0.90 bijbetalen voor nasi is een beetje sneu, gezien de prijs van €22,50 pp. Prijs / kwaliteit is bepaald niet in evenwicht. Eerste drankje was van 't huis, bleek bij het afrekenen.
elderina .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
De loempia's waren vies, slap, veel touge erin. Ook de Babi pangang was droog en niet weg te kauwen. Wij halen daar nooit meer.
M K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Helaas is het restaurant na de verbouwing er niet op vooruit gegaan.
Onze reservering was genoteerd voor zondag ipv zaterdag, dus ter plekke werden er nog wat tafels tegen elkaar geschoven en gedekt.
Nadat we besteld hadden duurde het 50 minuten voor het eten gebracht werd.
Het was redelijk druk, maar er was maar 1 serveerster.
Wat ons stoorde is dat aan een tafeltje een kindje van een jaar of 6 zit te kleuren, tekenen e.d. Vermoedelijk dochtertje van eigenaars, maar we vonden het zel zielig voor het meisje.
FrankyD .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Ondanks de wisselende berichten over deze zaak toch maar eens geprobeerd tijdens een overwerk-sessie. Combinatie specialiteit met Tja Sieuw, Eend en Tjap Tjoy met kip genomen.
Om een lang verhaal kort te maken: Veel te weinig smaak ! De Tjap Tjoy met kip is gewoon totaal smakeloos, de Tja Sieuw gaat net maar zitten dan weer vage stukjes bot in, de eend smaakt lekker maar er hangt dan weer zo'n slap, zacht velletje omheen. Was de eerste en de laatste keer. Volgende keer maar stukje verder omrijden naar een ander restaurant. Sorry Golden Piano maar kan het niet mooier maken.
Earnmore .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
op donderdag middag gehaald.. goede porties, goede smaak.. aanrader! kom hier zeker nog eens terug ook mijn collega's vonden het heerlijk!
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Het restaurant is midden in een woonwijk in barendrecht in een klein winkelcentrum. Wij kwamen er met een groepje eten en voor ons is een klein buffet opgesteld.
Op deze donderdagavond was er bijna geen bezoek, er wordt wel veel afgehaald.
Het buffet was erg goed. met z'n 12-en iets van 8 verschillende gerechten, en werd ook goed bijgevuld. De smaak was goed en we warden goed van drank voorzien.
Al met al dus best een aardige chinees.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
De chinese mie zag er verpieterd uit, alles bruin, ook de stukjes ham (waarvan we eerst moesten vragen wat het was). Op onze vraag wat het rundvlees was in de Tjok chow ngau lausi, bleef het stil. Het waren harde sliertjes. Toen ik zei ossenhaas? was dat het natuurlijk.
Maar we zijn niet de eersten, die hier echt niet lekker hebben gegeten. Het was nu ook stil.
Ik heb ze de volgende dag gebeld, maar naar zeggen had iedereen dit gerecht gister besteld en het heerlijk gevonden. Het was heel druk geweest. Toen wij er waren om 19.30 waren we al snel de enige gasten.
Frankbleij .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Leuke Chinees maar altijd opvallend rustig. Het decor is typisch chinees. Het eten is lekker en ruim voldoende. Erg leuk vinden wij de eigenaresse die de zaak in het rond loopt en na elk rondje vraagt of alle naar wens is en of er nog iets te drinken nodig is. De pepermuntjes en de hete handdoek na afloop vinden wij ook erg leuk.
Blijinbarendrecht .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Wij hebben hier 1 keer in het restaurant gegeten en diverse keren afgehaald.
Altijd een goede kwaliteit, en voor een schappelijke prijs.
Wij zijn fan, ondanks dat nog een andere chinees dichter bij ons is.
Zeker een aanrader.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Goed Chinees restaurant. Vriendelijke en servicegerichte bediening, sfeervolle entourage, lekker eten, zij het dat de porties zeer ruim zijn. Cantonese rijsttafel met bami gegeten. Lekker vlees.