Gouden Leeuw

Buorren 166 8493 LK Terherne Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gouden Leeuw

Jan_Net .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
We gaan een lang weekend naar TerHerne, voor ons onbekend gebied. Even via internet kijken waar we kunnen eten. Na de menukaart gezien te hebben besluiten we om te reserveren bij de Gouden Leeuw. Hier hebben wij absoluut geen spijt van. Prima bediening, gezellig (druk) en het eten is gevarieerd en super lekker. TerHerne is niet naast de deur voor ons, maar als we in debuurt zijn weten we in elk geval waar we heerlijk kunnen eten.
Groeten J&J den Hertog uit Schiedam
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijke pizza en pasta gegeten, leuke ambiance en vriendelijke bediening. De pizza's zijn toch net even anders dan standaard, leuk! Per ongeluk hier terechtgekomen voor een etentje met collega's voordat we naar bruiloft gingen in Terherne.

Bediening was correct en snel, ook al praatten wij met z'n allen door elkaar heen en waren we vrij druk. Drankjes en koffie/thee snel bediend. Mooie luxe zaak, toiletten schoon en modern.

Als je in de buurt bent, ga hier lekker even eten!
Marike1234 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
In dit restaurant is het personeel echt super aardig en behulpzaam. Je kan er lekker eten kan en de pizza's van onze kinderen waren echt overheerlijk. .
A L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Heerlijk gegeten. Geen poespas maar goed en eerlijk bereid eten. Vriendelijke bediening en een leuk ingerichte zaak.
Aanrader.
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Op zaterdag 21 september jl hier met zijn vieren gegeten, vooraf de lyts bytsje oftewel 3 verschillende hapjes (serranoham met geitenkaas, tonijntartaar en een oosters kipbuideltje) was verrassend en lekker. Als hoofdgerecht de gewokte vissoorten nadat ik was verzekerd van het feit dat er geen mosselen in zitten. Heel belangrijk op het moment dat je er allergisch voor bent. Iets aan de zoute kant door de ketjap dat was jammer de vis was mooi gaar en na het uitlekken van de saus nog goed van smaak.
Bob D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Helaas waren de pizza's na ong een uur wachten niet gaar en nat. De inrichtingvis leuk en sfeervol de bediening niet heel enthousiast, wel netjes. Al met al jammer. Er is zeker wat van te majen bij il leone d oro
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Als voorgerecht hadden we een extreem lekkere Sashimi, een 8. Alleen de tonijn smaakte iets minder vers. Het hoofdgerecht viel deze keer helaas tegen. Zowel het gebakken vistrio als de gebakken paling waren een beetje plakkerig en vissmaakloos. (ontdooiend gebakken?) De groenten waren wat slap maar in ieder geval wel voorhanden. Patatten prima. Hoofdgerecht een 6.
Bediening vriendelijk en goed. Uitzicht op de Terherner brug leuk. Zitten in de Serre comfortabel.
NLeter .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Hier prima gegeten; Door het mooie weer kon dit op het buiten terras aan het water. Eenvoudige kaart met veel visgerechten
Voorgerecht van gerookte paling was erg lekker.
Bediening is vlot en vriendelijk
Eigenaar loopt rond en vraagt regelmatig of alles naar wens is
Prijs/kwaliteits verhouding is prima in orde. Zeker aan te bevelen hier te eten na een dag op het water te hebben doorgebracht