Gouden Leeuw

Grotestraat Centrum 49 6301 CW Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gouden Leeuw

Dordrecht50 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Prima gegeten in een gezellig knus aandoend restaurant. Uiterst vriendelijke en attente bediening.
Prijs kwaliteit is zeker in orde.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
hier gaan we altijd 1 x per jaar heen als we de provincie limburg bezoeken top eten duurt soms wel lang als je wat wilt bij bestellen maar eten is super en betaalbaar ,we blijven komen echtpaar met klein hondje
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Een dagje kerstmarkt in Valkenburg (Limburg). We hadden trek in Erwtensoep. Tripadviser stuurde ons naar "De Goeden Leeuw". Niets te veel gezegd; de soep was prima. Ook het stokbroodje met champignons waren heerlijk. Voor een lekkere lunch kan je zeker hier terecht
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Vlak bij de Geulpoort -net voorbij de drukke toeristen terrassen- ligt dit genoeglijke restaurant met een ouderwetse sfeer. Met muziek uit de jaren vijftig en ouder. Het eten is eveneens ouderwets degelijk met met zorg klaargemaakte Hollandse gerechten. Alles was goed in orde en lekker van smaak met knapperige verse groenten en patat. Wij aten een menu van de chef met respectievelijk de varkenshaas en de biefstuk. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. De ambiance zou misschien moderner kunnen maar het is juist ook charmant.
4711 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij de Gouden Leeuw. Ruime porties en een uitgebreide kaart. We komen er al jaren. Altijd een vriendelijk woord van de bediening en het interieur is gewoon ouderwets gezellig.
Micha750 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Met collega's gaan eten bij de Gouden Leeuw, uitgebreide menukaart voor iedereen wat. Lekker gegeten en de bediening was ook goed. We komen zeer zeker terug.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
We zochten een rustig restaurant in het drukke, toeristische Valkenburg. Eenmaal binnen bleek dat er veel gasten uit de buurt zaten. Dat moest goed komen en dat gebeurde ook. We hebben genoten van goed eten en een gastvrije bediening. Een goed wijntje, forel, saté en varkenshaas waren prima. Bij de laatste een heerlijke bearnaisesaus. Niet een "likje" op het bord, maar een schaaltje zodat je ruim kon nemen. Crème brulee wordt altijd getest: Ook heerlijk. En dat alles tegen een leuke prijs. Een gedateerd interieur? Misschien wel maar sfeerverhogend voor een gewoon, gezellig familierestaurant!
Marinke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
De r zit weer in de maand, dus tijd voor mosselen. Met een gezelschap van vier elk een pannetje mosselen gehad. Ik schat zo'n anderhalve kilo per persoon. Goed bereid en te dippen in heerlijke knoflooksaus of mosterdsaus met kappertjes. De frieten aan de zijkant waren vers. Voorgerecht vergeten, maar ach.. na zoveel mosselen zat ik wel vol. Decor en sfeer zijn wel aan een upgrade toe.
Exceed .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Hier komen we al jaren voor de saté eenvoudig maar erg lekker! Altijd druk in de zomermaanden. Ook dit keer weer lekker! Zullen de saté hier blijven komen eten.
Belinda V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Wij komen nu al een tijdje bij dit restaurant maar het blijft een super gezellig en leuk restaurant. Het eten is hier altijd van goede kwaliteit en er is keuze genoeg! Het personeel is open en vriendelijk en laat je op je gemak voelen wanneer je hier komt eten! Het ziet er van buiten vaak rustig uit maar ga aub naar binnen want het is het waard! Groetjes
JanNaaktgeboren .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Dit restaurant heeft een oubollige uitstraling evenals de presentatie van de gerechten, geen bijzondere gerechten, maar overigens wel van goede kwaliteit. De dame in de bediening straalt niet van enthousiasme, maar is verder wel correct en attent voor haar gasten. Niet top, maar zeker ook geen slecht restaurant. het zal niet mijn eerste keus zijn, maar zal hier zonder problemen nog een keer komen eten.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Eten is degelijk, en meer dan goed. Voor een culinair avontuur ben je op de verkeerde plaats. Personeel goed. Tevens erg veel oude mensen, maar daar heb ik geen moeite mee. Leuk terras in de zomer.