Gouden Kom

Dinsdag 14:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Eline J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Mooi interieur, dus een geschikte gelegenheid om uit te dineren. Eten is altijd van prima kwaliteit. Aardig en nette bediening. Het is enige Chinese restaurant in IJburg. En ben af en toe naar Gouden Kom. ECHTE AANRADER !
Nhagels .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Ossenhaas met Tau Sie Sauce en vegetarische mihoen, zo lekker...het is niet te doen!
De Gouden Kom, onze goudvissen vragen erom.
Wiskunde B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Overprized.
Het eten is niet zo geweldig in vergelijking tot andere Chinese restaurants. De hoeveelheden zijn zeer minimaal en het personeel kan niet tegen kritiek. De prijzen zijn met bijna 50 % gestegen en de hoeveelheden met 50% gedaald.
Isabelle B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Vriendelijk personeel, het eten is goed, ik bestel vaak verschillende gerechten en ik haal er bijna wekelijks, dus het is zeker aan te raden.
Mielancholica .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Heerlijk authentiek Cantonees eten, zeer vriendelijke en behulpzaam personeel en mooi interieur! Zeker aan te raden voor mensen die gek zijn op Chinees eten.
Ling03 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Even snel chinees halen op Ijburg ipv naar de stad, wat een teleurstelling. Bediening was stug en het eten veel te vet. Wat normaal overblijft gaat de vriezer in maar nu alles maar weg gedaan... Wij zullen er niet terug gaan.
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Mooi interieur, dus een geschikte gelegenheid om uit te dineren. Eten is altijd van prima kwaliteit. Veel gerechten met tofu en niet alleen de standaard chinese gerechten. Prima restaurant en aardige en nette bediening.
Kieslekker .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
ze kunnen het zich permiteeren.wand ze zijn de enigen op ijburg .ik hoop dat er snel een chineesrestaurand bij komt want de "plastik kom "ir een restorant zondeg gevoel voor eeten de nassie is niet gevuld met ei en groenten dus bestel maar gewoon rijst de saus is veel te veel afgebonden met maisena en smaakt naat zontomaatje met suires de paking eend is te droog ondangks de foute saus .de bediening .is van de kategorie niet zeuren volgende klant .we zijn ern een aantal keeren wezen eeten en ook vaak eten ge haald en ze onze mening gegeven maar er veranderd niets .jammer hoor! ik vind ze netzo beroerd als mijn schrijf stijl maar ga voortaan chinees halen naast Artis in amsterdam oost daar weten ze wel hoe het moet.