Gouden Huis

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Gouden Huis

JSK0 D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wij komen hier vaker om met z'n tweeën (of een groep) te eten en over het algemeen zijn onze ervaringen altijd goed. De laatste keer waren er toch een aantal punten die beter kunnen:
- Een van de dames in de bediening stonk erg naar het zweet, wij begrijpen dat het door warmte en drukte soms lastig is om dit tegen te gaan, maar dit was meer een walm. Tip: Check regelmatig je collega's en wees niet bang om er wat van te zeggen! Het is namelijk erg vervelend als je collega rondloopt met een zweetlucht zonder hier zelf erg in te hebben.
- Tijdens het eten kwam er een grote groep luidruchtige kinderen binnen. Deze groep werd pal naast de tafeltjes neergezet waar jonge gezinnen en koppeltjes aan het eten waren. Niet echt een logische plek gezien het volume wat deze groep produceerde en omdat er een grote ruimte achterin het restaurant helemaal vrij was, wat een ideale plek is voor zo'n groep zonder dat de rest van de gasten zich hier aan hoeft te storen.
- De garnalen die in de bak lagen voor het wokken waren naar onze mening verre van vers, de geur én smaak waren niet goed.

Het overige eten was naar wens en ook de bediening en de koks achter de grill/wok waren goed!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik kan niet tegen vetsin, en daarom absoluut geen fan van wokrestaurants. Wat een verademing dit restaurant: er was heel veel wat ik wél kon eten, en echt alles was lekker en vers. Van sushi tot plaatgrill, van wok tot toetjesbuffet: aanrader! Het voelde ook als restaurant in tegenstelling tot de meeste 'vreetschuren'. De all-in formule werkt ook: in alle vriendelijkheid krijg je alle drankjes die je wilt. Goede koffie ook :)
RobbinO .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Zowel de wok/grill als het overige buffet was erg lekker. Ondanks de kerstdrukte werd het buffet snel aangevuld. Het personeel was erg vriendelijk, maar de bedieding kwam echter te weinig langs voor drankjes. Het restaurant is van binnen leuker dan van de buitenkant, het doet wel erg massaal aan. De vloer bij het buffet was glad van de vettigheid, als je niet op past glijd je zo uit. Ik zou hier zeker terug komen voor het lekkere eten maar voor een gezellige sfeer ga ik liever ergens anders eten.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
De sfeer en aankleding van dit restaurant is zóveel gezelliger, warmer en intiemer dan voor een paar jaar terug! Absoluut een verbetering :-)
De bediening is prima en het eten voortreffelijk. Ruime keuze!
De chocolade fonteinen zijn bij de kids natuurlijk favoriet! En niet te vergeten de "pannenkoekjes-machine"
Goede hygiëne.
De prijs is ook nog eens gunstiger dan het andere wok restaurant in deze stad wat "Het Gouden Huis" echt tot onze onbetwiste favoriet maakt :-)
Mixed .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Absoluut een aanrader! Alles schoon en hygienisch. Wokplaten waren schoon. Daarnaast supervriendelijke bediening. Onze gastheer Semi liet het ons aan niets ontbreken, was niet zuinig met de drankjes (wij hadden all-in eten en drinken) en verraste onze dochter met een aubade voor haar verjaardag en een cadeautje. Hele goede gastheer! Wij voelden ons vanaf binnenkomst op ons gemak in de mooie ambiance, luxe en donker maar niet slaapverwekkend. Alles goed bereikbaar en ruim van opzet. Eten was top: heerlijk grote lappen biefstuk en verrukkelijke ossenhaas. Kids probeerden peking eend uit: ook een succes. Ijs en gebak ook lekker: veel keuze en er worden de betere ingrediënten voor gebruikt dat proef je gewoon. miniem minpuntje: de iets te vette slagroom maar op het geheel genomen valt dat weg. Voor ons de beste Wok ervaring so far. Ze zullen ons daar veel vaker zien!
aroos1204 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Gister voor het eerst in het Gouden Huis geweest. Het interieur is grotendeels vernieuwd en heel gezellig ingericht. Het personeel is vriendelijk en zorgt ervoor dat je nooit zonder drinken zit. Het is er bovendien heel schoon en netjes, de borden worden direct opgehaald als deze leeg zijn. Het eten is heel goed, er is veel zorg besteedt aan de kleine hapjes die je overal kan pakken. Super, echt een aanrader en niet duur!
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Het Gouden Huis is al een aantal jaar een bekend wokrestaurant in Lelystad, maar heeft de laatste jaren wel veel concurrentie te verduren gehad. Het eten is lekker, niet heel speciaal, ze springen er niet uit met gerechten. De eigenaren zijn aardig, sociaal en de rest van de bediening ook. Het decor is al jaren hetzelfde, mag wel een oppeppertje krijgen! Wat nog een kleine tip is qua eten, zijn de grote schalen met loempia's, sate, en patat, wat bijna altijd koud is. Verder moest ik afgelopen week erg lang wachten tot ik aan de beurt was bij de wok, dat was jammer.