Gouden Huis

Service7,2/10
Decor7,5/10
EdMolenaar . Fijnproever (8 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We hebben het allyoucaneat menu genomen. Van alles besteld en alles was erg goed. Service een 7, maar als je meetelt dat het feitelijk constant kleine gerechtjes rondlopen is, misschien wel een 9. Want daarmee creëer je wel een andere sfeer. Wat ons betreft;erg goed en we gaan vaker hier eten.
Wim V. Bourgondiër (2 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Nog maar eens geprobeerd 2 loempia's en een nasi gerecht nr.27 Het was in een woord vreselijk!
Loempia bestond uit louter taugé, gestoomde kip en ei wat door de witte kleur onherkenbaar was.Geen groente en geen smaak. Alles omhuld door een natte deegdoek die vooral flexibel was. Over het nasigerecht kan ik zeggen dat er op het menu veel over ingrediënten wordt gesproken maar behalve varkensvlees ook in deze smakeloze hap niets meer kunnen ontdekken.
Eens maar nooit weer

Annegien R. Gastronoom (22 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Weer heerlijk gegeten bij het gouden huis. All you can eat. Van alles gegeten van sushi tot gebakken kip tot ijs. Ik kom er vaker en het is no nooit minder geweest.
Aloysius55 . Bourgondiër (4 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Het is een prachtig restaurant op een mooie locatie. De bediening is waardeloos. Je wordt helemaal gek van zoveel bediening. Ze omen om de 3-5 minuten vragen of je wat wilt bestellen. Dat begint al bi de voordeur tot dat je weer weg gaat. En steeds iemand anders. Wij konden de menu kaart niet combineren met de all you can eat. De kwaliteit was matig. Het vlees was veel te droog gebakken en de bami was al lauw toen het werd opgediend.
Bram V. Gastronoom (29 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Sushi restaurant volgens all you can eat principe. De kwaliteit van het eten verschilt nog al eens. Soms is de sushi knappend vers maar soms lijkt het alsof er (te) veel in het voren is gemaakt wat afbreuk doet aan de smaak en versheid.
Grappig is dat er tegenwoordig ook mini pizza's op de kaart staan die je kunt bestellen. Duidelijk een poging om ook de kleine bezoekers tevreden te stellen.
Bediening is oké maar in de verwerking van de bestellingen gaat nog wel eens wat mis. Soms krijg je de bestelde hapjes niet, soms krijg je dingen die je niet besteld had. Flevoland heeft helaas weinig echt goede sushi restaurants.
Gerard K. Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Met een groep van 41 personen bij het Gouden Huis in Almere gegeten. Het diner was een groot succes. De service van het personeel is buitengewoon goed. Onze gehandicapte deelnemers werden door het personeel op vriendelijke en begripvolle wijze benaderd en ondersteund.
De variatie is gerechten is buitengewoon.
We komen zeker vaker met een grote groep (gehandicapten) dineren.
Stanley B. Bourgondiër (4 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Vandaag met mijn vrouw en drie kinderen bij het Gouden Huis gegeten. Dit omdat ik een paar jaar geleden daar met vrienden was geweest en het toen erg goed bevallen was. Alleen deze keer was het een zeer teleurstellende ervaring en na afloop besloten we ook om hier niet meer terug te komen.

De bediening is erg slecht ze zijn alleen goed in het snel afruimen en je van drank te voorzien voor de rest is er niets klantvriendelijks te ontdekken in het personeel.

Vraag je om wat extra wasabi kijken ze je geïrriteerd aan en vervolgens krijg je gewoon niks! Bijna alle bestellingen gingen verkeerd en was de één klaar met eten dan kreeg pas de ander zijn bestelling, niet echt gezellig als je samen wilt eten.
Bestel je 2 witte wijn en 3 fris, krijg je 1 witte wijn en 3 fris en komen ze na 5 minuten pas het andere glas wijn brengen.
De sushi was redelijk maar vele malen minder dan wat we gewend zijn bij andere japanners.
De mosselen waren erg taai en droog (magnetron?) maar dat werd door de extra pittige saus goed gecamoufleerd.
Mijn zoon had garnalen besteld maar die kwamen niet, na meerdere malen vragen kwamen ze dan na lang wachten toch uiteindelijk.
In de tweede ronde lekkere eend besteld (dacht ik), helaas kwam er geen eend voor mij in de tweede ronde en na meerdere malen weer vragen kreeg ik die pas geserveerd nadat we de ronde 3 al op hadden. De eend was echt ranzig en niet krokant, na 1 hap was mijn eetlust helemaal over en kon de gehele eend weer terug naar de keuken.

De gastvrouw was gelukkig wel alleraardigst maar ja daar heb je niet zoveel aan als de bestellingen niet goed lopen en je steeds moet vragen naar je bestellingen. Het eten was niet echt lekker is en de bediening was echt waardeloos is, daarbij moet ik wel zeggen dat er een paar in de bediening waren die wel goed hun best deden echter door de drukte en chaos en blijkbaar slechte leiding niet tot hun recht kwamen, jammer.

Dit restaurant is van ons lijstje af.
MarcelBuisman . Fijnproever (7 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Prima restaurant, een dikke voldoende. Gevarieerde menukaart er is voor iedereen wat wils. Vriendelijke mensen in de bediening, netjes en snel met het bedienen. Jammer dat de tafels dicht bij elkaar staan, dit geeft veel geluid van andere gasten. Goede prijs kwaliteit verhouding van de drank en het eten. Een echte aanrader als je in de buurt bent en de Aziatische keuken een warm hart toedraagt.
Kevnovius . Fijnproever (5 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Alles bij gouden huis is op zich wel okay maar ik vind al hun tempura gerechten veel te veel olie bevatten wat het te vet en niet zo lekker maakt. Service en decor zijn wel in orde. Pand ziet er ook wel leuk uit. Hun chinese en japanse gerechten zijn wel voldoende qua smaak maar verwacht geen sensatie. Goed genoeg en geen tempura meer voor mij hier.
Ramaka . Fijnproever (5 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Gisteravond voor de derde keer hier gegeten en weer met veel plezier. De sfeer is heel relaxt, ondanks dat het er meestal erg druk is. Ook nu zat het weer vol, maar je kunt elkaar prima verstaan, het wordt absoluut geen 'kippenhok'. Het personeel is erg vriendelijk en snel en geeft je een welkom gevoel. Het eten smaakte ons allemaal heel erg goed. Je kunt van een zeer gevarieerde kaart bestellen en de kwaliteit is prima. We keren hier zeker terug.
JeffreyAmsterdam . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Heb der zojuist gegeten en wat een top restaurant gezellige sfeer leuke bediening waar je mee een babbel kan doen en lekkere verse sushi heb genoten en kom zeker terug echt een aanrader !
Randy T. 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Top restaurant ik ben een vaste klant hier. Met verjaardagen word goed verzorgd. De bediening is ook top. Heel klant vriendelijk. Zeker een aan rader. En voor de all you can eat in Almere de meeste keuzes. Ik kom hier zeker terug om te eten!
Ger V. Fijnproever (5 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Komen hier ook al jaren,en neem bijna altijd de Tepan Peking eend met een heerlijk kippensoepje vooraf.
Altijd lekker klaargemaakt en vooal vers.
Mijn vrouw eet meestal de all you can Eat en is ook altijd erg lekker,en ook lekker vers allemaal. Komen hier graag,en dus echt wel een aanrader.
Fam van Houten.
Azz . Bourgondiër (2 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Telefonisch besteld voor 4 personen : meer dan een kwartier wachten.
Eten smaakt futloos. Besteld Bami ramas, gekregen nasi ramas. Alles, met uitzondering van de sate, was in 1 grote bak gepropt met onderin de nasi. Uiteraard zie dat thuis pas. Behoorlijk vlees en veel kool. Andere ingrediënten nauwelijks.
Jan F. 1e beoordeling (1 recensie) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
vandaag gegeten in het goudenhuis all you can eat , maar in de derde ronde zijn we afgehaakt , want eten is kwa smaak zeer neutraal en bediening niet klant gericht bezig ,ook was er niemand van de leiding aanwezig zodat ik na 3x een gewoon bakje bami bestellen met bij betaling deze na een uur wachten nog niet had en bij eindelijke komst van een soort gastvrouw zou het goed komen maar helaas weer niets en weer verkeerd ,na gezegd te hebben nog 5 minuten dan gaan wij kwam er eindelijk bami maar helaas uit de koekepan opgebakken.als goedmakertje kregen we een bakje koffie welke je echt laat staan want warm water smaakt nog beter helaas stond op de rekening het bakje opgebakken bami a 5,50 als extra erbij vermeld . jammer dat een avondje uit eten zo verprutst kan worden door een zeer slecht concept .
Patrick V. Fijnproever (6 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Vanavond om 18.30 uur bij het Gouden Huis afgesproken. Binnen 5 minuten stonden de eerste gerechten op tafel. Het systeem van bestellingen van een kaart met 111 mogelijkheden werkte uitstekend. Alles werd foutloos en snel uitgeserveerd. Door gebruik te maken van een kortingsactie was de prijs slechts EUR 18,50 zonder drank.
Het eten zelf is relatief neutraal van smaak, geen echte uitschieters.
Groot voordeel: op de kaart staan ook diverse nagerechten die je ook tussendoor kunt nemen.
Wij komen zeker nog een keer terug.
J R. Gastronoom (139 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Sushi eten bij een Chinees? Is dat nou wel zo’n goed idee? Nou, wij denken van wel.
Al jaren komen we bij het Gouden Huis, gewoon omdat het er lekker eten is en de bediening uitermate vriendelijk.
Dit keer dus sushi afhalen, van te voren even gebeld (is wel aan te raden op een drukke zaterdagavond) maar op het afgesproken tijdstip stond alles keurig netjes klaar. Thuis gesmuld van de verschillende sushi’s en Sashimi terwijl de film “Jiro dreams of sushi” opstond.
Tineke D. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
hebben er al heel vaak gegeten wij vinden het heerlijk gezellig goeie stoelen eten is heerlijk bediening is snel helemaal niks aan te merken sommige mensen zuren altijd
Ilonka B. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Top eten alles is daar lekker. Ik snap sommige mensen niet al hebben ze van alles so what alles is goed top. Keurige bediening en goede prijs kwaliteits verhouding. Ook fijn dat je voor de deur gratis kan parkeren
Jaap J. Bourgondiër (2 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Voor de gemiddelde "all you can eat fan" prima restaurant om sushi te eten. Bovenmatig? Nee dat niet, maar als fijnproever moet je niet in AYCE restaurant zitten. Goed voor een gezellige avond! Fijn dat er ook gedacht wordt aan bezoekers die niet gediend zijn van sushi. De chinees/italiaans en frituurhapjes zijn een welkome aanvulling. De bediening doet enorm hun best, maar is ook afhankelijk van de keuken, die het soms laat versloffen. Zeker naarmate de avond vordert. Dat is jammer. Het decorum, mag, als het buiten donker is wel meer licht krijgen.