Goud Heerlijk

Meer informatie over restaurant Goud Heerlijk

• : Parkeerplaats
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Bij het lezen van de veelzijdige menukaart en bij het bekijken van de producten in de vitrine, kreeg ik vrijwel direct het idee en gevoel van: "hier is alles (h)eerlijk, verantwoord en van goede kwaliteit".
En inderdaad, van het kopje thee en het broodje tonijnsalade tot en met de lasagne: álles smaakte (h)eerlijk!!
Verder is de sfeer prettig en de bediening uitermate vriendelijk en attent. Maar zodra de tafels voller raken, blijken de akoestiek en de temperatuurregulering het minder aan te kunnen.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Gisteren heb ik hier de lekkerste clubsandwich ever gegeten! Heerlijk grof brood, lekker dik belegd, top! Heel anders dan de clubsandwiches die je elders krijgt. Helaas moet ik zeggen dat ik de akoestiek in de zaak niet prettig vond, heel rumoerig en lawaaierig.
acantus .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Helaas, de vorige keren dat ik hier geluncht had was ik enthousiast. Het lijkt of nu de verloedering toe slaat: de latte was lauw, de korst van het pistoletje met gegrilde groente was slap en de blaadjes rucola die onder het pistoletje lagen waren ook slap en waarschijnlijk niet eens van gisteren maar van eergisteren. En het licht in het halletje voor de wc was stuk. Erg jammer.
Vega-world .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Fijne luch-plek, gekarakteriseerd door liefde voor goed eten. Prettig, basic, goede ingrediënten, leuke mensen. Vega-tip: 3 van de toonbank, met brood, gegrilde groente, humus en tuinbonenpuree.
Stevin H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
Leuke tent met altijd weer nieuwe lekkere hapjes. Leuk dat je kunt zien hoe alles wordt bereid en er zit een klein hoekje bij waar hoogwaardige biologische producten worden verkocht. Heeft iets heel ambachtelijks en sfeervols. Heb er lekker gegeten en ze hebben goeie koffie!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Leuke zaak voor een snelle, lekkere en eenvoudige hap. Prima, afwisselende kaart en je kunt het een ander uitzoeken door in de vitrine te kijken. Al regelmatig geweest en je weet dat je wat lekkers krijgt. Jammer dat ze er geen alcohol mogen schenken.
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Vanmiddag hier heerlijk gegeten, een super verse appeltaart met een munt thee, kon de wortel kokos cake op de toonbank niet weerstaan en ben blij hier een stukje van gegeten te hebben, kom zeker terug