Gossimijne Venray

Schoolstraat 11 5801 BN Venray Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gossimijne Venray

Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Bij binnenkomst krijg je meteen brood met tapenade, dit was lekker. De bediening was aardig.
De gerechtjes zijn klein en je moet hier door vaker bestellen om een vol gevoel te krijgen. De biefspies was enorm lekker en het voorgerecht van het krijtbord.
De prijs/kwaliteit is redelijk maar voor ons geen echte aanrader.
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Hier vrijdag na een tijdje weer gegeten. En wat is het hier achteruit gegaan. We zaten om 19.30 en om 20.50 kregen we onze tweede ronde pas. Als een ronde uit 5 gerechten bestaat, is dit prima. Maar je mag per ronde maar 2 gerechten bestellen. Dit betekenden voor een carpaccio twee stukjes carpaccio met een blaadje sla en wat pijnboompitjes en de ene keer werd er wat balsamico saus over heen gegooid en de andere keer niet. Dit geeft al aan dat er in de keuken maar wat gedaan wordt. Bij de scampi's kreeg je twee scampi's, bij de uienringen drie uienringen waar een of andere uienprutje in zat, duidelijk dus niet zelf gemaakt. Een klein stukje sparerib, zonder iets van saus. De tonijn was op een gegeven moment op, hier werd geen sorry voor gezegd, maar er werd nogal onvriendelijk gevraagd wat we dan wilden. Een sate is vier kleine stukjes vlees.

Alle gerechten zijn, dus veel te klein. Dit is prima wanneer je meerdere gerechten per ronde kan bestellen, maar twee gerechten is gewoon veel te weinig. De gerechten zijn inspiratieloos en er wordt overal maar balsamico over heen gegooid. Uiteindelijk hebben we maar gevraagd om nog wat brood, aangezien we steeds minimaal een half uur op ons eten moesten wachten en min. We kregen toen echter alleen wat wit stokbrood. Er staat dat je er op een drukke avond vanuit moet gaan dat het 3,5 uur duurt. Wij hebben er van 19.30 tot 23.30 gezeten en hebben in totaal 5 rondes van twee kleine gerechten gekregen. De prijs van 26,50 is dus belachelijk.

Ook het meisje wat ons bediende was niet erg vriendelijk. We zaten buiten op het terras, wat erg ongezellig is wanneer het donker wordt en we werden de halve tijd vergeten. We werden opgedragen om de borden even aan haar te geven of even dingen aan te pakken. Er kon geen alsjeblieft of dankjewel bij. Ook werden lege borden de halve tijd niet meegenomen, terwijl ze met lege handen terug naar binnen liepen. Zelfs het briefje werd op een gegeven moment niet meegenomen, terwijl we er om vroegen, aangezien we alweer een half uur moesten wachten. We moesten maar even wachten en ze liep met lege handen naar binnen.

Het was inderdaad erg druk, maar wanneer je te weinig personeel hebt, moet je gewoon niet meer tafels aannemen. Wij zullen hier namelijk niet meer terug komen, terwijl we het eerst hier altijd erg leuk en lekker eten vonden.
Sandurraa .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Gezellige lokatie, meestal druk, maar niet storend.
Vriendelijk personeel, keek verbaasd toen ik op de vraag of het gesmaakt had antwoordde dat ik de carpaccio wel erg kaal vond.
Ze zou het doorgeven, maar ben bang dat zij er ook niks aan kan doen....
Ik ben hier al vaak geweest, helaas holt kwaliteit van het eten achteruit.
Verkeerde bezuinigingen?
Ik hoop dat ze de draad weer goed oppakken voor het te laat is....
P0mp0m .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Matig gegeten van een fantasieloze kaart bij Gossimijne. De scampi's waren verzopen in een romige saus en werden geserveerd met friet(!?) en een obligaat schaaltje groenten. Dit kan veel beter voor die prijs.
Spoeuhk .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
In het restaurant heerst een aangename sfeer. Ondanks dat de locatie redelijk krap is en meestal aardig druk is het niet storend.
Wel tijdig reserveren dus.

Het personeel is vriendelijk en snel met de service, ook het systeem met de briefjes werkt naar mijn mening prima.

Het eten is aardig echter is de keuze redelijk beperkt, veel vlees en vis, redelijk weinig mogelijkheden tot groenten.
Bij vegatarische gerechten is het voornamelijk aardappel e.d.
De kwaliteit van de gerechten varieerde regelmatig. De ene keer was hetzelfde gerecht heerlijk bereid en de keer daarop matig.

We hebben bij restaurant Gossimijne Venray een uiterst vermakelijke avond gehad.
Goumans .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Hebben gegeten bij Gossimijne. Het bedienend personeel is erg vriendelijk, en doet heel erg hun best. Maar het eten is niet meer wat het geweest is.En dan bedoel ik het unlimited menu. Het vlees wat je krijgt is allemaal verbrand en kurk droog. De bordjes worden totaal niet opgemaakt, gewoon een spiesje vlees op het bordje en dat is het. Mushroom meat is ook een gerechtje van de kaart, gevulde champignons met gehakt, mijn man kreeg alleen gegrilde champignons met kaas, het gehakt was op denk ik. Al met al was het niet geweldig. Jammer!