Gossimijne Veghel

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Rico R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een gastvrij restaurant. Het eten was verzorgd, de porties en de bijgerechten zijn ruim (hoewel de soep in een klein kommetje kwam). De biefstuk spies was goed op smaak. Het stokbrood had het karakter van een iets te lang geleden afgebakken voorverpakt brood van de grootgrutter. Het personeel doet zijn best. Al met al verdient dit restaurant een positieve recensie.
Toch zijn er wel wat verbeterpunten te noemen: de menukaarten zijn te vies om aan te pakken. Plakkerig, met voedselresten ertussen. Alsof ze boven de frituur hangen.
Terwijl er voldoende ruimte om de tafel is voor het personeel om iedere gast te benaderen wordt over de tafel heen gereikt om gerechten en dranken uit te serveren. En als de alleen soep-eters een lepel krijgen, waarom moet dan bij de hele tafel gevraagd worden wie er soep had besteld? Tenslotte: als je iets uitserveert, ga dan niet met lege handen van tafel. Kortom: even de puntjes op de IE zetten doet wonderen.
C.koeken74 K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gisterenavond hier a la carte gegeten. Een erg leuk en knus restaurant. Goede service en heerlijk eten. Niet super goedkoop maar dat is wel in verhouding met de kwaliteit.
Désirée H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
We hebben a la Carte gegeten en dat was echt top. Goed vlees, voldoende van alles. Kindermenu was ook helemaal top. Echt een aanrader !
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Gezellig gegeten bij Gossimijne. Service is met momenten minder. Ene keer komen ze meerdere malen achter elkaar aan de tafel vragen of je nog wat wil drinken, volgende moment heeft niemand aandacht voor. Heerlijk gegeten voor een bistro en gezellige ambiance.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Heel erg veel keus uit verschillende tapas! Allemaal super lekker.
De bediening deed hun werk goed en waren erg vriendelijk.
Gezellig tentje, ga er zeker nog eens naar terug!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Tis vooral veul, het eten is op zich prima, kaasplankje was om te huilen. Als concept prima en de bediening is attent en vriendelijk.
Bekerstreet .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Tapas bij gossimijne. Met grotere groep.
4 uur binnen geweest. 3x kunnen bestellen en 1x dessert
1uur gedaan over het uitserveren van de toetjes!
Alles smaakte heerlijk maar e
Het duurde echt te lang
Drankenbuffet (16,50) leverde 2x fris op 1x mix op daarom fles water van tafel maar open gemaakt serveerster soms wel 45 min niet gezien!
Echt belachelijk weinig voor te veel geld
ReneSlootweg2 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Gossimijne zit bijna altijd vol en is dus een beproefd recept: flinke porties, lage prijzen, type eetcafe. Maar ook hier staat en valt de kwaliteit met het personeel in de keuken en de bediening en dat is hard achteruit gegaan. Eens een voortreffelijke sate is nu: "wel aardig maar waar blijven de frieten"; zalm wordt niet bekeken maar kritiekloos op het bord gegooid, waardoor de helft oneetbaar is, een biefstuk wordt zonder vraag vooraf als een doorbakken schoenzool geserveerd. Het succes heeft het management lui gemaakt, maar zal deze zaak, net als die in Oss, binnenkort sluiten?
Soraya F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
We zijn al vaker gaan eten bij Gossimijne.
Zeer vriendelijke bediening!
De tapa's zijn ook altijd top en we werden altijd binnen de gewenste tijd bediend.
Ik vind alleen de porties van een gewone menu een beetje klein.
Voor de rest..alles netjes verzorgd en zeer correct en vriendelijk!
Wij gaan altijd graag terug.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Voor een etentje met familie (10 volwassenen, 1 peuter, 1 kleuter, 1 baby) hadden we vroeg gereserveerd. De tafel stond netjes gedekt klaar, er werden op vlot tempo drankjes en brood geserveerd. Het tevoren gekozen verrassingsmenu liet toch nog ruimte voor keuze en voor de persoon met glutenvrij-dieet werd steeds netjes gezorgd. In een mooi tempo volgden de gangen elkaar op, voor de kids was er wat te kleuren en werd het eten snel gebracht. Helemaal prima voor zo´n etentje en prima prijs-kwaliteitverhouding.
Noggeenster .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Wil je hoog of laag zitten? We kozen voor laag. Dit leverde een plakkerige tafel op met dito menukaart. Gekozen voor Urkervissers feestje normaal en xxl. Dit laatste is met iets meer vis; zalm, paling en garnaaltjes en 2x zoveel toast. De salade op het feestje was met veel rozijnen en ananas m.i. niet echt voor bij vis. Alle 6 serveersters zijn langs de tafel geweest, de laatste deelde nog lollies uit. Die hebben we niet genomen. Teleurstellende 42 minuten gehad.