Gossimijne Uden

Prior van Milstraat 107 5402 GR Uden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gossimijne Uden

Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Vandaag hier gegeten met een vriendin. We hebben gekozen voor de tapas. Wij vonden niet alles lekker. Wat lekker smaakte waren de gamba's in een chili knoflook sausje, de varkenshaas saté en het brood met de diverse sausjes. Ik had er meer van verwacht.
De bediening was attent.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
We waren met een grote groep wat wel eens problemen op kan leveren, maar dat was zeker niet het geval. De gekozen tapas kwamen vlot achter elkaar en vrijwel geen vergissingen. Het eten zelf is prima, maar niet bijzonder. Wij hadden gekozen voor de 'all you can eat' tapas; vond de prijs wel aan de hoge kant als je kijkt naar hetgeen je daadwerkelijk eet en de kwaliteit. Het restaurant is redelijk groot en heeft, voor zover ik kon zien, alleen hoge tafels. Op de plek waar wij zaten tochtte het en was om die reden niet aangenaam.
Dedijkjes .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Op vakantie in Uden besloten om deze eetgelegenheid te bezoeken waar we absoluut geen spijt van gehad hebben. We kozen voor een drie gangen verrassingsmenu voor € 18,50.
En het eten was inderdaad een verrassing. Het voorgerecht bestond uit gerookte zalm met tonijn mousse, smaakte heerlijk. Het hoofdgerecht bestond uit biefstuk met een heerlijk sausje, een schaaltje salade en lekkere patat. Het nagerecht bestond uit ijs met gekaramelliseerde walnoot en slagroom. En dat voor € 18,50 ! Als wij nogmaals in Uden zijn gaan we hier zeker weer eten. Een aanrader
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Gisteren hier gegeten, al veel vaker geweest en nog nimmer teleurgesteld.
Wij gaan hier vaak met buitenlandse gasten eten, ze kunnen dan de dingen kiezen waar ze zin in hebben.
De (unlimited) tapas gerechten zijn erg lekker en vaak leuk bedacht en gepresenteerd. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.
Kortom een restaurant waar we nog vaker heen zullen gaan.
Marianneke85 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Gisteren tapas wezen eten bij de sfeervolle Gossimijne in Uden. Er is genoeg keuze qua gerechten. Het zijn allemaal eenvoudige, maar zeer lekkere hapjes. Persoonlijk vond ik de Carpaccio en de Sate van haas heel lekker. Het enigste wat ik minder vond is dat je tussen sommige rondes net iets te lang moest wachten. Voor de rest een toprestaurant en ik zal hier zeker nog een keer komen eten.
Cindyy_ .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Tijdens het etentje hadden we een tafel dichtbij de keuken, iets wat altijd wel wat heeft. Het restaurant zat vol en dat zorgde voor een gezellige drukte. Eten prima, geen hoogstandjes. Bediening heel attent en gastvrij, ondanks de drukte (hoort ook zo, maar heb het vaak genoeg anders meegemaakt).
Haas1296 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
lang wachten en al 3 drankjes op voordat de soep kwam. Toen er ook nog een haar in de salade lag was mijn honger echt over.
De hertenbiefstuk was erg lekker maar dat maakt mijn bezoek niet meer goed en eenmalig. Jammer.
Colette S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Lange wachttijden, drankjes vergeten, salade vergeten. Aan een andere tafel liepen zelfs gasten weg vanwege de lange wachttijden. De uiensoep was niet lekker, de saté wel heel lekker van smaak.