Gossimijne Oss

Burgwal 13 5341 CP Oss Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Gossimijne Oss

Erik D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vorige week donderdag hier geluncht. Erg leuk tentje en echt een aanrader als lunch.
Het concept is heel leuk. Naast a la carte kun je ook kiezen voor "lunch" tapas. Je hebt dan de mogelijkheden uit 3, 5 of onbeperkt aantal gerechtjes. Aangezien we nog niet zo veel honger hadden, kozen we voor 3 hapjes (dit was voldoende voor lunch voor ons)
Ik koos voor de kreeftensoep, quiche en een broodje carpaccio, mijn vriendin voor de uiensoep, gamba's en een broodje gezond.
Ze hadden het erg leuk gedaan, de soep in een klein kopje met een dessertlepel en de broodjes op een stokbroodje. Alle gerechtjes waren leuk en erg lekker.

Super leuk en betaalbaar concept voor de lunch.
Simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Laat in de middag gebeld of er toevallig nog een tafeltje voor 2 vrij was. Zeer vriendelijk dame aan de foon Karin . En ja hoor Karin had iets geregeld . Het ontvangst was oprecht vriendelijk en gastvrij . We werden keurig naar onze tafel gebracht drankjes werden genoteerd . En alles met een glimlach . Er werd keurig gevraagd of we voor all cart gingen & of tappas . Na aangegeven te hebben werd er heerlijk vers brood geserveerd met drie verschillende smeerseltjes . Heerlijk deze verwennerij . Mooie zaak warm en sfeervol . Er was volop keuze in de voorgerechten mijn oog viel op verse tonijn en een bol crab . En garnalenkroketten . Beide zeer ruime portie tonijn goed van kleur vers van t mes . Crab goed van smaak . Kroket mooi van kleur heerlijke vulling ( niet te zout ) een heerlijk gerechtjes . De mensen die hier werken geven hun gasten wel t Wauw effect wat je graag wil beleven in de horeca . De gerechtjes waren stuk voor stuk heerlijk heb een geweldige avond gehad . Ook de deserts waren een feestje caramel mouse met kletskop . Een lauw warme ( verse ) brownie met kersenijs echt genieten. Ga met een zeer goed gevoel hier weg . Heerlijk gegeten zeer vriendelijke gastvrouw Karin bedankt . Ik kom zeer graag snel weer eens genieten .
Bertus S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Zijn er met z'n tweetjes wezen eten (lokale Jumbo actie) en kozen voor het menu van 25 euro voor 2 personen. Het voorgerecht was heerlijk. het hoofdgerecht Vis was wat karig en de lady-ribs waren wat droog. Het nagerecht was prima. Alleen moest er voor een karaf kraanwater 2,50 betaald worden. Terwijl we de vorige keer 2 keer een karaf kraanwater hadden gehad en deze niet op de rekening stond. de entourage is best leuk. De tafeltjes staan erg dicht bij elkaar, waardoor je steeds met je achterbuurtman/vrouw zit te vechten. Het kan zijn dat we nog wel eens teruggaan maar dat zal wel even gaan duren.
Emmeke R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Wij hebben donderdag (koopavond) gegeten bij Gossimijne in Oss. Wij maakten gebruik van een kortingsactie in samenwerking met de lokale Jumbo Supermarkt: 2 voor de prijs van 1. Leuke actie. Deze actie bracht ons bij dit restaurant waar we anders waarschijnlijk niet naar toe waren gegaan. Het restaurant was druk bezocht. Wij mochten plaats nemen aan een van de hoge zittafels. Zo’n barkruk met rugleuning waar je voeten de grond niet raken. Om het enigszins draaglijk te maken is er een voetsteuntje. Maar echt comfortabel zitten? Nee, niet echt. Na het hoofdgerecht hebben wij daarom verzocht om naar een laag tafeltje te mogen verhuizen. Na enig aandringen kregen wij een heel leuk laag tafeltje op de demi-sol toegewezen.
En ja, het eten, want daar kom je toch voor (al wil je ook lekker zitten). Mijn tafelgenoten hadden gekozen voor de carpaccio en ik voor de Noorse garnalen met Nistelroodse salade en whiskeysaus –een trip naar memory lane die heel goed beviel. Wij hadden alle vier gekozen voor de steak, die overheerlijk was. De daarbij geserveerde frietjes en salade waren wat karig, maar na onze vraag werd dit zonder problemen aangevuld, zonder surplus op de rekening. Dat is netjes. Ook het brood vooraf werd niet extra in rekening gebracht. Heel klantvriendelijk. Als toetje hadden wij de verrassing van de chef: een mooie toef slagroom, bananenijs, een heel klein puntje limoentaart en chocolademousse.
Al met al hebben wij een genoeglijke avond gehad en hebben wij goed gegeten. Houd je van biefstuk met frietjes, dan is dit zeker een goed adres!
Icg .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
hier kiezen we altijd het verrassingsmenu. en dan word je telkens echt verrast. een compleet origineel drie gangen menu voor € 18,50. de bediening is super vriendelijk.
Foodzfusi .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Eten was niet echt bijzonder. Meeste gerechten smaakten flauw. Dit werd echter wel goedgemaakt door attente bediening en de fraaie interieur. Wel duurt het lang voordat de gerechten werden geserveerd. Soms duurde het 15 mins+ voordat de kleine tapas gerechten werden geserveerd terwijl er maar 15-20 gasten waren
Lous T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Geen restaurant voor een intiem diner voor 2. Tafeltjes dicht op elkaar, lawaaierig en chaotische omgeving. Het eten is een goede prijs/kwaliteit verhouding. Personeel te druk, niet attent en onoplettend (serveert gerechten of drankjes van een andere tafel)
Arend-jan T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2014
Met zes personen hebben we Gossimijne Oss bezocht. Ondanks dat het een maandagavond betrof, was het er gezellig druk. Het eten was prima. Ikzelf had Beef Buffalo, een spies met heerlijk mals vlees, overgoten met een zoete saus. De friet werd geserveerd in mini-frituurbakjes, alsof ze zo rechtstreeks uit het frituurvet waren gehaald. Had ik nog niet eerder gezien, dus origineel! De bijgeleverde salade vond ik wat karig. Het nagerecht (verrassing van de chef) was prima en meer dan voldoende. De bediening (allemaal dames) vond ik vriendelijk en doorgaans attent. De aankleding van het restaurant is leuk, zeker die complete wallpapers.
Laikozz .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Ik had het verrassingsmenu genomen met de opmerking dat ik zwanger ben. Het voorgerecht bestond voor het grootste deel uit gerookte zalm en rauwe tonijn waardoor ik pas nadat mijn familie klaar was, mijn aangepaste eten kreeg. Toen het hoofdgerecht geserveerd werd, kreeg ik een medium gebakken rib-eye. Ook toen moest het terug naar de keuken en hebben ze hetzelfde stuk vlees doorbakken. Hierdoor was het niet lekker meer. Na mijn klacht te hebben aangegeven, kreeg ik met moeite wel een stuk vis, maar ook toen was mijn familie al klaar met eten. Als goedmaker kreeg ik wel opnieuw frietjes en salade. Voor mij NIET voor herhaling vatbaar
C86 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Leuk concept en een bijzondere naam. Er zijn verschillende menu-mogelijkheden: je kunt kiezen voor à la carte (standaard), maar ook voor vele verschillende gerechtjes (tapas-idee), waarbij je per keer een paar gerechtjes mag opgeven. Gerechtjes zijn leuk opgemaakt en smaken prima. Personeel is jong en enthousiast.
Een goede locatie om met een groep te gaan eten, voor een stel of klein groepje zou ik het niet aanraden. Voor gezinnen/families daarentegen prima.