Gossimijne Horst

Meer informatie over restaurant Gossimijne Horst

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
In verband met zakelijk bezoek in Venray had ik via IENS deze locatie van Gossimijne uitgezocht. Het weer was prima, dus neergestreken op het terras zodat ik zicht had op het gezellige Wilhelminaplein. Bediening was vlot en de kaart biedt leuke gerechten voor zeer schappelijke prijzen. De door mij gekozen mix grill bestond uit kleine versies van kipfilet, varkensmedaillon en biefstuk, begeleid door frites en een salade. Smaakvol geheel. Toetje gekozen voor brownie met amarene kersenijs. Dit bleek een behoorlijke portie te zijn van 3 stukken brownie en 2 bollen ijs. Een hele hap, maar wel lekker. Deze locatie van Gossimijne biedt zeker waar voor zijn geld.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Diverse vestigingen al gegeten en nu deze maar eens geprobeerd. Leuke inrichting en zeer vriendelijk personeel. Zeer attent en komen op tijd voor een drankje langs. De gerechten zijn allemaal goed van smaak en temperatuur. Keuze had wat ons betreft wel iets ruimer mogen zijn, maar is bij alle vestigingen van Gossiemijne hetzelfde. De sfeer is er goed, eten super en personeel top !! Zeker een aanrader om nog een keer terug te gaan !!
Logan .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Een asbak vol peuken op tafel en losse peuken op de grond, dat begint al niet lekker. Het eten was fantasieloos en een beetje gedateerd qua smaak en opmaak. De vegetarische quiche bestond uit twee dunne over elkaar gelegde punten taart, met wat losse rucolablaadjes. Het zag er niet aantrekkelijk uit en smaakte flauw. Hetzelfde geldt voor het grand dessert. Sommige smaken waren kunstmatig en niet thuis te brengen. De bediening was goed, aardige mensen.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gezellig en goed eten. Zeker een aanrader als je met een groep bent.
Hoe later het word op de avond, hoe warmer het eten.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Gezien de reviews hier gegeten, maar wij vonden het tegenvallen.
Koude voorgerechten gingen nog wel, maar bij de soep aangekomen werd het slecht/minder. De kreeftensoep smaakte naar bindmiddel en heel zout. De meeste warme gerechten leken allemaal opgepiept en niet vers gemaakt. Kon ook niet, want een bonnetje duurde heel lang en was zoek geraakt. Na nogmaals invullen waren de gerechtjes er binnen een paar minuten. Jammer, want concept en prijs is leuk.
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Prima gegeten voor een prima prijs. Gezellig en sfeervol van binnen. Wij hebben er a la carte gegeten. Heerlijke soep. de ossehaasmedailons waren lekker. Lamsrack was lekker, alleen ging hij niet makkelijk van het bot af, dat was jammer. Honing tijm saus had wat beter gekund. Cremé brule was heerlijk!