Gordion

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00
Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Gordion

Mimesss S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Linzensoep= te zoute bloemsoep. Het smaakt ook alleen maar naar bloem, en je vindt genoeg bloem klonten op de bodem. Tomatensoep komt uit een blik waar ze zelf veel zout en rijst toevoegen. Balletjes net kogels. Lahmacun en döner komen uit de diepvries. Sla hierop is bedorven. Yogurthlu adana Kebab houdt in een halve Turkse brood ingesmeerd met tomatensaus, slape patat en veel rijst. De kebab zelf, heel weinig, verkruimeld overheen. Kapsalon 3/4 bakje waarvan 1/2 oude sla. Kant en klare sauzen uit een zakje. Schande voor de Turkse keuken.
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Kan over het decor niet oordelen, maar de service was ronduit slecht. Ruim 1,5 uur moeten wachten op 2 hoofdgerechten en voorgerechten. Geen enorme bestelling lijkt mij zo.

Dienstdoende personeel had een hoge mate van desinteresse in onze telefonische klacht hierover en voor een restaurant dat zich specialiseerd in bezorgen is een tijdspanne van 1,5 uur simpelweg belachelijk.

Het eten was ok, maar onze eetlust was toch wel weg.

Zal hier niet nogmaals bestellen. Genoeg keuze in Amsterdam voor Turks/Grieks eten, blijkbaar heeft men dat bij Gordion nog niet door.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
In het restaurant van Gordion heb ik nog nooit gegeten dus daar kan ik geen oordeel over vellen. Wat zij thuisbezorgen is heerlijk! De salades, stoofpotjes en grillgerechten zijn heerlijk. Porties zijn ruim, ik krijg het zelf nooit op. Tot nu toe nog niets negatiefs ove Gordion kunnen ontdekken, ook niet na een keer of 10 bestellen.