Gordal

A.J. Ernststraat 577 1082 LD Amsterdam Nederland Kaart
31-205175330

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Gordal

Gordal, gelegen aan het prachtige winkelcentrum Gelderlandplein, heeft alle ingrediënten in huis voor bijna elke gelegenheid met Spaanse allure. De naam van het restaurant refereert aan een culinair kwaliteitsolijf die hand geplukt worden door een klein familiebedrijf in Andalusië. De Gordal-olijf is anders dan reguliere olijven door de grootte en stevige, sappige smaak. Onmisbaar in de Spaanse keuken en uiteraard als delicatesse op de menukaart van Gordal. Die bestaat verder uit een mooie lijst verschillende Tapas en authentieke Spaanse gerechten, van zowel vegetarisch tot verse vis, pittig tot mild. Onder chef Oscar Selfa wordt naast de reguliere kaart, maandelijks ook een gerecht uit een specifieke regio gekookt. De cultuur, gewoontes en lokale smaken van dit gebied staan die maand dan centraal. Tot slot een interessant weetje want Gordal heeft namelijk een groot dakterras met de leukste kinderhoek van de Amsterdamse Zuidas én zon tot die ondergaat. Op deze verborgen plek heerst een ontspannen & laid back atmosphere, die je uitnodigt voor een cappuccino, een bocadillo de Manchego, een Spaanse hightea of een goed glas wijn met pintxos’. Op en top genieten dus!

Meer informatie over restaurant Gordal

Vanaf station Amsterdam Zuid rijdt de gratis Gelderlandplein shuttle, deze stopt bij Gordal voor de deur. Vanaf halte De Boelenlaan (tram 5 en metro 51) 8 minuten lopen.
  • : Parkeergarage aanwezig onder het restaurant (Gelderlandplein garage P1 tm P4). Eerste 90 minuten gratis parkeren

Gordal iedere dag geopend van 08:00 tot 23:00. De keuken is geopend tot 22:00
Lunchkaart wordt geserveerd van 11:30 tot 17:00
Dinerkaart wordt geserveerd van 17:00 tot 22:30

Jouw recensie over het restaurant Gordal

Rob D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Gegeten met de AH-actie. Dan krijg je een apart menu, met keuze uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten. Dat was lekker, al hadden de hoeveelheden wel een tikkie groter mogen zijn. Het uitzicht op een overdekt winkelcentrum is niet top.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
lekker gegeten, vriendelijke bediening, leuke inrichting
Ronald I.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Leuk restaurant op het Gelderlandplein. Eten was lekker, niet verrassend. De chocoladetaart was te massief. Maar de service voor kinderen was excellent.
Jane R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We zijn hier geweest met de AH actie en er was een goed keuze menu (de burger is een aanrader). De Sangria was heerlijk en het restaurant is heel sfeervol en netjes ingericht. Personeel is top! Ze waren heel vriendelijk en service gericht.
Sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De bediening spreekt alleen engels ,ik ben toch in nederland? Het voorgerecht was heerlijk, asperges met zalm,het hoofdgerecht was varkensvlees de smaak was goed alleen een beetje droog, het nagerecht was chocoladetaart ,het was een beetje te stevig,ze hadden geen zoete witte wijn als compensatie kregen we een mintthee gratis
Sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Leuk restaurant met goede bediening. Hier het ah menu gegeten.
Ingela C.
Goede bediening
Top lokatie
Laila P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Lekker eten maar slechte service
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De kwaliteit van het eten is ok, maar echt te duur. De service was goed, ookal moesten we verschillende malen zelf om aandacht vragen. De inrichting vond ik mooi, ik houd van eigentijds. Jammer van de ligging in een winkelcentrum.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Smakeloos. Helaas. Zouteloze amandelsoep met stukje vis, papperige groenten, lauwe aardbeiensoep met een vettige chocoladepasta. Zeker in deze prijsklasse is het je geld niet waard. Veel thuiskoks koken beter. De halve prijs pizzeria’s op de Leidsestraat hebben meer smaak. Restaurant manager kan een van de wijnen niet adviseren, want hij heeft hem zelf niet geproefd, dus proeft hij even bij ons aan tafel. Decor is stijlvol en netjes, maar toch niet sfeervol. Het helpt ook niet dat je uit het raam kijkt en recht tegen de etalage van een speelgoedwinkel aankijkt. Kortom: geen aanrader
Dominique M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eten prima, service top!
W.N. T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Je kunt er helaas geen echte diner nemen, alleen diverse pasta's , maar dat bleek voor ons voldoende te zijn, daar wij geen grote eters zijn. Erg aardige bediening.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
het leek er op dat het voor de kok en de bediening hun eerste keer was in dit beroep.
Step H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
helaas kunnen we geen recensie geven over de gerechten maar worden bij het invullen van de enquête er wel toe gedwongen door Iens!
(we hebben dus uiteindelijk niet gegeten!) Bij binnenkomst bleek er maar 1 persoon aanwezig die alles moest doen! Na 10 minuten wachten bij de entree zijn we maar vertrokken omdat dit wel tekenend (= een aanname) zou zijn voor de rest van de avond!
ceta N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
we hebben Heerlijk gegeten bij Gordal.
het echt is verassend goed en ziet er ook prachtig opgemaakt uit. Het enig wat ik jammer vind is de sfeer! Het restaurant is wat mij betreft iets te kil ingericht! Het ziet er meer als een hippe lunchroom uit ipv een restaurant!
vooralsnog een aanbeveling waard en voor het eten ga ik er zeker nogmaals naar toe.
Lucienne D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker eten en vriendelijke service! Goed betaalbaar en zeker met de actie via iens, we hadden 30% korting op de hele rekening!
Jammer dat het slecht weer was en daardoor het dakterras gesloten, wij komen zeker nog eens terug als de zon schijnt.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel en een vlotte bediening. De meeste tapas waren erg lekker maar de Gamba's al Ajio en de Kabeljauwstukken in zwarte tempura misten smaak.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Verrassende ervaring bij dit Spaanse restaurant. De tapas waren heerlijk en de varkens wang eveneens. Ook de kazen en de espresso waren heel goed. Ik kom er zeker terug.