Goos eten & drinken

Maasstraat 74 1078 HL Amsterdam Nederland Kaart
31-206793443

Over het restaurant Goos eten & drinken

GOOS eten & drinken, gevestigd aan de Maasstraat in Amsterdam-Zuid, is een gezellig eetcafé waar je terecht kunt voor een heerlijke kop koffie, een uitgebreide lunch, een smaakvol diner of een gezellige borrel!

In de keuken staan kritische koks met een grote passie voor het vak. Het zijn liefhebbers van eten! De gerechten worden bereid met biologische en (h)eerlijke producten. Laat je verrassen door het gerecht van het moment: een wisselend seizoensgerecht waarbij de koks gebruik maken van vlees en vis van het moment.

GOOS Eten & Drinken houdt van Amsterdam en laat je kennis maken met de lekkerste producten uit eigen stad! Zo komt de ambachtelijke ossenworst op de borrelkaart van Louman uit de Jordaan en het beroemde Jiddisch zoetzuur van De Leeuw.

Maak kennis met de smakelijke gerechten van GOOS Eten & Drinken in Amsterdam-Zuid en ontdek pure smaken.

Meer informatie over restaurant Goos eten & drinken

- Ontbijt 10:00 - 16:00
- Bar 10:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Goos eten & drinken

Trudy .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lekker en vlot gegeten. Vriendelijk personeel. Alleen jammer dat tijdens het eten een kat bijna bij ons aan tafel zat. Drukke sfeer
J S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heel top! was lekker. Het is een gezellig eetcafé met vriendelijke bediening. Hebben ook veel biertjes op de tap. Gewoon een leuk buurtcafe.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Lekker gegeten. Zelfgemaakte ravioli een aanrader!
Kan prima voor een voorstelling; wachttijd wel wat aan de lange kant.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Top avond beleefd met stel internationale collega's. Gezellige, levendige atmosfeer, vriendelijke en uiterst gastvrije bediening. Prima eten, lekkere biertjes van de tap en goede prijs/kwaliteitverhouding. Kortom Goos is echt een aanrader voor een gezellig ontspannen etentje.
Stan B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Goed gegeten met een grote groep ......................................................................,.................
Stan B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima gegeten met een hele grote groep en een prime plek ...............................................................
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Lekker gegeten, mooie plek om ook evenuit te rusten met de kinderen, na een dagje Amsterdam
B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Een heerlijke openminded eetcafe, waar de klant centraal staat. Ze hebben oog voor de klantwensen en denken mee in mogelijkheden. Wij hebben genoten van zowel het eten als de omgeving! Bedankt
Olivier S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Goos is een leuk concept, veel eet en drink dingen uit de buurt en een ongedwongen maar wel nette service. Niet te popie jopie wat je soms wel meemaakt. Het eten is goed en de wijn ook. De bieren zijn legio en ook buiten is het leuk zitten maar dan zit je wel in de sigarettenrook als je pech hebt. Gewoon doen. Goos. Omdat het leuk en lekker is.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
De bediening is extreem vriendelijk. Vooral de jongen die er tot een uurtje of zes werkt. Ze geven je een welkom en huiselijk gevoel. Het eten smaakte fantastisch. Een top avond! Zeker een aanrader!
Gtevankempen V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Aansluitend op de de vorige recensie. ik bestelde soep en zalm met garnalenkroket. De jongen die de bestelling opnam blafte vervolgens :"dat zijn 2 voorgerechten"! Als gast verwacht ik geen verantwoording te hoeven afleggen voor wat ik bestel !!! Vervolgens werden de borden nog net niet op tafel gesmeten. Tot mijn grote verbazing zag ik dat dezelfde jongen bestek op de terrasvloer liet vallen. En dit vervolgens zonder blikken of blozen op de tafel neerlegde. De prijs kwaliteit van het eten was in orde. Echter de bediening was abominabel. Ik verwacht voor dit geld niet de service van het Amstel hotel of de Librije. Maar respect naar de klant is wel het minste wat je in een restaurant/eetcafé mag verwachten. En laat nou dat laatste hier totaal niet aanwezig zijn.
Ive L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Zoals wij haast elke week deden (met de nadruk op deden), vanavond als buren gegeten bij Goos. Een korte samenvatting van ons bezoek:
1. Bij aankomst kreeg ik tot twee keer toe een vies glas (oude vast gekoekte citroenresten) waarna ik besloot mijn Spa Rood uit het flesje te drinken.
2. De jongeheer stootte terwijl hij ons eten serveerde mijn flesje Spa Rood om, waarna ik vroeg of ik een nieuwe kreeg. Zijn reactie: wil je nou een nieuw flesje Spa?! Hij bracht mij uiteindelijk een klein glas Spa Rood zonder prik, hetgeen ik niet geconsumeerd heb.
3. Gezien de service ronduit asociaal was, besloten wij na het eten direct op te stappen en elders een koffie te nuttigen. Toen ik keurig naar binnen liep en aan de bar stond werd ik door donkere serveerder volledig genegeerd en wachtte ik op de jonge jongen die eerder mijn drinken had omgestoten. Toen hij vroeg of alles gesmaakt had en naar wens gaf, gaf ik aan de service als ronduit asociaal te hebben ervaren. Het pin apparaat werd mij onder mijn neus geschoven en dat was het einde van het gesprek zonder enige reactie op mijn feedback.

Voor ons NOOIT meer naar Goos! Wij zullen onze buren en andere buurtbewoners eveneens adviseren hier NIET meer naartoe te gaan!
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Slecht! Ik snap die heisa niet . Service is niet echt geintreseerd noch vragen ze of het smaakt of alles naar wens is. Katten zijn leuk voor thuis. Zeker niet in een zaak en zeker niet als het seizoen aangebroken is voor verharen. Kreeg telkens het gevoel dat ik kattenharen at. Ossenhaas is niet van kwaliteit zeker heen Black agnus. Nooit meer!!
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heel vriendelijk ontvangen, attent personeel, ontspannen sfeer, lekker gegeten, redelijke prijzen, makkelijk online gereserveerd en snelle reactie per sms en email
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Gezellige drukte, leuke kaart, heerlijk gegeten, prima bediening.
Lotte E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten en super gezellige sfeertje. De vegetarische krokante sushi is echt een aanrader!
Bediening is heel vriendelijk en behulpzaam!
Margreet L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Precies wat je van een goed eetcafé verwacht: informele en levendige sfeer, vriendelijke en vlotte bediening en lekker eten zonder tierelantijnen. Prima avond gehad.
Anne-Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer vriendelijk en enthousiast personeel, fijne sfeer. Jammer van de bank vol kattenharen, dit vind ik minder gepast in een eetgelegenheid.
Sjwf S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De salade met filo deeg was heel veel sla i.p.v. anders ingrediënten.
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
enerzijds flexibel in het afwijken van de clubkaart (>10 man), maar helaas wel heel lang wachten op een vergeten gerecht vanuit de keuken. bediening pakte dit wel goed op