Over restaurant Gooische Wok

Beste van de wokwereld

Een all you can eat- wokrestaurant waar je niet in de rij staat! Stel je eigen maaltijd samen van de wok, Japanse grill en de chocoladefontein. Door de hoge temperaturen blijven vitaminen en smaak optimaal behouden. Het decor is van Aziatisch snit en vol met vrolijke, roze bloemen. Met 320 zitplaatsen is Gooische Wok uitermate geschikt voor grote groepen.

Meer informatie over restaurant Gooische Wok

Dinsdag t/m Donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:30 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg voordelig
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een ongeorganiseerde drukte. Eten koud. Het idee van eten brengen naar je tafel werkt niet. Het komt lauw aan en als je er iets van bami of mihoen erbij wilt hebben wordt het eten wat al op tafel staat koud. En de kinderen.... Tis net een kindercrèche zonder toezicht. De ouders zouren er beter op moeten toezien. Gellukig woon ik 80 km verder dus de kans dat ik hier ooit weer kom is nihil.
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten op aanraden van vrienden die er vaker komen. Door hen werd er aangeraden op een andere dag dan zaterdag te komen, en dan is het minder druk. Ik heb vaker in wokrestaurants gegeten, maar ik vind het hier fijner omdat het eten aan tafel gebracht wordt. Wat jammer dat hier onder geklaagd word over service mbt dat je drankjes zelf moet halen, want volgens mij is dit de enige wok waar je niet in een lange rij moet te wachten voor het eten. Voor de rest waren mijn man en ik erg fan van het vlees- en visbereiding.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
We zijn laatst wezen ''wokken''. We vonden het erg tegen vallen. Weinig variatie en er werd niet goed bijgevuld. Het personeel is er alleen om borden op te halen of om je bord te serveren. Dan denk ik: waarom kunnen ze dan niet even een drankje opnemen en serveren?
Ook hadden ze wel wat vriendelijker mogen zijn (met name de eigenaresse zelf)
we moesten lang wachten tot onze gerechten (knijpers) gebracht werden. Sushi smaakte nergens naar. Alles wordt gemarineerd zodat je de ''kwaliteit'' niet kunt zien.
Dit is een restaurant voor als je goedkoop wilt gaan eten.
Wij geven liever meer uit dat we kwaliteit hebben,
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Op 24 augustus hier gegeten, buiten 30 graden, binnen heerlijk koel door airco. Alles kraakvers, enorme keus. Eten voor € 22,50 incl. alle drankjes.
Zeer gastvrije mensen, uitstekende kok. De huiswijnen waren zeer goed van kwaliteit, een zaak om snel terug te komen!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met drie personen hier gegeten. Hartelijke ontvangst op een hete dag, maar de airco werkte prima. Uitleg was erg duidelijk. Verse gerechten op topniveau! Je kunt hier 2 1/2 uur eten en drinken zelfs inclusief perfecte huiswijnen. Bediening van de uitgezochte gerechten aan tafel was ook prettig, zodat je tijd had om lekker te kletsen met elkaar.
We komen hier zeker terug!
Frenco .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij eten hier regelmatig, het eten is redelijk, de sushi is matig alleen de zalm sashimi is geweldig en volop verkrijgbaar. De wok is prima maar weinig variatie in smaak. Heerlijk wijntje en prima verse sinaasappelsap. De eigenaars (man en vrouw) zijn vriendelijk, zo ook ca 2 jonge personeelsleden maar verder is het personeel een afknapper.

SarahAJB .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Niet het beste wok restaurant waar we ooit gegeten hebben, maar wel een heel slimme 'knijper-formule'! Hierbij hoef je nooit meer te wachten tot je wok- of plaatgerecht klaar is, maar wordt aan tafel uitgeserveerd.
Algemeen: weinig variatie, krap opgezet, geen warme desserts, sfeerloos zitten, wel heel vriendelijke bediening, goeie zalm-sashimi en gebakken bananen, maar wat ons betreft niet voor een tweede keer vatbaar.
Wekomeneraan .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Wij komen hier al een aantal jaren - de kwaliteit van het eten is goed! Ruime keuze in groente, vlees & vis - ook deze hebben een mooie kleur.

De verse wok- en teppan yaki gerechten - zijn gewoon goed!

Zoals in eerdere recensies geschreven, het personeel is jong, maar de koks vakkundig, als je gewoon goed wil eten, is dit een prima adres.
Warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Wij zijn hier gisteren per toeval uitgekomen bij een verjaardag van familie. Heel lekker gegeten bij de Gooische Wok. Alles verliep geheel keurig en netjes. Goed uitgelegd hoe hun hele systeem in elkaar zit van de knijpers zodat je niet in de rij hoeft te wachten. Leuke koks en bediening. Door het niet in de rij te hoeven wachten vliegt de tijd zo voorbij terwijl je met je familie en vrienden meer tijd aan tafel kan besteden. Gewoon een fantastisch hoog service niveau die ik niet in de doorsnee wok verwacht. Het niveau en de smaak van het eten is hier ook van een sublien niveau waar menig restaurant waar ik heb gegeten niet aan kan tippen. Vlees en vis van de Japanse bakplaat is veel beter dan in menige Japanse restaurant en de wok sauzen zijn ook veel voller van amaak dan de meeste andere eok/chinese restaurants. Ook heel goed dat ze hier veel huisgemaakte desserts hebben in tegenstelling tot veel andere woks maar ook veel Franse /Italiaanse /Nederlandse restaurants gebruiken vaak ingekochte toetjes. Hier pakken ze duidelijk alles professioneel en gelikt aan waarvoor ik mijn complimenten moet geven voor de wilskracht van de ondernemers die zoveel perfectie nastreven.

Echt admirabel dat ondanks de hoge kwaliteit van de gerechten en hoge service niveau de prijs met ook bier en wijn zo schappelijk en laag is. Ik ben er duidelijk van verbaasd en onder de indruk van. Ik kom hier nog zeker wel elke week terug; ze hebben in mij een nieuwe vaste klant erbij!
Spako .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
we gaan al een paar jaar naar deze wok toe, deze keer viel het helaas erg tegen,
niet zo zeer kwa eten ( waar het buffet ook wel wat beter kon ) maar meer de service.
aantal weken terug al een tafel op een bepaalde plek gereserveerd maar er werd een andere tafel gegeven, nog geen eens een heel erg probleem maar de manier hoe hierover tegen ons gedaan werd was beschamend! een jongeman ( zoon van de eigenaar? ) was zeer onbeleefd en vertelde dat als het ons niet beviel we maar naar huis moesten gaan.
personeel zeer jong en erg onervaren en straalt niks uit.
wat ook gek is dat het drinken van het personeel bij het buffet stond opgestapeld!
niet netjes!
als we volgende keer gaan wokken gaan we toch eens ergens anders kijken,
erg jammer dit, hoop dat ze weer teruggaan naar de service van in het begin
en geen vreetschuur worden waar de klant geen koning is!
Bartjedeagent .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Afgelopen zaterdag met hotelvoucher in dit dorpje aangekomen en een restaurant via iens gevonden. Wij zijn hier heel positief verrast vd hoge mate van service en kwaliteit vh eten. Hele lekkere biefstuk en vis van de plaat. Hele mooie en grote sliptongetjes zijn geweldig goed. Het restaurant is wel kleiner dan de meeste zaken maar de organisatie hier is geweldig goed. Dit maakt mij blij. Ook de grote variëteit aan nagerechten hebben mijn smaak en diner verlangens genoegen gedaan. Echt nog nooit eerder gemerkt dat hier in deze wok ze de bordjes brengen zodat je niet in de rij hoeft te staan en dat maakt het wokken hier heel plezierig!
Dinogusto .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Nu meerdere keren gegeten met grotere groep en het wordt helaas steevast slechter. De bediening is weliswaar vriendelijk en hoeft alleen borden met nummers rond te brengen en af te ruimen maar vindt dat toch erg moeilijk. Gelukkig kun je zelf je eten samenstellen, maar de kwaliteit van de wok en teppan ingrediënten is zo slecht dat er zelfs met een pittige woksaus niet veel van valt te maken. De voorgerechten, het spul wat sushi moet voorstellen en de hygiëne (bijv. bij de ijsbollenschep) laat ik maar liever helemaal buiten beschouwing. Jammer, ik begrijp dat het niet eenvoudig is om een fatsoenlijke all you can eat formule rendabel te runnen. Maar dit kan eigenlijk echt niet meer, zelfs niet voor dit geld.
SergevdE .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Ik kom hier al een tijdje lang en ben al zeker een vaste klant in dit geweldige aanwinst in de regio!

Hoewel ik altijd vol lof en verbeelding spreek over dit restaurant wil ik graag nogmaals mijn dank en vreugde over dit restaurant delen. Je wordt bij binnenkomst gewoon goed en vriendelijk ontvangen, er wordt het een en ander uitgelegd hoe het werkt en vervolgens kies je wat je wilt eten en wordt dit voor je klaar gemaakt.

In elke andere wokformule moet ik altijd wachten in de rij, wat mij om eerlijk te zijn altijd niet een plesant gevoel geeft. Hier stel je je wokgerecht samen, kiest een sausje en pakt alvast je eigen voorgerecht met een leuk wijntje.

Ik ga zitten, beetje kletsen en een beetje eten en miraculeus staat mijn eten op tafel. Hier wordt ik nou echt blij van; niet meer in de rij staan voor je bordje voordat je aan de beurt bent en vervolgens bij de warme keuken moeten wachten.

Het eten is hier geweldig lekker met hele malse en sappige biefstuk, intrigerende smakende vissen en uitzonderlijke sushi.

De toetjes zijn hier beter dan in menig andere restaurant uberhaupt al, ik vergelijk niet eens met de andere wokrestaurants als het toetjes betreft. In menig andere restaurant in de regio wordt veelvuldig gebruik gemaakt van bij de groothandel ingekochte voorgeprepareerde toetjes en dat vind ik dan jammer als je uit eten gaat. Je verwacht iets huisgemaakts dat grandioos smaakt.

Ik kan je vertellen dat de tiramisu en de creme brulee hier zo smaken en dit is dan voor mij de perfecte afsluiting van het diner met een lekkere sterke drie-dubbele espresso.

Gewoon in één woord: magnifiek!
Inebak .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Wij vonden het een top ervaring! Het is de lievelingsrestaurant van mijn ouders, en zij komen er zelf 1 keer om de anderhalve maand toe. Zij kiezen ervoor om doordeweeks te gaan, omdat het rustiger en aangenamer is. Zelf ben ik er twee keer geweest en heb zo ontzettend genoten van het heerlijke eten. Het vlees en vis worden op de bakplaten keurig gegrild met een perfecte structuur. Vis licht krokant buiten en zacht van binnen. Ze werken hier ook iets anders dan bij woks die ik normaal gewend ben door eten aan tafel te brengen. Top service!!
T_Robert .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Dit is toch zeker een van de betere all-you-can-eat restaurants waar het echt om de kwaliteit gaat, daarom kan het soms druk zijn. Gelukkig worden de vers bereide gerechten op tafel gebracht. Voortreffelijke vis voor de Japanse grill en heerlijke wokgerechten. Bijgerechten zijn ook uitstekend: heerlijke gerookte zalm en sushi. Toetjes zijn ook in overvloed aanwezig. Enige waar ik niet onder de indruk ben is het decor.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
In een echt Chinees decor hebben we lekker gegeten. De sushi was op een goede temperatuur en lekker van smaak, ook de andere voorgerechtjes waren goed zoals het gevulde eitje, gerookte zalm en sashimi. Volgens mijn partner waren de Chinese "standaard" warme gerechten ook oke.
De Teppanyaki was echt uitstekend met zeer mals vlees en verse vis. Het wok gedeelte was ook in orde met verrassende lekkere sausjes, niet van dikke brei op je bord en niet te zoet. De service met een 7 beoordeeld meer kan ik er niet van maken, de bediening hoeft alleen de vuile borden en glazen van tafel te halen.
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
De binnenkomst is een beetje rommelig. Je komt binnen via trappenhuis of lift en dan kom je terecht op een kruispunt van mensen die heen en weer lopen met eten en/of drinken. Zodra je naar je tafeltje gewezen wordt, krijg je een korte uitleg over het concept en hoe de knijpertjes werken. De bediening (voor zover je van bediening kunt spreken, aangezien je alles zelf kunt halen, maar zij brengen de wok/grill gerechten rond en halen de legen borden weg) is jong, onervaren, maar wel heel vriendelijk. Het eten is prima en wat je kunt verwachten van een all-you-can-eat concept. De inrichting is een beetje aan de krappe kant. Als je je stoel naar achteren schuift en je staat op, sta je bijna bovenop je achter buurman/vrouw. Prima voor grote groepen waarbij je vooral veel wilt eten. Wil je rust en goede gesprekken voeren, dan kun je hier beter niet heen.
Heervangorkum .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Ik echt nog never en nooit zo lekker gegeten in een wok! Ook leuk met het personeel gekletst; veel leuke jonge mensen die er werken en ik was hier op een dinsdag maar de helft vd zaak zat zelfs vol. Het eten is uitstekend met superlekkerre biefstuk vd plaat: niet te zacht en ook niet te taai. En ook veel meer keuze hier aan vlees met oa lamsrack en rosbief maar ook verse zalm sashimi waar je bij veel andere all you can eat zaken vaak meer voor moet betalen. En ook een hele mooie toetjes koelkast met oa 3 soorten huisgemaakte mousse en andere huisgemaakte toetjes wat allemaal veel lekkerder is dan die ingevroren standaard toetje wat heel populair tegenwoordig is. Veel zelf maken is vaak veel beter wat ze hier goed doen. Als ik in de buurt ben kom ik zeker hier nog een keer eten.
Jeffreysteenworp .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Mijn oma komt hier vaker met haar vriendinnen eten omdat je hier heel lekker en voordelig kan eten. Ik ben van nature niet iemand die van all-in restaurants houdt. Maar ik ben echt verbluft en verbaasd van de kwaliteit van de vis en vlees. De zalm is lekker vers, de biefstuk is lekker mals gebakken en een beetje rood van binnen waar ik van houd, de slibtong is echt lekker groot (en niet mini zoals bij andere woks) en echt veel toetjes! Tiramisu en Spekkoek zijn mij favorieten met de chocolade fontein. Het handige voor onze familie feest was dat al het drinken was inbegrepen dus dat was ook nog eens goed voor mijn oma's beperkte budget. Toprestaurant met een vriendenprijs!
VanDijk11 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Ontvangst was matig. Een gastheer die een werkneemster riep waar wij alle jassen op konden gooien. De bediening was niet spraakzaam. Toen we onze borden afgaven kon er geen eens dankjewel vanaf. Op mn laatste bord heb ik 45 minuten moeten wachten. Ik kreeg het pas toen ik allang klaar was met het dessert. Op het bord lagen overigens keiharde lamsracks en een biefstuk die leek op een schoenzool en er ook zo uitzag. Dit terwijl ik heb gevraagd of mijn biefstuk rood mocht.
Het enige wat een dikke voldoende waard was was het decor. Het is er erg op vooruit gegaan na de verbouwing.
Ondanks dat het er gezellig was heb ik niet echt smakelijk kunnen eten en heeft de bedienig ook aardig wat steken laten vallen