Gooije Raod

Antoniusplein 2 5921 GV Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Gooije Raod

Culinaire parel tegen de Duitse grens

Je kunt hier nog net Nederlands spreken, maar het scheelt niet veel of je zet voet op Duitse grond. Blerick is een klein sfeervol dorpje dat een aantal culinaire geheimen herbergt. Strijk bijvoorbeeld neer bij Gooije Raod, waar je kunt genieten van waanzinnig lekkere streekgerechten die chef Bart Hendriks met veel liefde en passie voor je klaarmaakt. Laat je tegelijkertijd inspireren door de culinaire wandspreuken aan de muur en jouw avondje is compleet!

Meer informatie over restaurant Gooije Raod

9,1

Jouw recensie over het restaurant Gooije Raod

theakremers .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We werden prettig bediend.Het was heerlijk.We komen hier zeker vaker terug.
De pauze tussen de gerechten was ook goed.
We hadden allebei iets anders en we waren beide zeer tevreden.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vaker ergens gegeten, maar zo netjes en zeer lekker als hier ...... Wij komen nog eens terug !!
De binnenkomst doet enigszins koel aan: hoge ruimte, zwarte stoelen en donkergrijze plavuizen.
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was een heerlijk eten, ik heb met mijn vriendin een fijne avond gehad. we zullen dit ook weer doorgeven, aan vrienden en bekende. En omdat ik over de kwaliteit en sfeer tevreden ben, heb ik voor de eerste kerstdag weer gereseveert
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Uitstekend eten en een vriendelijke bediening!
De huiswijn heeft een uitmuntende prijs kwaliteit verhouding.
Een aanrader, zowel voor het eten als ook voor de wijn.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellige avond gehad gij Gooije Raod in Blerick. Leuke bediening met een goed gevoel voor klant contact echt een aanrader
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het is een leuk ingericht etablissement waar men goed kan eten. Voorgerecht hoofd en nagerecht waren van goede kwaliteit. En de bediening goed. Eerst dacht ik het wordt een rumoerige avond omdat de eetzaal,ook dienst deed als toegang tot de achterliggende vergader zalen. Maar later bleek er een extra ingang te zijn. Dit bezoek is zeker een herhaling waard
theo-mieke .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zoals alle andere keren heerlijk gegeten. De gerechten waren super ook het nagerecht wat op wens aangepast werd, geweldig. De bediening was weer heel gezellig we hebben een fijne avond gehad. We komen terug.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Bijzonder lekker gegeten. Er was echt aandacht besteed aan alles wat er op het bord lag. De bediening was super vriendelijk en zeer klantgericht. Mijn man en ik twijfelde of we nog een tussengerecht wilden. We houden niet van voedsel weggooien. We vroegen of we samen 1 tussengerecht konden eten omdat we het anders wat veel vonden worden. Dat was geen probleem. Het werd zelfs op twee aparte bordjes opgemaakt. Super vriendelijk. In Italië is dit heel normaal, maar in Nederland vind ik het echt een grote pluim waard als je zo met de vraag van je gasten omgaat. Voor mij is dit restaurant een echte aanrader.
Een extra pluim ook nog omdat we met een AH restaurantactie bon kwamen. Normaal gebruiken we deze al niet meer omdat we de beperkingen zo groot vinden die je worden opgelegd qua keuze dat het niet eens meer leuk is om te gaan. Zelfs niet met 50% korting. Ook merk je vaak dat je "een klant met een bon" bent. Hier was echter geen sprake van in dit restaurant. We werden hetzelfde behandelt als de andere gasten.
e.m.p. V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
H
H et eten was goed de ontvangst vriendelijk en de prijs voor de gerechten precies goed
Er waren ook gekookte groenten bij ..
crommentuijn .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een hartelijke en ontspannende ontvangst. De carpaccio was erg lekker. Het diner is zeer aan te bevelen.
Na de bestelling kwam ik bij nader inzien tot een andere keuze. Dit was geen probleem en werd aangepast. Wat een flexibiliteit, terwijl het restaurant toch redelijk gevuld was met gasten.
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant tijdens onze vakantie in Limburg. Wij maakten gebruik van de AH actie,maar hadden ruime keuze. Een aanrader is het duo van rund en als nagerecht het grand dessert. Wij hebben bourgondisch genoten!
MB K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima middag/avond gehad leuk ontvangen ,leuke gerechten en de zalm was voortreffelijk,doen het nog eens,met vriendelijke groeten, M.Kroon.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de actie van Albert Hein in een prettige omgeving en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.
An133 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben van een uitzonderlijk goed diner genoten. Ontvangst en bediening zeer vriendelijk en het eten was top. Alle hulde aan de keuken.
theo-mieke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zoals vaker hebben weer heerlijk gegeten, steeds weer met andere bekenden en vrienden.
Volgende week alweer ter afsluiting.
Vera V.
Smakelijk diner.
De duo rundvlees was zo mals en lekker van smaak dat ik tegen mijn gewoonte in echt alles opgegeten heb.
margot C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijke carpaccio gegeten als voorgerecht. Zalmfilet met hollandaisesaus was lekker. Het grand dessert smaakte voortreffelijk. Bediening was zeer vriendelijk. Dit restaurant is zeker aan te bevelen!
inie B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk en goed eten voor een aardige prijs van het AH- menu. Komen nog graag terug om hier te eten.
De prijs is een goede middenprijs. Wij hebben met vier personen lekker gegeten.
molo1 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
gezellige sfeer de jongeman die ons bediende was zeer hulpvaardig en profesioneel.het eten was uit de kunst
We hadden beide rundvlees dit was op aanraden van de jongeman die ons bediende een goede tip.
Toon C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017