Gooije Raod

Antoniusplein 2 5921 GV Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Gooije Raod

Culinaire parel tegen de Duitse grens

Je kunt hier nog net Nederlands spreken, maar het scheelt niet veel of je zet voet op Duitse grond. Blerick is een klein sfeervol dorpje dat een aantal culinaire geheimen herbergt. Strijk bijvoorbeeld neer bij Gooije Raod, waar je kunt genieten van waanzinnig lekkere streekgerechten die chef Bart Hendriks met veel liefde en passie voor je klaarmaakt. Laat je tegelijkertijd inspireren door de culinaire wandspreuken aan de muur en jouw avondje is compleet!

Meer informatie over restaurant Gooije Raod

Maandag 11:00 - 15:00
Dinsdag 11:00 - 20:30
Woensdag 11:00 - 15:00
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nicolle P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
RLowes .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Miep V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Echt een aanrader. Heerlijk gegeten, gereserveerd met de AH kaart, Geweldige bediening, gastvrij.
Werkelijk SUPER!
MvdWoude
JAcques B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
eten was goed en lekker. Mooi geserveerd.
Goed glas wijn. Bediening gastvrij en vriendelijk.
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Hadden met een AH bon gereserveerd, en erg leuk ontvangen en eten en keuze was zeer goed,
Echt een aanrader als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer terug
Brigitte P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten! Leuke uitleg over de gerechten en erg vriendelijke bediening! Echt een aanrader! En nog als bonus een toptip van de ober over de steden in de omgeving welke leuk zijn om te bezoeken.
Hay W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Perfecte runderbavette, mooie opmaak en ouderwetslekkete rodewijn-ui saus ! Prima prijs kwaliteit verhouding, mooie wijnen en vriendelijke bediening. Kortom top!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was goed.
theakremers .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten.Zaten gezellig aan het raam.De bediening was heel vriendelijk.We waren heel tevreden.Komen hier graag nog eens terug.
Juul H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij kunnen alleen maar zeggen super heerlijk gegeten.
Het personeel geeft je een warm gevoel en is zeer attent .
De prijs verhouding is prima
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel het voorgerecht, het hoofdgerecht en het nagerecht waren heerlijk. We hadden hier al vaker gegeten, de andere keren was het ook lekker, maar deze keer staat op de eerste plek!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Leuke brasserie. Drankjes werden snel geserveerd. De gerechten duurde te lang, zeker gezien het aantal tafeltjes dat nog moest eten. 1 bolletje kruidenboter voor 6 pers. bij het voorgerecht is echt te weinig. Werd raar gekeken toen we er nog 1 vroegen. Gerechten zien er mooi uit en smaken lekker. Wel veel verschil in hoeveelheid bij dezelfde gekozen gerechten. Friet klein bakje voor 6 pers. Werd wel direct zonder extra kosten bij gevuld. Zaten bij de deur. Als die opengaat en de buitendeur ook is het er erg koud.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Restaurant Gooije Raod is een absolute aanrader! Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Presentatie van de gerechten was super, evenals de bediening. Kortom: perfect!!!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Perfecte balans prijs kwaliteit. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen a la carte eten of met de AH actie: chapeau! Heerlijk gegeten jammer dat door de weersomstandigheden (de 'gladde zaterdag') nogal wat reserveringen geannuleerd waren. Maar hierdoor kregen we nog meer aandacht en zelf een heerlijke amuse vooraf.
dibro .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Koude windvlaag als deur openging. Een klein bakje frites en een klein bakje sla is erg weinig met 4 personen. Allebei bijbesteld, moest extra voor betaald worden!
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
evenals bij voorgaande gelegenheden heel lekker gegeten, goed verzorgd, borden zagen er erg smakelijk uit.
we komen weer terug.....
Soraya Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was echt een super avond. Eten, ambiance, mensen alles klopte.
Het was erg verassend hoe lekker het eten was. Met aandacht bereid! Kortom, we komen zeker terug!
steegh.h .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was een leuk restaurant. Het personeel was erg vriendelijk en had goede uitleg bij de gerechten. Het eten was perfect. Een heerlijk avondje uit.
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Vanavond Heerlijk gegeten via de albert heijn actie.
Gerechten waren prima van portie en smaak????. Ook nog een extra compliment voor onze gastheer.
eric_maastricht .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Nette zaak, simpel prima eten. Niets bijzonders. Fijne service. Ook het tussengerecht gekozen. Niet duur, maar daarom ook simpel.