Gooije Raod

Antoniusplein 2 5921 GV Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Gooije Raod

Culinaire parel tegen de Duitse grens

Je kunt hier nog net Nederlands spreken, maar het scheelt niet veel of je zet voet op Duitse grond. Blerick is een klein sfeervol dorpje dat een aantal culinaire geheimen herbergt. Strijk bijvoorbeeld neer bij Gooije Raod, waar je kunt genieten van waanzinnig lekkere streekgerechten die chef Bart Hendriks met veel liefde en passie voor je klaarmaakt. Laat je tegelijkertijd inspireren door de culinaire wandspreuken aan de muur en jouw avondje is compleet!

Meer informatie over restaurant Gooije Raod

Maandag 11:00 - 15:00
Dinsdag 11:00 - 20:30
Woensdag 11:00 - 15:00
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Gooije Raod

Jeanne O.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Bijzonder warme ontvangst. Bediening leuk en zeer betrokken. Zeker voor herhaling vatbaar. Een brasserie met een ster in mijn optiek.
J B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel! De gerechten werden goed toegelicht en de ober kwam nogal eens langs met een grapje.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Prima ontvangen door de gastheer
Alles goed verzorgd ,uitleg over het 3 gangen menu via de restaurant actie ( prima keuze menu gemaakt door dit restaurant )

Zeker de moeite waard om heen te gaan .
Rachel G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer gastvrij ontvangen bij de Gooije Raod in Blerick. Wij komen zeker nog een keer terug. Grand dessert is een aanrader, mocht je nog een plekje vrij hebben na het voor- en hoofdgerecht. Flexibele en attente bediening!
RLowes .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wederom fantastisch gegeten met vrienden van het AH menu. met als klapstuk het Grand dessert. Leuke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zeer gezellig ingericht, zeer vakkundige bediening en zeer goede benadering van de kok. Mooie ambians gelegen op een mooie plek met ruime parkeermogelijkheden op korte afstand.
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Afgelopen zondag heerlijk gegeten met 4 volwassenen en 2 kleine kindjes. Er stonden keurig 2 kinderstoelen klaar en de tafel was groot genoeg. Jammer dat er geen speelhoekje was, we hadden zelf kleurpotloden en papier mee.

Via de AH actie was er een apart menu beschikbaar gesteld, dit was niet zichtbaar op de IENS site. Maar alles smaakte heerlijk en ook meer spare ribs vragen was geen probleem! Een aanrader! TOP!
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We hebben heel lekker gegeten. De tijd tussen het opdienen van de gerechten was prima, niet te kort, niet te lang!
De bediening vriendelijk, voorkomend en correct!
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Zeer gastvrij en goede bediening...mooie plek aan gezellige ronde tafel bij het raam. Geweldig goed eten, was echt verrukkelijk eten. Voor herhaling vatbaar.
Dan1el .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vriendelijk en zeer gastvrij ontvangen.... en overweldigend lekker gegeten. Het eten was van topkwaliteit. Helaas wonen we niet in de buurt maar we komen zeker ooit eens op herhaling.
Jacq. V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De keuze was ruim voldoende. De gerechten prima klaargemaakt.
Vriendelijke bediening en rustige omgeving. Voor herhaling vatbaar.
Leo J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
RLowes .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Was weer een genot om hier te komen eten. Komen ongetwijfeld nogmaals hier naar toe. Het maakt hier niet uit of je met de restaurantzegels komt eten of nietje bent even welkom.
dend.giesen .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Klein restaurant met vriendelijke bediening en lekker eten. Wel een beetje jammer dat de keuze van de ah actie hetzelfde was als afgelopen jaar.
A.J. R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
met AH restaurantbon heerlijk gedineerd. Het diner was volledig naar wens, ook de Spaanse wijn.
Een minpunt: ik ben 73 jaar en vroeg de weg naar het toilet. Antwoord jonge medewerker: de trappen af naar beneden. Dat was een lange lastige weg voor me. Terug boven zag ik dat er een lift is, waarom dat niet meegedeeld? Niet bepaald klantvriendelijk.
m.w. B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Tegenvallende ambiance. De brasserie bleek bij een theater te horen, beetje de sfeer van een stationsrestauratie. Zeer vriendelijke bediening. Voor- en hoofdgerecht vlot opgediend maar nagerecht liet lang op zich wachten.
Minca J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ge-wel-dig! Wij hebben zalig gegeten. Goede kok. De bediening was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Iedereen aan te raden!
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goede ontvangst, vriendelijk en netjes. Bediening prima en eten heel goed. Een aanrader.
idebont .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Super lekker gegeten, het was gezellig en het personeel was behulpzaam en zeer vriendelijk. Het is voor herhaling vatbaar.
E. L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten , perfect bereide gerechten,goede wijn, goede adviezen en vakkundige, aardige, gezellige bediening! Kortom, 'n super gezellige avond!
Wordt zeer beslist vaker gedaan!
E. Leenen.