Gooije Raod

Antoniusplein 2 5921 GV Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Gooije Raod

Culinaire parel tegen de Duitse grens

Je kunt hier nog net Nederlands spreken, maar het scheelt niet veel of je zet voet op Duitse grond. Blerick is een klein sfeervol dorpje dat een aantal culinaire geheimen herbergt. Strijk bijvoorbeeld neer bij Gooije Raod, waar je kunt genieten van waanzinnig lekkere streekgerechten die chef Bart Hendriks met veel liefde en passie voor je klaarmaakt. Laat je tegelijkertijd inspireren door de culinaire wandspreuken aan de muur en jouw avondje is compleet!

Meer informatie over restaurant Gooije Raod

B. J. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
A B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Mooi weer : fijn op het terras gegeten. De ober leerde ons hoe je met 2 lepels heel handig scholletjes fileert.
Het eten was heerlijk, de sfeer op het terras prima en de bediening heel vriendelijk.
Gerty V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Geen toprestaurant. Te duur 3 gangenmenu van deze kwaliteit. Wel prima gegeten, voldoende hoeveelheid. Beetje knullig met de drankjes. Twee maal moeten vragen naar bestelde drank. Onhandige bediening. Gezellig restaurant, alleen een storende doorloop naar het achterliggende gedeelte waar een feestzaal is.
RLowes .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
top. Was wederom een verademing. Ook al kom je voor de AH actie je bent gewoon koningsklant. Absolute aanrader. De volgende keer gaan we ongetwijfeld weer hier naar toe.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Eten was super.bediening heel vriendelijk.we kwamen voor AH menue.
Voorgerecht: carpachio.Hoofdgerecht: duo van rund (bavette en entrecote) toetje min desert koffie met creme brulee en een feest vuur i.v.m trouwdag.geweldig
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prima gegeten! Goede actie. Voor herhaling vatbaar. Aandacht voor het brasseriegedeelte kan iets beter. Teveel aandacht voor het terras vanwege drukte.
Ine J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Voldoende parkeergelegenheid. Gastvrije ontvangst. Gezellige locatie. Voldoende ruimte tussen de tafels.
Vriendelijke en correcte bediening. 3 gangen menu was heerlijk van smaak. Je kan zelf aangeven wanneer je de volgende graag wil hebben. Een aanrader! Er is 1 aandachtspuntje: karafje kraanwater op tafel zou heel fijn zijn.
JMM H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Bediening en kok lieten niet te wensen over. Hartelijk dank en tot ziens. Tevredenheid kan geuit worden in minder dan 120 tekens.
Annemie D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een aanrader! Vanuit Venlo, dus de brug over, is een barrière, dus is het een zeldzaamheid om aan die andere kant te gaan dineren. Toch maar een keer gedaan. En de Gooije Raod was een heel goed advies. We gaan vaak "euver de brök."
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en kregen de menukaart met de opmerking dat de saté uitverkocht was. Daarvoor was er rundvlees of lekkere sliptongetjes.
We hebben goed gegeten. Ook het dessert was lekker.
Voor herhaling vatbaar
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het restaurant, de bediening en het eten verdienen een 10. Alles bij elkaar zorgt dit voor een prettige en gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar!
a.breedveld5 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een gezellig en erg goed restaurant, we werden enorm verwend met heerlijk eten, goed stukje brood en boter! gratis...???? Aardige nette bediening, drankjes niet duur..kortom wat mooi plekje en heerlijk restaurant met terras..
We komen zeker terug ook zonder AH bon...
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Goed gegeten in een prettige ambiance. Zeer vriendelijk personeel en hebben niet lang moeten wachten, maar dat kwam ook omdat het niet zo druk was op de vrijdag avond. Gaan wel zeker nog eens terug.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten de keuze op de kaart was heerlijk.
Goede actie van Albert Heijn het tweede menu gratis.
We waren met zeven personen en komen zeker een keertje terug.
De bediening was goed.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk op het gezellige terras gegeten, soep, slibtong, compliment voor de kok die de vis voor ons fileerde, met de verontschuldiging dat het niet meer zo mooi op het bord uitzag, een goed glas gekoelde witte wijn erbij, en als klap op de vuurpijl een super grande dessert,, in een woord voortreffelijk! Een aanrader, met vriendelijk behulpzaam personeel
aemhouben .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Goed restaurant met een goede prijs kwaliteitsverhouding. Ga het zeker aanbevelen bij familie, vrienden en bekenden. Heerlijk gegeten!!
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gisteren heerlijk bij Gooije Raod gegeten, o.a. duo van rund heerlijk bereid van zeer goede kwaliteit vlees, dat samen met een glaasje wijn was genieten.
Wachttijd en tijd tussen de gerechten was prima.
Bediening erg vriendelijk en goede uitleg over de producten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was prima. De carpaccio van zalm was lekker van smaak. Als hoofdgerecht had ik de asperges. De krieltjes waren bijna aangebrand, maar de asperges waren goed. Bediening was heel traag. Er waren vier tafeltjes bezet in de hele zaak en toch hebben we er ruim 2,5 uur gezeten. We moesten zelfs vragen of ze de lege glazen wilde weghalen. Maar goed, gezien de prijs was de kwaliteit van het eten prima. Dan moet je ook niet veel meer verwachten.
MinievD D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Via restaurantactie bij dit restaurant terecht gekomen. Hadden 19:00 uur afgesproken op zondagavond. Er was geen enkele gast! Pas rond 20.30 kwam er nog een stel eten en 2 personen koffiedrinken. Wij kozen voor het uitgebreide AH menu, dus 4 gangen. Op tafel kwam aspergesoep, vitello tonato, duo van rund met portsaus, grand dessert en minidessert! Werkelijk nergens viel ook maar iets op aan te merken! Alles was heerlijk met een zeer vriendelijke bediening! Zeer goede prijs en kwaliteitverhouding.
Nicolle P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Ze hebben voor de ah actie een menu kaart, van de hele kaart is natuurlijk het beste. Nu is het iets beperkt. Maar we hebben een keuze kunnen maken en het was allemaal heerlijk. Zeker voor herhaling.