Gooije Raod

Antoniusplein 2 5921 GV Venlo Nederland Kaart

Over restaurant Gooije Raod

Culinaire parel tegen de Duitse grens

Je kunt hier nog net Nederlands spreken, maar het scheelt niet veel of je zet voet op Duitse grond. Blerick is een klein sfeervol dorpje dat een aantal culinaire geheimen herbergt. Strijk bijvoorbeeld neer bij Gooije Raod, waar je kunt genieten van waanzinnig lekkere streekgerechten die chef Bart Hendriks met veel liefde en passie voor je klaarmaakt. Laat je tegelijkertijd inspireren door de culinaire wandspreuken aan de muur en jouw avondje is compleet!

Meer informatie over restaurant Gooije Raod

Maandag 11:00 - 15:00
Dinsdag 11:00 - 20:30
Woensdag 11:00 - 15:00
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer leuke ambiance.
Nette en bovenal vriendelijke bediening, zeer gastvrij.
Het eten was prima op niveau.
We hebben een gezellige avond gehad.
Willumtwie .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eten was prima alleen is het hinderlijk dat gasten van achterliggende zaal door restaurant moeten. Keuze van de menukaart is minimaal ( 4-5 keuzes per gang )

Abc126deh .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het restaurant is bij veel mensen niet bekend. Het ligt niet in het oog. Je moet het gehoord hebben van deze of gene anders gaat de aandacht uit naar een ander restaurant. Maar ik kan het iedereen aanbevelen. De prijs van het diner staat nagenoeg in verhouding met het gebodene en de bediening is zelfs bijna perfect en prettig. Misschien iets te snel met het vragen wat te drinken.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
heerlijk gegeten met een fijne, vriendelijke bediening. We hoefden ook niet lang te wachten, het voorgerecht stond 10 minuten na bestelling al op tafel. Het hoofdgerecht en nagerecht kwam ook binnen een prettige wachttijd.
Tonie63 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Lekker gegeten met 4 personen van AH. voorgerecht 4x carpaccio 2x saté 2xbavet 2x kaasplankje 2x ijs. Nogmaals het was heerlijk. Toch moet ik zeggen dat de ingang gebruikt wordt door bezoekers van de zaal, welk zeer hinderlijk en tochtig is voor restaurant bezoekers. Vriendelijk personeel, maar na rekening te hebben gekregen was er meer dan 10 minuten geen bediening te bekennen zodat wij de afrekening op het schaaltje deponeerden en vertrokken. Slechte zaak!
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een leuk restaurant met lekkere gerechten, personeel had alles goed onder controle.
Wij vonden het ongelofelijk dat het niet drukker was.
Als we in de buurt zouden wonen, zouden we zeker vaker hier gaan eten.
Een aanrader.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een heel gezellig restaurant. Goede service. Jammer dat er op de gerechten veel sauze zit. Verder alles goed leuke locatie
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij hebben van een heerlijk 3 gangen menu genoten. Keuze: voor elk wat wils. Mooie presentatie van de gerechten, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
RLowes .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Perfect en er was ruim voldoende keuze in het menu wat in principe de gerechten bevat welke ook normaal op de kaart staan. Leuke bediening en rustige entourage.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
evenals voorgaande keren opnieuw uitstekend verzorgd en lekker !!
jammer dat er geen visgerecht op de kaart vermeld staat... ( dat bleek bij navraag toch wel mogelijk )
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Met AH restaurant deal hier geweest. Heerlijk gegeten, geen opdringerige obers aan je tafel.... het was zelfs teveel (na ook de tussenronde genomen te hebben) om een uitgebreid toetje te nemen. In een woord geweldig
Rupert V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Heerlijk eten in een gemoedelijke sfeer. Hier gegeten met de ahrestaurant deal, maar dat deed niets af aan de porties. Sterker nog, ikzelf had genoeg aan alleen een kopje koffie als dessert. Fijne bediening ook die je niet op de huid zitten om je snel weer van tafel te krijgen.
Mjhvanes .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Leuk ontvangen !

Heerlijk gegeten en de bediening was prima!

In 1 woord super!

Ik kan dit restaurant aan bevelen!

Ria
Pathomson86 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker eten, vooral voorgerecht. (Cappaccio) . Goedebediening erg vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar. Mooie omgeving.
Crommentuijn .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Erg vriendelijk personeel. Ruime keuze. Schone en mooie accommodatie. Eten was erg lekker en goed verzorgd. Er zou ietsje minder saus mogen. Lekker verse groenten en mals vlees! Thea

A.zandt .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De gehele ambiance was uitmuntend alleen als enige kanttekening hadden wij de bediening , deze bleef naar onze mening af en toe in gebreke.
C.baast01 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Uiterst vriendelijke bediening. Lekker eten en lekker op het terras. Ook leuk voor kinderen. Lekkere biertjes. Dessert lekker alleen jammer van de spuitbus slagroom.Tip: geef het adres als Blerick en niet Venlo, dan stuurt de navigatie je tenminste niet de verkeerde kant in. Verder een absolute aanrader
BEMP .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een smakelijke kaart, en onwijs vriendelijke en rustige bediening. Gezellig buiten op het terras krijg je vanzelf een vakantiegevoel!
Tonniebisselink .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk buiten gegeten op t terras. Gerechten heerlijk. Bediening erg vriendelijk. Nu hebben we gegeten met de AH actie. Verrassende kennismaking. Zeker voor herhaling vatbaar.
Metmate .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Eten was lekker, bediening een beetje snel en wat warrig maar het ging wel allemaal goed.
Toetje deed een af aan de totale eetervaring, maar dat is misschien ook een kwestie van smaak. Persoonlijk vond ik het grand dessert niet bijzonder, terwijl voor- en hoofdgerecht en een dikke 8 waard waren.