Gooije Raod

Antoniusplein 2 5921 GV Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Gooije Raod

Culinaire parel tegen de Duitse grens

Je kunt hier nog net Nederlands spreken, maar het scheelt niet veel of je zet voet op Duitse grond. Blerick is een klein sfeervol dorpje dat een aantal culinaire geheimen herbergt. Strijk bijvoorbeeld neer bij Gooije Raod, waar je kunt genieten van waanzinnig lekkere streekgerechten die chef Bart Hendriks met veel liefde en passie voor je klaarmaakt. Laat je tegelijkertijd inspireren door de culinaire wandspreuken aan de muur en jouw avondje is compleet!

Meer informatie over restaurant Gooije Raod

Maandag 11:00 - 15:00
Dinsdag 11:00 - 20:30
Woensdag 11:00 - 15:00
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 20:30

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Juul H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wij kunnen alleen maar zeggen super heerlijk gegeten.
Het personeel geeft je een warm gevoel en is zeer attent .
De prijs verhouding is prima
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Leuke brasserie. Drankjes werden snel geserveerd. De gerechten duurde te lang, zeker gezien het aantal tafeltjes dat nog moest eten. 1 bolletje kruidenboter voor 6 pers. bij het voorgerecht is echt te weinig. Werd raar gekeken toen we er nog 1 vroegen. Gerechten zien er mooi uit en smaken lekker. Wel veel verschil in hoeveelheid bij dezelfde gekozen gerechten. Friet klein bakje voor 6 pers. Werd wel direct zonder extra kosten bij gevuld. Zaten bij de deur. Als die opengaat en de buitendeur ook is het er erg koud.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Restaurant Gooije Raod is een absolute aanrader! Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Presentatie van de gerechten was super, evenals de bediening. Kortom: perfect!!!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Perfecte balans prijs kwaliteit. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen a la carte eten of met de AH actie: chapeau! Heerlijk gegeten jammer dat door de weersomstandigheden (de 'gladde zaterdag') nogal wat reserveringen geannuleerd waren. Maar hierdoor kregen we nog meer aandacht en zelf een heerlijke amuse vooraf.
dibro .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Koude windvlaag als deur openging. Een klein bakje frites en een klein bakje sla is erg weinig met 4 personen. Allebei bijbesteld, moest extra voor betaald worden!
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
evenals bij voorgaande gelegenheden heel lekker gegeten, goed verzorgd, borden zagen er erg smakelijk uit.
we komen weer terug.....
Soraya Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was echt een super avond. Eten, ambiance, mensen alles klopte.
Het was erg verassend hoe lekker het eten was. Met aandacht bereid! Kortom, we komen zeker terug!
steegh.h .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was een leuk restaurant. Het personeel was erg vriendelijk en had goede uitleg bij de gerechten. Het eten was perfect. Een heerlijk avondje uit.
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Vanavond Heerlijk gegeten via de albert heijn actie.
Gerechten waren prima van portie en smaak????. Ook nog een extra compliment voor onze gastheer.
eric_maastricht .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Nette zaak, simpel prima eten. Niets bijzonders. Fijne service. Ook het tussengerecht gekozen. Niet duur, maar daarom ook simpel.
epeter .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het menu van de AHrestaurantactie was met zorg samengesteld en bood voldoende keus. De gerechten waren uitstekend klaargemaakt en mooi gepresenteerd. De beide obers gaven ons een prettige avond uit. Ze namen de tijd voor de gasten, gingen in op wensen van de gasten en versnelden of vertraagden de doorgifte van de menu-gangen waar nodig of gewenst. Daarbij was de wijn goed gekozen. Hier komen wij graag nog eens terug!
emeles .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Vriendelijk ontvangen.
Interieur was moderner dan het buiten deed vermoeden.
Goed gegeten, voldoende keuze, speciale menu kaart voor AH korting
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Zeer vriendelijke bediening, maar te tafel bleef lang vol glasservies.
Voor de rest, eten goed en smakelijk. Voor herhaling vatbaar.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer leuke ambiance.
Nette en bovenal vriendelijke bediening, zeer gastvrij.
Het eten was prima op niveau.
We hebben een gezellige avond gehad.
Willumtwie .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eten was prima alleen is het hinderlijk dat gasten van achterliggende zaal door restaurant moeten. Keuze van de menukaart is minimaal ( 4-5 keuzes per gang )

abc126deh .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het restaurant is bij veel mensen niet bekend. Het ligt niet in het oog. Je moet het gehoord hebben van deze of gene anders gaat de aandacht uit naar een ander restaurant. Maar ik kan het iedereen aanbevelen. De prijs van het diner staat nagenoeg in verhouding met het gebodene en de bediening is zelfs bijna perfect en prettig. Misschien iets te snel met het vragen wat te drinken.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
heerlijk gegeten met een fijne, vriendelijke bediening. We hoefden ook niet lang te wachten, het voorgerecht stond 10 minuten na bestelling al op tafel. Het hoofdgerecht en nagerecht kwam ook binnen een prettige wachttijd.
tonie63 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Lekker gegeten met 4 personen van AH. voorgerecht 4x carpaccio 2x saté 2xbavet 2x kaasplankje 2x ijs. Nogmaals het was heerlijk. Toch moet ik zeggen dat de ingang gebruikt wordt door bezoekers van de zaal, welk zeer hinderlijk en tochtig is voor restaurant bezoekers. Vriendelijk personeel, maar na rekening te hebben gekregen was er meer dan 10 minuten geen bediening te bekennen zodat wij de afrekening op het schaaltje deponeerden en vertrokken. Slechte zaak!
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een leuk restaurant met lekkere gerechten, personeel had alles goed onder controle.
Wij vonden het ongelofelijk dat het niet drukker was.
Als we in de buurt zouden wonen, zouden we zeker vaker hier gaan eten.
Een aanrader.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een heel gezellig restaurant. Goede service. Jammer dat er op de gerechten veel sauze zit. Verder alles goed leuke locatie