Goody's

7,2
6,9
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
De ruimte oogt fris, maar niet gezellig. Ik zou er niet romantisch met mijn vriendin heen gaan. De daghap had een goede prijs/kwaliteit verhouding omdat de mixed grill wat extra's had, maar van de kaart niet. Het personeel is vriendelijk, maar nog een beetje zenuwachtig.
Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
We hebben met ca. tien personen hier een hapje gegeten. Eerst borrelen met Nachos met salsa en olijfjes. We hebben hier een hoofdgerechtje gegeten.
Ik heb gekozen voor de daghap (weekhap) mixed grill met daarbij gebakken aardappeltjes, frietjes en salade. De mixed grill was mooi gemarineerd, een stukje sparerib, kip en varkenshaas met spek eromheen met daaroverheen een klontje kruidenboter. Als garnituur eenvoudige salade, gebakken aardappeltjes en frietjes (zonder mayo).
Van alles was voldoende. Ik heb als dessert gekozen voor de Irish Coffee, daarbij een lekkere bonbon en een chocolaatje.
De eigenaar liep onverschillig rond, ik zou mijn klanten groeten, maar wie ben ik...
De bediening deed het uitstekend.
Het is een leuke plek voor eventjes een snelle hap, niet te duur (alhoewel ik de prijzen van de wijn erg duur vind...).
Ruvio2 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Als vooraf had ik een Ceasar salad besteld: de gegrilde stukjes kip heb ik niet terug gevonden en de salade dreef in een dressing met veel te veel knoflook.
De American Burger als hoofdgerecht was wat smakeloos.
De bediening was welwillend maar onervaren: ze hadden van elkaar niet door wie wanneeer bij ons iets had opgenomen en kwamen met de verkeerde rekening aanzetten.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Erg leuke bediening. We hadden een hond bij ons en dat was geen probleem. Hij kreeg zelfs een flinke bak water. We zijn hier in het verleden veel geweest. Ik vond de kwaliteit tegenvallen. Het vlees was te ver door gebakken en de bijgerechten te minimaal en niet spannend. Na de verbouwing ziet het er wel goed uit!
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Goody's is een restaurant waar wij vaak kwamen. Tijdens de zomer is het restaurant een aantal maanden dicht geweest i.v.m. een verbouwing. Het zitgedeelte is vergroot en de tiolletten zijn naar boven verplaatst. De kaart is niet gewijzig en alle hoofdgerechten zijn steakhouse georienteerd. De kaliteitsverhouding is zeer goed.
Hada005 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Tot voorheen een aardige ambianse
met fijn personeel en een goede hap.
Ik was een tevreden regelmatige gast.

Maar na gisteren is dat veranderd.
Ik ben zeer slecht ter been en bemerkte gisteren dat als ik nu na de verbouwing
naar het toilet moet, ik ' naar boven'
moet!! Maar dat kan ik niet!!

Als vaste klant ben ik echt in de kou gezet!!
Fijnproeve R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Snel een daghap rond een uur of 7 op het terras in de nog prille late avondzon. Een gegrilde botermalse entrecote met kruidenboter zelfgemaakte frites en salade. Eenvoudig maar smakelijk en voor een vriendenprijsje. Lekker glas wij erbij en helemaal tevreden. Voor herhaling vatbaar.
Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Ondanks het feit dat wij graag ook in andere, voor ons onbekende restaurants eten, is Goody's al jaren een soort van thuiskomen. Het eten is prima, de bediening heel aardig!
Een aanrader voor een avondje gezellig tafelen!
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Het eten was goed maar de bediening slecht. Er werd amper naar ons om gekeken en ondanks dat we bijna de enige gasten in het restaurant waren werd er niet geinformeerd of we nog iets wilden drinken. Personeel stond al klaar om te vertrekken een half uur voor sluitingstijd, geen gastvrije ontvangst.
Erikwol .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Ik eet vaker bij Goody's. Nooit slecht, constante kwaliteit. Geen Haute Cuisine, maar goed zonder poespas. Porties zijn ruim bemeten, de kaart heeft voor elk wat wils. Bediening is netjes.
Soms, zeker als de zaak vol zit (en dat is nogal eens zo, dus er zijn veel meer mensen die Goody's waarderen), is het wat rumoerig. Misschien iets aan de akoestiek doen? Aan het eten hoeft wat mij betreft helemaal niets te veranderen!
SDavids .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Wat je verwacht bij een steakhouse krijg je ook: een geweldig stuk vlees, prima en attente service en een prima glas wijn. Maar er is meer: de zalm verdient een pluim en zelfs de vegetarische (!) lasagna is met zorg bereid. Een aanrader dus !
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Enige weken geleden hier een bezoek gebracht ondanks enkele mindere recensies.
Het restaurant zelf ziet er druk en gezellig uit, vooral gericht op mensen tussen de 20 / 40.
De bediening was vriendelijk, snel en goed oplettend.
Degene die mij bediende was duidelijk meer ervaren als het overige jongere personeel.

Het belangrijkste, het eten, was niet slecht en niet perfect.
Gewoon "normaal" goed.
Ik had een soort van mixed grill als hoofd gerecht.
Het vlees was goed gebakken, wat medium moest zijn was medium en wat goed doorbakken moest zijn was goed doorbakken.
Erg lekkere jus de orange!

De prijs vind ik persoonlijk wat aan de hoge kant gezien het feit dat het eten er niet uit springt.
Al met al wel een leuke gezellige tent!
Packie .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Dit restaurant heb ik al een paar keer bezocht. Zowel voor prive als voor zakelijk gelegenheid.
Over algemeen zou ik dit restaurant een 6 geven.
Eten is voldoende tot goed te noemen.
Bediening is iets minder. Al 2 keer heb ik een verkeerde bestelling van mijn hoofdgerecht gehad. En dat is zonde. Want de anderen aan tafel konden gaan eten terwijl ik opnieuw moet wachten voor mijn hoofdgerecht. Wel heeft de eigenaar mijn gerecht niet afgerekend als een goed gebaar van het restaurant, maar dat is niet de bedoeling. Ben daar niet gekomen voor gratis eten. Maar juist voor een gezellig uitje met vrienden.
Wat decor betreft is het een mooie zaak met een mooi inrichting met een open keuken.