Goodies

Huidenstraat 9 1016 ER Amsterdam Nederland Kaart
31-206256122

Over het restaurant Goodies

Kom op adem en geniet van de goodies!

Dit restaurant is de perfecte spot om even op adem te komen na het winkelen in de Negen Straatjes en te genieten van lekkere kleine hapjes. Dit restaurant heet niet voor niets Goodies natuurlijk! Trakteer je familie, vrienden of je partner met hun befaamde bak tortillachips overladen met goodies. heerlijke kaas- en vleesplankjes of gezonde fruitshakes. En om niet te vergeten; wat een prettige sfeer in hartje Amsterdam, zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Goodies

Maandag 12:00 - 18:00
Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag

Stephanie N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ik heb donderdag 29 december hier gegeten met een vriendin en dit was erg naar ons zin. Gekozen voor drie gangen menu. Soep was lekker alleen naar mijn idee wat teveel olijfolie. We moesten helaas wat langer wachten op het hoofdgerecht, de burger en de aardappeltjes, maar het was het waard. Zo lekker! Het toetje was ook prima. Ik vond het een hele gezellige avond in een leuk maar knus tentje met hele vriendelijke bediening! Zij verontschuldigde zich voor het wat later opdienen van het hoofdgerecht!
Jill G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Enorm leuke plek om hapje te eten met vriendinnen of je partner. De sfeer is goed, inrichting gezellig en de bediening heel vriendelijk. De kaart is afwisselend en het eten smaakt super goed! Absolute aanrader!
Nic O.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. We waten met z'n tweeën en kozen ervoor om 6 gerechtjes te delen. Ruime porties, we konden het ondanks onze trek niet op. Bediening was wat warrig maar erg vriendelijk. Een aanrader!
Caroline1982 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Alles duurt lang en personeel weet niet wat voor eten ze serveren. Misschien iemand erbij zetten in de bediening of de bediening beter instrueren.
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk (en veel!) gegeten. Erg leuk dat je allerlei verschillende gerechten kunt proberen. Super vriendelijk personeel! Een aanrader.
diner4two .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Simpel maar erg gezellig laagdrempelig restaurantje. Smaakvol ingericht en een erg vriendelijke bediening.
Kwaliteit van het eten was goed. Het kwam snel maar niet té snel op tafel, dus wel écht vers gekookt.
keuze is reuze, ook uit bieren. Niet duur. Al met al een leuke aanrader!
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heel vriendelijk personeel, gezellige ruimte en grote keuze uit gerechten (Vlees, vis, vega), dus voor ieder wat wils. Daarnaast een leuke locatie, in de gezellige negen straatjes.
Rosanne O.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We zouden eigenlijk met de AH-bon hier eten, omdat dit vorig jaar zo goed is bevallen. Alleen is er dit jaar een selectief menu i.p.v. à la carte. Hierdoor hebben we besloten niet meer met de bon te eten en gewoon lekker van het menu te bestellen. De nacho's en het kaasplankje zijn namelijk zo enorm lekker hier! Flesje wijn erbij, helemaal top.
AB02 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
I.v.m. de AH restaurantactie hier gegeten. Hier gereserveerd vanwege een aantrekkelijk menu online, maar bij aankomst bleek dit niet het geval te zijn, dus dat was een teleurstelling. Vooraf lekker brood met hummus, aioli en tapenade. Als voorgerecht kregen we een champignonsoep die middelmatig van smaak was (i.p.v. de keuze die online genoemd werd: bruschetta of springroll met gamba/eend). Het hoofdgerecht was aan de karige kant qua portie: per persoon 1 miniburger en voor 4 personen 1 klein bakje aardappeltjes en 1 klein bakje salade, maar smaak was goed. Het dessert was een ruime portie en erg lekker. Prijs/kwaliteit verhouding is redelijk. Vegetarische opties zeer beperkt.
Jocelyn D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker ongedwongen restaurant waar we heerlijk buiten konden eten. Leuke gerechtjes die je met elkaar kan delen. De schaal Nacho's met topping was royaal voor 2 personen. Met de AH bon geen vast menu, je kiest 6 gerechten van de kaart waarvan er 3 op de rekening worden afgetrokken.
jullie .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk eten, porties zijn groot maar erg lekker! Kaasplankje is een aanrader. Heerlijke avondzon. Bediening is erg vriendelijk.
c.guyomard1984 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ben hier eerder geweest maar dit x een teleurstelling slechte bediening en de kwaliteit van het eten was ook een stuk slechter jammer
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
vriendelijke welkome sfeer, we aten buiten. Fijne tapas: een plankje met meloen en ham, vijgen met blauwe kaas en worst was heerlijk, garnalen hadden iets meer smaak mogen hebben
Maloes .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De gerechten waren erg lekker, vooral de carpaccio. Je krijgt ook best grote porties, die je makkelijk kunt delen.
Wat wel jammer was, is dat wij steeds zelf moesten vragen of we nog wat eten of drinken mochten bestellen. Bediening is zelf na de eerste bestelling niet meer langs geweest. Ook duurde het redelijk lag voordat de gerechten geserveerd werden.
LidiaSchr .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten was erg lekker. De bediening liet enkele keren op zich wachten. De ruimte was echter heel erg klein en het meubilair bestond uit houten bankjes zonder leuningen en kleine krukjes. Tegen de muur staan wel banken met een leuning en een kussen, maar ook daar was de ruimte erg beperkt. Het eten kon amper op de kleine tafeltjes staan. Dus het eten prima, bediening kon beter, maar de ruimte was zeer beperkt. Als je lekker wilt zitten bij je dinertje moet je hier niet naartoe gaan.
esther460 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk gegeten, supervriendelijke en lieve bediening en de entourage was top. Mijn favoriet was de Dimsum, van mijn disgenoot de minihamburger met pancetta en truffelmayonaise. Aan het eind van de dag lekker buiten gezeten; winkels waren aan het sluiten, het werd steeds rustiger, met nog een heerlijke avondzon.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
De sfeer bij Goodies is erg ontspannen. Wij maakten gebruik van de AH actie en konden van de hele kaart kiezen. Lekker op je gemak kleine gerechtjes bestellen en delen. De mini hamburger met pancetta en truffelmayo is echt een aanrader ! De bediening is vriendelijk en speelt heel goed in op de wensen van clienten. Zo hebben we heerlijk het eten afgesloten met een koffie Affogato.
lsvdm .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij zijn met z'n tweeën gaan eten bij Goodies. De inrichting was gezellig en warm. De tafels zijn smal waardoor je dichtbij elkaar zit, voor ons was dat geen probleem. Wij kregen eerst drie bruschetta's (eentje met mozzarella/tomaat/basilicum, eentje met zalm/zongedroogde tomaatjes/roomkaas, eentje met rosbief/rucola/pesto/parmezaan), een potje met kleine knoflook garnalen, boerenbrood en een springroll met Pekingeend. De garnalen waren een beetje flauw en hadden weinig smaak. Het meisje dat onze tafel bediende heeft de garnalen meteen teruggestuurd waarna wij ze opnieuw kregen en ze dit keer wel verrukkelijk waren. Bij de springroll zit een zoete ketjap manis saus, deze is prima maar bij de eend verwacht je eerder een soort zoete honingsaus. Vervolgens kregen we twee kleine hamburgertjes (eentje met gehakt/cheddar kaas/wiskeysaus en eentje met courgette/gehakt/dragonmayonaise) en twee lamskoteletten. De burgertjes waren heerlijk, de lamskoteletten hadden iets korter gebakken mogen worden. Al met al hebben we prima gegeten en gedronken voor 20€ per persoon. Als je hier zonder de actie zou eten is dit waarschijnlijk wel een wat prijziger restaurant. De gerechtjes waren in tapasformaten, maar we hadden er meer dan genoeg aan! Je moet er minimaal zes bestellen en Goodies neemt er drie voor zijn rekening. Goodies zit bij de 9 straatjes, dus lekker centraal. De bediening is trouwens ook erg vriendelijk en relaxt.
m.tijmensen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Intieme gezellige amiance, vriendelijke bediening. Met de AH actie daar gegeten, mochten 3 willekeurige gerechten kiezen van de kaart, waarvan de helft dan gratis.
Corry K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We waren hier met de AH actie maar omdat we maar 2 gerechtjes konden eten (zo vol zaten we daarvan) hebben we die niet kunnen gebruiken. Niet erg. De tortillachips waren ERG lekker en de meloen met ham eveneens.
We gaan hier zeker nog eens terugkomen. Hele leuke en vriendelijke bediening.
Aanrader wat ons betreft.