Good Lucky

Vaerhorst 2A 3085 HS Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Good Lucky

Marjalevering .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Na een aantal jaar niet meer bij Good Lucky te zijn geweest omdat we hem een aantal jaar geleden gewoon slecht vonden worden, vandaag daar weer eens een keer eten gehaald. Dit omdat die Chinees waar we altijd eten halen op maandag dicht is.
Dit was dan ook gelijk de laatste keer. Het eten was enorm smakeloos, en dat betrof alles, zowel de loempia's, de nassi, en de pindasaus. Het eten was zelfs met sambal niet op smaak te krijgen. Loempia, was een waterige massa van de thaughe met grote vieze hompen witte kip, waar totaal geen kruid aan te pas was gekomen! In de nassi zat een stuk bot!! Nog nooit zo vies Chinees gegeten. Nooit meer Good Lucky, voor ons was het Bad Lucky!!
Bastiaan W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Superlekkere afhaalchinees met uitgebreide kaart. Ik heb 'm inmiddels met 5 anderen vergeleken, maar ze blijven met afstand de lekkerste babi pangang maken.
Helaas geen pinautomaat, maar je kunt geld aan de overkant van de straat uit de muur trekken.
Eenvoudig zaakje verder, grote gouden maneki-neko (gelukskat) in de etalage, witte tegeltjes en horecablaadjes op de leestafel.
Besteproef .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
beste afhaalzaak in Rotterdam . De zaak bestaat al heel lang . Babi pangang en babi pangang spek haal ik iedere week bij hun . Hmmm...Snel klaar gemaakt echte een aanrader