Good Fortune

Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 23:30

• Af te huren
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Prima service, lekker eten. Veel keuze, de bediening gaf goede suggesties. Kleine drankkaart, maar daardoor ook wel weer overzichtelijk. Echt een prima restaurantje, maar ten opzichte van de andere op de zeedijk springt deze er niet uit.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Een van de vele gelegenheden op de Zeedijk om Chinees te eten. De kwaliteit van de geserveerde gerechten is goed. De bediening vriendelijk en attent. Het decor oogt netjes. Wij komen regelmatig bij een van de op de Zeedijk gevestigde restaurant. Je komt omdat de kwaliteit van de gerechten goed is en dat tegen een betaalbare prijs. Wat ons betreft heeft Good Fortune aan al onze verwachtingen invulling gegeven.
Iris0203 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Samen met mijn vriend gegeten in het restaurant. Eerst heel rustig daarna volle bak. DimSum besteld waren erg smakelijk. Hierna hadden we nog wel honger en hebben we een maaltijd gedeeld. Hier deed de bediening niet moeilijk over. De drankjes kosten 1,50 voor fris. Na ons eten bestelde we nog chinese thee. Lieve mensen. De uitstraling van het restaurant is wat leeg maar het gaat uiteraard om het eten
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
wij hebben hier voor 7 euro per persoon gegeten, we hadden allebei een heerlijke kippensoep, ik had daarna kip met nasi, mijn dochter varkensvlees met heel veel witte rijst. De chili die op tafel staat deed ik erbij, maar dat was echt heel erg heet ! de service was heel snel, want mijn dochter had haar soep nog niet op of haar rijst stond al klaar. Voor 7 euro hebben we heerlijk gegeten, buikjes zaten goed vol. De cola was ook maar 1,50 euro per glas, dat zie je niet veel meer..
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2013
Je krijgt hier waar voor je geld, gisteren hier met klasgenoten gegeten. Vooraf een wontonsoep en een pittige soep (geen idee hoe deze heette). Erg smakelijk. Daarna hadden we drie verschillende hoofdgerechten; de kip kerrie schotel, gegrild varkensvlees en ikzelf had gemixte groenten met nasi. Alles smaakte zoals het zou moeten smaken bij een aziatisch restaurant. Wat mij betreft een aanrader! Qua decor is het een simpel restaurant, de bediening is aardig en vriendelijk, jammer is alleen dat ik mijn bord nog niet op had en de borden naast mij zonder pardon al werden weggehaald. Dit gaf het gevoel dat ik moest opschieten, wat minder prettig is als je rustig uit eten gaat.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
We hebben hier gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen, de Peking Eend was lekker, er leek niet echt saus bij te zitten, maar de rijst smaakte echt niet droog.
Bij de kip met champignons had ook wat meer bijv. ui mogen zitten, de menu's kwamen wat kaal over.
De menukaart was alleen in het engels, de kinderen konden hierdoor niet zelf lezen wat ze wilden eten.
HilverProever .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Wij eten hier regelmatig even snel voordat we naar de film of een feestje gaan. De eigenaresse kent ons inmiddels en is altijd vlot en vriendelijk. Het eten is keurig geprijsd en voor dat geld krijg je voldoende en prima eten. Ik denk wel dat je sommige dingen gewoon niet moet bestellen, maar dat is altijd zo in dit soort restaurants.
Bac .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Voor de eerste keer bij Good Fortune gegeten. We hadden wel zin in dim sum en Good Fortune leek in dim sum gespecialiseerd te zijn. Wat een teleurstelling. Het aanbod van dimsum was vrij beperkt. De kwaliteit is heel matig. We hadden chinese dumpling, peking eend (geserveerd met pannekoek), gefrituurde prawn dumplings, hongkong soep en roerbak chinese groente. Voor de eerste 4 gerechten hadden we de kleine portie besteld. De prawn dumpling kwam met een standaard nederlands chinees geleiachtig zoet zure saus. De chinese groente was echt zout. De pannekoekvellen voor de peking eend waren uitgedroogd. De soep smaakte ok met iets te veel maïzena er in (vrij dik en draadtrekkend; vrij onaantrekkelijk). Ondanks dat wij kleine porties bestelden, alles bij elkaar (inclusief een biertje en een frisdrank) was het rond €40! Duur voor die kwaliteit!
De service was prima. De decor is verouderd en je komt hier niet voor de ambiance. Gezien de prijskwaliteit verhouding komen we hier nooit meer terug.