Goo Li Zeng

Nieuwstraat 77 4501 BC Oostburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Goo Li Zeng

Bourgondier- .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Koreaanse barbecue. Het concept wordt fijn uitgelegd en daarna krijg je voor €30,50 pp meer dan je op kan! (En ze bieden nog extra aanvullingen aan!). Je krijgt een voorafje van het huis maar de portie is zeker als die van een voorgerecht.
Je moet het dan nog wel zelf bereiden, dus ben je geen ster in te weten of iets gaar is dan is dit niet voor jou.
De achtergrond muziek is fijn, je hoort het nauwelijks maar is aanwezig tijdens stiltes. Het is gewoon een fijn restaurant. Enige nadeel is misschien dat de porties (veel) te groot zijn.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Heerlijk gegeten, een lekker bbq menu! Van voorgerecht tot toet volledig verzorgd echt super!! Zeer zeker een aanrader! Een dikke 10....
Fvdmeer .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wij hadden gekozen voor de woktafel, maar je kunt hier ook a la carte eten. De kwaliteit van het eten is uitstekend, evenals de bediening. Zeer klantvriendelijk en betrokken. Absoluut voor herhaling vatbaar wat ons betreft.
Angie1988 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Ik heb inmiddels al een keer of vier bij Goo Li Zeng gegeten. De gastvrouw is losjes en toch zeer attent, het ontbreekt je als gast hier echt aan niets! De grill is een echte belevenis en bovendien zeer mager, hoewel je kunt eten in overvloed, want alles wat je lekker vindt kan worden bijbesteld, maar ook de gerechten van de kaart zijn zeer aan te bevelen. Ik ga speciaal voor de amuse, de sfeer en de gastvrijheid telkens weer terug en heb ook familie en vrienden al enthousiast gemaakt!
Liefhebberr .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Voor het eerst bij een koreaaans restaurant gegeten. Het bereiden van het vlees op een hete plaat is leuke bezigheid. Stukken vlees goede kwaliteit en geheel kan je zelf kruiden, naar eigen smaak. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Familie van eigenaar in bijgebouw aanwezig. Prijs/kwaliteit zeker goed te noemen. Leuk restaurant voor Oostburg
Tanja M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Wij werden zeer hartelijk ontvangen door de bediening. Er werd ons aangeboden om kimono aan te trekken - en dat konden we natuurlijk niet afslaan.

De gastvrouw kwam regelmatig langs om te vragen of er alles naar wens was. Die zaterdagavond waren de meeste tafels bezet, dus vooraf reserveren is geen slecht idee.

Wij kozen ook voor Koreaanse grill. Als voorafje kregen we twee gefrituurde hapjes (vis en groente). Vervolgens serveerde men porties vlees, vis, coquilles en groente, natuurlijk meeste was Koreaans gekruid. En natuurlijk moeten we ook niet sausjes vergeten. Alles was afgestemd op twee personen, maar zelfs dan was het alsnog (uiteindelijk) te veel voor ons.
Wat ook kan: ze bieden het aan om restjes mee te geven in een "doggy bag".

Tenslotte heb ik een lekker lychee ijs gegeten. En bij de koffie serveren ze ook een schatkistje met allerlei zoetigheid.

Tip: Lychee wijn (zeer zoet, maar heerlijk tijdens het grillen!)

Mijn complimenten voor de gastvrouw! Wij komen zeker weer eens terug!
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
We werden hartelijk ontvangen door de sprankelende gastvrouw, die alle tafeltjes perfect in het oog hield. We kozen voor Koreaanse grill. Vooraf kregen we 2 verrukkelijke gefrituurde hapjes van het huis. Vervolgens werd onze tafel vol gezet met heel veel perfect vlees, vis en gamba's die we konden bereiden op de ingebouwde grill. Heerlijk én vriendelijk voor de lijn! Als afsluiting een lekker ijsje en bij de koffie werd een schaaltje met allerlei zoetigheden geserveerd. Prima kwaliteit, voor zo'n € 40 p.p. Als we nog eens in Zeeuws Vlaanderen zijn, komen we zéker terug! Voor het heerlijke eten en de perfecte gastvrouw.