Gonzales

Zaterdag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gonzales werkt met een buffet systeem. Je kunt rauw vlees of vis pakken en dat meenemen naar je tafel. Bij elke tafel zit een barbecue, hier kun je zelf jouw voedsel klaarmaken. Dit is een origineel idee en zeker leuk om een keer te doen. Stokbrood en frieten worden afgeleverd aan je tafel, en kosten niets extra. De bediening is zeer vriendelijk en vlot. Het heeft zeker wel iets om aan een tafelbarbecue je eigen eten te prepareren. Toch zorgt dit er wel voor dat je steeds kleine beetjes consumeert waar je langer op moet wachten. Neem de tijd, je kunt immers toch onbeperkt eten.
Caja V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Leuk concept! Een soepje en stokbrood met kruidenboter vooraf. Daarna loop je lang een vlees/vis buffet en kies je wat je aan je spies wilt rijgen. Daarna lekker BBQ-en aan je tafel. Het vlees is heerlijk en het personeel heel vriendelijk. Er is veel oog voor het bijvullen van drinken brood en patat. De sfeer is prettig Ook heeft dit restaurant een mooie tuin waar je je dessert kunt nuttigen, uitbuiken of roken. Ik heb een topavond gehad en zal zeker nog eens terugkomen
Beste Caja. Bedankt voor je leuke recensie. Graag tot ziens.
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Gezellig BBQ-concept, de kinderen vonden het heel leuk om zelf hun vlees te mogen grillen, wel oppassen voor de vingertjes. Er is genoeg keuze en de bediening is vriendelijk en snel. Alle bakken van het lopend buffet worden steeds goed bijgevuld dus je komt hier niets te kort. Aan het einde valt de rekening dan ook nog eens reuze mee. Top!
Zenoemenmemar .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Hartelijk ontvangen in dit restaurant. We kregen een duidelijke en rustige uitleg over het gebruik van de bbq en gerechten. Het vlees is erg lekker; ook de vis is een aanrader! Voor ieder wat wils. Bediening is vlot en heeft oog voor de klant. Wij komen graag nog eens terug!
Annamh .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Als je ervan houdt om niet in 1 keer een hele maaltijd te eten maar gezellig te zitten en steeds een beetje te eten is dit een erg leuk restaurant. Je bakt het vlees zelf en kunt dus ook zelf kiezen hoe snel het gaat. Het vlees is erg lekker en wordt ook goed bijgevuld. De salades zijn een goede aanvulling. Wij komen zeker nog eens terug.
Aartje1 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
We zijn verschillende keren te gast geweest bij Gonzales in Ede.
Het is een leuk bbq restaurant, uitgebreid assortiment en van goede kwaliteit.
Wij hebben een dinerkaart maar als die gebruikt wordt is het personeel iets minder vriendelijk?? Wat daar de reden van is dat is ons niet duidelijk
Caroline N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Restaurant met een leuk barbecue concept met het principe all you can eat. Groot aanbod aan vlees, vis en groenten wat je heel hygiënisch aan een prikker op de barbecue legt zonder rooster.
Pas op dat je jezelf niet meteen vol eet aan het vele stokbrood wat je meteen in een grote hoeveelheid op tafel krijgt!
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Het concept van dit restaurant is heel eenvoudig: voor een vaste prijs eten wat je wilt. Je moet het eten echter wel zelf bereiden op de barbecues die in de tafels zitten gemonteerd.
Als de gerechten dus niet goed bereid zijn, ben je hier zelf verantwoordelijk voor.
Naast de gerechten die je zelf moet bereiden, is er ook nog een beperkte keuze uit wat soepen en salades.
Door het afzuigsysteem boven elke gasbarbecue zijn er voor een dergelijk restaurant opvallend weinig bakgeuren aanwezig.
De ingredienten die geboden worden zijn van een goede kwaliteit en de bediening is erg vriendelijk.
Nadat je klaar bent met kokkerellen, kan er gekozen worden uit een nagerecht van de degelijke dessertkaart.
Als je even door de wat kil aandoende inrichting heen kijkt is dit een plek waar je laagdrempelig gezellig een hapje kunt eten.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
We hebben met een teamuitje heel lekker buiten gebarbecued. Veel soorten sausjes, vis, vlees, salade en ander lekkers. Na hebben we een chocolade fondue gekozen. Alles was netjes verzorgd en de bediening was gewoon, vriendelijk. Niet opvallend, maar prima. Tip: Barbecue garnalen in het vispannetje! Jammmm