Gonzales Barbeque Restaurant

Verlengde Arnhemseweg 99 6718 SM Ede Nederland Kaart

Over het restaurant Gonzales Barbeque Restaurant

Bij Restaurant Gonzales heeft iedere tafel een eigen barbecue. Kies van het buffet je favoriete vlees- of vissoorten, rijg de stukken aan de spies en aan de slag! Leuk voor de hele familie. Ook zijn er volop vitaminen aanwezig in de saladebar. Maar wat is een barbecue zonder stokbrood? Daar komt de bediening al aan, zij serveren stokbrood met kruidenboter en knapperige frietjes aan tafel. Laat wel wat ruimte over voor het dessert, want dat wil je niet missen.

Meer informatie over restaurant Gonzales Barbeque Restaurant

Helaas niet bereikbaar per openbaar vervoer

Maandag en dinsdag op aanvraag vanaf 25 personen
Woensdag t/m vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag 17:00 - 00.00

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, en prima bediening.
Al met al een plek om terug te komen!!
E R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk mals vlees !!!!!!!
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zaterdagavond met z'n tweetjes bij Gonzales geweest omdat het restaurant dat we eerst op het oog hadden volledig bleek volgeboekt. Een goede keuze want we hebben hier prima gegeten. Er is ruime keuze uit verschillende salades, gemarineerd vlees en drie soorten vis en garnalen. De keuze uit de daarbij begeleidende sauzen is minstens zo groot. Op tafel worden goed gekruide frietjes geserveerd. Ons aperitiefje was men in eerste instantie vergeten maar werd later nog gebracht. De sfeer was goed, eten prima en bediening aardig. Alleen de temperatuur... wij zaten in het achterste deel, tussen twee familie groepen in. Dit is op een zomerse dag niet aan te raden, als de keuze er is vraag dan om een plek in het linkerdeel van het restaurant waar de deuren open staan. Wij hadden het erg warm, al snel te warm, waardoor we niet uitgebreid/lang blijven zitten
Rudy H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goed gegeten, goed bediend. Jammer dat er te weinig rader 0% was op een warme zomerdag aan het begin van het weekend. Verder prima!
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Was goed te eten, bedienig keurige en vriendelijke mensen. Zeker de moeite waard om te gaan eten.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten komen zeker nog is terug
Dries B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Uitstekend gegeten
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Veel keus aan vlees/vis en een heerlijke saladebar!
Vandaag de moeders een gratis ijsje, top!
Tiny K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Genoten van het eten, je kan zoveel eten als je wilt, heel veel keuze. Snelle bediening, een restaurant om nog eens terug te komen.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug. Een echte aanrader
G.J. G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
gezellig restaurant, met 8 personen aan één tafel. goede uitleg hoe de werkwijze. en ze hebben goed bier van de tap.
E S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Lekker, gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!!!
Marilena E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellig restaurant. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Makkelijk online te reserveren , en heerlijk gegeten!!
Leuk concept, een aanrader!!
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Blijft een tof concept, gewoon zelf je eten bereiden aan tafel. Heerlijk gegeten.. We misten wel wat rundvlees in het keuze buffet (namelijk maar 1 soort)
En misschien handig om een extra bordje toe te voegen om je salade op de te doen. Je hebt een soepkommetje (waar je heerlijke soep uit kan eten) een vlees bordje en je gewone bord. Echter met salade halen en het vervolgens eten op een bord met sappen van je vlees is niet erg comfortabel. Verder echt top weer. En het huisgemaakte drankje is overheerlijk
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
BBQ Restaurant gelegen aan mooi natuurgebied. Lekker eten en vriendelijke bediening. Producten waren vers en goed verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellige sfeer en goede kwaliteit van het eten. Vlees, vis en een zeer uitgebreide saladebar. De service was ook goed. Aan te raden, vooral als je graag veel eet (ik zit zo vol bij barbecueën).
Wouter N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuk concept, een aanrader !
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gonzales werkt met een buffet systeem. Je kunt rauw vlees of vis pakken en dat meenemen naar je tafel. Bij elke tafel zit een barbecue, hier kun je zelf jouw voedsel klaarmaken. Dit is een origineel idee en zeker leuk om een keer te doen. Stokbrood en frieten worden afgeleverd aan je tafel, en kosten niets extra. De bediening is zeer vriendelijk en vlot. Het heeft zeker wel iets om aan een tafelbarbecue je eigen eten te prepareren. Toch zorgt dit er wel voor dat je steeds kleine beetjes consumeert waar je langer op moet wachten. Neem de tijd, je kunt immers toch onbeperkt eten.
Caja V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Leuk concept! Een soepje en stokbrood met kruidenboter vooraf. Daarna loop je lang een vlees/vis buffet en kies je wat je aan je spies wilt rijgen. Daarna lekker BBQ-en aan je tafel. Het vlees is heerlijk en het personeel heel vriendelijk. Er is veel oog voor het bijvullen van drinken brood en patat. De sfeer is prettig Ook heeft dit restaurant een mooie tuin waar je je dessert kunt nuttigen, uitbuiken of roken. Ik heb een topavond gehad en zal zeker nog eens terugkomen
Beste Caja. Bedankt voor je leuke recensie. Graag tot ziens.