Gollem's Proeflokaal

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
YvonneSegers .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Pubquiz, supergezellig. Eten was heerlijk, vooral de geitenkaassalade; met ontbijtkoek, niet voor de hand liggend, maar verrassend lekker, topchef kwaliteit! Ook lekker garnalenkroketje en de kaasfondue is altijd goed bij Gollem. De bediening is attent en vriendelijk, zoals het hoort.
Ajr .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Op maandag voor de pubquiz hier de quizhap gegeten, was kipsate met friet. Lekkere dikke frieten. De sate was mals en sappig, satesaus misschien iets te overdadig. Vond het erg goede prijs kwaliteit verhouding! Keuze uit veel heerlijke biertjes, gezellige tent!
Jan-Willem D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Een (h)eerlijk biercafé waar je ook lekker en prima kunt eten. Vlaamse keuken, Vlaamse gezelligheid. Wij bestelden een kaas- en worstplankje en dat is schitterend! Een enorme plank met veel kaas en worst en heel lekker van smaak. Ook de eigen frieten zijn niet te versmaden! Een aanrader. Heel gezellig en goed. En dan heb ik het nog niet gehad over de lekkere bieren die zij hebben!
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Ondanks reservering moesten we 20 minuten wachten op een tafel. Gelukkig was het meisje in de bediening erg aardig en zagen we later op de bon dat het eerste rondje speciaalbier was geschrapt. We aten met z'n tweeën de lekkere kaasfondue. De bijgerechten vielen echter tegen: voldoende rauwe groenten maar veel te weinig brood en geen vlees. We hadden de helft van de kaas over in eerste instantie! Misschien wat rauwe vleeswaren er bij? Mag dan ook best iets duurder zijn. Uiteindelijk maar een vleesplank er bij besteld, lekker!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
Op maandag avond voor de pubquiz (2e =)), de quizhap gegeten. Dit was deze keer een spruitjes stampot met slavink en champignonsaus. Simpel maar erg lekker. De portie was ruim voldoende en de prijs was goed. Het personeel is erg vriendelijk en de ambiance is erg prettig. Ben hier alleen tijdens quizavonden geweest en dan is het er altijd helemaal vol en dus erg gezellig.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Gegeten in Gollem voorafgaand aan een concert. Eten met een deadline zit niet altijd even rustig, ook nu niet. Maar Gollem heeft zijn belofte waar gemaakt, we waren op tijd. Voorgerecht en hoofdgerecht. En ze waren allebei gewoon erg goed. Wel wat zware smaken maar dat mag je van mij verwachten in een bierenspecialiteit-kroeg. Het eten combineert prima met een lekker speciaal bier. Het is daarnaast een echt kroeg, mooie aankleding, lekker gezellig druk (het was een vrijdagavond). De bediening was attent en alert, voor zover de tijd dat toeliet. Ze waren onderbezet. Maar ondanks dat bleven ze vriendelijk. Wat mij betreft een aanrader als je een eenvoudig maar sfeervol een echt kroegmaaltijd in een kroeg wilt.
boelli .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Ik heb een top avond gehad bij Gollem's proeflokaal. In de eerste instantie een kijkje gaan nemen voor de Belgische bieren, waar ze echt ongelofelijk veel van hebben, en uiteindelijk een hapje gegeten. Wat mij en mijn tafelgenoot betreft zijn de biefstuk en de hamburger een absolute aanrader en in combi met een paar Belgische bieren gingen wij erg tevreden naar huis. wij komen zeker terug
Aniek Test Reservering V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Met een kaasplank (enorm) en met een paar heerlijke biertjes op het terras is het hier heerlijk vertoeven! Vriendelijke en behulpzaam personeel trouwens!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Blijkbaar word mijn kritiek over goedkope papieren servetjes hier en daar opgepakt. Het was dan ook een aangename binnenkomer om een wat betere kwaliteit servetten hier aan te treffen. De bieren waren ook heerlijk en de bediening was ondanks de drukte toch bereidt de nodige uitleg te geven. De Hamburger met een grote bol wit brood was machtig en een mengelmoes van ingrediënten liet dan ook niet echt een smaak van een van de gebruikte ingrediënten naar boven komen. De sfeer is aangenaam bruin-café achtig en lekker met z'n allen gezellig tafeltje aan tafeltje. Ik en mijn medegast hadden een dag met redelijk goed weer getroffen en zo konden we van een eerste biertje op het buiten-terras genieten.Ik heb dit adres maar in mijn digitale agenda gezet voor een herhaling.
Ireen V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
over het algemeen prima eten, super bediening, alleen laat ik de "ceasar salade"de volgende keer gaan. al ben ik niet van plan om nog een keer te gaan. de "salade" was slechts ijsberg-sla, gekookt ei, ansjovis en spek ,heel erg slecht en dat voor 13.50! nee das geen zuivere koffie, ze booden me wel een drankje van het huis aan, maar ik had liever die "salade"niet op de rekening gezien.
verder was alles prima, geen super aanrader, maar ja het is een eet-cafe.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Het eten is prima in orde, en behoorlijk veel. De daghap of quizhap waren ook lekker voor een kleine prijs. Je wordt redelijk snel geholpen al is het soms wat chaotisch. Op zich zou er wel wat meer ruimte mogen zijn tussen de tafeltjes. Verder is het vaak gezellig druk en heb je een hoop erg goede bieren die vaak ook weer worden verwerkt in het eten.
M1992 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Vorige week bij Gollem's gegeten. Eten was er erg lekker en veel. Bediening deed hun best maar doordat het niet zo druk was waren ze ook veel met andere dingen bezig. Minpuntje voor mij was dat ze katten hadden, en een van deze twee katten de hele tijd om ons tafeltje heen bleef draaien, vooral toen we ons vlees kregen. De kat bleef maar loerend ernaar kijken, dit vond ik niet echt fijn en deze werd niet weggehaald toen de bediening dit opmerkte. Maar al met al een goede plek om lekker te eten voor niet zoveel geld! Een aanrader dus!