Gollem's Proeflokaal

• Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Gollem's Proeflokaal

Ron H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellig bierrestaurant met veel bieren. Prima eten en aardige medewerkers.
Persoonlijk vond ik de gehorigheid een nadeel. Een gesprek volgen aan tafel was niet altijd even gemakkelijk.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezellige plek met goed geprijsd en lekker eten. Veel keuze uit biertjes en ook goede adviezen! Het kan hier wel vrij rumoerig zijn door de drukte, dus daar moet je van houden.
Dave C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Leuke plek om te eten als je van een lekker biertje erbij houdt! Vriendelijke service, hamburger was om te smullen. Zeker een aanrader dus!
Bjarno V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Al heel vaak in Gollem geweest, blijft een mooie tent. Veel lawaai, veel bier, veel bruin en het eten was beter dan vorige keer. Prima dus.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Bij Gollem heerlijke biertjes drinken een een stoofpotje met patat eten. Precies goed, altijd lekker en gezellig. Vaak wel erg druk (eten en drinken is gecombineerd) waardoor je soms even moet wachten. Ruime keuze tap en fles, je kunt je lol er op. Eigen brouw is ook heerlijk.
Ties R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk eten in combinatie met de ruime keuze aan biertjes. Een echte aanrader. De broodplank met kaas is een absolute aanrader net als de steak en het stoofpotje. De hoofdgerechten zijn wel wat prijzig voor de kwaliteit maar het is prima. Ik kom zeker terug.
Siobhan D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Altijd gezellig bij Gollem. Heerlijke mosselen en frites gegegen. En natuurlijk, bijzondere bieren gedronken. Het was erg druk maar de bediening is altijd attent en vriendelijk.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gezellig prima gegeten
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Wij vonden het een erg hippe tent met heel leuk personeel. De service was vlot en goed. Eten was heel lekker. Enige minpuntje was dat het behoorlijk druk en rumoerig was, maar daar is weinig aan te doen.
Bauke F.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Altijd weer lekker en gezellig. Goed eten voor een eetcafé en lekkere bijpassende biertjes. Te druk op maandag wegens pubquiz
Ester1982 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke avond gehad, ruime keuze uit speciaalbier. Lekker gegeten, ik had de hamburger en mijn vriend het stoofpotje, erg lekker! Vriendelijke bediening! Live muziek, echt een aanrader!
Xkimm .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Super druk eet cafe / bier proef lokaal. heerlijk patatje stoof gegeten met salade (zou er liever wat gestoofde of gegrilde groentes bij zien, broccoli bv). Vriendelijke en vlotte service. Voor herhaling vatbaar
Sietske T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker gegeten met passende Belgische speciaal biertjes. Hele vriendelijke bediening en een leuke sfeer. Een top avondje!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was weer top bij Gollem. Fantastische bieren met een geweldige bediening. Voor een avondje bieren icm een in de roomboter gebakken malse biefstuk is het nog steeds een aanrader.
vdloos10 S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Prima eetcafe. Gezellige sfeer, leuke pubquiz op maandag.................................................................................................
D-vid D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voor de twede keer hier gegeten. De kwaliteit van de gerechten en de keuze van het bier zijn uitstekend. We werden verder ook goed geholpen. Reserveren is echter wel verplicht anders heb je geen plaats. Gelukkig barst het hier niet van de toeristen.
sebthoack .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Boven op dat bijna alles prima was (tafelreservering wel doorgekomen maar niet gereserveerd, wel snel opgelost) ook nog Live jazz. Stoverij is aanrader!
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wat een leuk bier cafe, ondanks de drukte was het personeel zeer attent. Adviseerde goed, over de smaken vd biertjes ook qua hoeveelheden eten. Heerlijke biertjes op de tap! Inpandige rookruimte met goede afzuiging.
Wij komen zeker terug
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met een grote groep gegeten (en gedronken) bij Gollem's Proeflokaal. Het is een klein eetcafé met een grote selectie aan bieren en vriendelijke bediening.
Ik had gekozen voor de rib-eye, welke goed smaakte alleen de saus was veel te zout. Erg jammer. Als dessert gingen velen van ons voor de chocoladetaart, deze was helaas ook niet om over naar huis te schrijven. Er miste simpelweg de smaak van chocolade.
Kortom een beetje teleurstellend eten, maar zeker een gezellig eetcafé.
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Reserveren ging snel zelfs vanuit het buitenland. Tafel voor 6 personen was prima, vlotte en attente bediening, heerlijk eten en heerlijke bieten. Gezellig café!