Golfclub Dirkshorn

Groenvelderweg 3 1746 EE Dirkshorn Nederland Kaart

Over het restaurant Golfclub Dirkshorn

In het restaurant van Golfbaan Dirkshorn staan medewerkers dagelijks klaar om de golfspelers en hun gasten te verwelkomen. Bij lekker weer is een lunch buiten op het terras aan te raden, waar je volledig kunt ontspanning en uitzicht hebt op de velden van de golfbaan. Maar ook binnen in de loungehoek met open haard is het genieten. Wil je wat meer privacy, dan zijn er twee aparte ruimtes beschikbaar voor leden en gasten om te vergaderen, een feest te geven of met een select gezelschap te dineren. De menukaart biedt voor ieder wat wils, waarbij ook aan de vegetariërs is gedacht. Het wisselende dagmenu zal je elke keer weer verassen. Wil je ook eens de unieke golfsfeer ervaren? Kom eens gezellig langs!

Meer informatie over restaurant Golfclub Dirkshorn