Golfcenter Seve

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
FloorvanTongen .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Afgelopen zondagavond heerlijk en gezellig gegeten bij Golfcenter Seve, na een lange periode niet te zijn geweest toch maar weer een keertje geprobeerd. Wij werden heel hartelijk ontvangen door een dame bij de receptie die ons vervolgens naar het restaurant begeleide, de ober begroeten ons met een warm welkom evenals de barman. De ober gaf ons (volgens hem) de mooiste tafel van het restaurant en het was inderdaad een mooie ronde tafel in het midden van de serre (één van de laatste tafeltjes). Het restaurant was zo goed als vol! Voordat wij de dinerkaart kregen, kregen wij eerst een wijnkaart te zien. Wij kozen een mooie Franse wijn. Als voorgerecht namen wij twee gerechtjes ‘to share’ zoals dit op de kaart staat. Als hoofdgerecht deelden wij de paella. Deze was werkelijk voortreffelijk, nog nooit eerder zo’n lekkere paella gegeten!!! Wat het nog lekkerder maakte was dat de ober onze borden opschepten vanuit de pan. Uiteraard konden wij de dessertkaart niet afslaan. Wederom gingen wij voor het ‘sharen’, wij kozen voor het rode fruit met een crème van vanille. De ober raden ons daarbij een Italiaanse dessertwijn aan, deze was heerlijk. Omdat het dessert iets wat op zich liet wachten hadden wij ons glas al op voordat wij aan het dessert konden beginnen. De ober heeft toen alleraardigst uit zichzelf onze glazen nog voor de helft aangevuld met dessertwijn! Er hing een geweldige sfeer in het restaurant, de muziek was goed, de ober vloog van hot naar her en maakte met iedereen grappen en een grollen. Wij hebben een hele fijne zondagavond gehad.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ontzettend lekkere lunch gehad hier. Gamba's pil pil, calamari, ham van 5J en fantastische ganzelever. Daarna nog de ribs (zonder botjes) en zalm met honing. Heerlijk in de zon op het terras. De bediening was werkelijk voortreffelijk... Ga hier zeker vaker eten!
Ard H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Mooie locatie met de fairway bij de hand. Eten is goed en als je hier rood vlees besteld, is het ook mooi rood van binnen. Altijd smaakvol, wel wat weinig gedaan aan de site dish. Meestal bestel ik er gegrilde groente extra bij. Wijnen zijn smaakvol en genoeg keuze. De tiramisu is een leuke variatie van het origineel. Bediening is gemiddeld altijd goed.
En gratis parkeren natuurlijk met altijd plek
Veldea .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Het was erg leuk om bij het Golfcenter te gaan lunchen met ons gezelschap. Zo vaak langs gekomen of vanuit SFG gezien. De service was fantastisch evenals het eten. Waar ik letterlijk en figuurlijk (van verbazing) van omviel: op het terras, half gesloten, werd gerookt: op bijna iedere tafel als schoorstenen. Heel jammer.
Jansy .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wij hebben het eten gecombineerd met 9 holes rondje, en het was fantastisch. Bediening was top! De locatie is erg bijzonder! We komen hier zeker terug!
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We hebben een heel gezellige avond doorgebracht in het restaurant van Golfcenter Seve. Hoewel we zelf geen golf spelen, wilden we er toch eens gaan eten omdat we er vlakbij wonen. We aten vis en pasta en deze waren beide voortreffelijk. Omdat ik zelf liever geen room eet, kon de roomsaus van de pasta vervangen worden door tomatensaus en dat leverde een zeer smakelijk gerecht op. Vooraf kregen we een broodplankje van het huis met lekker vers brood, smeersels en olijven. Na het nagerecht kregen we ook nog een kop thee/koffie van het huis aangeboden. De ober was attent en allervriendelijkst. Echt een aanrader dit restaurant. Als enige tip zou ik zeggen: schenk ook gratis water.
Ilsevanderkaaden .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Vorige week gegeten bij Golfcenter Seve. Unieke locatie en een ongedwongen sfeer. De nieuwe kaart is een echte verbetering. Goede plek om eens lekker te eten en een balletje te slaan!