Golfbaan Naarderbos

IJsselmeerweg 100 1411 DL Naarden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golfbaan Naarderbos

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 07:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hebben hier gegeten tijdens een benefietevenement voor warchild.
Wij aten echter gewoon van de kaart, daarom was er in het begin weinig aandacht voor ons. Bediening was erg druk met de vele andere gasten.
Dat werd wel snel opgevangen door de gerant.
Het eten was goed, veel gerechten huisgemaakt.
Zoals friet en sauzen. Geen hoogstaande keuken, maar wel eerlijk, lekker voedsel
Decor een beetje kaal naar mijn smaak.
Wel heel ruim van opzet.
Mooi groot terras met mooi uitzicht. Aan de andere kant van het restaurant kijk je over het gooise er uit. Gratis parkeren wanneer je de tweede parkeerplaats neemt.
Al met al een prima restaurant voor redelijke prijzen.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Geen volledige eetrecensie. Maar soms, als "het kleine" goed is, verdient dat toch ook een verhaal. In de middag heerlijke wijn (sauvignon) gedronken in de eerste lentezon, met oprecht heerlijke mini frikadellen en mayonaise. Buiten op het terras. Wat een fijne plek. :-)
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Zakelijke lunch op Naarderbos. Keuze is beperkt maar beide gekozen voor de salade. Salade was matig, in elkaar geflanst en weinig fantasie, er zaten een paar bruine stukjes sla tussen dus vroegen wij ons af of er met dagverse producten wordt gewerkt. Qua ambiance zit je er toch een beetje verlaten bij in het restaurant, het is te groot en weinig intiem. De bediening probeerde even te bijdehand te doen om humoristisch over te komen toen wij onze bestelling doorgaven, wat ons betreft kun je dat beter achterwege laten.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
De veranderingen zijn goed zichtbaar bij Naarderbos, de kaart is aangepast , meer op de golfers gericht en de prijzen zijn redelijk. Bediening is vriendelijk en doet zijn uiterste best om je het naar je zin te maken. Borrelgarnituren worden leuk gepresenteerd. Jammer dat het een grote open ruimte is. De lage zitjes staan te ver van elkaar af zodat je moeilijk een gesprek kunt voeren.
JanJoostTijlemans .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Wat is dit een leuke zaak geworden, zeer leuk ingericht, intiem maar ook weer open. Mooi uitzicht over Gooimeer. Leuke kaart met schappelijke prijzen. Hamburger was top niet alleen qua smaak maar ook qua presentatie.