Golden Wokpaleis Opeinde

Kommisjewei 123 9218 PE Opeinde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden Wokpaleis Opeinde

Steven V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Een echt wok restaurant. Kwaliteit stem is goed. Maar het was er druk en warm. Door de opzet toch een beetje een 'Vreetschuur'.
ilgerardo .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We worden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel geleid. Gelukkig zitten we bij een half openstaande deur en is het hier lekker koel. Elders in de grote zaal is het heel warm: de wokplaten en de koelinstallaties produceren veel warmte. Verder: comfortabele stoelen en alles is keurig schoon.
De zaal ziet er aantrekkelijk uit. Het restaurant is pas verbouwd en kort geleden heropend. Aan de zoldering hangen omgekeerde parasols in diverse kleuren, de dikwijls voorkomende quasi Chinese versieringen ontbreken gelukkig. En dan het belangrijkste: het eten. Niet slecht, maar met plussen en minnen. In een dergelijke gelegenheid is het vaak handig een minieme hoeveelheid van verschillende gerechten te proeven en dan een keuze te maken.De koks kennen hun werk, maar van een taaie biefstuk maken ze geen malse. De vis is steeds prima bereid en ook de groenten worden smakelijk verzorgd. Het dessert buffet heeft naast fruit, ook ijs en bavarois. De laatste twee zijn niet slecht maar erg zoet. De organisatie van het geheel is prima: lege borden worden regelmatig opgehaald, je hoeft aan de wokplaten niet te lang te wachten, lege schalen worden direct bijgevuld en er loopt een personeelslid rond dat zo nodig informatie of hulp biedt. De kok komt graag aan individuele wensen betreffende de bereiding tegemoet. Al met al één van de betere wok restaurants
Heine .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Geen voorstander van dit concept maar zo op een door de weekse dag was het prima toeven in Opeinde.
Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wel een prima aanbod van goed eten.
Jeugdige en vriendelijke bediening bediend je in een vrij standaard entourage.
Klein minpuntje.....de kok kijkt zuur maar is wel kundig.
Jos & Sara S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Prima wok, genoeg variatie en vriendelijke koks.
Soms moet je wat langer wachten, maar goed, dat is nu eenmaal zo bij een Wokrestaurant. Zag leuke oplossing in Duitsland. Knijpertjes met persoonlijk nummer, je geeft je bordje met gekozen ingrediënten af, ober brengt het aan tafel als het klaar is. Geen gedrang meer en gezelliger aan tafel ook.
Berend B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
het restaurant is erg leuk en gezellig ingericht. We hebben daar met 7 personen een heel leuke avond gehad. Het personeel was heel attent . Voor het bestellen van een drankje hadden ze een ingenieus systeem bedacht . Een kartonnen beker met aan de ene kan een rood randje en aan de andere kant een groen randje. Als het rode randje bovenaan stond, kwam het personeel langs voor de bestelling. Ik vond de kwaliteit van het eten aan de matige kant en heb er ook met de manager over gesproken. Hij erkende de gebreken wel en ze gaan er ook aan werken. Wel was er een overvloed aan eten en het restaurant was bomvol. De prijzen zijn reeel en je kan eten en drinken zoveel je wilt.
Jakob Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Een echt wokrestaurant, massaal opgezet met een ruime keuze en voor een prima prijs. Ik heb hier een aantal malen gegeten met een groep en het is altijd erg gezellig. De bediening is vaak jong maar wel vriendelijk. De producten zijn vers en worden voor het oog van de klant bereid. Er is een ruime keuze, zowel voor vlees als viseters en vegetariërs. Ik kom hier zeker weer terug..