Golden Wok Village

Duur
Lang
F. G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We waren hier met 15 man wat ze klaarblijkelijk niet aan konden. Eten bevroren, slecht aangevuld, we moesten er steeds zelf om vragen. Restaurant mag wel eens opgeknapt worden. Er werd niets eens een muziekje gedraaid. Bij het restaurant kan je niet eens je auto kwijt. Dit restaurant NOOIT meer.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wij komen regelmatig met zijn vijven eten bij de Golden Village en altijd zijn wij zeer tevreden. Het buffet is ruim gevarieerd en voor ieder wat wils. Alles wordt goed aangevuld en het wokbuffet ligt er altijd vers bij. Mijn dochter is vegetarisch en op aanvraag wordt alles apart voor haar bereid. Ook hebben zij een green egg staan waar heerlijke lamsrack op gegrild wordt. Er is een heerlijk dessert buffet met veel verschillende soorten gebak, ijs, fruit enzovoort. Ook de bediening is altijd vriendelijk en beleefd.
Wij kunnen alleen maar zeggen: TOP restaurant.
Padefa .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Hele gezellige avond gehad, het eten was ook lekker. De ossenhaas is een aanrader, die maken ze voor je klaar. Toetjes buffet zag er erg mooi uit.
Ze zouden het wel gezelliger kunnen maken, het is wat oudbollig. De bediening was heel aardig, en deed hun best.
Louisah .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Was altijd goed maar gaat erg achteruit, kwam hier vaak erg jammer. Gister met 9 personen daar gegeten en het was erg slecht, slecht bijgevuld en mindere kwaliteit dan anders, het valt me ook op dat ze nogal eens veranderen van personeel, nee wij gaan hier niet meer heen.
Lekkereten23344 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
In tegenstelling tot een aantal eerdere recensies vonden wij het eten in de Golden Wok Village niet erg bijzonder. Het (rauwe) vlees is van gemiddelde kwaliteit en het lukt de kok slecht om de smaak van de saus tijdens het wokken in het vlees te krijgen.

Eten met jonge kinderen van boven de 1.45m is een prijzig geheel. Ondanks dat ze een (zeer) beperkte hoeveelheid eten betaal je het volwassenentarief.
Monica M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1ste kerstdag wezen eten en het was in 1 woord top!!! We waren met een groep van 14. Alles was lekker. Er was zoveel keus. We gaan zeker terug.
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Zeer goed en grote keuze. Betaalbaar en ideaal voor kinderen. Decor wat achterhaald.
Verse producten en goed personeel.
Cin B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Heerlijk gegeten, heel veel keus. Grill en wok ook super. Ben erg tevreden en kom hier al jaren. Als de kinderen mogen kiezen waar we uiteten gaan, kiezen ze altijd de Golden Village. Bediening is ook erg vriendelijk. Kortom een gezellig, kindvriendelijke wokrestaurant.
Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
amuses,rundvlees en ijs. Alles was even heerlijk. dus heel moeilijk kiezen.mijn kleinzoon heeft nog nooit zo veel gegeten.
WesleyD .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Heerlijk gegeten, de warme voorgerechten zitten nu in het buffet erg veel keus, zeer uitgebreid sushi buffet, en nieuw heerlijke kleine amuse hapjes, carpaccio, paling, haring en nog veel meer, echt een aanrader, het ijs buffet ook erg lekker met verse slagroom en veel keuze uit vers fruit, en heerlijke kleine toetjes, vriendelijk en snelle bediening,
Top avond gehad,
XxDeesjexx .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Ruime keus, je schept zelf je bordje vol met wat jij lekker vindt en je kan zelf per bord je saus kiezen
Enorm uitgebreid buffet.

Erg vriendelijk en vlotte service.

Restaurant is netjes en en verzorgd.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
We hebben hier gegeten met 6 personen en dit is ons goed bevallen!
Vroeger was dit een wok waarvan je er velen hebt, niet echt iets speciaals. Tegenwoordig onderscheidt Golden Village zich door een hele hoek met amuses en speciaal gerechtjes; sushi's, vishapjes, diverse toetjes, kleine carpacciolepeltjes en tal van andere culinaire hapjes, leuk!!
Dit doet het restaurant echt goed! Ze onderscheiden zich hier mee.
Ook leuk; je kunt hier vlees eten wat gegaard is in 'the big green egg' de bekende BBQ wat op een speciale manier het vlees doet garen. Eerlijk gezegd proefde ik weinig verschil maar het staat leuk tussen de grill en de wokken.
Ruime keuzen aan warme voorgerechten en hoofdgerechten en de bekende bakken met groenten, vlees en vis waarmee je je eigen hoofdgerecht samenstelt. Prima!
Service was goed, personeel was vriendelijk en behulpdzaam.
Decor is gewoon chinese stijl, lampionnetjes en tierelantijntjes. Niks speciaals, gewoon Chinees.
Hen_ki .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Gewoon lekker, zeker met die BBQ bereiding. Je ziet dat er nagedacht word om de klant meer te bieden. In de vorm van kleine amuse, hapjes e.d. Goed initiatief. Jammer dat het aanbod door de weeks kleiner is als in het weekend. Sushi mag wel meer uitgebreid worden. Pluspunt: echte slagroom!!